Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 05416745 |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , м. Київ обл., Київ, Московський проспект, буд.26-А |
Контактна особа: |
Литвин Анна Олександрівна +380444186149 kp.uzn.obolon2018@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2023 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 5 823 982,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 119,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється Замовником в безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником належним чином оформленого рахунку на оплату та підписання Сторонами видаткової накладної. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, Замовник проводить оплату поставленого товару протягом 5 (п'яти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника (у випадку оплати з бюджетного рахунку Замовника). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2023 15:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2023 15:04 |
Тендерна документація від 25.08.2023 № 49.docx | |
25 серпня 2023 15:04 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-26-000010 ● c2a3b72c1f7d4fd68949ada57f0d6e4f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2023 16:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.10.2023 № 231
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Дейкалової Я.В. від 25.10.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 26.10.2023 № 231
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2023-08-25-008815-a 25.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о.заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-27 11:32:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Вишні дрібнопильчатої, Гліду колючого, Грабу звичайного, Клену гостролистий, Клену псевдоплатановий, Клену червоного, Липи європейської, Ліквідамбару смолоносного, Платану іспанського, Сливи розчепіреної, Сосни білокорої, Церцису канадського, Черемхи Маака, Яблуні декоративної, Ялинки колючої, Гортензії волотистої, Дерену білого, Пухиропліднику калинолистого, Ялівцю скельного; (ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-25-008815-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-01 14:40:37
Пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.10.2023
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання пояснення від 27.10.2023 щодо закупівлі: Саджанці дерев і кущів (код 03450000-9 Розсадницька продукція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника), номер оголошення в ЦБД UA-2023-08-25-008815-a, повідомляємо наступне.
Закупівля саджанців дерев і кущів здійснювалась з метою забезпечення діяльності КП УЗН Оболонського району в частині виконання всього комплексу робіт, включених до плану по озелененню на закріпленій за підприємством території, та виконання аналогічних платних комерційних послуг на договірних засадах (виконання підрядних робіт).
Відповідно до виробничої потреби підприємства та на підставі службової записки в.о.головного агронома від 18.08.2023 (додається) виникла необхідність у придбанні КП УЗН Оболонського району саджанців дерев і кущів для виконання робіт з озеленення, ремонту парків, скверів та вуличних насаджень, оновлення зеленої зони м.Києва.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було визначено з урахуванням реальних потреб підприємства, та які за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають вимогам та потребам замовника. Технічні характеристики товару визначені замовником такими, як найбільш оптимальні для використання його на території Оболонського району м.Києва.
Визначені в тендерній документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб підприємства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
Щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до бюджетних призначень на 2023 рік по КПКВК 2817691 «Виконання заходів за рахунок цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономною Республікою Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади і фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади», що затверджені на підставі розпорядження Київської міської військової адміністрації від 05.07.2023 № 424 «Про внесення змін до заходів з оновлення зеленої зони м.Києва на 2023 рік» на придбання саджанців дерев та кущів, а також на підставі Довідки про зміни до плану спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) на 2023 рік, затвердженої Управлінням екології та природних ресурсів виконавчого органу КМР від 04.04.2023 № 25 за КПКВК 2816030 «Організація благоустрою населених пунктів» та на підставі проведеного моніторингу цін. Джерело фінансування закупівля – місцевий бюджет, власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована із дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, з використанням методу порівняння ринкових цін шляхом направлення не менше 3-х письмових листів-запитів цінових пропозицій потенційним контрагентам. На підставі трьох комерційних пропозицій розрахована середня орієнтовна вартість предмету закупівлі. За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі становить 5 823 982,00 грн з врахуванням всіх податків та зборів (моніторинг цін додається).
Додатки:
1. Копія службової записки про закупівлю товарів/робіт/послуг для забезпечення діяльності КП УЗН Оболонського району на 5 арк. в 1 прим.
2. Копія моніторингу цін на Саджанці дерев і кущів (код 03450000-9 Розсадницька продукція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника) на 1 арк. в 1 прим.
3. Копія розпорядження Київської міської військової адміністрації від 05.07.2023 № 424 «Про внесення змін до заходів з оновлення зеленої зони м.Києва на 2023 рік» на 2 арк. в 1 прим.
4. Копія Довідки про зміни до плану спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) на 2023 рік на 2 арк. в 1 прим.
5. Копія Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік на 2 арк. в 1 прим.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-06 10:41:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Вишні дрібнопильчатої, Гліду колючого, Грабу звичайного, Клену гостролистий, Клену псевдоплатановий, Клену червоного, Липи європейської, Ліквідамбару смолоносного, Платану іспанського, Сливи розчепіреної, Сосни білокорої, Церцису канадського, Черемхи Маака, Яблуні декоративної, Ялинки колючої, Гортензії волотистої, Дерену білого, Пухиропліднику калинолистого, Ялівцю скельного; (ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-25-008815-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Згідно з підпунктом 3.1.2 пункту 3.1 «Документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції» розділу 3 «Перелік документів та інформації, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівель повинен надати візуальне представлення товару, що пропонується до поставки (актуальне на дату подання тендерної пропозиції кольорове фото товару по позиціях 4, 5, 6, 9, 16, 17, 20, 21, 23, 24 Технічної специфікації, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації). Фотографічне зображення повинно бути розміром не менше формату А4, з високою роздільною здатністю, що забезпечить можливість ідентифікації видів рослин. Фотографічне зображення повинно містити заміри чіткі та читаємі основних показників: для саджанців дерев: фото товару (позиції 4, 5, 6, 9, 16, 17, 20 Технічної специфікації (Додаток 1 до тендерної документації)) із зазначенням заміру на лінійці: висоти штамбу, загальної висоти наземної частини рослини, обхват стовбура; фото зразку маркування кожного виду рослин (етикетка).
Поясніть будь-ласка, яким чином учасником процедури закупівель ТОВ «ЄВА ПРОДЖЕКТ» виконано вимоги підпункту 3.1.2 пункту 3.1 «Документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції» розділу 3 «Перелік документів та інформації, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» тендерної документації Замовника, а саме: надання фотографічного зображення із зазначенням заміру на лінійці обхвату стовбура?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-09 16:54:16
Пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.11.2023
Перелік документів та інформації, що вимагались від учасників відкритих торгів «Саджанці дерев і кущів (код 03450000-9 Розсадницька продукція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)» на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, наведено в Розділі 3 Додатку 2 тендерної документації від 25.08.2023 № 49 (далі – тендерна документація).
Такими документами для учасників є:
1. Технічна специфікація згідно Додатку 3 до тендерної документації;
2. Візуальне представлення товару, що пропонується до поставки (актуальне на дату подання тендерної пропозиції кольорове фото товару по позиціях 4, 5, 6, 9, 16, 17, 20, 21, 23, 24 Технічної специфікації, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації);
3. У разі поставки сортів рослин, які захищенні правом інтелектуальної власності, гарантійний лист про те, що поставка товару сортів «роялті» буде здійснена із дотриманням Закону України «Про охорону прав на сорти рослин» та супроводжуватися документами, які підтверджують оплату, відповідно до економічної цінності сорту «роялті», за авторські права даного сорту.
ТОВ "ЄВА ПРОДЖЕКТ" на виконання вимог, зазначених в пункті 3.1.2 пункту 3.1 Розділу 3 Додатку 2 тендерної документації, 02.09.2023 в електронну систему закупівель завантажено фото товару, що пропонується до поставки, в тому числі фото саджанців дерев по позиціях 4, 5, 6, 9, 16, 17, 20 Технічної специфікації (Додаток 1 до тендерної документації)) (додаються), які містять заміри чіткі та читаємі основних показників на лінійці: висоти штамбу, загальної висоти наземної частини рослини, обхват стовбура; фото зразку маркування кожного виду рослин (етикетка).
За результатами візуального огляду фото саджанців дерев встановлено, що вимірювання основних параметрів дерев учасником здійснювалося за допомогою основних вимірювальних інструментів, що розраховують зокрема висоту і окружність будь-якого дерева. Учасником здійснено стандартне вимірювання розміру дерев, тримаючи лінійку вертикально, дотримуючись основних методів вимірювання, визначених діючий ДСТУ 7445:2013 «Саджанці дерев і кущів. Технічні умови». За шкалою виміряно окружність стовбура кожного дерева на висоті 1,3 м за числом поділок на лінійці між візирною лінією і горизонтальною лінією. Висота визначалась за допомогою лінійного вимірювального інструмента жорсткого, а обхват стовбура м’яким лінійним інструментом стрічкою з сантиметровими поділками, що видно на наведених фото.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку Заперечення до висновку викладено в листі від 17.11.2023 № 830
2023-11-17 17:57:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | КП УЗН Оболонського району подано позовну заяву від 22.11.2023 № 836 до Київського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.11.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-25-008815-a. |
Дата публікації: | 24 листопада 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/43369/23 |
Дата відкриття провадження: | 20 грудня 2023 |
Документи:
26 грудня 2023 12:54
|
Електронний підпис |
24 листопада 2023 09:42
|
Електронний підпис |
24 листопада 2023 09:37
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВА ПРОДЖЕКТ" |
5 820 000,00
UAH з ПДВ
|
5 820 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВА ПРОДЖЕКТ" #43439960 |
Переможець |
5 820 000,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2023 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 17:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 17:22
|
Повідомлення про внесення змін до договору_22.12.2023.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 17:20
|
Дод.угода2_Договір про закупівлю 28Т-2023.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 17:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2023 17:14
|
Дод.угода1_Договір про закупівлю 28Т-2023.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2023 17:10
|
Повідомлення про внесення змін до договору_12.10.2023.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2023 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2023 18:49
|
Договір про закупівлю 28Т-2023.pdf | укладений |
21 вересня 2023 18:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони досягли взаємної згоди внести зміни до Договору в частині зменшення ціни за одиницю товару першої та сьомої номенклатурної позиції Специфікації Договору, зменшити ціну Договору та викласти Специфікацію (Додаток 1 до Договору) в новій редакції. Більш детально у додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 28Т-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з тим, що Сторони не дійшли згоди щодо змін умов Договору в частині збільшення ціни за одиницю товару та неможливістю виконання Договору, Сторони дійшли згоди розірвати Договір з 22.12.2023. Сторони погодили зменшення загальної суми (ціни) Договору на 4 072 982,40 грн. (чотири мільйона сімдесят дві тисячі дев'ятсот вісімдесят дві грн 40 коп.), в тому числі ПДВ 678 830,40 грн, і, у зв’язку із цим, вирішили внести наступні зміни до Договору: Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначена у Специфікації до цього Договору, та становить 1 720 004,40 грн (один мільйон сімсот двадцять тисяч чотири грн 40 коп.), у тому числі ПДВ 286 667,40 грн.» Пункт 3.2 Договору викласти у наступній редакції: «3.2. Джерелом фінансування закупівлі товару є: - місцевий бюджет: 1 720 004,40 грн (один мільйон сімсот двадцять тисяч чотири грн 40 коп.), у тому числі ПДВ 286 667,40 грн., з яких: за КПКВК 2817691, КЕКВ 3210: 643 520,40 грн (шістсот сорок три тисячі п'ятсот двадцять грн 40 коп.), у тому числі ПДВ 107 253,40 грн; за КПКВК 2816030, КЕКВ 3210: 1 076 484,00 грн (один мільйон сімдесят шість тисяч чотириста вісімдесят чотири грн 00 коп.), у тому числі ПДВ 179 414,00 грн; - власний бюджет Замовника (кошти від господарської діяльності Замовника): 0,00 грн (нуль грн 00 коп.), у тому числі ПДВ 0,00 грн.» Специфікацію (Додаток 1) до Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 28Т-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 вересня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
1 720 004,40
UAH (в тому числі ПДВ 286 667,40 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з тим, що Сторони не дійшли згоди щодо змін умов Договору в частині збільшення ціни за одиницю товару та неможливістю виконання Договору, Сторони дійшли згоди розірвати Договір з 22.12.2023. |