Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01999690 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Олеся Гончара, буд. 27 В |
Контактна особа: |
Галина Яценко +380532676297, +380532676307, +380532676315, +380956722677 roddom-poltava@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2024 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2024 16:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2024 16:01 |
ТД-гінекологічне-ліжко-6-комплектів-із змінами 02.02.2024.docx | |
02 лютого 2024 16:01 |
протокол внесення змін № 10 від 02.02.2024.pdf | |
02 лютого 2024 16:01 |
Перелік змін 02.02.2024 (2).docx | |
10 січня 2024 11:45 |
Проект договору Додаток 4 .docx | |
10 січня 2024 11:45 |
Протокол 1_pdf.pdf |
02 лютого 2024 16:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 лютого 2024 16:01 |
ТД-гінекологічне-ліжко-6-комплектів-із змінами 02.02.2024.docx
|
|||
02 лютого 2024 16:01 |
протокол внесення змін № 10 від 02.02.2024.pdf
|
|||
02 лютого 2024 16:01 |
Перелік змін 02.02.2024 (2).docx
|
|||
10 січня 2024 11:45 |
Проект договору Додаток 4 .docx
|
|||
10 січня 2024 11:45 |
Протокол 1_pdf.pdf
|
Скарги до процедури
Дата подання: 13 січня 2024 16:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-26-000093 ● 83fb4c97d03b4fc4b249f77ec23abf94
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2024 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.01.2024 № 14-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
26.01.2024 № 14-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-01-10-002999-a, 10.01.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-26 17:04:02
Запит про надання пояснення
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 3 240 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-10-002999-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступного питання:
1. Чому замовником в оголошенні про проведення закупівлі не зазначено найбільш наближений код ДК, як це передбачено формою оголошення та Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082.
2. Чому замовником в тендерній документації (стор.3 п.4.5) вказано: «будуть відхилені на підставі абз.3 пп.2 п.44 Постанови № 1178, в той час як вказана підстава міститься в абз.4 пп.2 п.44 Постанови № 1178.
3. Чому замовником в тендерній документації (п.3, р.5, стор.18) здійснено посилання на нормативний документ, а саме Постанову КМУ від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України...», що втратив чинність 23.09.2023.
4. Чому замовником в тендерній документації (п.4, р.5, стор. 20) здійснено посилання при визначенні підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі (п.11 учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції») в редакції до 01.09.2023, тоді як на дату оголошення процедури закупівлі діяла Постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 17.11.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-31 08:43:00
Відповідь на звернення
Комунальне підприємство «Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради», на виконання оприлюдненого моніторингу по закупівлі очікуваною вартістю 3240000,00 грн. (ДК 021:2015 :33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023 15732 Ліжко для народжування) 6 комплектів), яка оприлюднена в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-10-002999-a, від 10.01.2024року надає відповіді на поставлені питання.
Відповідь на питання 1: Чому замовником в оголошенні про проведення закупівлі не зазначено найбільш наближений код ДК, як це передбачено формою оголошення та Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082.?
Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №708 від 15.04.2020 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», п. 3 «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника». У п.5 вищевказаного порядку зазначено «Замовник може визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг». Оскільки закупівля UA-2024-01-10-002999-a не є розподіленою на лоти, код ДК визначений за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні .
Окрім того, відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», п.13 замовником у закупівлі UA-2024-01-10-002999-a, у обов’язковому порядку був визначений код відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» НК 024:2023 15732 Ліжко для народжування. Вимога Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 щодо визначення коду закупівлі за показниками третьої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника застосовується для закупівлі послуг з професійної перепідготовки або перепідготовки, підвищення кваліфікації для безробітних громадян, а за показниками другої – п’ятої цифр – при закупівлі робіт. Оскільки замовником була оголошена закупівля товару, предмет закупівлі був визначений за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника - ДК 021:2015 :33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, НК 024:2023 15732 Ліжко для народжування.
Відповідь на питання 2: Чому замовником в тендерній документації (стор.3 п.4.5) вказано: «будуть відхилені на підставі абз.3 пп.2 п.44 Постанови № 1178, в той час як вказана підстава міститься в абз.4 пп.2 п.44 Постанови № 1178.?
Оскільки замовник рахував у п.44 пп. 2 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року зі змінами «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» абзаци починаючи після узагальнюючої назви з двокрапкою, вийшов третій абзац. Детально ознайомившись із принципами визначення абзаців у нормативних документах, розуміємо, що це четвертий абзац. Відповідні зміни будуть внесені у тендерну документацію.
Відповідь на питання 3: Чому замовником в тендерній документації (п.3, р.5, стор.18) здійснено посилання на нормативний документ, а саме Постанову КМУ від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України...», що втратив чинність 23.09.2023.?
Відповідно до того, що правовий режим воєнного стану в Україні продовжено, Замовник зробив посилання на даний НПА виходячи з особистих переконань актуальності зазначеного питання для держави, та спираючись на те, що поставка товарів із непідконтрольних територій, або тимчасово окупованих територій, є неможливою за будь-яких обставин.
Замовник внесе відповідні корективи у Тендерну документацію з врахуванням змін на дату оголошення закупівлі.
Відповідь на питання 4: Чому замовником в тендерній документації (п.4, р.5, стор. 20) здійснено посилання при визначенні підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі (п.11 учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції») в редакції до 01.09.2023, тоді як на дату оголошення процедури закупівлі діяла Постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 17.11.2023.?
Відповідні доповнення у п.4, р.5, стор. 20 Тендерної документації будуть внесені уповноваженою особою відповідно до змін до Постанови №1178 Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
З повагою
Уповноважена особа Галина ЯЦЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство «Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради», на виконання оприлюдненого висновку по моніторингу по закупівлі очікуваною вартістю 3240000,00 грн. (ДК 021:2015 :33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023 15732 Ліжко для народжування) 6 комплектів), яка оприлюднена в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-10-002999-a, від 10.01.2024рок інформує з приводу наступного. На виконання Ваших зауважень, уповноваженою особою були внесені відповідні зміни до Тендерної документації по вищевказаній закупівлі із урахуванням змін до Постанови №1178 Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", а у подальшому розпочата процедура відміни торгів. Таким чином, усунено порушення, які встановлені у ході моніторингу. У подальшому, зобов’язуємося неухильно дотримуватися норм чинного законодавства. З повагою Уповноважена особа Галина ЯЦЕНКО
2024-02-21 07:31:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2024 17:27 |
Кінець періоду оскарження: | 13 лютого 2024 00:00 |
Дата скасування відміни: | 02 лютого 2024 17:26 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | 1. У зв’язку із рішенням позачергової сорок шостої сесії Полтавської міської ради від 29 грудня 2023 року про реорганізацію Комунального підприємства ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ІІ РІВНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (вулиця Олеся Гончара, будинок 27 В, місто Полтава, 36039, код ЄДРПОУ 01999690), з подальшим припиненням його як юридичної особи, шляхом приєднання до КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «1-А МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (вулиця Олеся Гончара, будинок 27А, місто Полтава, 36039, код ЄДРПОУ 019 |
02 лютого 2024 17:27
|
Електронний підпис |
02 лютого 2024 17:26
|
Протокол скасування №11.pdf |
Дата подання: 12 лютого 2024 15:46
Дата оприлюднення: | 15 березня 2024 22:19 |
Кінець періоду оскарження: | 26 березня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 26 березня 2024 00:01 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | установа вищого рівня – Департамент охорони здоров’я Полтавської міської ради довідкою про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік №30 від 27.02.2024 року зменшив асигнування по КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового використання» на загальну суму 4910000,00 грн., тим самим зменшив асигнування до 0 |
15 березня 2024 22:19
|
Електронний підпис |
15 березня 2024 14:06
|
довідка №30 від 27.02.2024.pdf |
15 березня 2024 14:06
|
паспорт до наказу 04 від 17.01.2024 року.pdf |
15 березня 2024 14:06
|
наказ ДОЗ №16 від 28.02.2024.pdf |
15 березня 2024 14:06
|
протокол 23.pdf |
15 березня 2024 14:06
|
паспорт до наказу №16 від 28.02.2024.pdf |
15 березня 2024 14:03
|
план від 09.01.2024 року.pdf |
15 березня 2024 14:03
|
наказ 04 від 17.01.2024 року.pdf |
15 березня 2024 14:03
|
Протокол скасування №23.docx |