Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Цукор білий
Очікувана вартість
129 500,00 UAH
UA-2023-06-14-011264-a ● d3aaf65265874fdb9d075695633f39d1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02001280 |
Місцезнаходження: | 46027, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Тролейбусна, 14 |
Контактна особа: |
Стиранка Юлія Володимирівна 380352435732 tokkpnl@tokkpnl.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2023 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 129 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 295,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція
Джерело фінансування - власні надходження. Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 кілограм
Цукор білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Тролейбусна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 червня 2023 10:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 червня 2023 10:18 |
перелік змін внесених до тендерної документації 2106.docx | |
21 червня 2023 10:17 |
Додаток 3 Тех.вимоги нова редакція.docx | |
21 червня 2023 10:16 |
1. Тендерна_документація_за_Особливостями_товари Нова редакція.docx | |
14 червня 2023 15:09 |
Додаток 5 Форма_пропозицiя.docx | |
14 червня 2023 15:09 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
14 червня 2023 15:08 |
Додаток 2 Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.docx | |
14 червня 2023 15:08 |
Додаток 1 Кваліфікаційні-критерії.doc |
21 червня 2023 10:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 червня 2023 10:18 |
перелік змін внесених до тендерної документації 2106.docx
|
|||
21 червня 2023 10:17 |
Додаток 3 Тех.вимоги нова редакція.docx
|
|||
21 червня 2023 10:16 |
1. Тендерна_документація_за_Особливостями_товари Нова редакція.docx
|
|||
14 червня 2023 15:09 |
Додаток 5 Форма_пропозицiя.docx
|
|||
14 червня 2023 15:09 |
Додаток 4 Проект договору.docx
|
|||
14 червня 2023 15:08 |
Додаток 2 Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.docx
|
|||
14 червня 2023 15:08 |
Додаток 1 Кваліфікаційні-критерії.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-14-011264-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТАНДЕМ ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:42146840
Дата подання: 16 червня 2023 11:52
Вимога щодо невідповідностей у тендерній документації
Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що
«Тендерна пропозиція повинна мати реєстр наданих документів та подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх
встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі встановлення їх замовником), наявність / відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження»
Відповідно до абз. 1 п. 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону та абз. 2 п. 31 Особливостей тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Статею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Частиною 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Частиною 3 статті 22 Закону встановлено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно частини 6 статті 10.Закону доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Інформація про закупівлі, зазначена у частині першій цієї статті, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації", у тому числі у формі відкритих даних.
Тобто, в розумінні норм Закону та Закону України «Про доступ до публічної інформації» такий перелік можна вважати інформацією, сформованою у відкритому доступі.
Таким чином можна зробити висновок, що така інформація про надання у складі тендерної документації реєстру наданих документів та подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель не повинна вимагатися замовником з огляду на положення норм вищезазначених законів.
Також, з огляду на практики АМКУ (наприклад – Рішення Колегії від 28.04.2022 року № 4127-р/пк-пз) випливає, що вимога у тендерній документації, про надання у складі тендерної документації реєстру наданих документів (його наявність або відсутність) не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, вимога щодо витребування у складі тендерної пропозиції окремим документом реєстру наданих документів є недоцільною, непрактичною та неправомірною, а відхилення учасника у зв’язку з ненаданням у складі тендерної пропозиції такого реєстру, якщо такий вимагався умовами торгів, є безпідставним.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та привести її до норм чинного законодавства, виключивши з тендерної документації, а саме Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимогу про необхідність надання у тендерній пропозиції «реєстру наданих документів та подається в електронному вигляді», як таку, що не відповідає вимогам нормативно – правових актів діючих в Україні.
Розгорнути
Згорнути
«Тендерна пропозиція повинна мати реєстр наданих документів та подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх
встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі встановлення їх замовником), наявність / відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження»
Відповідно до абз. 1 п. 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону та абз. 2 п. 31 Особливостей тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Статею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Частиною 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Частиною 3 статті 22 Закону встановлено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно частини 6 статті 10.Закону доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Інформація про закупівлі, зазначена у частині першій цієї статті, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації", у тому числі у формі відкритих даних.
Тобто, в розумінні норм Закону та Закону України «Про доступ до публічної інформації» такий перелік можна вважати інформацією, сформованою у відкритому доступі.
Таким чином можна зробити висновок, що така інформація про надання у складі тендерної документації реєстру наданих документів та подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель не повинна вимагатися замовником з огляду на положення норм вищезазначених законів.
Також, з огляду на практики АМКУ (наприклад – Рішення Колегії від 28.04.2022 року № 4127-р/пк-пз) випливає, що вимога у тендерній документації, про надання у складі тендерної документації реєстру наданих документів (його наявність або відсутність) не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, вимога щодо витребування у складі тендерної пропозиції окремим документом реєстру наданих документів є недоцільною, непрактичною та неправомірною, а відхилення учасника у зв’язку з ненаданням у складі тендерної пропозиції такого реєстру, якщо такий вимагався умовами торгів, є безпідставним.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та привести її до норм чинного законодавства, виключивши з тендерної документації, а саме Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимогу про необхідність надання у тендерній пропозиції «реєстру наданих документів та подається в електронному вигляді», як таку, що не відповідає вимогам нормативно – правових актів діючих в Україні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2023 16:23
Доброго дня, шановний Учаснику!
Як Вами правильно зазначено, частиною 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник, формуючи тендерну документацію, вважав за необхідне включити до ТД вимогу щодо наявності реєстру наданих документів для зручності роботи Уповноваженої особи при перевірці тендерних пропозицій.
Частиною 3 статті 22 Закону встановлено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…
У поданій Вами вимозі ніяк не вказано, яким саме чином формування реєстру поданих документів дискримінує Вас, як потенційного Учасника та чим саме порушує Ваше право.
Звертаємо увагу на те, що дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп.
Вимога щодо подання Реєстру документів є однаковою для всіх потенційних учасників і не ставить нікого з них у краще чи гірше становище порівняно з іншими Учасниками.
Дякуємо за звернення.
Як Вами правильно зазначено, частиною 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник, формуючи тендерну документацію, вважав за необхідне включити до ТД вимогу щодо наявності реєстру наданих документів для зручності роботи Уповноваженої особи при перевірці тендерних пропозицій.
Частиною 3 статті 22 Закону встановлено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…
У поданій Вами вимозі ніяк не вказано, яким саме чином формування реєстру поданих документів дискримінує Вас, як потенційного Учасника та чим саме порушує Ваше право.
Звертаємо увагу на те, що дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп.
Вимога щодо подання Реєстру документів є однаковою для всіх потенційних учасників і не ставить нікого з них у краще чи гірше становище порівняно з іншими Учасниками.
Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2023-06-14-011264-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТАНДЕМ ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:42146840
Дата подання: 18 червня 2023 11:12
Дискримінаційні вимоги
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Замовником встановлені наступні вимоги:
Учасник на етапі поставки товару повинен надати чинні документи, що підтверджують якість товару, що постачається: протокол досліджень проб харчових продуктів, експертний висновок.
Якість поставленого товару повинно відповідати вимогам чинного Законодавства України. Учасник гарантує якість товарів, що постачає.
Товар поставляється з: видатковими накладними та протоколами досліджень проб харчових продуктів, експертним висновком.
У складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати наступні документи:
- офіційний документ – протокол випробувань харчової продукції, виданий уповноваженим органом в 2023 році Учаснику процедури закупівлі, з результатами досліджень на вміст ГМО у товарі, який є предметом закупівлі.
Щодо вимоги замовника надати протокол випробувань харчової продукції, виданий уповноваженим органом в 2023 році Учаснику процедури закупівлі, зазначаємо, що наявність такого офіційного документу виданого саме Учаснику закупівлі є дискримінаційною вимогою, яка встановлена Замовником для зменшення кола учасників та конкуренції, що в свою чергу може призвести до закупівлі товару за збільшеними цінами.
Протокол випробувань дозволяє підтвердити інформацію заявлену в маркуванні продукції, наприклад відсутність ГМО, глютену або навпаки - присутність спеціальних інгредієнтів в складі харчового продукту та може .
Згідно інформації, яка зазначається у таких протоколах на наявність всіх необхідних показників для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, та ці показники не залежать від того, кому видані (учаснику, виробнику, постачальнику тощо) вищезазначені протоколи випробувань харчової продукції.
У чинному законодавстві відсутня вимога стосовно обов’язкового отримання такого документу учасником закупівлі (постачальником). Загальні вимоги щодо харчових продуктів регламентовані Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», де передбачено, що в разі підтвердження відповідними акредитованими лабораторіями відповідності продукту вимогам державного стандарту, фактично підтверджується також і відсутність харчових добавок, допоміжних матеріалів у складі продукції. Зазначений вище документ може бути отриманий на ім’я Учасника тільки на конкретну партію товару та таке випробування стосується лише однієї партії товару. Окрім того, такі документи не отримуються Учасником спеціально для участі в процедурах закупівель, а з метою введення товару в обіг для можливості його подальшої реалізації.
Таким чином наявність протокол випробувань харчової продукції, виданий саме на ім’я Учасника закупівлі та наданого під час подачі тендерної пропозиції не гарантує, що в подальшому Переможець закупівлі буде постачати саме товар з тої партії, на який він отримав протокол випробувань харчової продукції виданий на його ім’я. Тобто протокол випробувань харчової продукції виданий також на ім’я виробника, а не лише Учасника, так саме може підтвердити відповідність товару заявленим технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі і підтвердити якість товару, що постачатимуся Замовнику.
Додатково інформуємо, що деякі випробування виконуються більше 10 діб. Таким чином, участь у закупівлі зможуть прийняти лише ті учасники, що мають видані протоколи на власне ім'я, хоча, наприклад, ми маємо відповідні документи видані на ім'я виробника. Чим вони гірші від тих, що будуть видані на ім'я Учасника та яким чином протоколи видані на виробника можуть вплинути на погіршення якості предмету закупівлі або його невідповідність технічним характеристикам?
Також повідомляємо, якість, у т. ч. безпечність, продукції підтверджується документом про відповідність (сертифікат, паспорт, свідоцтво, декларація й т. д.), який видає орган з оцінки відповідності чи безпосередньо виробник.
Таким чином для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме офіційним документом з результатами досліджень на вміст ГМО у товарі може бути не лише протокол випробувань харчової продукції, а також інші офіційні документи, видані уповноваженими органами (наприклад: протокол досліджень зразків продукції, посвідчення про якість тощо).
Пунктом 28 постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 №169 (зі змінами) передбачено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У частині 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вище викладене, вважаємо що подача протоколу випробувань харчової продукції, виданий уповноваженим органом в 2023 році саме на ім’я Учасника процедури закупівлі (а не на іншу особу, наприклад виробника продукції), з результатами досліджень на вміст ГМО у товарі, який є предметом закупівлі, а також надання саме протоколу випробувань харчової продукції (а не іншого офіційного документу) є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, у зв'язку з чим вимагаємо внести зміни у тендерну документацію, в тому числі до Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» щодо подачі у складі тендерної пропозиції офіційного документу – протокол випробувань харчової продукції, виданий уповноваженим органом саме Учаснику процедури закупівлі та подачі саме документу - протоколу випробувань харчової продукції.
Розгорнути
Згорнути
Учасник на етапі поставки товару повинен надати чинні документи, що підтверджують якість товару, що постачається: протокол досліджень проб харчових продуктів, експертний висновок.
Якість поставленого товару повинно відповідати вимогам чинного Законодавства України. Учасник гарантує якість товарів, що постачає.
Товар поставляється з: видатковими накладними та протоколами досліджень проб харчових продуктів, експертним висновком.
У складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати наступні документи:
- офіційний документ – протокол випробувань харчової продукції, виданий уповноваженим органом в 2023 році Учаснику процедури закупівлі, з результатами досліджень на вміст ГМО у товарі, який є предметом закупівлі.
Щодо вимоги замовника надати протокол випробувань харчової продукції, виданий уповноваженим органом в 2023 році Учаснику процедури закупівлі, зазначаємо, що наявність такого офіційного документу виданого саме Учаснику закупівлі є дискримінаційною вимогою, яка встановлена Замовником для зменшення кола учасників та конкуренції, що в свою чергу може призвести до закупівлі товару за збільшеними цінами.
Протокол випробувань дозволяє підтвердити інформацію заявлену в маркуванні продукції, наприклад відсутність ГМО, глютену або навпаки - присутність спеціальних інгредієнтів в складі харчового продукту та може .
Згідно інформації, яка зазначається у таких протоколах на наявність всіх необхідних показників для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, та ці показники не залежать від того, кому видані (учаснику, виробнику, постачальнику тощо) вищезазначені протоколи випробувань харчової продукції.
У чинному законодавстві відсутня вимога стосовно обов’язкового отримання такого документу учасником закупівлі (постачальником). Загальні вимоги щодо харчових продуктів регламентовані Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», де передбачено, що в разі підтвердження відповідними акредитованими лабораторіями відповідності продукту вимогам державного стандарту, фактично підтверджується також і відсутність харчових добавок, допоміжних матеріалів у складі продукції. Зазначений вище документ може бути отриманий на ім’я Учасника тільки на конкретну партію товару та таке випробування стосується лише однієї партії товару. Окрім того, такі документи не отримуються Учасником спеціально для участі в процедурах закупівель, а з метою введення товару в обіг для можливості його подальшої реалізації.
Таким чином наявність протокол випробувань харчової продукції, виданий саме на ім’я Учасника закупівлі та наданого під час подачі тендерної пропозиції не гарантує, що в подальшому Переможець закупівлі буде постачати саме товар з тої партії, на який він отримав протокол випробувань харчової продукції виданий на його ім’я. Тобто протокол випробувань харчової продукції виданий також на ім’я виробника, а не лише Учасника, так саме може підтвердити відповідність товару заявленим технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі і підтвердити якість товару, що постачатимуся Замовнику.
Додатково інформуємо, що деякі випробування виконуються більше 10 діб. Таким чином, участь у закупівлі зможуть прийняти лише ті учасники, що мають видані протоколи на власне ім'я, хоча, наприклад, ми маємо відповідні документи видані на ім'я виробника. Чим вони гірші від тих, що будуть видані на ім'я Учасника та яким чином протоколи видані на виробника можуть вплинути на погіршення якості предмету закупівлі або його невідповідність технічним характеристикам?
Також повідомляємо, якість, у т. ч. безпечність, продукції підтверджується документом про відповідність (сертифікат, паспорт, свідоцтво, декларація й т. д.), який видає орган з оцінки відповідності чи безпосередньо виробник.
Таким чином для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме офіційним документом з результатами досліджень на вміст ГМО у товарі може бути не лише протокол випробувань харчової продукції, а також інші офіційні документи, видані уповноваженими органами (наприклад: протокол досліджень зразків продукції, посвідчення про якість тощо).
Пунктом 28 постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 №169 (зі змінами) передбачено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У частині 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вище викладене, вважаємо що подача протоколу випробувань харчової продукції, виданий уповноваженим органом в 2023 році саме на ім’я Учасника процедури закупівлі (а не на іншу особу, наприклад виробника продукції), з результатами досліджень на вміст ГМО у товарі, який є предметом закупівлі, а також надання саме протоколу випробувань харчової продукції (а не іншого офіційного документу) є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, у зв'язку з чим вимагаємо внести зміни у тендерну документацію, в тому числі до Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» щодо подачі у складі тендерної пропозиції офіційного документу – протокол випробувань харчової продукції, виданий уповноваженим органом саме Учаснику процедури закупівлі та подачі саме документу - протоколу випробувань харчової продукції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 червня 2023 10:06
Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення, відповідні зміни буде внесено до Тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 червня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Яхван Василь Васильович" |
117 145,00
UAH з ПДВ
|
117 145,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Яхван Василь Васильович" #2358920499 |
Переможець |
117 145,00
UAH з ПДВ
|
28 червня 2023 10:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2024 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 січня 2024 11:24
|
2 405.pdf | зміни до договору |
09 січня 2024 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:24
|
dy 405.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2023 12:21
|
scan405.pdf | укладений |
05 липня 2023 12:18
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Цукор білий | 3500 | кілограм |
33,47
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на 2024 рік, на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 405 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на 2024 рік, на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Вартість Додаткової угоди становить 23 429,00 |
Номер договору про закупівлю: | 405 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Цукор білий | 3500 | кілограм |
33,47
UAH з ПДВ
|