Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монітори
Очікувана вартість
453 877,60 UAH
UA-2024-03-07-005054-a ● d3a3fb12d896401e830af67d0ca2efe5
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ГІОЦ |
Код ЄДРПОУ: | 04013755 |
Вебсайт: | https://gioc.kyivcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 02192, Україна , м. Київ обл., Київ, Космічна, 12А |
Контактна особа: |
Тереверко Маріна Леонідівна +380443668100 maryna.tereverko@kyivcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2024 12:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 453 877,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 538,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Монітори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02192, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Космічна, 12-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунок за Товар здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника в сумі вартості фактично поставленого Товару належної якості впродовж 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту поставки замовленого Товару Замовнику на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної та акту приймання-передачі товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2024 12:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2024 12:01 |
Додаток 4 Проєкт Договору.docx | |
07 березня 2024 12:01 |
Тендерна документація з особливостями.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Трохи сарказму.
Дата подання: 08 березня 2024 09:42
Дата відповіді: 11 березня 2024 09:55
Завжди пишався винахідливістю громадян України. Вказувати такі вимоги (Кількість пікселів на не менше ніж 163 на квадратний дюйм), яких неможливо технічно перевірити в Україні (немає таких лабараторій) , а потім додати ще таке EPEAT, ENERGY STAR, TCO.))) Можна зробити простіше, і замінити всі вимоги у тендері на, Продавець повинен мати паспорт СН440510, виданий Ватутінським ГУ МВС 18 лютого 1997 року (не пізніше))).
Для інформації, розмір пікселя (1 піксель = 0.0104 мм), залишилося їх нарахувати 163 на дюйм.
Ваше бажання купити саме ці монітори, зрозуміло, але доводити це до абсурду, не варто.
In Ukraine We Trust.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноваженою особою було дуже уважно розглянуто Ваше звернення. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
По-перше, пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) передбачено, що «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за РОЗ’ЯСНЕННЯМ щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з ВИМОГОЮ щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель..». Ваше звернення щодо нашої процедури не містить а ні вимог щодо надання роз’ясненнь щодо тендерної документаціїї, а ні вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Таким чином, Ваше звернення не є зверненням за роз’ясненнями чи зверненням з вимогою щодо усунення порушення у розумінні законодавства, а отже не є таким зверненням відносно якого замовник протягом трьох днів з дати його оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення.
По-друге, відповідно до пункту 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. В тендерній документації встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником у тендерній документації та у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Технічні характеристики, запропонованого Учасником комп’ютерного обладнання, визначаються виробником.
По-перше, пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) передбачено, що «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за РОЗ’ЯСНЕННЯМ щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з ВИМОГОЮ щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель..». Ваше звернення щодо нашої процедури не містить а ні вимог щодо надання роз’ясненнь щодо тендерної документаціїї, а ні вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Таким чином, Ваше звернення не є зверненням за роз’ясненнями чи зверненням з вимогою щодо усунення порушення у розумінні законодавства, а отже не є таким зверненням відносно якого замовник протягом трьох днів з дати його оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення.
По-друге, відповідно до пункту 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. В тендерній документації встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником у тендерній документації та у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Технічні характеристики, запропонованого Учасником комп’ютерного обладнання, визначаються виробником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЙ ТІ ДЖ" |
449 779,50
UAH з ПДВ
|
449 779,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЙ ТІ ДЖ" #41266522 |
Переможець |
449 779,50
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 09:33
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 16:09 |
Кінець періоду оскарження: | 09 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 09 квітня 2024 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товару в такій кількості та з такою комплектацією, керуючись підпунктом 1 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), є необхідність відмінити закупівлю «Монітори, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання», в кількості 25 штук. Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі відсутня. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Таким чином, Закупівля підлягає відміні. |
Документи:
29 березня 2024 16:09
|
Електронний підпис |
29 березня 2024 16:08
|
витяг з протоколу |