Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тверде паливо, а саме: паливна гранула з деревини (пелети), напівбрикети торф’яні, брикети паливні «RUF»
Очікувана вартість
2 406 000,00 UAH
UA-2024-12-31-001978-a ● d39ec2c065e040e880f7637d6a8e1ec1
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Радивилівський професійний ліцей |
Код ЄДРПОУ: | 02547211 |
Місцезнаходження: | 35500, Україна , Рівненська обл., Радивилів, вулиця Паркова будинок 26 |
Контактна особа: |
Щербатюк Олена Петрівна 380977302304 olena_17081983@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2024 10:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 08 січня 2025 13:20 |
Початок аукціону: | 08 січня 2025 13:20 |
Очікувана вартість: | 2 406 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 060,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції 2.1. Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. 2.2. Сума забезпечення: 3 % від очікуваної вартості закупівлі. 2.3. Строк дії забезпечення: не менше дев’яносто днів. 2.4. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. 2.5. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: РАДИВИЛІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ (код ЄДРПОУ – 02547211, місцезнаходження замовника – 35500, Україна , Рівненська область., місто Радивилів, вулиця Паркова, будинок, 26, IBAN UA948201720344220003000012663 у ДКСУ м. Київ, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації, по формі затвердженій Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 та не може бути відкликана протягом строку її дії. 2.6. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Для гарантій, наданих банками-резидентами, — електронна банківська гарантія. Вона має бути оформлена згідно з вимогами статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Для гарантій, наданих банками-нерезидентами, — BidBond. Банківська гарантія або резервний акредитив (стендбай), що надається банком-нерезидентом, має бути підпорядкована уніфікованим правилам, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торговельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). BidBond повинна бути авізована через авізуючий банк — резидент України. Учасник-нерезидент у складі тендерної пропозиції подає авізування BindBond, проведене авізуючим банком в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку 2.7. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії або ж на підставі контргарантії іноземного банку) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, що видав таку гарантію. 2.8.Електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даної частини тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 Особливостей. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) сплата бенефіціару суми гарантії; 2) отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; 3) отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, а саме: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - відмови принципалом продовжити термін дії пропозиції на вимогу бенефіціара продовжити термін дії тендерної пропозиції; - закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. 3.3. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. 3.4. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; 3) ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/; 4) ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 72180 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
230 тонна
паливна гранула з деревини (пелети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35500, Україна, Рівненська область, Радивилів, вулиця Паркова будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
39 тонна
напівбрикети торф’яні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35500, Україна, Рівненська область, Радивилів, вулиця Паркова будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
20 тонна
брикети паливні «RUF»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35500, Україна, Рівненська область, Радивилів, вулиця Паркова будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 січня 2025 12:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 січня 2025 11:44 |
Додаток 4 зі змінами.docx | |
03 січня 2025 11:44 |
Додаток 2 зі змінами.docx | |
03 січня 2025 11:44 |
Зміни до Тендерної документації.docx | |
31 грудня 2024 10:43 |
Додаток 2.docx | |
31 грудня 2024 10:43 |
додаток 1.docx | |
31 грудня 2024 10:43 |
Додаток 4.docx | |
31 грудня 2024 10:43 |
тендерна документація.docx | |
31 грудня 2024 10:43 |
Додаток 5.docx | |
31 грудня 2024 10:43 |
Додаток 3.docx |
03 січня 2025 12:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 січня 2025 11:44 |
Додаток 4 зі змінами.docx
|
|||
03 січня 2025 11:44 |
Додаток 2 зі змінами.docx
|
|||
03 січня 2025 11:44 |
Зміни до Тендерної документації.docx
|
|||
31 грудня 2024 10:43 |
Додаток 2.docx
|
|||
31 грудня 2024 10:43 |
додаток 1.docx
|
|||
31 грудня 2024 10:43 |
Додаток 4.docx
|
|||
31 грудня 2024 10:43 |
тендерна документація.docx
|
|||
31 грудня 2024 10:43 |
Додаток 5.docx
|
|||
31 грудня 2024 10:43 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальні питання по закупівлі
Дата подання: 03 січня 2025 19:15
Дата відповіді: 06 січня 2025 11:22
Шановний Замовнику!
Звертаємо вашу увагу на те, що законодавством України не передбачено щоб Замовники товару з категорії твердого палива, вимагали від учасника сертифікати ISO. Згідно зі статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна бути сформована з дотриманням принципів недискримінації учасників, добросовісної конкуренції та пропорційності.
Вимога про наявність сертифікатів ISO може обмежувати коло потенційних учасників зокрема, якщо:
• Сертифікати не мають прямого відношення до якості товару чи його відповідності технічним характеристикам.
• Наявність сертифікатів не передбачена чинними стандартами чи нормативними документами для цієї категорії товару.
А так, як сертифікація ISO в Україні є добровільною і їх наявність не є обов’язковою, згідно з національними стандартами чи технічними регламентами. Для твердого палива достатньо відповідності державним стандартам, наприклад, ДСТУ або іншим нормативним документам.
Сертифікати ISO, наприклад, ISO 9001, свідчать про стандарти управління якістю, але не є гарантією відповідності конкретного товару вимогам замовника. Для підтвердження якості твердого палива достатньо надання протоколів випробувань, технічних паспортів, сертифікатів відповідності або інших документів, передбачених чинними стандартами.
Таким чином, вимога щодо наявності сертифікації ISO створює невиправдані бар’єри для участі у процедурі закупівлі. Це пов’язано з тим, що процес отримання сертифікації ISO триває щонайменше місяць, що робить неможливим виконання цієї вимоги у строк, відведений для подання тендерної пропозиції. Така умова суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому просимо привести тендерну документацію у відповідність з національними стандартами України і прибрати вимогу стосовно надання Учасником, в складі тендерної пропозиції, копії сертифікату на систему управління якістю щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, у сфері оптової торгівлі твердим паливом. У випадку закупівлі твердого палива така вимога є надмірною та дискримінаційною.
У разі, якщо Замовник не вилучить зазначену вимогу з тендерної документації, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту наших прав та законних інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Щодо суті питання, доводимо до Вашого відома, що відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, який діє в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується пунктом 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства здійснити поставку твердого палива у відповідності до вимог діючої нормативно–правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів.
Не зважаючи, на те що сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, ми як Замовник хочемо отримати якісний товар. ISO 9001 – це міжнародно визнаний стандарт для систем управління якістю. Це найпоширеніший стандарт у світі. ISO 9001 забезпечує структуру та набір принципів, які забезпечують здоровий підхід до управління організацією.
Додатково інформуємо про достатню кількість рішень АМКУ, в яких вимога щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи управління якістю, не вважається дискримінаційною, а саме: Рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019, Рішення від 03.10.2023 №15779, Рішення Колегії № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021.
Тому, відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимога зазначена в Додатку №2 та Додатку №4 до тендерної документації: «Учасник повинен використовувати систему менеджменту (управління) якістю стосовно послуг торгівлі твердим паливом. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію сертифікату на систему управління якістю щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, у сфері оптової торгівлі твердим паливом, що засвідчує використання учасником вказаної системи управління якістю, який виданий учаснику та дійсний на момент подання.» не є дискримінаційною, а є законною та необхідною для безперебійного постачання твердого палива Радивилівському професійному ліцею, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника.
Щодо суті питання, доводимо до Вашого відома, що відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, який діє в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується пунктом 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства здійснити поставку твердого палива у відповідності до вимог діючої нормативно–правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів.
Не зважаючи, на те що сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, ми як Замовник хочемо отримати якісний товар. ISO 9001 – це міжнародно визнаний стандарт для систем управління якістю. Це найпоширеніший стандарт у світі. ISO 9001 забезпечує структуру та набір принципів, які забезпечують здоровий підхід до управління організацією.
Додатково інформуємо про достатню кількість рішень АМКУ, в яких вимога щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи управління якістю, не вважається дискримінаційною, а саме: Рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019, Рішення від 03.10.2023 №15779, Рішення Колегії № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021.
Тому, відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимога зазначена в Додатку №2 та Додатку №4 до тендерної документації: «Учасник повинен використовувати систему менеджменту (управління) якістю стосовно послуг торгівлі твердим паливом. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію сертифікату на систему управління якістю щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, у сфері оптової торгівлі твердим паливом, що засвідчує використання учасником вказаної системи управління якістю, який виданий учаснику та дійсний на момент подання.» не є дискримінаційною, а є законною та необхідною для безперебійного постачання твердого палива Радивилівському професійному ліцею, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 січня 2025 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Неглядюк Віталій Іванович |
1 962 500,00
UAH з ПДВ
|
1 962 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЛАВРЕСУРС" |
2 280 480,00
UAH з ПДВ
|
2 280 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЄРЕМЕЙЧУК НАЗАР ЮРІЙОВИЧ |
2 402 250,00
UAH з ПДВ
|
2 402 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Неглядюк Віталій Іванович #2967014013 |
Відхилено |
1 962 500,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2025 13:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 січня 2025 13:14
|
ТОВ "СЛАВРЕСУРС" #37939071 |
Рішення скасоване |
2 280 480,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2025 12:29
|
|
ТОВ "СЛАВРЕСУРС" #37939071 |
Відхилено |
2 280 480,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2025 12:34
|
|
ФОП ЄРЕМЕЙЧУК НАЗАР ЮРІЙОВИЧ #3480202815 |
Переможець |
2 402 250,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2025 11:04
|