Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги харчування (на 2023 рік). ДК 021:2015: код 55510000-8 «Послуги їдалень».
Catering services (for 2023). DK 021: 2015: code 55510000-8 "Canteen services".
Catering services (for 2023). DK 021: 2015: code 55510000-8 "Canteen services".
Очікувана вартість
10 772 850,00 UAH
UA-2022-08-09-003872-a ● d3527b02423c4875b9e06eec122e1f73
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42078561 |
Вебсайт: | http://happyhouse.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 43008, Україна , Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20 |
Контактна особа: |
Бабкевич Ольга Сергіївна 380332282209 VOPC-PEV@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | The Municipal Enterprise “Volyn Regional Territorial Mother and Child Health Care Center” of the Volyn Regional Council |
National ID: | 42078561 |
Contact point: |
BABKEVYCH OLGA 380332282209 VOPC-PEV@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2022 12:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2022 15:00 |
Очікувана вартість: | 10 772 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 864,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 09 серпня 2022 12:05 |
Enquiries until: | 30 серпня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 вересня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 вересня 2022 15:00 |
Information
Estimated total value: | 10 772 850 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 53 864 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Scope of the procurement
Послуги харчування (на 2023 рік). ДК 021:2015: код 55510000-8 «Послуги їдалень».
Catering services (for 2023). DK 021: 2015: code 55510000-8 "Canteen services".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
81370 д
Послуги харчування від 1-го року життя (загальний стіл) за адресами: м. Луцьк, вул. Загородня, 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43008, Україна, Волинська область, Луцьк, Загородня, 20
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Catering services from the 1st year of life (common table) at the following addresses: Lutsk, street Zagorodnya, 20
CPV: 55510000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2023
13000 д
Послуги харчування для дітей віком до 1-го року за адресою: м. Луцьк, вул. Загородня, 20.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43008, Україна, Волинська область, Луцьк, Загородня, 20
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Catering services for children under 1 year old at the address: Lutsk, st. Zagorodnya, 20.
CPV: 55510000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2023
10800 д
Послуги харчування реанімаційних та післяопераційних пацієнтів від одного року життя за адресою: м. Луцьк, вул. Загородня, 20.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43008, Україна, Волинська область, Луцьк, Загородня, 20
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Nutrition services for intensive care and postoperative patients from one year of age at the address: Lutsk, st. Zagorodnya, 20.
CPV: 55510000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 серпня 2022 17:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 серпня 2022 17:14 |
Протокол.pdf | |
31 серпня 2022 17:14 |
Повідомлення.pdf | |
31 серпня 2022 17:14 |
ТД харчування 2023 (2).doc | |
09 серпня 2022 12:02 |
ТД харчування 2023.doc |
31 серпня 2022 17:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 серпня 2022 17:14 |
Протокол.pdf
|
|||
31 серпня 2022 17:14 |
Повідомлення.pdf
|
|||
31 серпня 2022 17:14 |
ТД харчування 2023 (2).doc
|
|||
09 серпня 2022 12:02 |
ТД харчування 2023.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо місцезнаходження та обладнання
Дата подання: 12 серпня 2022 17:35
Дата відповіді: 17 серпня 2022 08:48
Згідно п. 1 додатку 2 до тендерної документації Вами встановлено наступну вимогу: «довідка щодо наявності харчоблоку та інших виробничих потужностей, що знаходяться в межах Луцької територіальної громади. Необхідний мінімум промислового обладнання, який повинен знаходитися на харчоблоку в якому безпосередньо надаватиметься послуга:
2 шт. - Машина для переробки овочів МПО-1
1 шт. - Машина протирочно-різальна МПР-350М
1 шт. – Тістомісильна машина
2 шт. - М’ясорубка МИМ-350
1 шт. – Слайсер
1 шт. – Блендер
2 шт. – Піч пароконвекційна UNOX XFT133
2 шт. – Плита електрична ПЕД-6
1 шт. – Шафа холодильна Polair CM105-S
1 шт. – Холодильник
2 шт. – Ваги електричні
1 шт. – Шафа для хліба ШХД - 4
4 шт. – Мийки з нержавійки
4 шт. – Столи з нержавійки
2 шт. – Сушарки для посуду та дошок
1 шт. – Стерилізатор повітряний ГП-80
1 шт. – Водонагрівач (бойлер) на 40 л
10 шт. – Каструлі малого та великого об’єму (5, 10, 30, 50 л)
4 шт. – Сковороди
1 шт. – Марміт
1 шт. – Прилавок для столових приладів
2 шт. – Нейтральний елемент Кий-В НЕ -1000 Класик
2 шт. – Термоконтейнери з кришками для перших страв
2 шт. – Термоконтейнери з кришками для других страв
6 шт. – Контейнери з кришками для холодних страв
Обладнання може бути інших марок/моделей, але з аналогічними технічними характеристиками. На підтвердження цієї вимоги Учасник повинен цей перелік зазначити в довідці про наявність матеріально-технічної бази (зразок № 1)» .
Також Вами вказується, що «Харчоблок та/або інші виробничі потужності повинні знаходитися в учасників у межах Луцької територіальної громади з метою забезпечення щоденного контролю медичним директором відповідальним за організацію лікувального харчування Замовника та сестрами медичними з дієтичного харчування Замовника, не відриваючись від основної роботи, для здійснення бракеражу, перевірки працівників, за технологією та умовами приготування їжі. На підтвердження виконання цієї вимоги Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати правовстановлюючі документи на нерухоме майно або копії (копію) договорів (договору) оренди нерухомого майна та/або виробничих потужностей (харчоблоку). Дана вимога продиктована відповідно до п.1.5 Наказу МОЗ України №931».
Ми вважаємо дані вимоги документації дискримінаційними з огляду на таке. Вимога щодо знаходження харчоблоку та інших виробничих потужностей у межах Луцької територіальної громади є дискримінаційною вимогою стосовно інших потенційних учасників, які бажають взяти участь у тендері. Ми, як потенційний учасник, не маємо харчоблоку та інших виробничих потужностей, що знаходяться в межах Луцької територіальної громади. Проте ми маємо вказані приміщення (складські та виробничі) на території Волинської області. Вказане підтверджується договорами оренди, які чинні до липня 2023 року. Крім того, зазначення конкретного переліку обладнання, із вказуванням марок та моделей є ознакою дискримінаційного підходу до створення тендерної документації, та, як наслідок, призведе до штучного обмеження конкуренції на даних торгах. Таким чином, задля дотримання принципів здійснення публічних закупівель, просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації, якими виключити конкретні вимоги до обладнання та виключити вимоги щодо наявності харчоблоку та інших виробничих потужностей в межах Луцької територіальної громади.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В вимозі щодо наявності обладнання зазначено, що обладнання може бути інших марок/моделей, але з аналогічними технічними характеристиками. За таких умов відсутні підстави заявляти про дискримінаційність вимог.
Стосовно вимоги щодо розташування харчоблоку, то визначаючи умови тендерної документації Замовник керувався єдиною метою отримання якісної та своєчасної послуги харчування (послуги їдалень) пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні чи оздоровленні у закладах охорони здоров’я. Послуга не є одиничною, а передбачає системну, безперебійну роботу та надання її протягом 2023 року.
Таким чином, надання послуги з харчування категорично не допускає можливості затримок або відтермінування часу та/або строку її надання та, відповідно, потребує чіткого дотримання щоденного графіку. Окрім того, вимога продиктована наявністю у Замовника певного негативного досвіду, коли протягом 2022 року суб’єкт, що надає послуги з харчування, здійснював доставку готових страв непристосованими транспортними засобами або взагалі на таксі.
В рекомендаціях Антимонопольного комітету України №18-рк від 23.07.2021 визначено, що наявність обладнання та матеріально-технічної бази є основним кваліфікаційним критерієм для цієї категорії закупівель за кодами класифікації: ДК 021:2015-55510000-8 – Послуги їдалень, ДК 021:2015-55520000-1 – Кейтерингові послуги, ДК 021:2015-15800000-6 – Продукти харчування різні, оскільки передбачає необхідність наявності в учасника обладнання, яке забезпечить поставку продуктів харчування з дотриманням відповідних умов.
В силу імперативних положень Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» Замовник несе відповідальність за надання медичної допомоги за програмою медичних гарантій, в т. ч. за організацію харчування, а також за додержання вимог санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм у закладі. Відтак вимоги, встановлені у тендерній документації, спрямовані на отримання якісних послуг харчування, а також на отримання гарантії того, що переможець процедури закупівлі буде спроможний здійснити виконання необхідних послуг.
Під ефективним проведенням закупівлі розуміється і те, що після укладення договору на закупівлю заклади охорони здоров’я зможуть забезпечити харчування пацієнтів з дотриманням Порядку організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я та Інструкції з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я затверджених Наказами Міністерства охорони здоров’я України №931 від 29.10.2013 року, Санітарних правил для підприємств громадського харчування (СанПин 42-123-5777-91) та Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Саме пунктом 12.9 Санітарних правил для підприємств громадського харчування (СанПин 42-123-5777-91) чітко визначено, що термін зберігання гарячих страв, які доставляють до місця роздачі в термосах або іншому спеціальному посуді, не може перевищувати трьох годин. Стає очевидним та зрозумілим, що при розташуванні харчоблоку на поза межами Луцької територіальної громади, існує велика ймовірність порушення санітарних норм при наданні послуг харчування. Тому, вірно визначено кваліфікаційним критерієм наявність харчоблоку та інших виробничих потужностей саме в межах Луцької територіальної громади. Ця вимога продиктована не мотивом дискримінації будь-якого суб’єкта, а об’єктивно зумовленим управлінським рішенням, яке пояснюється наявністю вказаних вище обов’язків Замовника як медичного закладу.
Окрім того, враховано особливість пацієнтів: новонароджені діти і діти з різними патологіями тощо. Це сфера високої відповідальності, яка диктує необхідність включення до тендерної документації саме таких умов.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цих умов.
Стосовно вимоги щодо розташування харчоблоку, то визначаючи умови тендерної документації Замовник керувався єдиною метою отримання якісної та своєчасної послуги харчування (послуги їдалень) пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні чи оздоровленні у закладах охорони здоров’я. Послуга не є одиничною, а передбачає системну, безперебійну роботу та надання її протягом 2023 року.
Таким чином, надання послуги з харчування категорично не допускає можливості затримок або відтермінування часу та/або строку її надання та, відповідно, потребує чіткого дотримання щоденного графіку. Окрім того, вимога продиктована наявністю у Замовника певного негативного досвіду, коли протягом 2022 року суб’єкт, що надає послуги з харчування, здійснював доставку готових страв непристосованими транспортними засобами або взагалі на таксі.
В рекомендаціях Антимонопольного комітету України №18-рк від 23.07.2021 визначено, що наявність обладнання та матеріально-технічної бази є основним кваліфікаційним критерієм для цієї категорії закупівель за кодами класифікації: ДК 021:2015-55510000-8 – Послуги їдалень, ДК 021:2015-55520000-1 – Кейтерингові послуги, ДК 021:2015-15800000-6 – Продукти харчування різні, оскільки передбачає необхідність наявності в учасника обладнання, яке забезпечить поставку продуктів харчування з дотриманням відповідних умов.
В силу імперативних положень Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» Замовник несе відповідальність за надання медичної допомоги за програмою медичних гарантій, в т. ч. за організацію харчування, а також за додержання вимог санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм у закладі. Відтак вимоги, встановлені у тендерній документації, спрямовані на отримання якісних послуг харчування, а також на отримання гарантії того, що переможець процедури закупівлі буде спроможний здійснити виконання необхідних послуг.
Під ефективним проведенням закупівлі розуміється і те, що після укладення договору на закупівлю заклади охорони здоров’я зможуть забезпечити харчування пацієнтів з дотриманням Порядку організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я та Інструкції з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я затверджених Наказами Міністерства охорони здоров’я України №931 від 29.10.2013 року, Санітарних правил для підприємств громадського харчування (СанПин 42-123-5777-91) та Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Саме пунктом 12.9 Санітарних правил для підприємств громадського харчування (СанПин 42-123-5777-91) чітко визначено, що термін зберігання гарячих страв, які доставляють до місця роздачі в термосах або іншому спеціальному посуді, не може перевищувати трьох годин. Стає очевидним та зрозумілим, що при розташуванні харчоблоку на поза межами Луцької територіальної громади, існує велика ймовірність порушення санітарних норм при наданні послуг харчування. Тому, вірно визначено кваліфікаційним критерієм наявність харчоблоку та інших виробничих потужностей саме в межах Луцької територіальної громади. Ця вимога продиктована не мотивом дискримінації будь-якого суб’єкта, а об’єктивно зумовленим управлінським рішенням, яке пояснюється наявністю вказаних вище обов’язків Замовника як медичного закладу.
Окрім того, враховано особливість пацієнтів: новонароджені діти і діти з різними патологіями тощо. Це сфера високої відповідальності, яка диктує необхідність включення до тендерної документації саме таких умов.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цих умов.
Щодо складських приміщень
Дата подання: 12 серпня 2022 17:37
Дата відповіді: 17 серпня 2022 08:50
Відповідно до п. 1 додатку 2 до ТД до тендерної документації Вами встановлено наступну вимогу: «копія документу на складські приміщення (технічний паспорт, тощо), які зазначені у довідці, або копія чинного договору оренди складського приміщення та/або акту приймання-передачі, якщо складські приміщення орендовані; копії договорів суборенди, або договори на надання складських послуг. Договори мають бути зі строком дії не менше ніж до 31.12.2023 року».
Зауважуємо, що ми, як потенційний учасник даної закупівлі, маємо складські приміщення на території Волинської області та на територіях сусідніх областей. Вказане, в тому числі, підтверджується договорами оренди, які чинні до липня 2023 року. Натомість, ми маємо намір продовжити вказані договори таким чином, щоб вони були чинними на весь період надання послуги у межах вказаної закупівлі, а саме до 31.12.2023 року включно. Відтак просимо Вас виключити вимогу щодо строку дії договорів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 2. Шановний Учаснику!
Дана вимога не являється дискримінаційною. Вона необхідна, оскільки Замовник повинен переконатися, що право користування Учасника матеріально-технічною базою буде діяти протягом усього терміну дії договору, який буде укладений за результатами даної процедури закупівлі.
Також варто зазначити, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Дана вимога не являється дискримінаційною. Вона необхідна, оскільки Замовник повинен переконатися, що право користування Учасника матеріально-технічною базою буде діяти протягом усього терміну дії договору, який буде укладений за результатами даної процедури закупівлі.
Також варто зазначити, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Щодо досвіду
Дата подання: 12 серпня 2022 17:39
Дата відповіді: 17 серпня 2022 09:04
Відповідно до п. 3 додатку 2 до ТД: «Копія позитивного листа-відгуку, оформленого на бланку від замовника, з яким укладено/було укладено договір, копію якого подає учасник на виконання пункту, із зазначенням службових номерів телефонів посадових осіб замовника. У листі має міститися інформація щодо надання учасником послуг з харчування для дітей до одного року, підтверджувати відсутність зауважень щодо надання послуг учасником та відсутність зауважень щодо виконання учасником своїх зобов’язаннь згідно договору.Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам:
- укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування) за кодом 55510000-8 «Послуги їдалень» ;
- сторонами визначена ціна договору;
- сторонами встановлений строк дії договору».
Ми вважаємо дану вимогу документації дискримінаційною з огляду на таке. Ми, як потенційний учасник цієї закупівлі, маємо численний досвід у наданні послуг харчування. Натомість, ми не маємо повністю виконаних аналогічних договорів щодо надання учасником послуг з харчування для дітей до одного року. Таким чином, просимо виключити вимогу тендерної документації щодо того, що у листі має міститися інформація щодо надання учасником послуг з харчування для дітей до одного року, оскільки дана вимога суттєво обмежує конкуренцію та прямо впливає на нашу можливість взяти участь в цьому аукціоні та запропонувати найкращу пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 3. Шановний Учаснику!
Включення даної вимоги не має під собою мотиву дискримінації будь-кого. Це управлінське рішенням, яке опирається:
1. На об’єктивно існуючий досвід співпраці з суб’єктами, які надавали і надають послуги з харчування та фактами неналежного виконання договірних обов’язків.
2. Наявність відповідних обов’язків Замовника як медичного закладу, в тому числі з огляду на особливість пацієнтів: новонароджених дітей і дітей з різними патологіями тощо.
Замовник здійснює діяльність у сфері високої відповідальності, адже є закладом охорони здоров’я, що забезпечує медичне обслуговування населення на основі відповідної ліцензії та професійної діяльності медичних працівників і фахівців з реабілітації. Цей статус і згаданий вище досвід і напрацювання диктують необхідність включення до тендерної документації даної умови.
Така вимога не являється дискримінаційною. Адже не може бути дискримінацією позитивна репутація та відповідний досвід. Натомість, виключення Замовником цієї вимоги може призвести до дискримінації пацієнтів медичного закладу, в тому числі новонароджених дітей і дітей з різними патологіями, у вигляді не забезпечення належного харчування. Це неприпустимо.
Також звертаємо вашу увагу, що закон дозволяє включати у тендерну документацію інші вимоги, які Замовник вважає за необхідне включити.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Включення даної вимоги не має під собою мотиву дискримінації будь-кого. Це управлінське рішенням, яке опирається:
1. На об’єктивно існуючий досвід співпраці з суб’єктами, які надавали і надають послуги з харчування та фактами неналежного виконання договірних обов’язків.
2. Наявність відповідних обов’язків Замовника як медичного закладу, в тому числі з огляду на особливість пацієнтів: новонароджених дітей і дітей з різними патологіями тощо.
Замовник здійснює діяльність у сфері високої відповідальності, адже є закладом охорони здоров’я, що забезпечує медичне обслуговування населення на основі відповідної ліцензії та професійної діяльності медичних працівників і фахівців з реабілітації. Цей статус і згаданий вище досвід і напрацювання диктують необхідність включення до тендерної документації даної умови.
Така вимога не являється дискримінаційною. Адже не може бути дискримінацією позитивна репутація та відповідний досвід. Натомість, виключення Замовником цієї вимоги може призвести до дискримінації пацієнтів медичного закладу, в тому числі новонароджених дітей і дітей з різними патологіями, у вигляді не забезпечення належного харчування. Це неприпустимо.
Також звертаємо вашу увагу, що закон дозволяє включати у тендерну документацію інші вимоги, які Замовник вважає за необхідне включити.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Щодо сертифікатів
Дата подання: 12 серпня 2022 17:39
Дата відповіді: 17 серпня 2022 09:05
Згідно п. 4 додатку 2 до ТД: «Учасник надає: копію чинного сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018), дійсного на дату подання тендерної пропозиції, виданого учаснику; копію чинного сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»; копію чинного сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)». Наша організація планує взяти участь у закупівлі, але в силу цієї вимоги позбавлена такої можливості. Компанія володіє усім необхідним технічним та технологічним забезпеченням для надання послуг згідно предмету закупівлі. Зважаючи на викладене, вважаємо, що вимога Замовника у тендерній документації про надання сертифікатів ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) є дискримінаційною та такою, що обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників. На підставі вищевказаного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, якими виключити вказану дискримінаційну вимогу, оскільки замовником не дотримано принципів здійснення публічних закупівель, зокрема принципів добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Також додаємо, що згідно чинного законодавства для всіх операторів ринку не встановлено вимоги щодо отримання будь-яких сертифікатів цього типу, а є тільки вимога щодо запровадження постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР. Тому вимагати надати у складі пропозиції вказані сертифікату є дискримінацію. Просимо вас виключити вище вказані дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 4. Шановний Учаснику!
Вимога щодо надання сертифікатів ISO та ДСТУ ISO не являється дискримінаційною, оскільки кожен бажаючий потенційний учасник взмозі отримати їх, пройшовши певну процедуру, передбачену законом.
Також звертаємо вашу увагу, що закон дозволяє включати у тендерну документацію інші вимоги, які Замовник вважає за необхідне включити.
Ви не довели та документально не підтвердили необхідність внесення змін до документації в цій частині, а також не підтвердили об’єктивної неможливості виконання вказаної умови документації та не довели, яким чином наведена вище умова документації порушує ваші права та законні інтереси пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Вимога щодо надання сертифікатів ISO та ДСТУ ISO не являється дискримінаційною, оскільки кожен бажаючий потенційний учасник взмозі отримати їх, пройшовши певну процедуру, передбачену законом.
Також звертаємо вашу увагу, що закон дозволяє включати у тендерну документацію інші вимоги, які Замовник вважає за необхідне включити.
Ви не довели та документально не підтвердили необхідність внесення змін до документації в цій частині, а також не підтвердили об’єктивної неможливості виконання вказаної умови документації та не довели, яким чином наведена вище умова документації порушує ваші права та законні інтереси пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Щодо підтвердження досвіду
Дата подання: 12 серпня 2022 17:53
Дата відповіді: 17 серпня 2022 09:05
Відповідно до додатку 5 до ТД: «Лікувальне харчування має включати дієтичний супровід при екстремальних клінічних станах (зондове харчування, нульові хірургічні та спеціальні дієти), враховуючи надання паліативної допомоги, допомоги онкохворим дітям, допомоги пацієнтам з COVID-19, допомоги важким травмованим реанімаційним пацієнтам, допомоги пацієнтам, які отримують високодозовану хімію. Дана вимога продиктована відповідно до п.1.3 Наказу МОЗ України №931. На підтвердження виконання цієї вимоги Учасник в складі тендерної документації повинен надати гарантійний лист в довільній формі, що підтверджує надання цього виду послуг та із зазначенням відомостей про контрагентів – замовників таких послуг».
На нашу думку, вказана вимога спрямована на штучне обмеження конкуренції серед потенційних учасників даних торгів. Адже ми, як потенційний учасник закупівлі, володіємо усім необхідним технічним та технологічним забезпеченням для надання послуг згідно предмету закупівлі та маємо численний досвід у наданні послуг харчування (кейтерингових послуг). Натомість не можемо підтвердити досвід у наданні послуг окремих станах пацієнтів, в тому числі тому, що надання певних послуг у межах відповідних договорів ще продовжується. Відтак, просимо вас виключити дискримінаційну вимогу тендерної документації щодо підтвердження надання цього виду послуг та із зазначенням відомостей про контрагентів – замовників таких послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 5. Шановний Учаснику!
Замовник як заклад охорони здоров’я має та може мати у подальшому пацієнтів, які перебуватимуть в екстремальних клінічних станах. Пацієнти мають мають право на належну медичну допомогу, в тому числі на належне харчування, в тому числі зондове, нульові хірургічні та спеціальні дієти. Відтак, учасник повинен підтвердити наявність відповідного досвіду, який передбачений предметом закупівлі. Якщо учасник не може цього зробити – такий учасник не відповідає вимогам тендерної документації. Відтак, відсутнє явище дискримінації учасників.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Замовник як заклад охорони здоров’я має та може мати у подальшому пацієнтів, які перебуватимуть в екстремальних клінічних станах. Пацієнти мають мають право на належну медичну допомогу, в тому числі на належне харчування, в тому числі зондове, нульові хірургічні та спеціальні дієти. Відтак, учасник повинен підтвердити наявність відповідного досвіду, який передбачений предметом закупівлі. Якщо учасник не може цього зробити – такий учасник не відповідає вимогам тендерної документації. Відтак, відсутнє явище дискримінації учасників.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Помилка в тендерній документації
Дата подання: 29 серпня 2022 10:19
Дата відповіді: 31 серпня 2022 17:10
Шановний Замовнику!
У додатку № 5 наведено три приблизних перспективних меню. У третьому зазначено: «Приблизне перспективне трьох-разове денне меню для реанімаційних та післяопераційних пацієнтів від віком до 1-го року на 2023 рік». Ймовірно має місце технічна помилка, але це не дозволяє достеменно встановити суть умови і вимоги замовника.
Просимо Вас уточнити для якої вікової категорії пацієнтів повинно бути дане меню: до одного року чи більше одного року?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за запитання. Внесено відповідні зміни до Тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-09-003872-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ", Код ЄДРПОУ:42233257
Дата подання: 16 вересня 2022 18:00
ВИМОГА (Щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ")
На підставі Протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2022-08-09-003872-a Пропозицію ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ" було відхилено як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме (по пунктах):
- не надав згоду з істотними умовами договору;
Щодо вказаної підстави відхилення зазначаємо, що Замовником не було встановлено в тендерній документації вимоги надати згоду з істотними умовами договору. Адже згідно умов тендерної документації, а саме п. 4 розділу VI зазначено «У разі незгоди учасника з істотними умовами договору, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації». Учасник в тендерній пропозиції ніде НЕ ЗАПЕРЕЧУЄ інформацію про те, що погоджується з істотними умовами договору, більше того, учасник надав довідку вих. №09_09/7.1ТП від 09.09.2022 року (файл «40. Згода з проектом договору.pdf»), відповідно до змісту якої вказується, що Учасник ознайомився з проектом Договору, що наведений в Додатку №6 Тендерної документації «ДЛЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ – ВІДКРИТІ ТОРГИ з публікацією англійською мовою Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» (послуги харчування) та гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання з нами Договору на основі такого проекту Договору. Відповідно до умов Тендерної документації «Істотними умовами договору про закупівлю є: предмет договору, якість товару, ціна договору, порядок здійснення оплати, поставка товарів, права та обов'язки сторін, відповідальність сторін, строк дії договору». Інформація про вказані визначені замовником істотні умови договору містяться в проекті договору, наданому Замовником (додаток 6 до тендерної документації). Тому ми вважаємо, що Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію Учасника та таким чином Замовник допустив недотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
- не надав договору про постачання функціональних продуктів (надано додаткові угоди);
Просимо звернути увагу на документ «53.1. Договір на функціональне харчування.pdf», який було завантажено 09 вересня 2022 14:42., що підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам Тендерної документації, та виконання Учасником зазначеної вимоги в повному обсязі.
- не надав протоколів дослідження робочих місць;
Просимо звернути увагу на файл «43. Протоколи досліджень на кухаря оригінал.pdf», який було завантажено в електронну систему закупівель 09 вересня 2022 14:42., що підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам Тендерної документації, та виконання Учасником зазначеної вимоги в повному обсязі.
- учасник надав договір про надання послуг №31 від 26.08.2028. Згідно п.1.1 договору послуги по дезинфекції автомобіля надаються в м. Києві по вул. Пшенична, 9. Згідно розділу 2 договору передбачено дезинфекцію лише одного автомобіля: OPEL VIVARO д.р.н. АС3570АХ. Цими документами не підтверджується можливість проведення реальної дезинфекції ТЗ за місцем надання послуг з харчування. Окрім того не надано документів щодо санобробки іншого автомобіля: RENAULT TRAFIC д.р.н. АС3608ВО.
Звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо санітарної обробки транспортних засобів є наступного змісту: «Документи, які повинен подати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям…копії документів, що підтверджують санітарну обробку транспортних засобів, а саме довідку про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів, дійсні на дату проведення тендеру та копію договору на санітарну обробку транспортних засобів».
Просимо звернути увагу на файл «19.3. Додаткове підтвердження санітарної обробки.pdf», який було завантажено в електронну систему закупівель 09 вересня 2022 14:42., що підтверджує проходження санітарної обробки на кожен транспортний засіб, який зазначався в довідці та виконання Учасником зазначеної вимоги в повному обсязі. Також Учасником надано у складі пропозиції файл «19. Договір на сан обробку авто оригінал.pdf», який було завантажено в електронну систему закупівель 09 вересня 2022 14:42. Вказаний файл містить 4 (чотири) аркуші, та складається з двох сканованих копій Договорів про надання послуг, в тому числі і Договір №32 про надання послуг від 26 серпня 2022 року, предметом якого є дезінфекція авто RENAULT TRAFIC д.р.н. АС3608ВО. Щодо «підтвердження можливості проведення реальної дезинфекції ТЗ за місцем надання послуг з харчування» хочемо зазначити, що рухоме майно — це речі, які можна вільно переміщати у просторі. До об’єктів рухомого майна належать, зокрема, транспортні засоби. Тому немає об’єктивної причини вважати, що дезінфекція автомобілей не може проводитись на підставі договорів, які Учасник надав у складі Тендерної пропозиції.
Аргументи зазначені вище підтверджують, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ» була відхилена безпідставно та, відтак, просимо Вас вжити заходів щодо поновлення наших порушених прав та законних інтересів, пов’язаних із участю у вказаній процедурі закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
- не надав згоду з істотними умовами договору;
Щодо вказаної підстави відхилення зазначаємо, що Замовником не було встановлено в тендерній документації вимоги надати згоду з істотними умовами договору. Адже згідно умов тендерної документації, а саме п. 4 розділу VI зазначено «У разі незгоди учасника з істотними умовами договору, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації». Учасник в тендерній пропозиції ніде НЕ ЗАПЕРЕЧУЄ інформацію про те, що погоджується з істотними умовами договору, більше того, учасник надав довідку вих. №09_09/7.1ТП від 09.09.2022 року (файл «40. Згода з проектом договору.pdf»), відповідно до змісту якої вказується, що Учасник ознайомився з проектом Договору, що наведений в Додатку №6 Тендерної документації «ДЛЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ – ВІДКРИТІ ТОРГИ з публікацією англійською мовою Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» (послуги харчування) та гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання з нами Договору на основі такого проекту Договору. Відповідно до умов Тендерної документації «Істотними умовами договору про закупівлю є: предмет договору, якість товару, ціна договору, порядок здійснення оплати, поставка товарів, права та обов'язки сторін, відповідальність сторін, строк дії договору». Інформація про вказані визначені замовником істотні умови договору містяться в проекті договору, наданому Замовником (додаток 6 до тендерної документації). Тому ми вважаємо, що Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію Учасника та таким чином Замовник допустив недотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
- не надав договору про постачання функціональних продуктів (надано додаткові угоди);
Просимо звернути увагу на документ «53.1. Договір на функціональне харчування.pdf», який було завантажено 09 вересня 2022 14:42., що підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам Тендерної документації, та виконання Учасником зазначеної вимоги в повному обсязі.
- не надав протоколів дослідження робочих місць;
Просимо звернути увагу на файл «43. Протоколи досліджень на кухаря оригінал.pdf», який було завантажено в електронну систему закупівель 09 вересня 2022 14:42., що підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам Тендерної документації, та виконання Учасником зазначеної вимоги в повному обсязі.
- учасник надав договір про надання послуг №31 від 26.08.2028. Згідно п.1.1 договору послуги по дезинфекції автомобіля надаються в м. Києві по вул. Пшенична, 9. Згідно розділу 2 договору передбачено дезинфекцію лише одного автомобіля: OPEL VIVARO д.р.н. АС3570АХ. Цими документами не підтверджується можливість проведення реальної дезинфекції ТЗ за місцем надання послуг з харчування. Окрім того не надано документів щодо санобробки іншого автомобіля: RENAULT TRAFIC д.р.н. АС3608ВО.
Звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо санітарної обробки транспортних засобів є наступного змісту: «Документи, які повинен подати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям…копії документів, що підтверджують санітарну обробку транспортних засобів, а саме довідку про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів, дійсні на дату проведення тендеру та копію договору на санітарну обробку транспортних засобів».
Просимо звернути увагу на файл «19.3. Додаткове підтвердження санітарної обробки.pdf», який було завантажено в електронну систему закупівель 09 вересня 2022 14:42., що підтверджує проходження санітарної обробки на кожен транспортний засіб, який зазначався в довідці та виконання Учасником зазначеної вимоги в повному обсязі. Також Учасником надано у складі пропозиції файл «19. Договір на сан обробку авто оригінал.pdf», який було завантажено в електронну систему закупівель 09 вересня 2022 14:42. Вказаний файл містить 4 (чотири) аркуші, та складається з двох сканованих копій Договорів про надання послуг, в тому числі і Договір №32 про надання послуг від 26 серпня 2022 року, предметом якого є дезінфекція авто RENAULT TRAFIC д.р.н. АС3608ВО. Щодо «підтвердження можливості проведення реальної дезинфекції ТЗ за місцем надання послуг з харчування» хочемо зазначити, що рухоме майно — це речі, які можна вільно переміщати у просторі. До об’єктів рухомого майна належать, зокрема, транспортні засоби. Тому немає об’єктивної причини вважати, що дезінфекція автомобілей не може проводитись на підставі договорів, які Учасник надав у складі Тендерної пропозиції.
Аргументи зазначені вище підтверджують, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ» була відхилена безпідставно та, відтак, просимо Вас вжити заходів щодо поновлення наших порушених прав та законних інтересів, пов’язаних із участю у вказаній процедурі закупівлі.
Рішення замовника: Очікується
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 вересня 2022
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42078561 |
Місцезнаходження: | 43008, Україна, Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
КП "ЛУЦЬКИЙ КОМБІНАТ ШКІЛЬНОГО І СТУДЕНТСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
13 вересня 2022 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій