Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 |
Код ЄДРПОУ: | 03351823 |
Місцезнаходження: | 36008, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84 |
Контактна особа: |
Трофіменко Наталія +380989799312 katp1628lav@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2024 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 14:55 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 14:55 |
Очікувана вартість: | 4 242 466,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 212,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати – протягом 30 (тридцять) банківських днів з моменту отримання товару та підписання уповноваженими представниками сторін видаткової накладної на товар, та Акту (-ів) приймання-передачі Товару У разі виникнення обставин, які унеможливлюють проведення оплати Замовником протягом строку визначеного в Договорі, Замовником може бути застосовано право на відстрочку платежу протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з наступного дня після завершення строку визначеного в Договорі, без права на претензію з боку Постачальника щодо несвоєчасної оплати за поставлені товари. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2024 11:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2024 11:16 |
Перелік змін (26.03.2024).docx | |
26 березня 2024 11:16 |
ТД 2024 (зі змінами від 26.03.2024).docx | |
19 березня 2024 17:06 |
ТД 2024 .docx | |
19 березня 2024 17:06 |
Проєкт Договору ( шини).docx |
26 березня 2024 11:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2024 11:16 |
Перелік змін (26.03.2024).docx
|
|||
26 березня 2024 11:16 |
ТД 2024 (зі змінами від 26.03.2024).docx
|
|||
19 березня 2024 17:06 |
ТД 2024 .docx
|
|||
19 березня 2024 17:06 |
Проєкт Договору ( шини).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-10-000031 ● ad7dc2d6a6a144ad97b2d781cf86883a
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2024 17:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.06.2024 № 52-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
10.06.2024 № 52-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2024-03-19-012708-a, 19.03.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-12 09:14:52
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 4242466,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-19-012708-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-17 16:50:05
Пояснення уповноваженої особи Полтавського КАТП-1628, на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту
Наступним повідомляємо, що правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції визначено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
На Ваш запит від 10 червня 2024 року, який надійшов о 17:48 щодо закупівлі за ідентифікатором закупівлі № https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-19-012708-a за кодом ДК 021:2015-34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності: «щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?»
Надання пояснення по суті питань, які виникли:
Відповідно до службової записки провідного інженера з обліку автотранспорту Ніни Снісаревської затвердженого начальником КАТП – 1628 Олександром Максименком зазначено, що для господарських потреб підприємства та безперебійної, якісної роботи автотранспорту підприємства необхідно придбати шини на автопарк
Тендерним відділом організації було сформовано запити щодо отримання комерційних пропозицій на електронні адреси організацій, які активно приймають участь у державних закупівлях та компетентні у визначенні цінових показників товару, який був необхідний та самостійного аналізу цін на аналогічні за технічними характеристиками шин через мережу Інтернет.
На наше звернення відгукнулося три організації, які надали свої комерційні пропозиції на товар, який необхідний, а саме:
1) Фізична особа-підприємець УСТИЧ ВАЛЕРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (ІПН 2576402856) із пропозицією на загальну суму 4 298 792,00 (чотири мільйони двісті дев’яносто вісім тисяч сімсот дев’яносто дві гривні, 00 копійок) з ПДВ від 04.03.2024 року за вих. № 07/09-777;
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «СТО ПРАЙД» (код ЄДРПОУ 41165490) із пропозицією на загальну суму 4 260 141, 40 (чотири мільйони двісті шістдесят тисяч сто сорок одна гривня, 40 копійок) з ПДВ від 07.03.2024 року за вих. № 22;
3) Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія «ВІКІНГ Ойл Україна» (код ЄДРПОУ 37976553) зі своєю комерціною від 10 березня 2024 року за вих. № 29/02 на загальну суму 4 290 582,84 грн. із ПДВ.
Виходячи із інформації у наданих листах (скани прикріплені до пояснення) та самоаналізу ринку відповідного товару за посиланнями: 1) https://infoshina.com.ua/uk/shiny?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=other_regions&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIncXW4OnfhgMVXoxoCR09fQiJEAAYASAAEgJIHPD_BwE ; 2) https://guma.com.ua/tires/citron-c1-ab40-2014-2025?gclid=EAIaIQobChMIv6nxguvfhgMVgFaRBR1UowyIEAAYASAAEgKxAPD_BwE&gad_source=1; 3) https://prokoleso.ua/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI3sKTo-vfhgMVsRCiAx2XCwE1EAAYAiAAEgKsg_D_BwE; 4) https://inter-agro.com.ua/ua ; 5) https://big-tires.com.ua/ ; 6) https://shiny-diski.com.ua/ ; 7) https://prokoleso.ua/ua/ ; 8) https://shinashina.com.ua/ ) нами було сформовано орієнтовну очікувану вартість предмета закупівлі у торги за ідентифікатором № UA-2024-03-19-012708-a, методом порівняння ринкових цін, а також із урахуванням логістичних витрат.
Мета закупівлі: забезпечення якісною гумою автотранспорт господарства для безперебійної роботи комунального транспорту в умовах зимово-літнього періоду, та збереження життя водіїв.
Проблема, яка буде розв’язана в результаті проведення закупівлі:
- Створення належних умов праці водіїв комунального автопідприємства для виконання якісної та ефективної роботи;
- Виконання вимог Правил охорони праці, Правил технічної експлуатації коліс та пневматичних шин колісних транспортних засобів категорій L, M, N, O та спеціальних машин, виконаних на їх шасі, затвердженими наказом Міністерства інфраструктури України від 26 липня 2013 року № 549 (далі - Правила КПШ).
З огляду на вище викладене, рішення замовника про проведення відкритих торгів із Особливостями відповідає чинному законодавству, а розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі був проведений відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-12 10:54:27
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 4242466,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-19-012708-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- що слугувало підставою для укладання додаткової угоди від 31.05.2024 № 1 до договору про закупівлю від 19.04.2024 № 258 по збільшенню ціни за одиницю товару? Необхідно надати інформацію та відповідні документальні підстави укладання додаткової угоди від 31.05.2024 № 1 до договору про закупівлю від 19.04.2024 № 258 по збільшенню ціни (цінову довідку Торгово-промислової палати, листи постачальника, тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-17 16:54:35
Пояснення уповноваженої особи Полтавського КАТП-1628, на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту
Наступним повідомляємо, що правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції визначено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
На Ваш запит від 10 червня 2024 року, який надійшов о 17:48 щодо закупівлі за ідентифікатором закупівлі № https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-19-012708-a за кодом ДК 021:2015-34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності: «що слугувало підставою для укладання додаткової угоди від 31.05.2024 № 1 до договору про закупівлю від 19.04.2024 № 258 по збільшенню ціни за одиницю товару? Необхідно надати інформацію та відповідні документальні підстави укладання додаткової угоди від 31.05.2024 № 1 до договору про закупівлю від 19.04.2024 № 258 по збільшенню ціни (цінову довідку Торгово-промислової палати, листи постачальника, тощо).»
Надаємо пояснення по суті:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" 15 травня 2024 року вих. № 147 звернулися до нас із проханням заключити додаткову угоду до Договору № 258 від 19 квітня 2024 року на підставі Розділу 6 «Обставини непереборної сили (форс-мажорні обставини) п. 6.3., а саме: «Сторона зобов’язана повідомити іншу Сторону на поштову адресу або електронну адресу, зазначену в розділі Реквізити сторін про настання та припинення дії обставин непереборної сили, з надання документа, виданого Торгово-Промисловою Палатою України чи іншим компетентним органом, протягом 10 (десяти) робочих днів від дати настання або припинення. Недотримання строків повідомлення про настання обставин непереборної сили позбавляє Сторону посилатися на такі обставини як підставу звільнення від відповідальності».
Відповідно до пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про закупівлі, Закон) у чинній редакції істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім, зокрема, такого випадку: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, — не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, – не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю / внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Джерело інформації: https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/iak-pidtverdyty-kolyvannia-tsin-na-rynku-tovaru/
Мінекономіки у листі від 27.10.2016 року № 3302-6/34307-06 вказували, що перелік суб’єктів, які видають підтвердні документи, не є вичерпним.
Дотримуючись вимог чинного законодавства Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" звернулися до Житомирської торгово-промислової палати для проведення експертизи предмету закупівлі. Оскільки аукціон відбувся 03.04.2024 року, договір поставки було підписано 19.04.2024 року, а за умовами договору поставка буде відбуватися протягом року за заявками.
З моменту підписання договору, до моменту звернення до торгово-промислової палати відбулося значне коливання ціни, що і стало вагомою причиною для відповідного запиту.
Житомирська торгово-промислова палата надали відповідний документ «Цінова довідка № В1304/1» від 21 травня 2024 року в якій зазначено, що вони провели експертизу на підставі Наряду № 1304 від 15.05.2024 року щодо визначення рівня середньоринкової ціни та коливань у відсотках на автомобільні шини та камери гумові, що склалися станом на 03 квітня 2024 року та 20 травня 2024 року на території України.
Кваліфікованими спеціалістами Житомирської торгово-промислової палати було встановлено, що ціни на товар наведені на умовах франко-склад (Франко склад – це умови EXW Інкотермс. Термін позначає умовне місце, куди буде доставлений товар постачальником. В даному місці товар повністю належить покупцеві, відповідальність повністю переходить в його руки.) та залежить від багатьох факторів: КУРСУ ДОЛАРА США; країна та завод-виробник, форма оплати, обсяги поставки, умови співпраці, терміни поставки, та інше.
Середньоринкові ціни та коливання у відсотках на автомобільні шини та камери гумові на території України станом на 03.04.2024 року та 20.05.2024 року.
На підставі експертного висновку Житомирської торгово-промислової палати від 21 травня 2024 року та згідно Розділу 9 «Інші умови» Договору про закупівлю № 258 від 19 квітня 2024 року, п.п 9.8. «Будь-які зміни та доповнення до цього Договору можуть бути внесені тільки за домовленістю Сторін, оформлюються додатковою угодою до Договору, підписуються повноважними представниками Сторін та скріплюються відбитками їх печаток, якщо інше не встановлене Договором або Законом. Зміни і доповнення до Договору є його невід’ємною частиною та набирають чинності з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до Договору. Пропозиція щодо внесення змін до договору має містити обґрунтування необхідності внесення таких змін договору. Обмін інформацією щодо внесення змін до договору здійснюється у письмовій формі шляхом взаємного листування.» Сторони вирішили збільшити ціни за одиницю товару пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку, внаслідок чого обсяг закупівлі зменшити і зменшити загальну суму Договору на 99,56 (Дев’яносто дев’ять гривень, 56 копійок), у зв’язку з чим внести зміни до Специфікації Договору, виклавши її у новій редакції.
Відповідно 31 травня 2024 року було підписано та опубліковано у системі прозоро Додаткову угоду № 1 до Договору про закупівлю № 258 від 19 квітня.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-18 16:25:05
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 4242466,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-19-012708-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- замовник в тендерній документації (пункт 2 додаток 1 до тендерної документації) зазначив, що на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. На виконання цієї вимоги учасником ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» надано довідку про наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 26.03.2024 № 91-02. Разом з цим, на підтвердження інформації наведеної у довідці учасник ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» надав накази про прийняття на роботу, зокрема, Чернявського Олександра Вікторовича на умовах строкового письмового трудового договору на період з 08 лютого 2022 року по 07 лютого 2024 року та Антоненка Ігоря Анатолійовича на умовах строкового письмового трудового договору на період з 28 лютого 2022 року по 27 лютого 2024 року. Слід зазначити, що надані накази свідчать, що вищевказаних працівників було прийнято до оголошення процедури закупівлі UA-2024-03-19-012708-a (19.03.2024), що не дає змоги визначити, що на момент оголошення процедури закупівлі вищевказані працівники працювали в учасника ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА». З якої причини замовником відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), не надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей?
- замовник в тендерній документації (підпункт 4.5 пункту 4 розділу 2 додатку 1) зазначив, що учасник повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції, зокрема, копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням/не використанням печатки(ок) підприємства (у разі наявності печатки(ок)) (як виключення, надається учасником в складі тендерної пропозиції, в тому випадку якщо підприємство (або фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки(ок) або із вибірковим використанням згідно до переліку видів (типів) документів, що визначені таким розпорядчим документом. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» відсутній вищевказаний документ. З якої причини замовником відповідно до пункту 43 Постанови № 1178 не надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей?
- замовник в тендерній документації (підпункт 5.1 пункту 5 розділу 2 додатку 1) зазначив, що учасник процедури закупівлі надає та підтверджує згоду на обробку персональних даних уповноваженої особи учасника на підписання документів в складі тендерної пропозиції та працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі) (учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою, зазначеною у Додатку 6 ТД). Відомості веб-порталу уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» відсутня згоду на обробку персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі). З якої причини замовником відповідно до пункту 43 Постанови № 1178 не надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей?
- в додатку 4 тендерної документації міститься форма «цінова пропозиція», яка подається учасником на фірмовому бланку. На виконання цієї вимоги учасником ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» завантажено файл: «Цінова пропозиція 28_03.pdf», який надано не за формою, а саме в графі: «Відомості про керівництво» відсутня інформації у комірках: «керівник учасника, бухгалтер, уповноважена особа учасника», щодо інформації за кожною позицією окремо, а саме: тел., e-mail.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-21 15:39:32
Пояснення уповноваженої особи Полтавського КАТП-1628, на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту
Наступним повідомляємо, що правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції визначено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з підпунктом 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби -плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристикипредмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 1 статті 21 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Відповідно до частини 1 та частини 9 статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення відкритих торгів з Особливостями закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
На Ваш черговий запит від 18 червня 2024 року, який надійшов о 16:25 щодо закупівлі за ідентифікатором закупівлі № https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-19-012708-а за кодом ДК 021:2015-34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності:
- замовник в тендерній документації (пункт 2 додаток 1 до тендерної документації) зазначив, що на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. На виконання цієї вимоги учасником ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» надано довідку про наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 26.03.2024 № 91-02. Разом з цим, на підтвердження інформації наведеної у довідці учасник ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» надав накази про прийняття на роботу, зокрема, Чернявського Олександра Вікторовича на умовах строкового письмового трудового договору на період з 08 лютого 2022 року по 07 лютого 2024 року та Антоненка Ігоря Анатолійовича на умовах строкового письмового трудового договору на період з 28 лютого 2022 року по 27 лютого 2024 року. Слід зазначити, що надані накази свідчать, що вищевказаних працівників було прийнято до оголошення процедури закупівлі UA-2024-03-19-012708-a (19.03.2024), що не дає змоги визначити, що на момент оголошення процедури закупівлі вищевказані працівники працювали в учасника ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА».
З якої причини замовником відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова № 1178), не надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей?
Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 надає пояснення по суті питання:
На виконання пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, учасник ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» надали у складі своєї пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 26.03.2024 № 91-02.
Для підтвердження інформації наведеної у ДОВІДЦІ учасник-переможець ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ оил УКРАЇНА» надали накази про прийняття на роботу, зокрема, Чернявського Олександра Вікторовича на умовах строкового письмового трудового договору на період з 08 лютого 2022 року по 07 лютого 2024 року та Антоненка Ігоря Анатолійовича на умовах строкового письмового трудового договору на період з 28 лютого 2022 року по 27 лютого 2024 року.
Згідно підпункту 4 пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розглядаючи подані учасником ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» накази про прийняття на роботу, зокрема, Чернявського Олександра Вікторовича на умовах строкового письмового трудового договору на період з 08 лютого 2022 року по 07 лютого 2024 року та Антоненка Ігоря Анатолійовича на умовах строкового письмового трудового договору на період з 28 лютого 2022 року по 27 лютого 2024 року (далі - накази), факт подачі яких, у складі своєї тендерної пропозиції, учасником - підтверджує, що трудові відносини фактично тривають без складання додаткових кадрових документів (Законні підстави: ст.ст. 23, 36 Кодексу Законів про працю України. Зокрема, трудовий договір може бути: безстроковим, що укладається на невизначений строк; на визначений строк, встановлений за погодженням сторін; таким, що укладається на час виконання певної роботи.
Згідно умов ст. 36, ст. 39і Кодексу Законів про працю України якщо після закінчення строку трудового договору (пункти 2 і 3 статті 23 КЗпП) трудові відносини фактично тривають і жодна із сторін не вимагає їх припинення, дія цього договору вважається продовженою на невизначений строк, при цьому складання додаткових кадрових документів не вимагається).
Отже, розглядаючи пропозицію Учасника, який був на кваліфікації та надав найбільш економічно вигідну пропозицію, у порівнянні із іншими учасниками, НЕ ВВАЖАВ накази не чинними чи не діючими на момент їх розгляду та НЕ ВИЯВИВ невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбаченихЗаконом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
- замовник в тендерній документації (підпункт 4.5 пункту 4 розділу 2 додатку 1) зазначив, що учасник повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції, зокрема, копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням/не використанням, печатки(ок) підприємства (у разі наявності печатки(ок)) (як виключення, надається учасником в складі тендерної пропозиції, в тому випадку якщо підприємство (або фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки(ок) або із вибірковим використанням згідно до переліку видів (типів) документів, що визначені таким розпорядчим документом. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» відсутній вищевказаний документ. З якої причини замовником відповідно до пункту 43 Постанови № 1178 не надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей?
Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 надає пояснення по суті питання:
Наступним повідомляємо, що учасник-переможець у складі пропозиції не надав копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням/не використанням печатки(ок) підприємства.
Тобто, згідно вимог тендерної документації копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, ЯК ВИКЛЮЧЕННЯ, надається учасником У ТОМУ ВИПАДКУ якщо ПІДПРИЄМСТВО здійснює підприємницьку діяльність БЕЗ ВИКОРИСТАННЯ ПЕЧАТКИ.Оскільки, у складі пропозиції Учасника надано Статут підприємства, згідно п.1.7. якого учасник провадить свою господарську діяльність на свій власний ризик та відповідно має право мати та використовувати круглу печатку та штамп зі своїм повним найменуванням.Ретельно переглянувши юридичний документ підприємства-переможця ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» в достатній мірі відображає порядокведення господарської діяльності з використанням круглої печатки та штамп зі своїм повним найменуванням.
А, отже, згідно з пунктом 31 Особливостей: «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тобто надавати якісь ще пояснення, документи, внутрішній розпорядчий документ не потрібно. Учасник ПОВНІСТЮ ДОТРИМАВСЯ ВИМОГ ТД, а, отже, Замовник НЕ ВИЯВИВ невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». - замовник в тендерній документації (підпункт 5.1 пункту 5 розділу 2 додатку 1) зазначив, що учасник процедури закупівлі надає та підтверджує згоду на обробку персональних даних уповноваженої особи учасника на підписання документів в складі тендерної пропозиції та працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі) (учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою, зазначеною у Додатку б ТД). Відомості веб-порталу уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» відсутня згоду на обробку персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі). З якої причини замовником відповідно до пункту 43 Постанови № 1178 не надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей?
Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 надає пояснення по суті питання:
В пункті 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Розділу 1. «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалося наступне: «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2.
Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.
На виконання вище вказаної вимоги, учасником ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід № 91-02 від 26.03.2024 року.
Підпунктом 5.1 пункту 5 розділу 2 Додатку № 1 тендерної документації, замовником вимагалося наступне: «Учасник процедури закупівлі надає та підтверджує згоду на обробку персональних даних уповноваженої особи учасника на підписання документів в складі тендерної пропозиції та працівників учасника (якщо такі будуть
залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі
підписання договору за результатом процедури закупівлі) (учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою, зазначеною у Додатку б ТД).»
На виконання вище вказаної вимоги, учасником ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» надано Лист-згоду на обробку персональних даних № 91-18 від 11.04.2024 року, яка підписана директором учасника Антоненко Оксаною Петрівною.
Директором учасника Антоненко Оксана Петрівна, зазначена як працівник, що має відповідні знання та досвід в Довідці № 91-02 від 26.03.2024 року., яка безпосередньо підписала тендерну пропозицію, підготувала пропозицію, а на даний час, виконує умови договору.
Розглядаючи в сукупності довідку про наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід № 91-02 від 26.03.2024 року та лист-згоду на обробку персональних даних № 91-18 від 11.04.2024 року директора учасника Антоненко Оксаною Петрівною, та БЕРУЧИ ДО УВАГИ вимогу ТД (підпункту 5.1 пункту 5 розділу 2 додатку 1 тендерної документації'), нами було зроблено висновок, що__у разі встановлення правовідносин між замовником та учасником ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» шляхом підписання договору за результатом процедури закупівлі, до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин буде залучено ЛИШЕ ОДНОГО працівника учасника, а саме: директора Антоненко Оксану Петрівну.
Відповідно, розглядаючи подану учасником ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» тендерну пропозицію, замовник не вбачає невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».- в додатку 4 тендерної документації міститься форма «цінова пропозиція», яка подається учасником на фірмовому бланку. На виконання цієї вимоги учасником ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» завантажено файл: «Цінова пропозиція 28_03.pdf», який надано не за формою, а саме в графі: «Відомості про керівництво» відсутня інформації у комірках: «керівник учасника, бухгалтер, уповноважена особа учасника», щодо інформації за кожною позицією окремо, а саме: тел., e-mail.
У відповідь на дане питання Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 повідомляє наступне, що на фірмовому бланку у шапці, у контактних даних про підприємство (ел.адреса, юридична та фактична, телефон; у полі відомості про керівника інформація дублюється, а, отже, на підприємстві є одна електронна адреса як для керівника, уповноваженої особи так і для бухгалтера.
Згідно вимог оформлення «Цінової пропозиції» якщо інформація про керівника, бухгалтера, уповноваженої особи дублюється - інформацію можна не дублювати. А судячи із наведеної інформації, що ел.адреса у компанії, що контактні номери телефонів у всіх працівників - ідентичні.
Розглядаючи Ваше чергове питання, хочемо зауважити, що відповідно пункту 2.
Розділу 1 Інструкції з підготовки тендерної документації це вважається ФОРМАЛЬНОЮ (несуттєвою) помилкою зробленою учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Відповідно, розглядаючи подану учасником ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» тендерну пропозицію, замовник не вбачає невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Отже, виходячи із усіх вище наведених аргументів, наданої інформації, документів Замовник було не надано повідомлення вимогою про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови № 1178. Слід відмітити, що зазначені порушення не вплинули на хід торгів і визначення переможця закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" |
3 150 717,96
UAH з ПДВ
|
3 150 717,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЖТК |
3 701 445,60
UAH з ПДВ
|
3 637 807,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Гапонов Андрій В'ячеславович |
3 825 538,00
UAH з ПДВ
|
3 659 014,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО ТАЄР ІНТЕР ТРЕЙД" |
4 140 132,00
UAH з ПДВ
|
3 960 540,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" #37976553 |
Переможець |
3 150 717,96
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2024 11:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2024 12:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2024 10:03
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
31 травня 2024 09:37
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2024 13:11
|
Договір 258.pdf | укладений |
19 квітня 2024 13:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю на підставі цінової довідки №В-1304/1 від 21.05.2024 року, виданої Житомирською Торгово-промисловою палатою. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | 258 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |