Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція Об’єкта №1
Очікувана вартість
1 920 039 628,28 UAH
UA-2023-06-02-008699-a d2c4858826fc4a678aaa1a4a1b12740a
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Камаєв Ренат Сергійович

380673044240 kamaiev.rs@restoration.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 червня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25878206
Місцезнаходження: 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А
Контактна особа: Камаєв Ренат Сергійович
380673044240
kamaiev.rs@restoration.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція Об’єкта №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

02 червня 2023 14:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-07-04-000032 ● 2d810fd44b984f2e9c26beae8e854eb1
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2023 17:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

04.07.2023 № 60-З

Миколаїв

Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 04.07.2023.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 04.07.2023 № 60-З

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 1 UA-2023-06-02-008699-a 02.06.2023

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-07-07 11:31:54

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом Реконструкція Об’єкта №1 «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція» (ID: UA-2023-06-02-008699-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
1. Пропоную надати обґрунтування підстав здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель, в тому числі, обґрунтування підстав віднесення інформації про закупівлю до інформації з обмеженим доступом або, що розголошення такої інформації на теперішній час може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку.
2. Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами визначено очікувану вартість предмета закупівлі?
Пояснення в обсязі, що не перевищують сукупність вимог, визначених частиною другою статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації», необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Пояснення в повному обсязі (до пояснень має бути долучено їх документальне підтвердження) в найкоротші терміни надати Управлінню Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області за адресою: вул. Спаська 42-а, м. Миколаїв, Миколаївська область, 54001.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-07-11 15:04:15

Реконструкція Об’єкта №1

Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.
1. Щодо обґрунтування підстав здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель.
Відповідно до абзацу 7 пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання даної норми Закону урядом була прийнята Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
У відповідності до вимог підпунктів 1, 13 пункту 13 Особливостей у разі придбання замовниками робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, закупівля може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли:
– інформація, що повинна бути оприлюднена в оголошенні про проведення відкритих торгів та/або в тендерній документації, належить до інформації з обмеженим доступом або коли її розголошення під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, та/або безпеці об’єктів енергетичної чи газової інфраструктури, та/або об’єктів електроенергетики, та/або об’єктів розробки чи видобування вуглеводнів, за наявності відповідного обґрунтування,
– здійснюється закупівля робіт для/з будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури за основними технічними показниками, погодженими Міненерго.
За результатами такої закупівлі, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Поза тим, з метою забезпечення життєдіяльності населення України в умовах воєнного стану, Кабінетом Міністрів України постановою від 27.12.2022 року №1482 затверджено Порядок реалізації експериментального проекту щодо будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури (далі – Порядок). На виконання приписів Порядку, спільним наказом Міністерства енергетики України та Міністерства розвиту громад, територій та інфраструктури України від 21.03.2023 року, якому присвоєно гриф «для службового користування», затверджено Перелік об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури для їх будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів з їх захисту (із зазначенням найменування та місцезнаходження).
Відповідно до частини першої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації», інформацією з обмеженим доступом є: конфіденційна інформація, таємна інформація, службова інформація.
У відповідності до частини другої статті 9 Закону України «Про доступ до публічної інформації», документам, що містять інформацію, яка становить службову інформацію, присвоюється гриф «для службового користування».
Беручи до уваги вищевикладене, інформація (зокрема найменування та місцезнаходження об’єкта) належить до інформації з обмеженим доступом, а також вказана закупівля здійснюється для/з будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури, що дає право Замовнику скористатись виключеннями пункту 13 Особливостей.
2. Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Реконструкція об’єкта №1 відноситься до експериментального проекту та на території України відсутні аналогічні проекти та відповідно об’єкти відбудови, що унеможливлює Замовнику самостійно визначити орієнтовну (очікувану) вартість закупівлі. Орієнтовна вартість закупівлі визначена в межах надання стороннім підприємством інженерно – консультаційних послуг з реконструкції Об’єкта №1 (ТОВ «В.С.ПРОЕКТ»). За результатами вищезазначених послуг Замовником отримано Звіт про надані послуги з відповідними розрахунками та обґрунтуваннями. Орієнтовна вартість реконструкції об’єкта №1 прийнята Замовником як очікувана вартість.
3. Щодо надання пояснень в повному обсязі (до пояснень має бути долучено їх документальне підтвердження) в найкоротші терміни надати Управлінню Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області.
На вищевказану вимогу Держаудитслужби зазначаємо, що у відповідності до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Крім того, відповідно до пункту 23 Особливостей Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону.
Згідно частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Тобто, законодавчо визначено надання пояснення (інформації, документів) при проведенні моніторингу лише через електронну систему закупівель. Окремі приписи, або виключення про надання документів, які містять інформацію з обмеженим доступом, за місцем розташування Держаудитслужби при проведені моніторингу у законодавстві про публічні закупівлі відсутні.
Беручи до уваги вищевикладене, наявність інформації (документів) з обмеженим доступом (для службового користування), яка не може бути оприлюдна в публічному доступі, Замовником надано вичерпну відповідь по суті запиту в електронній системі закупівель.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 липня 2023
Кінцевий строк оскарження: 02 серпня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРТРАНСМІСТ»
#33778270
Переможець 1 920 039 628,28
UAH з ПДВ
02 червня 2023 14:12