Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487932826 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 14:28 |
Оскарження наміру укласти договір: | 28 квітня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Форма розрахунків безготівкова на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2в,КБ- 3. Оплата наданих послуг здійснюється протягом 10 робочих днів після отримання відповідного фінансування Замовником. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
17 квітня 2020 14:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2020 14:26 |
ПОВ про намір ДР Хаджибей.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-07-000015 ● 37d8bef3c7684814bf9a45c38557c536
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2020 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.10.2020 № 190
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.10.2020 № 190.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-04-17-004053-a, 17.04.2020. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-12 15:03:01
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-04-17-004053-a, Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Київ-Одеса – міст через Хаджибейський лиман на км 445+432 (додаткові роботи) яка проводилася Службою автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. В обгрунтуванні зазначено підставу виникнення необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю. Прошу надати пояснення, під час виконання робіт за результатами якої саме процедури закупівлі виникла необхідність у виконанні додаткових робіт (вказати ID процедури закупівлі).
2. Надати документальне підтвердження щодо невключення в початковий робочий проєкт на виконання робіт «Капітальний ремонт автодороги державного значення М-05 Київ – Одеса, міст через Хаджибейський лиман на км 445+432» ряду додаткових робіт, про які зазначено в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі, зокрема, експертний звіт №28-0194-19 від 01.04.2020, протокол засідання технічної ради Служби автомобільних доріг в Одеській області від 07.04.2020р. №3, договір підряду №77К від 15.02.2019 року на виконання основних обсягів робіт.
3. В опублікованому в інформаційно–телекомунікаційній системі закупівель «ProZorro» протоколі переговорів зазначено, що на запит Служби надано документи про відповідність ТОВ «Підприємство «Маст-Буд» кваліфікаційним та іншим вимогам відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та розрахунок договірної ціни на додаткові роботи та вказано, що після перевірки документів виявлено, що документи надані в повному обсязі та відповідають вимогам чинного законодавства.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати документальне підтвердження ТОВ «Підприємство «Маст-Буд» кваліфікаційним та інших вимогам Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-16 15:34:12
відповідь на запит
1. UA-2018-11-02-001318-b
2. Звертаємо увагу,що роботи є додатковими та аналогічними. Тому цілком можливо, що найменування додаткових робіт буде співпадати з такими, які були передбачені основним контрактом, проте саме обсяги робіт будуть додатковими! Документи надано в додатках.
3. Документи надано в додатках.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Підприємство "Маст-Буд" #33653812 |
Переможець |
86 878 291,20
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2020 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 09:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 09:11
|
Scan_0217 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 09:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2020 09:37
|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2020 19:41
|
77К ДР Хаджибей ДР Маст Буд 04 05 20.pdf | укладений |
04 травня 2020 19:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Фінансування з спеціального фонду державного бюджету (КПКВК 3111020) на 2020 рік, відповідно до Постанови КМУ № 36 від 29 січня 2020 року (зі змінами), зменшити на 17 000 000,00 грн. та встановити у розмірі - 55 213 665,20 грн. 2. Календарний план і план фінансування на 2020 рік становлять – 55 213 665,20 грн. Календарний і план фінансування викласти у новій редакції, що додається. 3. Відповідно до абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та абз. 3. пункту 20.3. розділу ХХ. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 21.1. розділу XXI. «Строк дії Договору», викласти у такій редакції: п.5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів - до 31 січня 2021р., відповідно до календарного плану. п.21.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.01.2021 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 77К/ДР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з закінченням виконання робіт, Сторони дійшли згоди зменшити суму договору відповідно до абз.1. п. 3.4. розділу ІІІ. «Ціна договору» та п.п. 1. п. 20.3. розділу ХХ. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника) на 11 975 617,20 грн. В зв’язку з цим п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 21.1. розділу XXI. « Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить – 74 902 674,00 грн. (сімдесят чотири мільйони дев’ятсот дві тисячі шістсот сімдесят чотири грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 12 483 779,00 грн. (дванадцять мільйонів чотириста вісімдесят три тисячі сімсот сімдесят дев’ять грн. 00 коп.). п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів - до 31 грудня 2020р., відповідно до календарного плану. п. 21.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2020 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 77К/ДР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |