Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 33126849 |
Вебсайт: | http://vmte.vn.ua |
Місцезнаходження: | 21021, Україна , Вінницька обл., м.Вінниця, вул. 600-річчя,13 |
Контактна особа: |
Людмила Кришталь +380963692131 krushtal123@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2022 12:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 31 травня 2022 11:23 |
Очікувана вартість: | 6 258 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 294,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно п.2 Розділу ІІІ Тендерної документації. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції визначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, оформленої згідно ФОРМИ забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції Затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року N 2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 31294 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у розмірі 5 відсотків вартості договору, не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною, тобто не передбачати можливість банка-гаранта відкликати банківську гарантію та безумовною, тобто банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Строк розгляду банком - гарантом вимоги Покупця (Бенефіціара) щодо сплати на його користь суми банківської гарантії, за умовами останньої, повинен становити не більше 5-ти банківських днів з дати отримання банком- гарантом такої вимоги. Строк дії банківської гарантії до 31.12.2022 року. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник надасть Підряднику аванс для початку робіт та придбання матеріалів, виробів та конструкцій, у розмірі 40% вартості Робіт протягом 30 календарних днів після подання Заявки. | Аванс | 30 | Календарні | 40 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок за виконані роботи, в розмірі 60 % від вартості робіт здійснюється протягом 365 календарних днів після підписання Сторонами акту виконаних робіт при умові забезпечення позитивного проходження гідравлічних випробувань котла, про що складають відповідний акт. | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 60 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2022 12:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2022 12:48 |
ТД (Капітальний ремонт (ГМ-50, ст.№5 ).docx | |
12 травня 2022 12:48 |
Додаток 1 (кваліфікаційні критерії).docx | |
12 травня 2022 12:48 |
Додаток 2 (стаття 17).docx | |
12 травня 2022 12:48 |
Додаток 3 (тех.завдання).docx | |
12 травня 2022 12:48 |
Додаток 3.1- Дефектний акт (ГМ-50, ст.№5).pdf | |
12 травня 2022 12:48 |
Додаток 4 (перелік документів).docx | |
12 травня 2022 12:48 |
Додаток 5 (відомості про учасника).docx | |
12 травня 2022 12:48 |
Додаток 6 (проект договору).doc | |
12 травня 2022 12:48 |
Додаток 7 (документи переможця).docx | |
12 травня 2022 12:47 |
Додаток 8 Цінова пропозиція.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-01-000002 ● 9db63aafb4e1405e9fe985d424f892c8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2022 10:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2022 № 123
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2022-05-12-003264-a 12.05.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-12 19:58:56
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт поверхонь нагріву, із заміною екранних труб котла ГМ-50, ст.№5, на ТЕЦ-1 по вул. Немирівське шосе, 26 в м.Вінниця», очікуваною вартістю 6 258 800,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-05-12-003264-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем торгів умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-14 17:12:00
Щодо надання пояснень на запит
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (обл.) від 12.07.2022 року у межах проведення моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт поверхонь нагріву, із заміною екранних труб котла ГМ-50, ст.№5, на ТЕЦ-1 по вул. Немирівське шосе, 26 в м. Вінниця», очікуваною вартістю 6 258 800,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-05-12-003264-a)), КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго надає наступні пояснення:
Переможцем вказаної закупівлі ТОВ "Устимівський котельномеханічний завод" на виконання пункту 6 розділу VI тендерної документації надано оригінал банківської гарантії (файл – БГ до дог.628.22.13 від 07.07.22. pdf), яка завантажена Замовником як додаток до укладеного договору.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до Висновку Заперечення до висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (обл.) про результати моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт поверхонь нагріву, із заміною екранних труб котла ГМ-50, ст.№5, на ТЕЦ-1 по вул. Немирівське шосе, 26 в м. Вінниця. (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-05-12-003264-a. Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо аргументовані заперечення до висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (обл.) про результати моніторингу закупівлі: ««Капітальний ремонт поверхонь нагріву, із заміною екранних труб котла ГМ-50, ст.№5, на ТЕЦ-1 по вул. Немирівське шосе, 26 в м. Вінниця. (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-05-12-003264-a, оприлюдненого в електронній системі закупівель 22 липня 2022 року. В констатуючій частині Висновку зазначено, що відповідно до підпункту 9.2 пункту 9 розділу ІІІ тендерної документації Замовника якщо учасник планує залучати субпідрядника (субпідрядників) до виконання робіт в обсязі, меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю щодо кожного з таких субпідрядників, або взагалі не планує залучати субпідрядників – такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний інформаційний лист у довільній формі. Учасник процедури закупівлі ТОВ «УКМЗ» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 18.05.2022 № 249 про незалучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вapтocті договору про закупівлю. Однак, вказаний учасник не надав інформаційний лист про залучення субпідрядника (субпідрядників) до виконання робіт в обсязі, меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або взагалі не залучення субпідрядників, чим не дотримався вимог підпункту 9.2 пункту 9 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. З огляду на вищевказане, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «УКМЗ» як такого, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та уклав з ним Договір. В Додатку 4 до Тендерної документації вказано перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції, в тому числі пунктом 9 зазначено надання довідки про субпідрядників, при цьому вказано що ненадання цієї довідки у складі тендерної пропозиції означає відсутність в учасника відповідного наміру та не вважається невідповідністю умовам тендерної документації. Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Устимівський котельномеханічний завод» надано всі документи відповідно до Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції зазначені в Додатку 4 до Тендерної документації. Також, Висновок містить зобов'язання Замовника щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, при цьому не враховано, що зазначені вимоги не відповідають критерію пропорційності, оскільки вимога припинити зобов’язаня за договором, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих субʼєктів – сторін договору. Розірвання укладеного договору про закупівлю, предметом якого є виконання робіт, може призвести до зриву забезпечення виконання робіт, які мають бути завершені до початку опалювального сезону, що є неприйнятним та неприпустимим з огляду на необхідність додержання прав та інтересів громадян України. Таким чином, Замовник при проведенні зазначеної закупівлі дотримувався вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення публічних закупівель, враховуючи об’єктивні обставини сьогодення, а не застосовував формальний підхід до здійснення закупівлі, адже інших порушень контролюючим органом не виявлено. Згідно із положеннями п. 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
2022-07-28 16:55:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 04.08.2022 року КП ВМР "Вінницяміськтеплоенерго" подано Позовні матеріали до Вінницького окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 04 серпня 2022 |
Номер відкриття провадження: | №120/6084/22 |
Дата відкриття провадження: | 09 серпня 2022 |
Документи:
16 серпня 2022 15:34
|
Електронний підпис |
16 серпня 2022 15:31
|
СУД_моніторинг - Ухвала.pdf |
04 серпня 2022 14:10
|
Позовна заява UA-2022-05-12-003264-a.jpeg |
16 серпня 2022 15:34
|
Електронний підпис |
16 серпня 2022 15:32
|
Електронний підпис |
04 серпня 2022 14:11
|
Електронний підпис |
16 серпня 2022 15:31
|
СУД_моніторинг - Ухвала.pdf |
04 серпня 2022 14:10
|
Позовна заява UA-2022-05-12-003264-a.jpeg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2022 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УСТИМІВСЬКИЙ КОТЕЛЬНОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" |
6 066 744,89
UAH з ПДВ
|
5 095 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРАЗ ГРУП" |
6 100 002,00
UAH з ПДВ
|
5 099 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТІКС-ОІЛ ЕНЕРДЖИ" |
6 256 898,00
UAH з ПДВ
|
6 256 898,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УСТИМІВСЬКИЙ КОТЕЛЬНОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" #42137050 |
Переможець |
5 095 000,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2022 09:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2022 12:31
|
ЛК до дог.628.22.13 від 07.07.22.pdf | укладений |
11 липня 2022 12:30
|
ПВР доЛК 02.01.01 до дог.628.22.13 від 07.07.22.pdf | укладений |
11 липня 2022 12:30
|
БГдо дог.628.22.13 від 07.07.22.pdf | укладений |
11 липня 2022 12:30
|
розрахунки прямі і заг.виробн.витратидо дог.628.22.13 від 07.07.22.pdf | укладений |
11 липня 2022 12:30
|
ДЦ до дог.628.22.13 від 07.07.22.pdf | укладений |
11 липня 2022 12:30
|
ЗАГ.ВИРОБН.ВИТР. 02.01.01 до дог.628.22.13 від 07.07.22.pdf | укладений |
11 липня 2022 12:30
|
дог.628.22.13 від 07 .07.22.та тз графік pdf .pdf | укладений |
11 липня 2022 12:30
|