Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Надання у користування потужностей обробки та зберігання інформації в захищеному хмарному середовищі (IaaS) і сервісна підтримка у випадках тимчасової недоступності відповідного хмарного середовища для інформаційно-аналітичної системи «Централь103»
Очікувана вартість
380 424,48 UAH
UA-2022-02-10-013873-b ● d247d15f37a94eb69180b2e0ee8db649
Переговорна процедура
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 00012925 |
Вебсайт: | https://moz.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Наталія Матухно +380442000847 zakupivlimoz@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
«Відповідно до Закону України «Про екстрену медичну допомогу», виклик екстреної медичної допомоги – повідомлення про невідкладний стан людини і місце події та/або звернення про необхідність надання екстреної медичної допомоги за єдиним телефонним номером екстреної медичної допомоги 103 чи за єдиним телефонним номером системи екстреної допомоги населенню 112 (далі – звернення).
Під час обробки ОДС звернень до ІАС «Централь103» надходить інформація про події, до яких належить інформація:
- інформація про виклик;
- інформація про виїзд бригади та її прибуття;
- інформація про госпіталізацію пацієнта до закладу охорони здоров’я;
- інформація про діагноз;
- інформація про скарги;
- тощо.
Згідно листа № 25-04/633/2-22 від 12.01.2022 МОЗ України до ТОВ «ГІГАКЛАУД», середньозважене навантаження на ІАС «Централь103» у 2021 році зазначено в таблиці 2.
Таблиця 2.
Кількість За рік
(млн) За добу (од.) За годину
(середнє, од.) За годину
(пікове, од.)* За секунду (од.)
Звернень 12,6 34 521 1 438 2 314
Подій** (подвійний запас)
23 140
6,428
*на основі даних за найбільш навантажений день 2021 року – 25 жовтня
2021 року: 55 526 звернення / доба;
**середня кількість зафіксованих подій за одне звернення: 5.
Згідно листа № 25-04/633/2-22 від 12.01.2022 МОЗ України до ТОВ «ГІГАКЛАУД», станом на грудень 2021 року відповідно до інформації ІАС «Централь103» середньозважене навантаження на ІАС «Централь103» щодо прийому інформації від ОДС відповідно до розрахунку (Таблиця 2) складає:
1) звернень на добу: 34 521 (у порівнянні з даними 2020 року: ~ 27 945); фіксоване збільшення пов’язане зі збільшенням викликів внаслідок реагування на пандемію COVID-19;
2) звернень за годину (середнє): 1 438 (у порівнянні з даними 2020 року: ~ 1 164);
3) звернень за годину (пікове): 2 314 (у порівнянні з даними 2020 року: ~ 1 497); розраховано за даними щодо 25 жовтня 2021 року як найбільш навантаженого дня 2021 року через реагування на пандемію COVID-19;
4) середня кількість зафіксованих подій за одне звернення: 5 (у порівнянні з даними 2020 року: ~ 5);
5) навантаження подій/годину (враховуючи подвійний запас): 23 140 (у порівнянні з даними 2020 року: ~ 14 970);
6) навантаження подій/секунду (враховуючи подвійний запас): 6,428 (у порівнянні з даними 2020 року: ~ 4,158); таким чином навантаження не перевищило розрахункове пікове значення.
Враховуючи створену архітектуру сервісів, можливо стверджувати, що зміна постачальника послуг та зміна технологічного майданчика розташування сервісів ІАС «Централь103» призведе до необхідності проведення робіт з побудови нової інфраструктури віртуального дата-центру та міграції сервісів. Попередньо, процес міграції сервісів, враховуючи обсяг інфраструктури, може тривати більш ніж 36 годин (в разі необхідності конвертування образів віртуальних машин з формату нинішньої платформи віртуалізації в платформу віртуалізації іншого виробника).
Враховуючи наведене, зміна постачальника послуг скоріш за все призведе до проблем технічного характеру, а саме:
• можливі порушення доступності сервісів ІАС «Централь103» на період міграції віртуальних машин на технологічний майданчик нового постачальника послуг, що призведе до неможливості ІАС «Централь103» отримувати, обробляти та надавати інформацію відповідно до функцій ІАС «Централь103»;
• порушення мережної зв’язності на період переключення доступу на новий захищений вузол Інтернет-доступу, що призведе до неможливості ІАС «Централь103» отримувати, обробляти та надавати інформацію відповідно до функцій ІАС «Централь103»;
• вірогідна несумісність існуючих технічних та програмних рішень з наявними технологіями на новому майданчику призведе до некоректної роботі процесів, що реалізовані в рамках побудови ІАС «Централь103»;
• перенесення віртуальних машин на технологічний майданчик нового постачальника послуг буде вимагати проведення повного циклу дослідної експлуатації для забезпечення коректної роботи процесів, що реалізовані в рамках побудови сервісів ІАС «Централь103», при цьому час проведення дослідної експлуатації не може бути прогнозованим та на цей час можливі порушення роботи як окремих сервісів, так і системи в цілому.
Зазначені проблеми технічного характеру впродовж періоду проведення робіт з міграції та побудови нової інфраструктури віртуального дата-центру, навіть якщо він складатиме 12 годин, може призвести до неотримання ІАС «Централь103» великого об’єму нової актуальної інформації (що означає повну втрату цієї інформації протягом зазначеного часу), а саме приблизно:
- 17 256 звернень за екстреною медичною допомогою у звичайному режимі (значення розраховане на основі середньозважених даних ІАС «Централь103» впродовж 2021 року);
- 27 768 звернень за екстреною медичною допомогою за умови підвищеної навантаженості системи екстреної медичної допомоги, зокрема внаслідок пандемії COVID-19 (значення розраховане на основі даних ІАС «Централь103» за 25 жовтня 2021 року);
- 277 680 подій, пов’язаних зі зверненнями за екстреною медичною допомогою за умови підвищеної навантаженості системи екстреної медичної допомоги, зокрема внаслідок пандемії COVID-19, з урахуванням подвійного запасу (значення розраховане на основі даних ІАС «Централь103» за 25 жовтня 2021 року).
Таким чином, заміна технологічного майданчика розташування сервісів ІАС «Централь103», подальша міграція ІАС «Централь103» та побудова нової інфраструктури віртуального дата-центру, навіть якщо вона складатиме складе 12 годин:
1) з великою вірогідністю призведе до:
- втрати нової актуальної інформації щодо 17 256 звернень за екстреною медичною допомогою у звичайному режимі, 27 768 звернень за екстреною медичною допомогою за умови підвищеної навантаженості системи екстреної медичної допомоги, зокрема внаслідок пандеміїCOVID-19, та 277 680 подій, пов’язаних із такими зверненнями, з урахуванням подвійного запасу;
- неможливості здійснення ІАС «Централь103» функцій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2021 року № 1118 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2020 року № 1359) «Про затвердження Порядку інформування бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги про виклик екстреної медичної допомоги та їх направлення на місце події»;
2) може призвести до:
- логістичних збоїв під час організації надання медичної допомоги постраждалим, що прямо вплине на якість надання екстреної медичної допомоги;
- втрати частини наявних даних у ІАС «Централь103»;
3) спричинить шкоду безперебійній роботі ІАС «Централь103», зокрема безперебійному отриманню релевантних статистичних даних.
Також заміна технологічного вузла, на якому розміщуються інформаційні ресурси ІАС «Централь103», може призвести до необхідності створення нової інфраструктури, її повноцінного тестування та міграції сервісів\додатків, а також проведення робіт з переключення каналів зв’язку в нове технологічне середовище. Орієнтовний час виконання таких робіт може складати приблизно від 30 календарних днів, а саме: тестування збудованої нової інфраструктури, міграція сервісів\додатків, переключення каналів зв’язку та тестування мережної зв’язності та мережних сервісів, тощо. Міграція сервісів\додатків до іншого програмно-апаратного комплексу потребуватиме одночасної оренди технологічних ресурсів у двох постачальників таких послуг: постачальника послуг, в якого на даний момент розміщуються інформаційні ресурси, і постачальника послуг, до якого ці ресурси будуть мігрувати. Як наслідок, зміна технологічної площадки буде потребувати значних нецільових витрат бюджетних грошових коштів.
Крім того, у будь-якому разі проведення міграції та зміна мережевої топології потребує тимчасової зупинки деяких сервісів, що може мати значні негативні наслідки, оскільки функціонування сервісів повинно відбуватись тільки в режимі реального часу.
Також треба враховувати, що інформаційно-телекомунікаційна система ТОВ «ГІГАКЛАУД», на базі якої надаються послуги, відповідно до вимог Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», має чинний атестат відповідності КСЗІ, який зареєстровано в Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України №16885 від 18.06.2018.
Отже, заміна надавача послуг призведе до ризику зниження продуктивності та тимчасової недоступності працюючих інформаційних ресурсів ІАС «Централь103» на невизначений час, поки будуть тривати роботи з проведення міграції, значних ризиків втрати частини даних та, як наслідок, несумісності або виникнення проблем технічного характеру, витрат значних часових та людських ресурсів на підготовку та проведення міграції та повторне навчання обслуговування персоналу, а також нецільового використання грошових бюджетних коштів. Також під час міграції існує ризик можливого витоку конфіденційної інформації, якою є інформація про стан здоров’я громадян. Таким чином, можна вважати, що заміна технологічного вузла розміщення інфраструктурних рішень є неможливою з технічних причин, через низку потенційно можливих негативних наслідків, до яких може привести така заміна.
Зазначена вище інформація дає змогу стверджувати, що постачальником послуг за ДК 021:2015-72317000-0 Послуги зі зберігання даних (Надання у користування потужностей обробки та зберігання інформації в захищеному хмарному середовищі (IaaS) і сервісна підтримка у випадках тимчасової недоступності відповідного хмарного середовища для інформаційно-аналітичної системи «Централь103») може бути тільки ТОВ «ГІГАКЛАУД», оскільки заміна постачальника вищезазначених послуг призведе до ризику зниження продуктивності та тимчасової недоступності працюючих інформаційних ресурсів ІАС «Централь103» на невизначений час, поки будуть тривати роботи з проведення міграції, значних ризиків втрати частини даних та, як наслідок, несумісності або виникнення проблем технічного характеру, витрат значних часових та людських ресурсів на підготовку та проведення міграції, можливого витоку конфіденційних даних та повторного навчання обслуговуючого персоналу, нецільового використання грошових бюджетних коштів та порушення безперервності функціонування доступу до сервісів щодо екстреної медичної допомоги.
За результатом проведення науково-технічної експертизи, враховуючи викладене вище, вбачається, що застосування Міністерством охорони здоров’я України під час закупівлі у 2022 році послуг зі зберігання даних за ДК 021:2015-72317000-0 Послуги зі зберігання даних (Надання у користування потужностей обробки та зберігання інформації в захищеному хмарному середовищі (IaaS) і сервісна підтримка у випадках тимчасової недоступності відповідного хмарного середовища для інформаційно-аналітичної системи «Централь103») переговорної процедури закупівлі та здійснення закупівлі у Товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ) «ГІГАКЛАУД» зумовлено тим, що на момент проведення науково-технічної експертизи єдиним виконавцем, який має необхідний досвід та спроможний забезпечити виконання/надання завершеного циклу послуг з обробки даних для розміщення інформаційно-аналітичної системи “Централь103” у повній відповідності до порядку та на умовах, визначених Договорами №65 від 16.09.2020 р. та № 11 від 09.02.2021 р. із забезпеченням 100% сумісності без виникнення проблем технічного характеру, не порушуючи налагоджених процесів, є ТОВ «ГІГАКЛАУД».
Таким чином, керуючись вимогами абзацу 4 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, згідно з якими переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у тому числі у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання, в тому числі, у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена. Державне підприємство «Одеський науково-дослідний інститут зв’язку» підтверджує наявність підстав для застосування Міністерством охорони здоров’я України у 2022 році переговорної процедури закупівлі послуг зі зберігання даних за ДК 021:2015-72317000-0 Послуги зі зберігання даних (Надання у користування потужностей обробки та зберігання інформації в захищеному хмарному середовищі (IaaS) і сервісна підтримка у випадках тимчасової недоступності відповідного хмарного середовища для інформаційно-аналітичної системи «Централь103»).»
Під час обробки ОДС звернень до ІАС «Централь103» надходить інформація про події, до яких належить інформація:
- інформація про виклик;
- інформація про виїзд бригади та її прибуття;
- інформація про госпіталізацію пацієнта до закладу охорони здоров’я;
- інформація про діагноз;
- інформація про скарги;
- тощо.
Згідно листа № 25-04/633/2-22 від 12.01.2022 МОЗ України до ТОВ «ГІГАКЛАУД», середньозважене навантаження на ІАС «Централь103» у 2021 році зазначено в таблиці 2.
Таблиця 2.
Кількість За рік
(млн) За добу (од.) За годину
(середнє, од.) За годину
(пікове, од.)* За секунду (од.)
Звернень 12,6 34 521 1 438 2 314
Подій** (подвійний запас)
23 140
6,428
*на основі даних за найбільш навантажений день 2021 року – 25 жовтня
2021 року: 55 526 звернення / доба;
**середня кількість зафіксованих подій за одне звернення: 5.
Згідно листа № 25-04/633/2-22 від 12.01.2022 МОЗ України до ТОВ «ГІГАКЛАУД», станом на грудень 2021 року відповідно до інформації ІАС «Централь103» середньозважене навантаження на ІАС «Централь103» щодо прийому інформації від ОДС відповідно до розрахунку (Таблиця 2) складає:
1) звернень на добу: 34 521 (у порівнянні з даними 2020 року: ~ 27 945); фіксоване збільшення пов’язане зі збільшенням викликів внаслідок реагування на пандемію COVID-19;
2) звернень за годину (середнє): 1 438 (у порівнянні з даними 2020 року: ~ 1 164);
3) звернень за годину (пікове): 2 314 (у порівнянні з даними 2020 року: ~ 1 497); розраховано за даними щодо 25 жовтня 2021 року як найбільш навантаженого дня 2021 року через реагування на пандемію COVID-19;
4) середня кількість зафіксованих подій за одне звернення: 5 (у порівнянні з даними 2020 року: ~ 5);
5) навантаження подій/годину (враховуючи подвійний запас): 23 140 (у порівнянні з даними 2020 року: ~ 14 970);
6) навантаження подій/секунду (враховуючи подвійний запас): 6,428 (у порівнянні з даними 2020 року: ~ 4,158); таким чином навантаження не перевищило розрахункове пікове значення.
Враховуючи створену архітектуру сервісів, можливо стверджувати, що зміна постачальника послуг та зміна технологічного майданчика розташування сервісів ІАС «Централь103» призведе до необхідності проведення робіт з побудови нової інфраструктури віртуального дата-центру та міграції сервісів. Попередньо, процес міграції сервісів, враховуючи обсяг інфраструктури, може тривати більш ніж 36 годин (в разі необхідності конвертування образів віртуальних машин з формату нинішньої платформи віртуалізації в платформу віртуалізації іншого виробника).
Враховуючи наведене, зміна постачальника послуг скоріш за все призведе до проблем технічного характеру, а саме:
• можливі порушення доступності сервісів ІАС «Централь103» на період міграції віртуальних машин на технологічний майданчик нового постачальника послуг, що призведе до неможливості ІАС «Централь103» отримувати, обробляти та надавати інформацію відповідно до функцій ІАС «Централь103»;
• порушення мережної зв’язності на період переключення доступу на новий захищений вузол Інтернет-доступу, що призведе до неможливості ІАС «Централь103» отримувати, обробляти та надавати інформацію відповідно до функцій ІАС «Централь103»;
• вірогідна несумісність існуючих технічних та програмних рішень з наявними технологіями на новому майданчику призведе до некоректної роботі процесів, що реалізовані в рамках побудови ІАС «Централь103»;
• перенесення віртуальних машин на технологічний майданчик нового постачальника послуг буде вимагати проведення повного циклу дослідної експлуатації для забезпечення коректної роботи процесів, що реалізовані в рамках побудови сервісів ІАС «Централь103», при цьому час проведення дослідної експлуатації не може бути прогнозованим та на цей час можливі порушення роботи як окремих сервісів, так і системи в цілому.
Зазначені проблеми технічного характеру впродовж періоду проведення робіт з міграції та побудови нової інфраструктури віртуального дата-центру, навіть якщо він складатиме 12 годин, може призвести до неотримання ІАС «Централь103» великого об’єму нової актуальної інформації (що означає повну втрату цієї інформації протягом зазначеного часу), а саме приблизно:
- 17 256 звернень за екстреною медичною допомогою у звичайному режимі (значення розраховане на основі середньозважених даних ІАС «Централь103» впродовж 2021 року);
- 27 768 звернень за екстреною медичною допомогою за умови підвищеної навантаженості системи екстреної медичної допомоги, зокрема внаслідок пандемії COVID-19 (значення розраховане на основі даних ІАС «Централь103» за 25 жовтня 2021 року);
- 277 680 подій, пов’язаних зі зверненнями за екстреною медичною допомогою за умови підвищеної навантаженості системи екстреної медичної допомоги, зокрема внаслідок пандемії COVID-19, з урахуванням подвійного запасу (значення розраховане на основі даних ІАС «Централь103» за 25 жовтня 2021 року).
Таким чином, заміна технологічного майданчика розташування сервісів ІАС «Централь103», подальша міграція ІАС «Централь103» та побудова нової інфраструктури віртуального дата-центру, навіть якщо вона складатиме складе 12 годин:
1) з великою вірогідністю призведе до:
- втрати нової актуальної інформації щодо 17 256 звернень за екстреною медичною допомогою у звичайному режимі, 27 768 звернень за екстреною медичною допомогою за умови підвищеної навантаженості системи екстреної медичної допомоги, зокрема внаслідок пандеміїCOVID-19, та 277 680 подій, пов’язаних із такими зверненнями, з урахуванням подвійного запасу;
- неможливості здійснення ІАС «Централь103» функцій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2021 року № 1118 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2020 року № 1359) «Про затвердження Порядку інформування бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги про виклик екстреної медичної допомоги та їх направлення на місце події»;
2) може призвести до:
- логістичних збоїв під час організації надання медичної допомоги постраждалим, що прямо вплине на якість надання екстреної медичної допомоги;
- втрати частини наявних даних у ІАС «Централь103»;
3) спричинить шкоду безперебійній роботі ІАС «Централь103», зокрема безперебійному отриманню релевантних статистичних даних.
Також заміна технологічного вузла, на якому розміщуються інформаційні ресурси ІАС «Централь103», може призвести до необхідності створення нової інфраструктури, її повноцінного тестування та міграції сервісів\додатків, а також проведення робіт з переключення каналів зв’язку в нове технологічне середовище. Орієнтовний час виконання таких робіт може складати приблизно від 30 календарних днів, а саме: тестування збудованої нової інфраструктури, міграція сервісів\додатків, переключення каналів зв’язку та тестування мережної зв’язності та мережних сервісів, тощо. Міграція сервісів\додатків до іншого програмно-апаратного комплексу потребуватиме одночасної оренди технологічних ресурсів у двох постачальників таких послуг: постачальника послуг, в якого на даний момент розміщуються інформаційні ресурси, і постачальника послуг, до якого ці ресурси будуть мігрувати. Як наслідок, зміна технологічної площадки буде потребувати значних нецільових витрат бюджетних грошових коштів.
Крім того, у будь-якому разі проведення міграції та зміна мережевої топології потребує тимчасової зупинки деяких сервісів, що може мати значні негативні наслідки, оскільки функціонування сервісів повинно відбуватись тільки в режимі реального часу.
Також треба враховувати, що інформаційно-телекомунікаційна система ТОВ «ГІГАКЛАУД», на базі якої надаються послуги, відповідно до вимог Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», має чинний атестат відповідності КСЗІ, який зареєстровано в Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України №16885 від 18.06.2018.
Отже, заміна надавача послуг призведе до ризику зниження продуктивності та тимчасової недоступності працюючих інформаційних ресурсів ІАС «Централь103» на невизначений час, поки будуть тривати роботи з проведення міграції, значних ризиків втрати частини даних та, як наслідок, несумісності або виникнення проблем технічного характеру, витрат значних часових та людських ресурсів на підготовку та проведення міграції та повторне навчання обслуговування персоналу, а також нецільового використання грошових бюджетних коштів. Також під час міграції існує ризик можливого витоку конфіденційної інформації, якою є інформація про стан здоров’я громадян. Таким чином, можна вважати, що заміна технологічного вузла розміщення інфраструктурних рішень є неможливою з технічних причин, через низку потенційно можливих негативних наслідків, до яких може привести така заміна.
Зазначена вище інформація дає змогу стверджувати, що постачальником послуг за ДК 021:2015-72317000-0 Послуги зі зберігання даних (Надання у користування потужностей обробки та зберігання інформації в захищеному хмарному середовищі (IaaS) і сервісна підтримка у випадках тимчасової недоступності відповідного хмарного середовища для інформаційно-аналітичної системи «Централь103») може бути тільки ТОВ «ГІГАКЛАУД», оскільки заміна постачальника вищезазначених послуг призведе до ризику зниження продуктивності та тимчасової недоступності працюючих інформаційних ресурсів ІАС «Централь103» на невизначений час, поки будуть тривати роботи з проведення міграції, значних ризиків втрати частини даних та, як наслідок, несумісності або виникнення проблем технічного характеру, витрат значних часових та людських ресурсів на підготовку та проведення міграції, можливого витоку конфіденційних даних та повторного навчання обслуговуючого персоналу, нецільового використання грошових бюджетних коштів та порушення безперервності функціонування доступу до сервісів щодо екстреної медичної допомоги.
За результатом проведення науково-технічної експертизи, враховуючи викладене вище, вбачається, що застосування Міністерством охорони здоров’я України під час закупівлі у 2022 році послуг зі зберігання даних за ДК 021:2015-72317000-0 Послуги зі зберігання даних (Надання у користування потужностей обробки та зберігання інформації в захищеному хмарному середовищі (IaaS) і сервісна підтримка у випадках тимчасової недоступності відповідного хмарного середовища для інформаційно-аналітичної системи «Централь103») переговорної процедури закупівлі та здійснення закупівлі у Товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ) «ГІГАКЛАУД» зумовлено тим, що на момент проведення науково-технічної експертизи єдиним виконавцем, який має необхідний досвід та спроможний забезпечити виконання/надання завершеного циклу послуг з обробки даних для розміщення інформаційно-аналітичної системи “Централь103” у повній відповідності до порядку та на умовах, визначених Договорами №65 від 16.09.2020 р. та № 11 від 09.02.2021 р. із забезпеченням 100% сумісності без виникнення проблем технічного характеру, не порушуючи налагоджених процесів, є ТОВ «ГІГАКЛАУД».
Таким чином, керуючись вимогами абзацу 4 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, згідно з якими переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у тому числі у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання, в тому числі, у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена. Державне підприємство «Одеський науково-дослідний інститут зв’язку» підтверджує наявність підстав для застосування Міністерством охорони здоров’я України у 2022 році переговорної процедури закупівлі послуг зі зберігання даних за ДК 021:2015-72317000-0 Послуги зі зберігання даних (Надання у користування потужностей обробки та зберігання інформації в захищеному хмарному середовищі (IaaS) і сервісна підтримка у випадках тимчасової недоступності відповідного хмарного середовища для інформаційно-аналітичної системи «Централь103»).»
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2022 18:46 |
Оскарження наміру укласти договір: | 21 лютого 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання у користування потужностей обробки та зберігання інформації в захищеному хмарному середовищі (IaaS) і сервісна підтримка у випадках тимчасової недоступності відповідного хмарного середовища для інформаційно-аналітичної системи «Централь103»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01021, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Грушевського, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72317000-0 — Послуги зі зберігання даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
10 лютого 2022 18:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2022 17:17 |
Експертний висновок.pdf |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-02-10-013873-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОРГОВІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:37717164
Дата подання: 20 лютого 2022 10:48
Дата подання: 20 лютого 2022 10:48
Скарга на рішення та дії замовника щодо проведення закупівлі за переговорною процедурою та намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури)
Детальний опис скарги у вкладенні.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 лютого 2022 16:46
Рішення від 23.02.2022 № 3708.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2022 16:45
інформація про перенесення розгляду скарги від 14.04.2022 № 963.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2022 13:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.05.2022 № 4470.pdf
Дата публікації: 06 травня 2022 14:53
Рішення від 06.05.2022 № 4470.pdf
Дата публікації: 10 травня 2022 11:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРІЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 18.05.2022 № 24
Дата виконання рішення замовником: 25 травня 2022 10:57
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІГАКЛАУД" #39792589 |
Переможець |
380 424,48
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2022 18:46
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 25 травня 2022 11:00 |
Кінець періоду оскарження: | 05 червня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 25 травня 2022 11:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Рішення АМК України |
Документи:
25 травня 2022 11:00
|
Електронний підпис |
25 травня 2022 10:58
|
Відміна торгів.docx |