Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34468472 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26 |
Контактна особа: |
Ятленко Юлія Володимирівна mega_juliya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2024 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2024 14:12 |
Початок аукціону: | 24 травня 2024 14:12 |
Очікувана вартість: | 1 389 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 945,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2024 14:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2024 14:27 |
ДОДАТОК_3_ВК_2024.docx | |
16 травня 2024 14:27 |
ДОДАТОК_4_ВК_2024.docx | |
16 травня 2024 14:27 |
ДОДАТОК_5_ВК_2024.docx | |
16 травня 2024 14:27 |
ДОДАТОК_1_ВК_2024.docx | |
16 травня 2024 14:27 |
ДОДАТОК_2_ВК_2024.docx | |
16 травня 2024 14:27 |
ТД_ВК _за_Особливостями.docx | |
16 травня 2024 14:27 |
ДОДАТОК_6_ВК_2024.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-07-000056 ● 5cce279a2eaf44c38c0c1a124b1a9ae0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2024 18:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.08.2024 № 130
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 06.08.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.08.2024 № 130
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
12. UA-2024-05-16-007326-a 16.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-09 15:12:33
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за UA-2024-05-16-007326-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-13 16:23:44
Пояснення на запит
1.Технічні вимоги, якісні, кількісні характеристики щодо предмету закупівлі, що закуповується, визначено з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Деталізація технічного завдання до предмету закупівлі обумовлена багатофункціональністю та складністю будівель, специфікою діяльності структурних підрозділів Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради, а саме відділів надання адміністративних послуг, зокрема Регіонального відділу послуг, та великою кількістю відвідувачів (тільки в Регіональному відділі послуг щодня кількість відвідувачів складає до 3 тисяч осіб).
Очікувана вартість закупівлі складається з суми вартості складових переліку послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання, обслуговування якого є предметом закупівлі, включаючи всі супутні витрати для забезпечення надання якісної послуги: в разі проведення поточного ремонту обладнання та/або його складових - демонтаж і монтаж обладнання, придбання комплектуючих, витратних матеріалів, запчастин, а також транспортні та інші послуги, необхідні під час надання послуги, що є предметом закупівлі.
Для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі методом порівняння ринкових цін відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами) замовником було надіслано 5 письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) надавачам послуг, що є предметом закупівлі (додається).
Враховуючи отримання лише однієї цінової пропозиції та, відповідно відсутність масиву даних (щонайменше 3 цін), для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі був використаний метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
2. Відповідно до підпункту 1 пункту 4 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Департаментом адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель відповідно до ДК 021:2015 код 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання), UA-2024-05-16-007326-a.
Публікація доступна за посиланням:
https://ppr.kharkiv.ua/ua/UA-2024-05-16-007326-a
- Цінова пропозиція ТОВ ІСТЕК УКРАЇНА.pdf
- Запит цінової (комерційної) пропозиції ТОВ ІСТЕК УКРАЇНА.pdf
- Запит цінової (комерційної) пропозиції ТОВ СМАРТ КЛІМАТ ГРУП.pdf
- Запит цінової (комерційної) пропозиції ТОВ ВЕНТПРОМСЕРВІС.pdf
- Запит цінової (комерційної) пропозиціїТОВ ФІРМА НОРД.pdf
- Запит цінової (комерційної) пропозиції ТОВ ХЛАДОТЕХНІКА СЕРВІС.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-14 15:19:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за UA-2024-05-16-007326-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Вимогами підпункту 2.5. Додатку №1 до тендерної документації обумовлено надання учасником Посвідчення щодо допуску з електробезпеки, видані працівникам учасника, які будуть виконувати технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання, оформлені та отримані відповідно до чинного законодавства України.
2. Вимогами підпункту 2.6. Додатку №1 до тендерної документації обумовлено надання учасником Посвідчення щодо проходження навчання для виконання робіт при експлуатації обладнання, що працює під тиском, видані працівникам (не менше двох) учасника, які будуть виконувати технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання, оформлені та отримані відповідно до чинного законодавства України.
Чому не оприлюднено вищевказані посвідчення? Необхідно оприлюднити посвідчення у повному обсязі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-15 16:40:34
Відповідь на запит про надання пояснень
1. На виконання вимог підпункту 2.5. Додатку №1 до тендерної документації учасником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» надані посвідчення трьох працівників, зазначених у довідці вих.№ 13 від 23.05.2024, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, а саме:
- посвідчення №1287-24ЕБ, видане ТОВ «НКЦ Експерт-20» Мухортову Сергію Володимировичy;
- посвідчення №1288-24ЕБ, видане ТОВ «НКЦ Експерт-20» Коваленко Олександру Дмитровичу;
- посвідчення №1289-24ЕБ, видане ТОВ «НКЦ Експерт-20» Рафальському Олександру Петровичу.
Зазначені посвідчення оформлені відповідно до чинного законодавства та мають необхідні реквізити та інформацію в повному обсязі.
Посвідчення оприлюднено ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі в електронних файлах під назвою: «Мухортов посвідчення.PDF, Коваленко посвідчення.PDF Рафальський посвідчення.PDF» в повному обсязі, що відповідає вимогам підпункту 2.5. Додатку №1 до тендерної документації.
2. На виконання вимог підпункту 2.6. Додатку №1 до тендерної документації учасником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» надані посвідчення двох працівників, зазначених у довідці вих. № 13 від 23.05.2024, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, а саме:
- посвідчення №1 287-24 про перевірку знань з питань охорони праці, видане ТОВ «Навчально-консультаційний центр Експерт -20» Мухортову Сергію Володимировичy, в якому зазначено, що він пройшов навчання і виявив потрібні знання за програмою, зокрема, навчання згідно вимог НПАОП 0.00-1.81-18;
- посвідчення №1 288-24 про перевірку знань з питань охорони праці, видане ТОВ «Навчально-консультаційний центр Експерт -20» Коваленко Олександру Дмитровичу, в якому зазначено, що він пройшов навчання і виявив потрібні знання за програмою, зокрема, навчання згідно вимог НПАОП 0.00-1.81-18.
НПАОП 0.00-1.81-18 це Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском.
Зазначені посвідчення оформлені відповідно до чинного законодавства та мають необхідні реквізити та інформацію в повному обсязі.
Посвідчення оприлюднено ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі в електронних файлах під назвою: «Мухортов посвідчення.PDF, Коваленко посвідчення.PDF» в повному обсязі, що відповідає вимогам підпункту 2.6. Додатку №1 до тендерної документації.
Надані учасником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» документи є чинними на момент розкриття тендерних пропозицій, як це вимагалось тендерною документацією замовника.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-14 16:12:18
Запит про надання пояснень
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Пально-мастильні матеріали (талони):дизельне паливо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за UA-2024-04-19-004927-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Пунктом 22 Додатку №3 до тендерної документації обумовлено надання «Довідки (у довільній формі), якою Учасник гарантує, що Товар є таким, що не має негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам».
Чому вищевказана Довідка не оприлюднена учасником?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-15 16:46:28
Відповідь на запит про надання пояснень
Надати пояснення щодо оприлюдненого запиту не надається можливим у зв’язку з тим, що закупівля «Пально-мастильні матеріали (талони):дизельне паливо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за UA-2024-04-19-004927-a) Департаментом адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради не здійснювалася.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-23 11:45:10
Щодо запиту про надання пояснень, оприлюдненому 14.08.2024
Запит за процедурою UA-2024-04-19-004927-a було наділано помилково у зв`язку з технічним збоєм роботи інтернету,
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-26 10:15:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за UA-2024-05-16-007326-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Пунктом 1 розділу III тендерної документації обумовлено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), у складі своєї тендерної пропозиції.»
В складі тендерної пропозиції учасником ТОВ АМІРЕКС-КОМПАНІ не надано:
1. Статут або інший установчий документ в останній редакції (для юридичних осіб). У випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення Учасника. У разі, якщо державна реєстрація установчого документу чи змін до нього, була здійснена після 13.12.2015 року додатково необхідно надати копію «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної зміни» з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
2. Документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, якщо підписантом тендерної пропозиціє є не керівник учасника.
Чому не розміщено повідомлення про виправлення невідповідностей у зв’язку з відсутністю у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ АМІРЕКС-КОМПАНІ довідки щодо неподання документів та документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-28 17:34:58
Відповідь на запит про надання пояснень
1. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками-юридичними особами установчих документів, а саме: «статуту АБО іншого установчого документу в останній редакції (для юридичних осіб). У випадку, якщо учасник ДІЄ НА ПІДСТАВІ МОДЕЛЬНОГО СТАТУТУ НЕОБХІДНО НАДАТИ РІШЕННЯ ПРО СТВОРЕННЯ УЧАСНИКА. У разі, якщо державна реєстрація установчого документу чи змін до нього, була здійснена після 13.12.2015 року додатково необхідно надати копію «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної зміни» з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
Зазначена вимога містить альтернативні ознаки в залежності від виду установчих документів, на підставі яких учасник закупівлю здійснює свою господарську діяльність.
На виконання цієї вимоги тендерної документації, а саме п.1 розділу ІІІ тендерної документаці Учасником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції НАДАНЕ рішення про створення Учасника, а саме рішення одноосібного засновника Товариства з обмеженою відповідальністю «АМІРЕКС-КОМПАНІ» від 21.10.2021 №1, в якому, зокрема, зазначено ,що Товариство ДІЄ НА ПІДСТАВІ МОДЕЛЬНОГО СТАТУТУ у редакції, що відповідає такому цифровому коду, сформованому на порталі електронних сервісів:01000000000000000000000999000000011111990000000000009901119999999990000.
Окрім того, зазначене рішення містить інформацію про засновника ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ», а саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАГЕРТ ГРУП», від імені якого діє директор Куровський Олег Ігорович та інформацію про обрання директором ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» Костіна Дмитра Костянтиновича.
Рішення оприлюднене ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі закупівель в електронному файлі під назвою: «Рішення 1 про створення.jpg».
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» уповноваженою особою було встановлено розбіжності в інформації, що міститься в правовстановчих документах, наданих Учасником в складі його тендерної пропозиції та інформації, що міститься у відкритих джерелах. Так, відповідно до офіційної інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на теперішній час засновником та керівником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» є Мухортов Сергій Володимирович, що не відповідає інформації, зазначеній у рішенні про створення Учасника, а саме рішенні одноосібного засновника Товариства з обмеженою відповідальністю «АМІРЕКС-КОМПАНІ» від 21.10.2021 №1.
З огляду на викладене, Замовником відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, в електронній системі закупівель була оприлюднена вимога про усунення таких невідповідностей шляхом завантаження наступних документів:
-Документу, який підтверджує призначення директором Мухортова Сергія Володимировича.
-Документу, який підтверджує зміну засновника ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ».
-Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної зміни з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
На виконання зазначеної вимоги про усунення невідповідностей Учасником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» протягом 24 годин були завантажені до електронної системи закупівель наступні документи:
1) Рішення єдиного учасника №2 ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» від 21.01.2022, яке містить інформацію про призначення директором Мухортова Сергія Володимировича.
Рішення оприлюднене ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі закупівель в електронному файлі під назвою: «Рішення 2.PDF».
2) Копія Акту прийому-передачі частки статутному капіталі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» від 21.01.2022.
Копія Акту оприлюднена ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі акупівель в електронному файлі під назвою: «Акт прийому-передачі частки.PDF».
3) ОПИС документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань "Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу" від 25.01.2022.
Опис оприлюднений ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі закупівель в електронному файлі під назвою: «ОПИС та виписка 25-01-2022.PDF».
4) ОПИС документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань "Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу" від 02.02.2022.
Опис оприлюднений ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі закупівель в електронному файлі під назвою: «ОПИС та виписка 26-01-2022.PDF».
2. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками документів, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, ЯКЩО ПІДПИСАНТОМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Є НЕ КЕРІВНИК УЧАСНИКА.
Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» підписана удосконаленим електронним підписом КЕРІВНИКА (ДИРЕКТОРА) Мухортова Сергія Володимировича та документи, подані в складі тендерної пропозиції також підписані діючим директором ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» Мухортовим Сергієм Володимировичем (відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань).
З огляду на вищевикладене та, враховуючи всебічний розгляд та аналіз тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» з використанням, в тому числі, відкритих офіційних джерел інформації, зокрема, відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, замовником не було розміщено повідомлення про виправлення невідповідностей у зв’язку з відсутністю у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» довідки щодо неподання документів та документів, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, оскільки Учасником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» фактично дотримані вимоги тендерної документації в цій частині та подані затребувані документи.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-05-16-007326-a, затвердженого та оприлюдненого в електронній системі закупівель 30.08.2024 повідомляємо, що Департаментом адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради (далі-Департамент) вжиті заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме, проведена роз’яснювальна робота з уповноваженими особами Департаменту щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів для недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та надане доручення щодо проходження додаткового навчання.
2024-09-03 15:30:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2024 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ЛУППОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ |
1 157 500,00
UAH з ПДВ
|
1 157 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АМІРЕКС-КОМПАНІ |
1 380 000,00
UAH з ПДВ
|
1 380 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ЛУППОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ #3016912952 |
Відхилено |
1 157 500,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2024 11:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 травня 2024 16:01
|
ТОВ АМІРЕКС-КОМПАНІ #44449435 |
Переможець |
1 380 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2024 10:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 червня 2024 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2024 12:06
|
Договір від 18.06.2024 №01_К.pdf | укладений |
18 червня 2024 12:04
|