Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Конотопської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147902 |
Місцезнаходження: | 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, Жарікова, 12 |
Контактна особа: |
Король Олена Олександрівна +380677971559 tender-konotop@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2020 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2020 16:23 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2020 16:23 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2020 11:47 |
Очікувана вартість: | 1 478 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,03% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2020 14:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2020 14:06 |
ТИПОВИЙ ДОГОВІР.doc | |
27 березня 2020 14:06 |
Тендерна документація.doc |
27 березня 2020 14:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 березня 2020 14:06 |
ТИПОВИЙ ДОГОВІР.doc
|
|||
27 березня 2020 14:06 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно тендерної пропозиції Учасник ТОВ «СУМСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ» на виконання умов п.13 Додатку 2 (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника) тендерної документації надала 2 (два) Договори, а саме Договір № 104 від 26.03.2018 року та Договір № 294 від 01.04.2019 року укладений з одним замовником, а саме Відділом освіти Конотопської міської ради. Однак, умовами тендерної документації чітко визначено, що Договори повинні бути «…від попередніх замовників…», тобто укладені з різними юридичними особами.
Тим самим ТОВ «СУМСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ» не виконала умов тендерної документації .
Керуючись викладеним вище вимагаємо
1) Скасувати рішення тендерного комітету (протокол № 2 від 30.04.2020 р.)
2) Відхилити Тендерну пропозицію ТОВ «СУМСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ».
Вимога щодо надання листів - відгуків стосується лише кількості відгуків наданих у складі тендерної пропозиції учасника, а саме визначено, що відгуків має бути не менше 2.
Замовник під час підготовки тендерної документації не визначав критерії, які можуть порушити принцип недискримінації учасників процедури закупівлі.
У системі відсутні звернення щодо роз’яснення вимог тендерної документації, що свідчить про її вірне та повне розуміння учасниками закупівлі.
Зауваження, визначене у листі буде враховано при здійсненні подальших закупівель з метою уникнення можливості неоднозначного трактування вимог замовника учасниками закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-19-000001 ● d0085362174446f4893f113a2d484f4b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 січня 2021 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.01.2021 № 3
Суми
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 19.01.2021 №3
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-03-25-001292-c 25.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-20 12:55:03
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом : «Сир кисломолочний з вмістом жиру від 10 до 12%, сир Чеддер з вмістом жиру від 45%» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-25-001292-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні інформації (документів).
Просимо надати документи, які підтверджують наявність підстав для внесення змін до договору, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «Сумська продуктова компанія» від 20.05.2020 № 257 (додаткова угода від 17.09.2020 № 1) щодо збільшення ціни за 1 кг сиру Чеддер з вмістом жиру від 45 %.
Інформацію (пояснення) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-21 16:34:19
Пояснення
Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області повідомляє, що внесення змін до договору № 257 від 20.05.2020 року здійснено на підставі п.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі". Для підтвердження підстав для внесення змін до договору надаємо наступні документи:
1. Лист ТОВ "Сумська продуктова компанія" від 25.08.2020 року № 2157
2.Лист Головного управління статистики у Сумській області від 11.08.2020 року № 03-3-32/1830-20
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-01-25 14:35:43
Пояснення з власної ініціативи
Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області повідомляє, що внесення змін до договору № 257 від 20.05.2020 року здійснено на підставі п.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі". Для підтвердження підстав для внесення змін до договору надаємо наступні документи: 1. Лист ТОВ "Сумська продуктова компанія" від 25.08.2020 року № 2157 2.Лист Головного управління статистики у Сумській області від 11.08.2020 року № 03-3-32/1830-20
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-02-05 14:16:36
Роз'яснення щодо висновку
Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області повідомляє наступне: згідно висновку за результатами цінового моніторингу №ЦД-20 Сумської торгово-промислової палати від 28.01.2021 року було проведено дослідження моніторингу ціни на сир чедер ,яка з 20.05.2020 року по відношенню до 17.09.2020 року в середньому збільшилася на 9%.Тому зміни до договору №257 від 20.05.2020 внесені додатковою угодою №1 від 17.09.2020р без порушень. Висновок Сумської торгово-промислової палати додається.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП "Аромат" Філія "Сумський молочний завод" |
1 436 706,00
UAH з ПДВ
|
1 410 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна |
1 475 000,00
UAH з ПДВ
|
1 410 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Сумська Продуктова Компанія |
1 476 899,00
UAH з ПДВ
|
1 473 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "Аромат" Філія "Сумський молочний завод" #26438113 |
Відхилено |
1 410 450,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2020 16:14
|
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна #2988818669 |
Відхилено |
1 410 500,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 17:22
|
ТОВ Сумська Продуктова Компанія #41589304 |
Переможець |
1 473 500,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2020 12:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 14:40
|
ДУ _3 на зменшення сир.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2021 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 16:55
|
IMG_0012.pdf | зміни до договору |
19 січня 2021 16:54
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 22:10
|
ДУ2 дог257.pdf | зміни до договору |
02 січня 2021 22:09
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2020 16:16
|
СПУ ДУ_1 257.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2020 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2020 14:45
|
сир.pdf | укладений |
20 травня 2020 14:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни на сир чеддер з вмістом жиру від 45% |
Номер договору про закупівлю: | 257 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пролонгація на період проведення торгів |
Номер договору про закупівлю: | 257 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначення суми договору на І квартал 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 257 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначення суми договору на І квартал 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 257 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначення суми договору з урахуванням пролонгації |
Номер договору про закупівлю: | 257 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі та суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 257 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |