Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сир кисломолочний з вмістом жиру від 10 до 12%, сир чеддер з вмістом жиру від 45%
Очікувана вартість
1 478 000,00 UAH
UA-2020-03-25-001292-c d1e54c95f592404f9c687bf206e26caa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Король Олена Олександрівна

+380677971559 tender-konotop@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Конотопської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147902
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, Жарікова, 12
Контактна особа: Король Олена Олександрівна
+380677971559
tender-konotop@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2020 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2020 16:23
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2020 16:23
Початок аукціону: 13 квітня 2020 11:47
Очікувана вартість: 1 478 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13100 кг
сир кисломолочний з вмістом жиру від 10 до 12%, сир чеддер з вмістом жиру від 45%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська область, м.Конотоп, с.Підлмпне, с.Таранське, підпорядковані заклади освіти (окремо в кожен заклад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2020 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 14:06
ТИПОВИЙ ДОГОВІР.doc
27 березня 2020 14:06
Тендерна документація.doc
27 березня 2020 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 14:06
ТИПОВИЙ ДОГОВІР.doc
27 березня 2020 14:06
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-25-001292-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП "Аромат" Філія "Сумський молочний завод", Код ЄДРПОУ:26438113
Дата подання: 07 травня 2020 15:46
Порушення вимог тендерної документації
Філія «СУМСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД» ДП «АРОМАТ» зазначає наступне:
Згідно тендерної пропозиції Учасник ТОВ «СУМСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ» на виконання умов п.13 Додатку 2 (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника) тендерної документації надала 2 (два) Договори, а саме Договір № 104 від 26.03.2018 року та Договір № 294 від 01.04.2019 року укладений з одним замовником, а саме Відділом освіти Конотопської міської ради. Однак, умовами тендерної документації чітко визначено, що Договори повинні бути «…від попередніх замовників…», тобто укладені з різними юридичними особами.

Тим самим ТОВ «СУМСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ» не виконала умов тендерної документації .
Керуючись викладеним вище вимагаємо
1) Скасувати рішення тендерного комітету (протокол № 2 від 30.04.2020 р.)
2) Відхилити Тендерну пропозицію ТОВ «СУМСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2020 10:59
Тендерний комітет відділу освіти Конотопської міської ради розглянув Ваш лист № 182 від 07.05.2020 та повідомляє, що під час підготовки листа Вами невірно трактовано зміст вимог Замовника.
Вимога щодо надання листів - відгуків стосується лише кількості відгуків наданих у складі тендерної пропозиції учасника, а саме визначено, що відгуків має бути не менше 2.
Замовник під час підготовки тендерної документації не визначав критерії, які можуть порушити принцип недискримінації учасників процедури закупівлі.
У системі відсутні звернення щодо роз’яснення вимог тендерної документації, що свідчить про її вірне та повне розуміння учасниками закупівлі.
Зауваження, визначене у листі буде враховано при здійсненні подальших закупівель з метою уникнення можливості неоднозначного трактування вимог замовника учасниками закупівлі.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-19-000001 ● d0085362174446f4893f113a2d484f4b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 січня 2021 16:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

19.01.2021 № 3

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 19.01.2021 №3
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-03-25-001292-c 25.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-20 12:55:03

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом : «Сир кисломолочний з вмістом жиру від 10 до 12%, сир Чеддер з вмістом жиру від 45%» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-25-001292-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні інформації (документів).
Просимо надати документи, які підтверджують наявність підстав для внесення змін до договору, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «Сумська продуктова компанія» від 20.05.2020 № 257 (додаткова угода від 17.09.2020 № 1) щодо збільшення ціни за 1 кг сиру Чеддер з вмістом жиру від 45 %.
Інформацію (пояснення) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-21 16:34:19

Пояснення

Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області повідомляє, що внесення змін до договору № 257 від 20.05.2020 року здійснено на підставі п.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі". Для підтвердження підстав для внесення змін до договору надаємо наступні документи:
1. Лист ТОВ "Сумська продуктова компанія" від 25.08.2020 року № 2157
2.Лист Головного управління статистики у Сумській області від 11.08.2020 року № 03-3-32/1830-20

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-01-25 14:35:43

Пояснення з власної ініціативи

Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області повідомляє, що внесення змін до договору № 257 від 20.05.2020 року здійснено на підставі п.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі". Для підтвердження підстав для внесення змін до договору надаємо наступні документи: 1. Лист ТОВ "Сумська продуктова компанія" від 25.08.2020 року № 2157 2.Лист Головного управління статистики у Сумській області від 11.08.2020 року № 03-3-32/1830-20

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-02-05 14:16:36

Роз'яснення щодо висновку

Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області повідомляє наступне: згідно висновку за результатами цінового моніторингу №ЦД-20 Сумської торгово-промислової палати від 28.01.2021 року було проведено дослідження моніторингу ціни на сир чедер ,яка з 20.05.2020 року по відношенню до 17.09.2020 року в середньому збільшилася на 9%.Тому зміни до договору №257 від 20.05.2020 внесені додатковою угодою №1 від 17.09.2020р без порушень. Висновок Сумської торгово-промислової палати додається.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 17 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Аромат" Філія "Сумський молочний завод" 1 436 706,00
UAH з ПДВ
1 410 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна 1 475 000,00
UAH з ПДВ
1 410 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія 1 476 899,00
UAH з ПДВ
1 473 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 16:40
Електронний підпис
10 квітня 2020 14:39
Електронний підпис
10 квітня 2020 12:56
Працівники.rar
10 квітня 2020 12:56
Додатки.rar
10 квітня 2020 12:56
Аналогічні договори.rar

Публічні документи

02 квітня 2020 08:50
виписка з ЄДР (2).jpg
02 квітня 2020 08:50
виписка з ЄДР (1).jpg

Публічні документи

30 квітня 2020 14:11
Довідка з МВС
24 квітня 2020 09:12
Цінова пропозиція нова
08 квітня 2020 09:27
Електронний підпис
08 квітня 2020 09:26
я во конотоп сири 4.rar
08 квітня 2020 09:26
я во конотоп сири 3.rar
08 квітня 2020 09:26
я во конотоп сири 2.rar
08 квітня 2020 09:26
я во конотоп сири1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Аромат" Філія "Сумський молочний завод"

ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна

ТОВ Сумська Продуктова Компанія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Аромат" Філія "Сумський молочний завод"
#26438113
Відхилено 1 410 450,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 16:14
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна
#2988818669
Відхилено 1 410 500,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 17:22
ТОВ Сумська Продуктова Компанія
#41589304
Переможець 1 473 500,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 12:09

Документи

17 квітня 2020 16:13
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:01
сир.pdf
13 квітня 2020 12:15

код ЄДРПОУ 26438113 у ЄДР не знайдено.

Документи

23 квітня 2020 17:22
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:35
протокол сир

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2020 12:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія
#41589304
1 473 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 14:43
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 14:40
ДУ _3 на зменшення сир.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 14:39
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 17:15
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 16:55
IMG_0012.pdf зміни до договору
19 січня 2021 16:54
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 16:53
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 22:10
ДУ2 дог257.pdf зміни до договору
02 січня 2021 22:09
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 16:16
СПУ ДУ_1 257.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 16:11
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 14:45
сир.pdf укладений
20 травня 2020 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни на сир чеддер з вмістом жиру від 45%
Номер договору про закупівлю: 257
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пролонгація на період проведення торгів
Номер договору про закупівлю: 257
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення суми договору на І квартал 2021 року
Номер договору про закупівлю: 257
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення суми договору на І квартал 2021 року
Номер договору про закупівлю: 257
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення суми договору з урахуванням пролонгації
Номер договору про закупівлю: 257
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі та суми договору
Номер договору про закупівлю: 257
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 859 213,73
UAH (в тому числі ПДВ 143 202,29 UAH)