Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
School furniture
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Вебсайт: | http://www.uosvitydnr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська область обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Дроздова Ольга Юріївна 080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Management of education Dnepr district in city Kyiv of state administration |
National ID: | 37397216 |
Contact point: |
Olga Drozdova 080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 12:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 20 липня 2020 11:11 |
Очікувана вартість: | 11 235 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56 175,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 112350 UAH |
Publication date: | 17 квітня 2020 12:01 |
Enquiries until: | 01 червня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 07 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 червня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 11 235 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 56 175 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2020 17:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2020 17:17 |
Протокол ТК щодо внесення змін в закупівлю (шкільні меблі) - ІІ.pdf | |
29 травня 2020 17:16 |
ТД шкільні меблі зі змінами на 29.05.2020.docx | |
14 травня 2020 16:33 |
Протокол ТК про внесення змін до ТД (Шкільні меблі).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
В п. 17 таблиці розділу І. Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку 2 до тендерної документації Ви висуваєте до м'яких модулів Мозаїка (комплект 4шт) наступні вимоги: «…відповідно стандартам ЄС (EN 71-3 - хімічні сполучення, заборонені для використання в дитячих закладах, що учасник повинен підтвердити копією чинного висновку ДСЕЕ, сертифікату STANDARD 100 від OEKO-TEX® з печаткою виробника тканини та протоколу/звіту випробувань тканини, видані уповноваженими органами, у складі тендерної пропозиції), первинний еластичний пінополіуретан зі щільністю не менше 28 кг/м3 (напруга на стиснення (CV40) від 15 +-0,5 КПа., що учасник повинен підтвердити копією чинного висновку ДСЕЕ та протоколу/звіту випробувань, видані уповноваженими органами, у складі тендерної пропозиції.»
1. Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» регулює суспільні відносини, які виникають у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя, визначає відповідні права і обов'язки державних органів, підприємств, установ, організацій та громадян, встановлює порядок організації державної санітарно-епідеміологічної служби і здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду в Україні.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»:
« - державна санітарно-епідеміологічна експертиза - це вид професійної діяльності органів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об'єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об'єктах, встановленні відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а у разі відсутності відповідних санітарних норм - в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи;».
Отже, відповідно до діючого законодавства висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи встановлюється відповідність об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства саме України.
Таким чином, встановлена пунктом 17 таблиці розділу І «Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації умова про відповідність товару - м'яких модулів Мозаїка (комплект 4шт) вимогам стандарту Європейського Союзу EN 71-3 (хімічні сполучення, заборонені для використання в дитячих закладах), не може бути підтверджена учасником шляхом надання у складі тендерної пропозиції відповідної копії чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або такий висновок не відповідатиме чинному законодавству України та не підтверджуватиме відповідність санітарним нормам, які діють в Україні.
2. Вищезазначений товар - м'які модулі Мозаїка (комплект 4 шт) відповідно до чинного законодавства не підлягає обов’язковій сертифікації на території України.
Вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції сертифікату STANDARD 100 від OEKO-TEX® з печаткою виробника тканини та протоколу/звіту випробувань тканини видані уповноваженими органами, є дискримінаційною по відношенню до національних товаровиробників та дискредитаційною по відношенню до національної системи з оцінки відповідності якості. Адже згаданий STANDARD 100 від OEKO-TEX® відсутній у каталозі національних стандартів та кодексів усталеної практики (Закон України «Про стандартизацію», режим доступу http://uas.org.ua/ua/natsionalniy-fond-normativnih-dokumentiv/katalog-normativnih-dokumentiv-2/) та, відповідно, неадаптований до законодавства України.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі наведеного вважаємо, що встановлена пунктом 17 таблиці розділу І «Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації умова про відповідність товару - м'яких модулів Мозаїка (комплект 4шт) вимогам стандарту Європейського Союзу EN 71-3 є необгрунтованою, дискримінаційною по відношенню до національних товаровиробників та дискредитаційною по відношенню до національної системи з оцінки відповідності, а також такою, що обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі та суперечить діючим стандартам та санітарним нормам в Україні.
У зв’язку з цим, відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та просимо виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги до м'яких модулів Мозаїка (комплект 4шт), зазначені в п. 17 таблиці розділу І. Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку 2 до тендерної документації: «…відповідно стандартам ЄС (EN 71-3 - хімічні сполучення, заборонені для використання в дитячих закладах, що учасник повинен підтвердити копією чинного висновку ДСЕЕ, сертифікату STANDARD 100 від OEKO-TEX® з печаткою виробника тканини та протоколу/звіту випробувань тканини, видані уповноваженими органами, у складі тендерної пропозиції), первинний еластичний пінополіуретан зі щільністю не менше 28 кг/м3 (напруга на стиснення (CV40) від 15 +-0,5 КПа., що учасник повинен підтвердити копією чинного висновку ДСЕЕ та протоколу/звіту випробувань, видані уповноваженими органами, у складі тендерної пропозиції.».
Скарги до процедури
Дата подання: 16 травня 2020 23:55
Дата подання: 21 червня 2020 21:15
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-06-000035 ● 2c339a4219004e3595ef034dbf51f814
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 17:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2020 № 222
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2020-04-17-002167-a 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині надання роз’яснень щодо тендерної документації (частина перша статті 23 Закону).)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Місцезнаходження: | 02105, Україна, Київська область обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ДЕНАКТИВ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Розком | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕНАКТИВ" #42468021 |
Переможець |
11 206 236,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2020 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2020 10:55
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 83 (шкільні меблі).pdf | зміни до договору |
25 вересня 2020 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2020 16:42
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 83 (шкільні меблі).pdf | зміни до договору |
18 серпня 2020 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2020 09:44
|
Договір № 83 від 06.08.2020 (шкільні меблі).pdf | укладений |
10 серпня 2020 09:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження сроку поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження сроку поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |