Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підмітально-прибиральна машина причіпного типу з автономним двигуном
Очікувана вартість
2 850 000,00 UAH
UA-2021-02-18-000072-a ● d1c36ebfa9914d9aabe55c3f24405feb
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міські автомобільні дороги-1" Нікопольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38578897 |
Місцезнаходження: | 53219, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, Ушинського, 51 Б |
Контактна особа: |
Колесник Валерія Миколаївна 380501006063, 380677997286 trade.road.nikopol@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 08:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2021 11:22 |
Очікувана вартість: | 2 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 84000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Підмітально-прибиральна машина причіпного типу з автономним двигуном
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Підмітально-прибиральна машина причіпного типу з автономним двигуном
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, Ушинського 51 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2021
ДК 021:2015: 34144430-1 — Підмітально-прибиральні машини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2021 14:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2021 11:29 |
Додаток_7_до_Документацii.doc | |
19 лютого 2021 11:29 |
Додаток_6_до_Документацii.doc | |
19 лютого 2021 11:29 |
Додаток_5_до_Документації.doc | |
19 лютого 2021 11:28 |
Додаток_4_до_Документацii.doc | |
19 лютого 2021 11:28 |
Додаток_3_до_Документацii.doc | |
19 лютого 2021 11:28 |
Додаток_2_до_Документацii.doc | |
19 лютого 2021 11:27 |
Додаток_1_до_Документацii.doc | |
19 лютого 2021 11:27 |
ТД_Підміт.машина (Восстановлен).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-18-000072-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРЮКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:05763814
Дата подання: 26 лютого 2021 09:48
Вимога щодо внесення змін в технічні характеристики предмету закупівлі
Шановний Замовнику! Наша компанія має намір прийняти участь у процедурі закупівлі відкритих торгів із закупівлі підмітально-прибиральної машини причіпного типу із ідентифікатором закупівлі: UA-2021-02-18-000072-a.
Маємо можливість запропонувати Вашому підприємству підмітально-прибиральну машину причіпного типу більш потужну, зі значно вищими характеристиками з продуктивності підмітання ніж зазначено у технічних вимогах до тендерної документації. Проте Технічні вимоги до предмету закупівлі містять вимоги, які стосуються конструктивних особливостей машини, які ніяк не впливає на потужність, швидкість підмітання та прибирання.
У зв’язку з вищевикладеним, звертаємось до Вас з проханням внести зміни в технічні вимоги предмету закупівлі (Додаток № 4 тендерної документації) та виключити наступні показники, або розширити допустимий діапазон, а саме:
1.3. Кількість коліс – 2 шт.
Даний показник вважаємо є не суттєвим, оскільки кількість коліс підмітально-прибиральної машини ніяк не впливає на загальну продуктивність машини в цілому.
Даний показник не впливає на якість та швидкість прибирання, а також транспортування засобу, кожний сучасний виробник комунальної техніки при виготовлені використовує різну ширину скатного ошинування та різну кількість коліс.
Просимо Вас, шановний Замовнику, дану технічну вимогу видалити.
1.8. Вага спорядженої підмітально-прибиральної машини не більше 4 000 кг.
Дана вимога є дискримінаційною. Проаналізувавши на офіційних сайтах технічні характеристики існуючих виробників підмітально-прибиральних машин (https://broddson.tilda.ws/scandia, http://www.ustun-el.com/elevator-truck-towed-road-sweeper-machine), прийшли до висновку, що якнайменше двох виробників підмітально-прибиральних машин зі спорядженою вагою машини до 4 000 кг. не існує. Напевно, шановний Замовнику, під час визначення технічних характеристик більш відповідної Вашим вимогам техніки, Ви проаналізували технічні характеристики машин розміщених на сайтах підприємств – продавців, але ніяк не виробників. Підприємства виробники навмисно вводять в оману покупців техніки, та вказують не правдиві технічні характеристики, необхідно ознайомитись з керівництвом по експлуатації на техніку, видане виробником. Підмітально-прибиральні машини причіпного типу з спорядженою вагою до 4 000 кг. (а саме: 3 850 кг.) є у російського виробника Бродвей (офіційний сайт виробника - https://broddway.ru/), яка є аналогом BROADWAY Senior 2000, шведського виробника, але BROADWAY Senior 2000 має споряджену вагу – 4 300 кг., нажаль, це лише один виробник і то російський, а не іноземний, так як вказано у предметі закупівлі.
Навіть машина BRODDSON Scandia має споряджену вагу від 4100 кг., в залежності від комплектації, підмітально-прибиральна машина Ustun El Cobra турецького виробника – 4 200 кг.
У зв’язку з вищевикладеним, просимо дану вимогу видалити. У різних виробників техніки, споряджена вага техніки різна, а досягнутий коефіцієнт продуктивності однаковий.
1.9. Максимальна швидкість прибирання – не менше 25 км/год.
У відповідності до конструкторських розрахунків більш якісне прибирання досягається на швидкостях до 25 км/год. Виробники підмітально-прибиральних машин, як вітчизняні так і європейські на своїх офіційних сайтах вказують максимальну швидкість прибирання – до 25 км/год.
При цьому просимо внести зміни в даний технічний показник, виключити його з технічних вимог, або розширити діапазон допустимої вимоги від 0,5 до 25 км/год.
2.15. Наявність бокових гумових захисних екранів, що перешкоджають пилоутворенню під час здійснення підмітання.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до виробників підмітально-прибиральних машин причіпного типу. Кожен виробник досягає зниженню та перешкоджає пилоутворенню під час роботи машини встановленням захисних екранів металевих або гумових. При цьому вимагаємо дану вимогу видалити, або передбачити встановлення гумових або металевих бокових захисних екранів машини. Дана вимога є не суттєвою, так як металлеві чи гумові захисні екрани однаково надійно захищають від пилоутворення.
Шановний Замовнику, просимо Вас внести зміни в тендерну документацію, щодо вищевказаних вимог, що дозволить в тендері прийняти участь більшій кількості виробників та придбати Вам якісну техніку по більш вигідній ціні.
Розгорнути
Згорнути
Маємо можливість запропонувати Вашому підприємству підмітально-прибиральну машину причіпного типу більш потужну, зі значно вищими характеристиками з продуктивності підмітання ніж зазначено у технічних вимогах до тендерної документації. Проте Технічні вимоги до предмету закупівлі містять вимоги, які стосуються конструктивних особливостей машини, які ніяк не впливає на потужність, швидкість підмітання та прибирання.
У зв’язку з вищевикладеним, звертаємось до Вас з проханням внести зміни в технічні вимоги предмету закупівлі (Додаток № 4 тендерної документації) та виключити наступні показники, або розширити допустимий діапазон, а саме:
1.3. Кількість коліс – 2 шт.
Даний показник вважаємо є не суттєвим, оскільки кількість коліс підмітально-прибиральної машини ніяк не впливає на загальну продуктивність машини в цілому.
Даний показник не впливає на якість та швидкість прибирання, а також транспортування засобу, кожний сучасний виробник комунальної техніки при виготовлені використовує різну ширину скатного ошинування та різну кількість коліс.
Просимо Вас, шановний Замовнику, дану технічну вимогу видалити.
1.8. Вага спорядженої підмітально-прибиральної машини не більше 4 000 кг.
Дана вимога є дискримінаційною. Проаналізувавши на офіційних сайтах технічні характеристики існуючих виробників підмітально-прибиральних машин (https://broddson.tilda.ws/scandia, http://www.ustun-el.com/elevator-truck-towed-road-sweeper-machine), прийшли до висновку, що якнайменше двох виробників підмітально-прибиральних машин зі спорядженою вагою машини до 4 000 кг. не існує. Напевно, шановний Замовнику, під час визначення технічних характеристик більш відповідної Вашим вимогам техніки, Ви проаналізували технічні характеристики машин розміщених на сайтах підприємств – продавців, але ніяк не виробників. Підприємства виробники навмисно вводять в оману покупців техніки, та вказують не правдиві технічні характеристики, необхідно ознайомитись з керівництвом по експлуатації на техніку, видане виробником. Підмітально-прибиральні машини причіпного типу з спорядженою вагою до 4 000 кг. (а саме: 3 850 кг.) є у російського виробника Бродвей (офіційний сайт виробника - https://broddway.ru/), яка є аналогом BROADWAY Senior 2000, шведського виробника, але BROADWAY Senior 2000 має споряджену вагу – 4 300 кг., нажаль, це лише один виробник і то російський, а не іноземний, так як вказано у предметі закупівлі.
Навіть машина BRODDSON Scandia має споряджену вагу від 4100 кг., в залежності від комплектації, підмітально-прибиральна машина Ustun El Cobra турецького виробника – 4 200 кг.
У зв’язку з вищевикладеним, просимо дану вимогу видалити. У різних виробників техніки, споряджена вага техніки різна, а досягнутий коефіцієнт продуктивності однаковий.
1.9. Максимальна швидкість прибирання – не менше 25 км/год.
У відповідності до конструкторських розрахунків більш якісне прибирання досягається на швидкостях до 25 км/год. Виробники підмітально-прибиральних машин, як вітчизняні так і європейські на своїх офіційних сайтах вказують максимальну швидкість прибирання – до 25 км/год.
При цьому просимо внести зміни в даний технічний показник, виключити його з технічних вимог, або розширити діапазон допустимої вимоги від 0,5 до 25 км/год.
2.15. Наявність бокових гумових захисних екранів, що перешкоджають пилоутворенню під час здійснення підмітання.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до виробників підмітально-прибиральних машин причіпного типу. Кожен виробник досягає зниженню та перешкоджає пилоутворенню під час роботи машини встановленням захисних екранів металевих або гумових. При цьому вимагаємо дану вимогу видалити, або передбачити встановлення гумових або металевих бокових захисних екранів машини. Дана вимога є не суттєвою, так як металлеві чи гумові захисні екрани однаково надійно захищають від пилоутворення.
Шановний Замовнику, просимо Вас внести зміни в тендерну документацію, щодо вищевказаних вимог, що дозволить в тендері прийняти участь більшій кількості виробників та придбати Вам якісну техніку по більш вигідній ціні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2021 16:58
Тендерний комітет уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляє про наступне.
Додатком 4 до тендерної документації встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі, які сформовані Замовником на виконання вимог п.3 ч.2 ст.22 та статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Закон). Окрім того, приміткою до Додатку 4 передбачено, що у випадках, коли у даній тендерній документації містяться посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, конструкцію, тип механізму або матеріалів, джерело його походження або виробника – слід читати як «або еквівалент». Еквівалентом є товар, який повною мірою відповідає встановленим документацією характеристикам, а також товар, характеристики якого є кращими.
Звертаємо Вашу увагу, що встановлені Додатком 4 технічні вимоги сформовані таким чином, що повністю виключають дискримінацію учасників, оскільки містять вирази «не менше», «не більше», зокрема тип двигуна дизельний, потужністю НЕ МЕНШЕ 70 кВт., тобто учасники можуть запропонувати товар, двигун якого є потужнішим (або дорівнює), або ж вага спорядженої підмітально-прибиральної машини – НЕ БІЛЬШЕ 4000 кг., тобто учасники можуть запропонувати товар із вагою, що є меншою, або дорівнює 4000 кг.
Технічні параметри до предмету закупівлі встановлені Замовником, виходячи із фактичної потреби у поставці саме такого товару.
Окрім того, зазначаємо, що Вами, як потенційним учасником, не надано чітко визначених технічних параметрів товару, який би Ви могли запропонувати, тому Замовник не має змоги проаналізувати конкретні запропоновані параметри товару параметрам, що встановлені Документацією. Виходячи з вищевикладеного, тендерний комітет не має обґрунтованих підстав для задоволення вимог UA-2021-02-18-000072-a.b1, UA-2021-02-18-000072-a.a2.
Додатком 4 до тендерної документації встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі, які сформовані Замовником на виконання вимог п.3 ч.2 ст.22 та статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Закон). Окрім того, приміткою до Додатку 4 передбачено, що у випадках, коли у даній тендерній документації містяться посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, конструкцію, тип механізму або матеріалів, джерело його походження або виробника – слід читати як «або еквівалент». Еквівалентом є товар, який повною мірою відповідає встановленим документацією характеристикам, а також товар, характеристики якого є кращими.
Звертаємо Вашу увагу, що встановлені Додатком 4 технічні вимоги сформовані таким чином, що повністю виключають дискримінацію учасників, оскільки містять вирази «не менше», «не більше», зокрема тип двигуна дизельний, потужністю НЕ МЕНШЕ 70 кВт., тобто учасники можуть запропонувати товар, двигун якого є потужнішим (або дорівнює), або ж вага спорядженої підмітально-прибиральної машини – НЕ БІЛЬШЕ 4000 кг., тобто учасники можуть запропонувати товар із вагою, що є меншою, або дорівнює 4000 кг.
Технічні параметри до предмету закупівлі встановлені Замовником, виходячи із фактичної потреби у поставці саме такого товару.
Окрім того, зазначаємо, що Вами, як потенційним учасником, не надано чітко визначених технічних параметрів товару, який би Ви могли запропонувати, тому Замовник не має змоги проаналізувати конкретні запропоновані параметри товару параметрам, що встановлені Документацією. Виходячи з вищевикладеного, тендерний комітет не має обґрунтованих підстав для задоволення вимог UA-2021-02-18-000072-a.b1, UA-2021-02-18-000072-a.a2.
Номер вимоги: UA-2021-02-18-000072-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕХМАШИНКОМПЛЕКТ", Код ЄДРПОУ:42667440
Дата подання: 26 лютого 2021 14:26
Вимога щодо внесення змін в технічні характеристики предмету закупівлі
Шановний Замовнику! Пунктом 2.2. Додатку 4 до Тендерної документації Замовником передбачено тип двигуна дизельний, який має бути потужністю не менше 70 кВт.
Ми, як потенційний Учасник, маємо можливість запропоновувати підмітально-прибиральну машину причіпного типу з автономним двигуном, технічні та якісні характеристики якої повністю відповідають Вашим вимогам, окрім потужності, що зазначена вище.
Додатком 4 також зазначено номенклатурну позицію предмета закупівлі: 34144430-1 Підмітально-прибиральні машини (BRODDSON Scandia або еквівалент). Повідомляємо, що потужність двигуна BRODDSON Scandia є значно меншим, ніж передбачено п. 2.2. зазначеного Додатку, та відповідно до одного з відкритих джерел становить 63 кВт (https://broddson.ru/scandia).
З урахуванням викладеного, просимо внести зміни до Тендерної документації, яким встановити потужність двигуна - не менше 60 кВт.
Залишення Тендерної документації, в тому числі зазначеного пункту, в редакції від 16.02.2021, може призвести до суперечностей під час розгляду тендерних пропозицій Учасників, оскільки якщо учасник запропонує саме BRODDSON Scandia, на яку посилається Замовник, технічні параметри запропонованого товару не будуть відповідати п. 2.2. Додатку 4 до Тендерної документації. У випадку ж, якщо потенційний Учасник має намір запропонувати еквівалент BRODDSON Scandia, в тому числі з відповідною або поліпшеною потужністю двигуна, однак який становить менше 70 кВт, його тендерна пропозиція також не буде відповідати технічному параметру, встановленого Замовником, в п. 2.2.
На підставі викладеного, просимо усунути суперечності в тендерній документації, а саме викласти пункт 2.2. Додатку 4 в наступній редакції: «Тип двигуна дизельний, потужністю не менше 60 кВт. Крутний момент двигуна не менше 350 Нм при 1500 об/хв.».
Завчасно дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Ми, як потенційний Учасник, маємо можливість запропоновувати підмітально-прибиральну машину причіпного типу з автономним двигуном, технічні та якісні характеристики якої повністю відповідають Вашим вимогам, окрім потужності, що зазначена вище.
Додатком 4 також зазначено номенклатурну позицію предмета закупівлі: 34144430-1 Підмітально-прибиральні машини (BRODDSON Scandia або еквівалент). Повідомляємо, що потужність двигуна BRODDSON Scandia є значно меншим, ніж передбачено п. 2.2. зазначеного Додатку, та відповідно до одного з відкритих джерел становить 63 кВт (https://broddson.ru/scandia).
З урахуванням викладеного, просимо внести зміни до Тендерної документації, яким встановити потужність двигуна - не менше 60 кВт.
Залишення Тендерної документації, в тому числі зазначеного пункту, в редакції від 16.02.2021, може призвести до суперечностей під час розгляду тендерних пропозицій Учасників, оскільки якщо учасник запропонує саме BRODDSON Scandia, на яку посилається Замовник, технічні параметри запропонованого товару не будуть відповідати п. 2.2. Додатку 4 до Тендерної документації. У випадку ж, якщо потенційний Учасник має намір запропонувати еквівалент BRODDSON Scandia, в тому числі з відповідною або поліпшеною потужністю двигуна, однак який становить менше 70 кВт, його тендерна пропозиція також не буде відповідати технічному параметру, встановленого Замовником, в п. 2.2.
На підставі викладеного, просимо усунути суперечності в тендерній документації, а саме викласти пункт 2.2. Додатку 4 в наступній редакції: «Тип двигуна дизельний, потужністю не менше 60 кВт. Крутний момент двигуна не менше 350 Нм при 1500 об/хв.».
Завчасно дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2021 17:00
Тендерний комітет уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляє про наступне.
Додатком 4 до тендерної документації встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі, які сформовані Замовником на виконання вимог п.3 ч.2 ст.22 та статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Закон). Окрім того, приміткою до Додатку 4 передбачено, що у випадках, коли у даній тендерній документації містяться посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, конструкцію, тип механізму або матеріалів, джерело його походження або виробника – слід читати як «або еквівалент». Еквівалентом є товар, який повною мірою відповідає встановленим документацією характеристикам, а також товар, характеристики якого є кращими.
Звертаємо Вашу увагу, що встановлені Додатком 4 технічні вимоги сформовані таким чином, що повністю виключають дискримінацію учасників, оскільки містять вирази «не менше», «не більше», зокрема тип двигуна дизельний, потужністю НЕ МЕНШЕ 70 кВт., тобто учасники можуть запропонувати товар, двигун якого є потужнішим (або дорівнює), або ж вага спорядженої підмітально-прибиральної машини – НЕ БІЛЬШЕ 4000 кг., тобто учасники можуть запропонувати товар із вагою, що є меншою, або дорівнює 4000 кг.
Технічні параметри до предмету закупівлі встановлені Замовником, виходячи із фактичної потреби у поставці саме такого товару.
Окрім того, зазначаємо, що Вами, як потенційним учасником, не надано чітко визначених технічних параметрів товару, який би Ви могли запропонувати, тому Замовник не має змоги проаналізувати конкретні запропоновані параметри товару параметрам, що встановлені Документацією. Виходячи з вищевикладеного, тендерний комітет не має обґрунтованих підстав для задоволення вимоги UA-2021-02-18-000072-a.a2.
Додатком 4 до тендерної документації встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі, які сформовані Замовником на виконання вимог п.3 ч.2 ст.22 та статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Закон). Окрім того, приміткою до Додатку 4 передбачено, що у випадках, коли у даній тендерній документації містяться посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, конструкцію, тип механізму або матеріалів, джерело його походження або виробника – слід читати як «або еквівалент». Еквівалентом є товар, який повною мірою відповідає встановленим документацією характеристикам, а також товар, характеристики якого є кращими.
Звертаємо Вашу увагу, що встановлені Додатком 4 технічні вимоги сформовані таким чином, що повністю виключають дискримінацію учасників, оскільки містять вирази «не менше», «не більше», зокрема тип двигуна дизельний, потужністю НЕ МЕНШЕ 70 кВт., тобто учасники можуть запропонувати товар, двигун якого є потужнішим (або дорівнює), або ж вага спорядженої підмітально-прибиральної машини – НЕ БІЛЬШЕ 4000 кг., тобто учасники можуть запропонувати товар із вагою, що є меншою, або дорівнює 4000 кг.
Технічні параметри до предмету закупівлі встановлені Замовником, виходячи із фактичної потреби у поставці саме такого товару.
Окрім того, зазначаємо, що Вами, як потенційним учасником, не надано чітко визначених технічних параметрів товару, який би Ви могли запропонувати, тому Замовник не має змоги проаналізувати конкретні запропоновані параметри товару параметрам, що встановлені Документацією. Виходячи з вищевикладеного, тендерний комітет не має обґрунтованих підстав для задоволення вимоги UA-2021-02-18-000072-a.a2.
Номер вимоги: UA-2021-02-18-000072-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕХМАШИНКОМПЛЕКТ", Код ЄДРПОУ:42667440
Дата подання: 26 лютого 2021 16:29
Вимога щодо внесення змін в технічні характеристики предмету закупівлі
Пунктом 3.4. Додатку 4 до Тендерної документації Замовником передбачено надання сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO щодо торгівлі автотранспортними засобами (виданий учаснику).
Ми плануємо прийняти участь в закупівлі, однак зазначений документ на даний момент у нас відсутній та ми не маємо можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, що від нас не залежать, в тому числі, з урахуванням встановленого карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
1. Маємо намір запропоновувати Вам якісну підмітально-прибиральну машину причіпного типу з автономним двигуном. Система управління якістю ISO щодо торгівлі автотранспортними засобами сертифікована виробником, про що останнім отримано відповідний сертифікат.
З урахуванням викладеного, просимо видалити вимогу, що Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO щодо торгівлі автотранспортними засобами має бути виданий виключно учаснику, та передбачити можливість надання Сертифікату, що виданий УЧСАНИКУ АБО ВИРОБНИКУ. Крім того, сертифікація «торгівлі автотранспортними засобами», пройдена виробником товару, що пропонується до реалізації (торгівлі) є аналогічною до сертифікації, яку вимагає Замовник саме від Учасників. Викладення даної вимоги в такому випадку, жодним чином не обмежить коло Учасників, не є дискримінаційними по відношенню до Учасників, які не мають можливості отримати Сертифікат на своє ім’я.
2. Роз’яснюємо, що ДСТУ ISO - це стандарт, який є перекладом Системи управління якістю міжнародного стандарту ISO. Наприклад ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), це ідентичний переклад ISO 9001:2015. Таким чином, в світі запроваджено Систему управління якістю міжнародного стандарту, відповідно до якого в кожній країні приймається свій стандарт, що є перекладом ISO. Враховуючи, що тендерною документацією вимагається надання сертифікату саме ДСТУ ISO, прийняти участь в закупівлі зможуть лише Учасники, які пройшли сертифікації на відповідність державному стандарту України (ДСТУ), що позбавляє можливості прийняти участь в закупівлі Учасників, які пройшли ідентичну сертифікацію ISO, однак в іншій країні / країні виготовлення товару.
Відповідно до абз. 2 частини 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» , у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
З урахуванням викладеного, з метою усунення порушення зазначеного абзацу просимо пунктом 3.4. Додатку 4 до Тендерної документації передбачити надання сертифікату на систему управління якістю ISO щодо торгівлі автотранспортними засобами, що є міжнародним, європейським стандартом, а не виключно українським (ДСТУ).
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до Тендерної документації та викласти пункт 3.4. Додатку 4 в наступній редакції: «Учасник повинен надати копію сертифікату на систему управління якістю ISO щодо торгівлі автотранспортними засобами (виданий учаснику АБО виробнику)».
У випадку відхилення цієї вимоги, керуючись частиною 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас зазначити на підтвердження відповідності яких саме критеріям, необхідно надати технічний паспорт Учасником, якщо він не має сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO щодо торгівлі автотранспортними засобами.
Розгорнути
Згорнути
Ми плануємо прийняти участь в закупівлі, однак зазначений документ на даний момент у нас відсутній та ми не маємо можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, що від нас не залежать, в тому числі, з урахуванням встановленого карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
1. Маємо намір запропоновувати Вам якісну підмітально-прибиральну машину причіпного типу з автономним двигуном. Система управління якістю ISO щодо торгівлі автотранспортними засобами сертифікована виробником, про що останнім отримано відповідний сертифікат.
З урахуванням викладеного, просимо видалити вимогу, що Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO щодо торгівлі автотранспортними засобами має бути виданий виключно учаснику, та передбачити можливість надання Сертифікату, що виданий УЧСАНИКУ АБО ВИРОБНИКУ. Крім того, сертифікація «торгівлі автотранспортними засобами», пройдена виробником товару, що пропонується до реалізації (торгівлі) є аналогічною до сертифікації, яку вимагає Замовник саме від Учасників. Викладення даної вимоги в такому випадку, жодним чином не обмежить коло Учасників, не є дискримінаційними по відношенню до Учасників, які не мають можливості отримати Сертифікат на своє ім’я.
2. Роз’яснюємо, що ДСТУ ISO - це стандарт, який є перекладом Системи управління якістю міжнародного стандарту ISO. Наприклад ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), це ідентичний переклад ISO 9001:2015. Таким чином, в світі запроваджено Систему управління якістю міжнародного стандарту, відповідно до якого в кожній країні приймається свій стандарт, що є перекладом ISO. Враховуючи, що тендерною документацією вимагається надання сертифікату саме ДСТУ ISO, прийняти участь в закупівлі зможуть лише Учасники, які пройшли сертифікації на відповідність державному стандарту України (ДСТУ), що позбавляє можливості прийняти участь в закупівлі Учасників, які пройшли ідентичну сертифікацію ISO, однак в іншій країні / країні виготовлення товару.
Відповідно до абз. 2 частини 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» , у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
З урахуванням викладеного, з метою усунення порушення зазначеного абзацу просимо пунктом 3.4. Додатку 4 до Тендерної документації передбачити надання сертифікату на систему управління якістю ISO щодо торгівлі автотранспортними засобами, що є міжнародним, європейським стандартом, а не виключно українським (ДСТУ).
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до Тендерної документації та викласти пункт 3.4. Додатку 4 в наступній редакції: «Учасник повинен надати копію сертифікату на систему управління якістю ISO щодо торгівлі автотранспортними засобами (виданий учаснику АБО виробнику)».
У випадку відхилення цієї вимоги, керуючись частиною 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас зазначити на підтвердження відповідності яких саме критеріям, необхідно надати технічний паспорт Учасником, якщо він не має сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO щодо торгівлі автотранспортними засобами.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2021 17:01
Тендерний комітет уважно ознайомившись зі змістом вимоги, повідомляє про наступне.
Додатком 4 до тендерної документації встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі, які сформовані Замовником на виконання вимог п.3 ч.2 ст.22 та статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Закон). Зокрема, пунктом 3.4 Додатку 4 передбачено, що учасник повинен надати копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO щодо торгівлі автотранспортними засобами (виданий учаснику). Зазначаємо, що ДСТУ ISO 9001:2015 установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає. Таким чином, учасники не обмежені в праві отримання даного сертифікату. Отже, дана вимога не є дискримінаційною та жодним чином не обмежує участь у процедурі закупівлі. Виходячи з вищевикладеного, тендерний комітет не має обґрунтованих підстав для задоволення вимоги . UA-2021-02-18-000072-a.a3.
Додатком 4 до тендерної документації встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі, які сформовані Замовником на виконання вимог п.3 ч.2 ст.22 та статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Закон). Зокрема, пунктом 3.4 Додатку 4 передбачено, що учасник повинен надати копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO щодо торгівлі автотранспортними засобами (виданий учаснику). Зазначаємо, що ДСТУ ISO 9001:2015 установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає. Таким чином, учасники не обмежені в праві отримання даного сертифікату. Отже, дана вимога не є дискримінаційною та жодним чином не обмежує участь у процедурі закупівлі. Виходячи з вищевикладеного, тендерний комітет не має обґрунтованих підстав для задоволення вимоги . UA-2021-02-18-000072-a.a3.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-18-000072-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕКС", Код ЄДРПОУ:42775998
Дата подання: 24 березня 2021 11:02
Дата подання: 24 березня 2021 11:02
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 березня 2021 17:18
рішення від 26.03.2021 №6082+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 березня 2021 17:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.04.2021 №7039.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2021 16:40
рішення від 06.04.2021 №7039.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2021 17:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколом тендерного комітету №50 від 12.04.2021 року Замовником на виконання Рішення №7039-р/пк-пз від 06.04.2021 постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель скасовано рішення №49 від 15.03.2021р. тендерного комітету про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХМАШИНКОМПЛЕКТ" переможцем процедури закупівлі "Підмітально-прибиральна машина причіпного типу з автономним двигуном"
Дата виконання рішення замовником: 12 квітня 2021 10:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2021 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРЮКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
1 749 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХМАШИНКОМПЛЕКТ" |
2 799 000,00
UAH з ПДВ
|
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕКС" |
2 844 000,00
UAH з ПДВ
|
2 844 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ВОРОБЕЙ ФЕОФАНІЯ ІВАНІВНА" |
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРЮКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" #05763814 |
Рішення скасоване |
1 749 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2021 10:00
|
|
ТОВ "ТЕХМАШИНКОМПЛЕКТ" #42667440 |
Рішення скасоване |
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2021 10:00
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 березня 2021 00:00
|
ТОВ "ТЕХМАШИНКОМПЛЕКТ" #42667440 |
Очікує рішення |
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2021 10:32
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 квітня 2021 00:00
|
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРЮКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" #05763814 |
Відхилено |
1 749 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2021 10:32
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2021 09:06 |
Кінець періоду оскарження: | 04 травня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 04 травня 2021 00:03 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | На виконання п.2 ч.5 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон) (5. Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі: 2) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.) у зв’язку зі зменшенням видатків на здійснення закупівель КЕКВ 3110 - Придбання обладнання і предметів довгострокового користування у КП «МАД-1» НМР виникла необхідність у скасуванні (визнані тендера таким, що не відбувся) закупівлі UA-2021-02-18-000072-a, Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015: 34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби. Код товару (послуги), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 34144430-1 — Підмітально-прибиральні машини |
Документи:
23 квітня 2021 09:06
|
Електронний підпис |
23 квітня 2021 09:03
|
протокол 53.pdf |