Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Встановлення комплексної системи відеоспостереження на території Ковалівської сільської ради
Очікувана вартість
1 150 000,00 UAH
UA-2023-04-05-010616-a ● d139081f7a2a4ce4929c9b01bf56ee2b
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ковалівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04359287 |
Місцезнаходження: | 08652, Україна , Київська обл., село Ковалівка, Київська область, Васильківський район, село Ковалівка, вулиця Монастирська,1 |
Контактна особа: |
Варченко Алла Олександрівна +380457178184 kovalivka.sr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2023 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення комплексної системи відеоспостереження на території Ковалівської сільської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08652, Україна, Київська область, село Ковалівка, вул.Монастирська буд.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 51310000-8 — Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється за актом приймання передачі виконаних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2023 09:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2023 09:08 |
перелік змін доТД.docx | |
07 квітня 2023 09:08 |
Тендерна_документація_послуги встановлення_системи відеоспостереження(нова редакція).docx |
07 квітня 2023 09:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 квітня 2023 09:08 |
перелік змін доТД.docx
|
|||
07 квітня 2023 09:08 |
Тендерна_документація_послуги встановлення_системи відеоспостереження(нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
місце надання послуг
Дата подання: 06 квітня 2023 15:28
Дата відповіді: 07 квітня 2023 08:11
В документації відсутня будь-яка інформація щодо місць проведення робіт, або хоча б їх кількості. Надайте відповідну інформацію.
Відповідь: Дякуємо за звернення внесемо зміни.
Документи від виробника
Дата подання: 06 квітня 2023 15:40
Дата відповіді: 07 квітня 2023 08:11
Відповідно до вимог ТД вимагається надання документів від виробника посиланням на дану процедуру закупівлі. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників що не співпрацюють з виробником. Вимога в такій редакції ставить усіх учасників у залежність від виробника і ні про яку конкуренцію на закупівлі не може бути і мови. Скарги на таку дискримінацію були багаторазово схвалені АМКУ. Вимагаємо видалити вимоги про надання документів від виробника з документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення весемо зміни.
Навчання
Дата подання: 06 квітня 2023 15:47
Дата відповіді: 07 квітня 2023 08:10
В ТД вимагається надати документи про навчання у виробника. Дана вимога є дискримінаційною та необґрунтованою. Виробники продукції не є навчальними установами, а навчання не регламентуються жодним документом. Фактично ваша вимога не має жодного сенсу окрім поставити учасників у повну залежність від виробника продукції та звузити коло учасників. Така безпідставна дискримінація учасників суперечить принципам проведення публічних закупівель та є дискримінаційною по відношенню до учасників які не є виробником. Вимагаємо видалити дану вимогу з документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, Внесемо зміни до ТД.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-05-010616-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ», Код ЄДРПОУ:44249269
Дата подання: 06 квітня 2023 09:24
Дискримінаційна вимога, щодо НААУ
Шановний Замовник!
Вами встановлено вимогу щодо надання : 3. Копії сертифікату, виданого акредитованим Національним агентством з акредитації України (НААУ) органом з сертифікації систем менеджменту, який підтверджує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015 або ISO 9001:2018.
Ця Вимога дискримінує потенційного учасника, якій має
діючий сертифікат ISO 9001:2018, проте, виданий центром сертифікації, що має Аттестат Нотифікації. Вимагаємо видалити вислів" "виданого акредитованим Національним агентством з акредитації України (НААУ) органом з сертифікації систем менеджменту". Ця вимога (щодо НААУ) була неодноразово успішно оскаржена, зокрема, Потенційним учасником в Колегії АМКУ. Чекаємо на відповідні зміни у Вашій ТД.
З повагою, Потенційний учасник.
Розгорнути
Згорнути
Вами встановлено вимогу щодо надання : 3. Копії сертифікату, виданого акредитованим Національним агентством з акредитації України (НААУ) органом з сертифікації систем менеджменту, який підтверджує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015 або ISO 9001:2018.
Ця Вимога дискримінує потенційного учасника, якій має
діючий сертифікат ISO 9001:2018, проте, виданий центром сертифікації, що має Аттестат Нотифікації. Вимагаємо видалити вислів" "виданого акредитованим Національним агентством з акредитації України (НААУ) органом з сертифікації систем менеджменту". Ця вимога (щодо НААУ) була неодноразово успішно оскаржена, зокрема, Потенційним учасником в Колегії АМКУ. Чекаємо на відповідні зміни у Вашій ТД.
З повагою, Потенційний учасник.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 квітня 2023 09:06
Доброго дня. Вашу скаргу взяли до уваги, внесли зміни до ТД. Дякуємо за звернення.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2023 14:38 |
Кінець періоду оскарження: | 21 квітня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 21 квітня 2023 00:01 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Зменшення асигнувань на закупівлю даних послуг. |
Документи:
10 квітня 2023 14:38
|
Електронний підпис |
10 квітня 2023 14:37
|
протокол 40.pdf |