Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 43991328 |
Місцезнаходження: | 63304, Україна , Харківська обл., м. Красноград, вул. Соборна, 77 |
Контактна особа: |
Юлія Медведєва +380574472191 medvedevaj@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2024 10:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2024 10:18 |
Очікувана вартість: | 9 758 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 292 761,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року “Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.”
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється Замовником за виконаний обсяг робіт у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами акту приймання виконаних робіт по формі КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт і витрат по формі КБ-3, за наявності фінансування, протягом 14-ти (чотирнадцяти) робочих днів у розмірі 100%. | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2024 10:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2024 10:23 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
02 травня 2024 10:23 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
02 травня 2024 10:23 |
Поект договора.docx | |
02 травня 2024 10:23 |
Поект договора.docx | |
02 травня 2024 10:23 |
Тендерна документація.docx | |
02 травня 2024 10:23 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-31-000004 ● 015bc85bbfb64289ba06f2f3d2ec1e8d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2024 21:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.05.2024 № 86
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 31.05.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 31.05.2024 № 86
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2024-05-02-001938-a 02.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-03 14:11:37
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ( ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція ), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-02-001938-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Кваліфікаційними вимогами до учасників згідно Додатоку 3 передбачено надання Довідки у формі табл. 1.1, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням кількості одиниць, технічного стану, власне чи залучене). У довідці зазначається все обладнання, будівельні машини, механізми, які вказані у відомості ресурсів, що є частиною розрахунку договірної ціни, яким чином учасником виконано цю вимогу якщо у наданій учасником довідці від 14.05.2024р. №17 зазначено не все обладнання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-06 13:10:48
Надання пояснень щодо здійснення обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Комунальна установа “Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради” надає свої пояснення на Запит про надання пояснень щодо закупівлі «Реконструкція будівлі Красноградського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №2 Красноградської міської ради Харківської області за адресою: 3-й мікрорайон, буд.23А, м. Красноград, Харківська область (2 черга) » (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-02-001938-a) згідно переліку питань, зазначених у Запиті.
1.Розмір бюджетного призначення на виконання робіт «Реконструкція будівлі Красноградського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №2 Красноградської міської ради Харківської області за адресою: 3-й мікрорайон, буд.23А, м. Красноград, Харківська область (2 черга)», здійснено відповідно до виділених коштів Рішенням LХІХ сесії VIII скликання Красноградської міської ради № 4393-VIІІ від 25 квітня 2024 року.
Закупівля робіт по об’єкту: «Реконструкція будівлі Красноградського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №2 Красноградської міської ради Харківської області за адресою: 3-й мікрорайон, буд.23А, м. Красноград, Харківська область (2 черга)», була запланована та проведена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами) (далі - Особливості).
Очікувана вартість предмета закупівлі робіт була визначена Замовником згідно з пунктом 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами) (далі – Методика № 275), з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р., відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Проектна документація по об’єкту будівництва: «Реконструкція будівлі Красноградського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №2 Красноградської міської ради Харківської області за адресою: 3-й мікрорайон, буд.23А, м. Красноград, Харківська область» була розроблена та затверджена відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23.03.2012 № 122),зі змінами (далі – Порядок № 45), та Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560, зі змінами (далі – Порядок № 560), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 19.04.2022року № 470 «Про внесення змін до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи». На виконання вказаних вимог Порядку № 560, була проведена експертиза та за результатами якої Замовником було отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво: «Реконструкція будівлі Красноградського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №2 Красноградської міської ради Харківської області за адресою: 3-й мікрорайон, буд.23А, м. Красноград, Харківська область» від 31 жовтня 2023 року № 45014 (додається).
Згідно з Методикою № 275 відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації, на підставі затвердженого Зведеного кошторисного розрахунку (додається) Замовником визначено вартість об’єкта будівництва. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі розробленої проектної документації, зокрема у кошторисній її частині міститься дефектний акт – документ, який підтверджує необхідність виконання реконструкції об’єкта та містить перелік та обсяг робіт, які необхідні для виконання,їх кількість та одиницю виміру. Таким чином, даний документ, який пройшов експертизу у складі документів кошторисної частини проектної документації, містить узагальнену інформацію щодо обсягів робіт, що необхідно виконати в процесі здійснення реконструкції.
Враховуючи вищезазначене, Замовник у тендерній документації на закупівлю відображає технічні та якісні характеристики предмета закупівлі саме керуючись затвердженим дефектним актом.
2. Комунальна установа «Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради» не має власного офіційного веб-сайту, але на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, відділу освіти Красноградської міської ради Харківської області, у розділі “Державні закупівлі”, здійснює оприлюднення інформації (протоколів) щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ( http://krasnograd-osvita.kh.sch.in.ua/).
Комунальною установою «Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради»оприлюднено протокол № 51від 02.05.2024 року щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на закупівлю «Реконструкція будівлі Красноградського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №2 Красноградської міської ради Харківської області за адресою: 3-й мікрорайон, буд.23А, м. Красноград, Харківська область (2 черга)».
3. Замовником відповідно до абзацу першого пункту 1 Додатку 3 (Таблиця 1) тендерної документації встановлено таку вимогу до учасників: «Довідка у формі табл. 1.1, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене (у довідці зазначається все обладнання, будівельні машини, механізми, які вказані у відомості ресурсів, що є частиною розрахунку договірної ціни, який надається у складі тендерної пропозиції учасника). Крім цього, обов’язково зазначається машина для перевезення будівельного сміття.»
Учасник, ТОВ «АВЄГА», у складі тендерної пропозиції надав Довідку від 14.05.2024 р. № 17 (далі – Довідка), у формі Таблиці 1.1. «Наявність обладнання», що вимагається тендерною документацією, в якій учасник зазначив наявність усіх необхідних для виконання робіт будівельних машин (механізмів)та механізованих інструментів, відповідно до наданої ним у складі тендерної пропозиції відомості ресурсів. Разом з тим, учасником у графі 3 зазначено технічну характеристику (марка, або тип, або модель / кількість одиниць) будівельних машин (механізмів) та механізованих інструментів, які є у наявності у Учасника. На підтвердження наявності будівельних машин (механізмів) та механізованих інструментів, які зазначені у Довідці, ТОВ «АВЄГА», у складі своєї тендерної пропозиції надає скановані копії відповідних підтверджуючих документів (договір оренди, видаткові накладні).
Замовник порівняв та перевірив інформацію щодо необхідних машин, механізмів та інструментів, яка зазначена у наданій учасником «Відомості ресурсів» та інформацію, зазначеній у Довідці. Учасник – ТОВ «АВЄГА» виконав вимогу відповідно до абзацу першого пункту 1 Додатку 3 (Таблиця 1)тендерної документації, в тому числі щодо зазначення у довідці по формі таблиці 1.1. всього обладнання, автотранспорту, будівельних машин, механізмів, інструментів та іншої необхідної інформації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповаженою особою комунальної установи "Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради" було проаналізовано висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби, який було опубліковано 26 червня 2024 року в інформаційній системі закупівельProzorro щодо закупівлі: «Реконструкція будівлі Красноградського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №2 Красноградської міської ради Харківської області за адресою: 3-й мікрорайон, буд.23А, м. Красноград, Харківська область (2 черга)» (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція). Відповідно до отриманих зауважень уповноважена особа повідомляє, що погоджується з висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо невідповідності тендерної документації даної закупівлі, в частині порушення вимог ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами), а також пункту 17 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з виявленим порушенням розглядається можливість щодо підвищення рівня професійної підготовки уповноваженої особи шляхом проходження додаткового навчання з публічних закупівель (участі у семінарах, конференціях тощо). Щодо приведення у відповідність до норм пункту 9.2 договору підряду № 27/1 від 27.05.2024, відповідно до підпункту 2 пункту 19 Особливостей між Замовником та Підрядником укладено Додаткову угоду № 2 від 01.07.2024 року та оприлюднено в електронній системі закупівель у строки, передбачені чинним законодавством.
2024-07-01 14:05:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 травня 2024 10:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА" |
9 107 100,00
UAH з ПДВ
|
9 107 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА" #25609676 |
Переможець |
9 107 100,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2024 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2024 14:03
|
сканирование0004.pdf | зміни до договору |
01 липня 2024 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2024 08:27
|
сканирование0010.pdf | зміни до договору |
27 травня 2024 08:26
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2024 08:24
|
сканирование0001.pdf | укладений |
27 травня 2024 08:23
|
сканирование0002.pdf | укладений |
27 травня 2024 08:23
|
сканирование0003.pdf | укладений |
27 травня 2024 08:23
|
сканирование0004.pdf | укладений |
27 травня 2024 08:23
|
сканирование0005.pdf | укладений |
27 травня 2024 08:23
|
сканирование0006.pdf | укладений |
27 травня 2024 08:23
|
сканирование0007.pdf | укладений |
27 травня 2024 08:23
|
сканирование0008.pdf | укладений |
27 травня 2024 08:23
|
сканирование0009.pdf | укладений |
27 травня 2024 08:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти в новій редакції п.8.3 договору. |
Номер договору про закупівлю: | 27/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти в новій редакції п.9.2 договору. |
Номер договору про закупівлю: | 27/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |