Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина); (ДК 021:2015:30213100-6 – Портативні комп’ютери)
Очікувана вартість
49 500,00 UAH
UA-2020-10-07-004990-c d103f6be1bd44399be3beef3de638254
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучер Катерина Анатоліївна

380683066672 kate-kucher@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бучанський навчально-виховний комплекс "спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "№4
Код ЄДРПОУ: 24884707
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., м. Буча, Енергетиків,2
Контактна особа: Кучер Катерина Анатоліївна
380683066672
kate-kucher@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2020 15:13
Очікувана вартість: 49 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 247,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Персональні комп’ютери (ноутбуки для комплектування кабінетів початкової школи)(код згідно з ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина);ДК 021:2015:30213100-6 – Портативні комп’ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08292, Україна, Київська область, Буча, Енергетикiв, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за переданий Товар проводяться шляхом оплати Покупцем після підписання Сторонами накладної (акта) приймання-передачі товару. Оплата за фактично переданий Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання обома Сторонами накладної (акта) приймання-передачі товару. У разі затримки у виділенні Покупцю бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2020 19:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 19:29
Тендерна документація НУШ.doc
07 жовтня 2020 16:10
Лист згода.docx
07 жовтня 2020 16:09
Додаток 4 (Проекет договору Початкові класи)docx.docx
08 жовтня 2020 19:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 19:29
Тендерна документація НУШ.doc
07 жовтня 2020 16:30
Тендерна документація НУШ.doc
07 жовтня 2020 16:09
Тендерна документація НУШ.doc
07 жовтня 2020 16:10
Лист згода.docx
07 жовтня 2020 16:09
Додаток 4 (Проекет договору Початкові класи)docx.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Андрусишин Андрій Сергійович 42 750,00
UAH з ПДВ
42 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САНОР" 49 200,00
UAH з ПДВ
49 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 17:03
Електронний підпис
22 жовтня 2020 16:58
Цінова пропозиція.pdf
22 жовтня 2020 16:58
Проект Договору.pdf
22 жовтня 2020 16:58
Паспорт.pdf
22 жовтня 2020 16:58
Лист відгук 2.pdf
22 жовтня 2020 16:58
Лист відгук 1.pdf
22 жовтня 2020 16:58
Витяг_податкова.pdf
22 жовтня 2020 16:58
Витяг з ЄДР 22.01.2020.rtf
22 жовтня 2020 16:58
Висновок СЕС.pdf
22 жовтня 2020 16:57
Видаткова накладна 2.pdf
22 жовтня 2020 16:57
Видаткова Накладна 1.pdf
22 жовтня 2020 16:57
Аналогічний Договір 2.pdf
22 жовтня 2020 16:57
Аналогічний Договір 1.pdf
22 жовтня 2020 16:57
Iдентифiкацiйний_код.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 21:51
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Андрусишин Андрій Сергійович

ТОВ "САНОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Андрусишин Андрій Сергійович
#3174200810
Відхилено 42 750,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 10:04
ТОВ "САНОР"
#31192638
Переможець 49 200,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 10:17

Документи

28 жовтня 2020 10:02
Електронний підпис

Документи

28 жовтня 2020 10:16
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:14
повідомлення.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНОР"
#31192638
49 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2020 10:16
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:14
повідомлення.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 15:14
ду ноутбук.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 15:08
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 14:29
договір 93.pdf укладений
12 листопада 2020 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оскільки ч.8 ст 18 ЗУ "Про публічні закупівлі" надає можливість учасникам, пропозиції яких були відхилені, подати скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, які подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Договір був укладений пізніше вказаної дати поставки товару, оскільки відповідно до ч. 15 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Враховуючи вищевказане, виникла необхідність у продовженні строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, відповідно до п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 49 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 200,00 UAH)