Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАСІЧНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04354686 |
Місцезнаходження: | 78432, Україна , Івано-Франківська обл., с. Пасічна, ВУЛИЦЯ СОФІЇ ГАЛЕЧКО, будинок 127 |
Контактна особа: |
Вовк Геннадій Миколайович 380677119016 gennadijvovk3@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 червня 2024 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 455 083,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 275,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 червня 2024 14:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 червня 2024 14:45 |
ТД.docx | |
28 червня 2024 14:45 |
додаток 3 .docx | |
28 червня 2024 14:45 |
додаток 1.docx | |
28 червня 2024 14:45 |
Додаток 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-22-000002 ● 16df4a3b9dd84b13878bcafcd17655f7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2024 11:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.07.2024 № 51-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 22.07.2024 № 51-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-06-28-006133-a 28.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-24 10:29:23
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт приміщення філії Пасічнянського ліцею Пасічнянська початкова школа №2 для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: с. Постоята, вул. Постоята, 56-Б, Надвірнянського району, Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-28-006133-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проєктно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Абзацом другим пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості) передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Чим керувався Замовник, оприлюднюючи повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 11 липня 2024 року, в якому зобов’язано учасника ФОП Федорак Тетяна Романівна надати календарний графік виконання робіт, який відноситься до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (пункт 2 Додатку 2 «Технічна специфікація (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» до тендерної документації)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-26 12:31:55
Капітальний ремонт приміщення філії Пасічнянського ліцею Пасічнянська початкова школа №2 для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: с. Постоята, вул. Постоята, 56-Б, Надвірнянського району, Івано-Франківської області
1. Документи Замовника на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (Зведений кошторис .pdf, Дефектний акт .pdf, Експертний звіт .pdf)
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту https://pasichna-tg.gov.ua/wp-content/uploads/2024/07/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-zakupivli-kapitalnyj-remont-prymishhennya-filiyi-pasichnyanskogo-liczeyu.pdf на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3.Учасником в складі документів до тендерноїпропозиції був поданий файл
КОШТОРИСНИЙ розрахунок ціни пропозиції.rar – Календарний Графік.pdf при перевірці якого була виявлена формальна помилка (Опис формальних помилок: 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.) замість 2024-2025рік прописано 2024-2023. Данна помилка не впливає на відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі,але для правильного трактування документів в вимозі про усунення невідповідностей до 11 липня 2024 року, було зобов’язано учасника ФОП Федорак Тетяна Романівна надати календарний графік виконання робіт для усунення формальних помилок .
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-26 12:45:14
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт приміщення філії Пасічнянського ліцею Пасічнянська початкова школа №2 для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: с. Постоята, вул. Постоята, 56-Б, Надвірнянського району, Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-28-006133-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Згідно з підпунктом 2.1 пункту 2 частини першої Додатку 1 до ТД на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовник вимагає надати: «Довідку про перелік працівників інженерно – технічних професій, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням ПІБ, посади, стажу роботи на займаній посаді. До довідки в обов’язковому порядку додаються копії трудових книжок в разі якщо зазначені особи є працівниками Учасника (перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника). В разі залучення працівників згідно трудових або цивільно – правових угод учасник надає копії зазначених угод чинних на момент подання пропозиції. Необхідною умовою є наявність принаймні одного виконроба з профільною вищою освітою інженер-будівельник . Для підтвердження наявності в Учасника працівників інженерно – технічних професій відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання даного замовлення в складі пропозиції необхідно надати копію диплома зазначеного працівників, що підтверджують необхідний освітньо кваліфікаційний рівень, та копію/витяг з трудової книжки про підтвердження стажу роботи за спеціальністю.»
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП Федорак Тетяна Романівна те, що на виконання вищевказаної вимоги нею не надано копії трудових книжок в разі якщо зазначені особи є працівниками учасника (перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника), а в разі залучення працівників згідно трудових або цивільно – правових угод копії зазначених угод чинних на момент подання пропозиції Стефініва Володимира Володимировича, Дричака Юрія Степановича, не надано копію диплома працівників Федорак Тетяни Романівни та Стефініва Володимира Володимировича, що підтверджують необхідний освітньо-кваліфікаційний рівень, та копію/витяг з трудової книжки про підтвердження стажу роботи за спеціальністю Федорак Тетяни Романівни, Стефініва Володимира Володимировича та Дричака Юрія Степановича?
2. Згідно з пунктом 1 частини першої Додатку 1 до ТД на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Замовник вимагає надати на інше обладнання (машини ,механізми ,інструменти), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП Федорак Тетяна Романівна те, що на виконання вищевказаної вимоги нею не надано інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів на власне обладнання, зазначене в пунктах 29-37 Довідки про наявність обладнання, механізмів, інструменту від 10.07.2023 №3.1Н, а саме: апарат для зварювання пластикових труб 2 шт., насос гідравлічний річний 1 шт., тачка будівельна 2 шт., пила дискова 1 шт., електролобзик 1 шт., акум. дрельшоруповерт 1 шт., фарбопульт електричний 2 шт., установка стик. зварювання поліетиленових труб 1 шт., дриль електрична ударна 1 шт.?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-30 11:48:12
«Капітальний ремонт приміщення філії Пасічнянського ліцею Пасічнянська початкова школа №2 для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: с. Постоята, вул. Постоята, 56-Б, Надвірнянського району, Івано-Франківської області»
1. Учасником закупівлі подано файл (Довідка про наявність працівників.pdf) зі списком про наявність інженерно –технічного, управлінського персоналу та склад персоналу робітничих професій .Згідно з підпунктом 2.1 пункту 2 частини першої Додатку 1 до ТД на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід», необхідною умовою є наявність принаймні одного виконроба з профільною вищою освітою інженер-будівельник . Для підтвердження наявності в Учасника працівників інженерно – технічних професій відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання даного замовлення в складі пропозиції необхідно надати копію диплома зазначеного працівників, що підтверджують необхідний освітньо кваліфікаційний рівень, та копію/витяг з трудової книжки про підтвердження стажу роботи за спеціальністю. По працівнику Черкасов Олександр Іванович виконроб учасником надано повний пакет документів. При розгляді довідки про наявність працівників враховано ,що працівник Черкасов Олександр Іванович відноситься до інженерно технічного персоналу , а три інші працівника відносяться до управлінського персоналу . Тому до уваги не бралося те що по управлінському персоналу не надано копію диплома та копію/витяг з трудової книжки про підтвердження стажу роботи за спеціальністю працівників Федорак Тетяни Романівни, Стефініва Володимира Володимировича, Дричака Юрія Степановича. Також враховано, що Федорак Тетяна Романівна зареєстрована підприємцем , не є найманим працівником, а забезпечує себе роботою самостійно тому трудова книжка відсутня . Враховуючи вище наведене документи подані учасником відповідають критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід»
2. Перелік іншого обладнання що вказано в довідці про обладнання і механізми, на яке подано інвентарні картки більш ніж достатньо для виконання завдання замовника . Також треба врахувати ,що з переліку ненаданих інвентарнихкарток по позиціям ; аппарат для зварювання пластикових труб - 2шт у замовника всього вказано - 4 шт ,тачка будівельна -2 шт всього вказано -8 шт ,Дриль електрична ударна- 1 шт, всього вказано дриль- 4шт та перфораторів -5 шт.,шуроповерт -1шт всього вказано - 5шт.
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Скасувано рішення про визначення переможця ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДОРАК ТЕТЯНА РОМАНІВНА згідно протоколу №78 уповноваженої особи від 15 липня 2024 року. 2. Відмінено Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей
2024-08-08 10:51:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Усунуто шляхом скасування рішення про визначення переможця та відміни торгів.
2024-08-20 12:03:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДОРАК ТЕТЯНА РОМАНІВНА |
8 223 084,00
UAH з ПДВ
|
8 223 084,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДОРАК ТЕТЯНА РОМАНІВНА #2463303967 |
Рішення скасоване |
8 223 084,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2024 10:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2024 14:45
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДОРАК ТЕТЯНА РОМАНІВНА #2463303967 |
Очікує рішення |
8 223 084,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2024 10:46
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2024 10:49 |
Кінець періоду оскарження: | 19 серпня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 19 серпня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДОРАК ТЕТЯНА РОМАНІВНА згідно протоколу №78 уповноваженої особи від 15 липня 2024 року та відміни торгів, в звязку з неможливості усунення порушень, |
08 серпня 2024 10:49
|
Електронний підпис |
08 серпня 2024 10:48
|
Протокол 87.pdf |