Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44053418 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а |
Контактна особа: |
Яна Борисівна Альтшулер +380955294936 dkb_dmr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2021 09:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2021 14:30 |
Очікувана вартість: | 3 540 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на банківський рахунок Виконавця протягом 30 робочих днів після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт, згідно фактично виконаних обсягів | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2021 09:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2021 09:09 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-10-000009 ● 8f98d6eeea5a43c3b7735baa83252b44
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2022 11:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.11.2022
№ 51-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.11.2022 №51-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2021-10-13-000627-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-11 12:51:48
Запит про надання пояснення (інформації, документів) № 1
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету "Виконання проєктно-вишукувальних робіт стадії ТЕО по об’єкту: «Нове будівництво мосту на Монастирський острів через р. Дніпро у м. Дніпрі»" (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-000627-b) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-15 11:02:29
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі
«Виконання проєктно-вишукувальних робіт стадії ТЕО по об'єкту: «Нове будівництво мосту на Монастирський острів через р. Дніпро у м. Дніпрі» (ДК 021:2015: 71000000-8 Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-11 16:24:17
Запит про надання пояснення (інформації, документів) №2
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Виконання проєктно-вишукувальних робіт стадії ТЕО по об’єкту: «Нове будівництво мосту на Монастирський острів через р. Дніпро у м. Дніпрі»» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-000627-b) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім, зокрема, продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Враховуючи викладене, поясніть законодавчі підстави укладання до договору від 24.11.2021 № 5224 додаткової угоди № 2 від 25.08.2022 на продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання послуг, з наданням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-16 13:59:24
Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт: Виконання проєктно-вишукувальних робіт стадії ТЕО по об’єкту: «Нове будівництво мосту на Монастирський острів через р. Дніпро у м. Дніпрі», ДК 021:2015: 71000000-8 Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2021 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС |
3 443 955,00
UAH з ПДВ
|
3 443 955,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" |
3 500 000,00
UAH з ПДВ
|
3 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС #01388420 |
Переможець |
3 443 955,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2021 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2024 12:45
|
Ду 4 до 5224.pdf | укладений |
17 грудня 2024 12:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 15:27
|
Ду 3 до 5224.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2022 11:12
|
Ду 2 до 5224.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2022 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2022 17:41
|
Ду 1 до 5224.pdf | зміни до договору |
19 січня 2022 17:39
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 16:33
|
5224від24_11_21.pdf | укладений |
24 листопада 2021 16:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 5224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 5224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 5224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |