Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сир кисломолочний 9 % жирності, з коров’ячого молока
Очікувана вартість
775 000,00 UAH
UA-2023-01-16-005651-a ● d076bd3f21c44f0cbb0775d18d68091d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 30212155 |
Вебсайт: | http://kmkl4.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03110, Україна , Київська обл., Киев, вул. Солом'янська, 17 |
Контактна особа: |
Антоніна Іванівна Петренко +380442703021 antonina.ivanivna56@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2023 12:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 775 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Сир кисломолочний 9 % жирності, з коров’ячого молока, ДСТУ 4554:2006, фасований у м’якій упаковці типу еколін або пергамент по 0,200кг (-/+0,002кг)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 кілограм
Сир кисломолочний 9 % жирності, з коров’ячого молока
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом’янська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15541000-2 — Столовий сир
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару проводиться Замовником за рахунок коштів Підприємства у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів після фактичного отримання Товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2023 12:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2023 12:15 |
Тендерна документація Сир кисломолочний.docx | |
16 січня 2023 12:15 |
Додаток 3.docx | |
16 січня 2023 12:15 |
Додаток 1.docx | |
16 січня 2023 12:15 |
Додаток 5.docx | |
16 січня 2023 12:15 |
Додаток 4.docx | |
16 січня 2023 12:15 |
Тендерна документація Сир кисломолочний.docx | |
16 січня 2023 12:15 |
Додаток 3.docx | |
16 січня 2023 12:15 |
Додаток 2.docx | |
16 січня 2023 12:15 |
Додаток 4.docx | |
16 січня 2023 12:15 |
Додаток 1.docx | |
16 січня 2023 12:15 |
Додаток 2.docx | |
16 січня 2023 12:15 |
Додаток 5.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо жирності
Дата подання: 17 січня 2023 08:46
Дата відповіді: 17 січня 2023 09:47
Доброго дня Замовнику! Чи буде розглядатися пропозиція сир кисломолочний 10% жирністю фасування 200 гр термін придатності 3 доби?
Відповідь: Добрий день! В технічній специфікації на закупівлю: ДК 021:2015 ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти (Додаток 3 до тендерної документації) замовник визначив наступні вимоги до предмета закупівлі: “1) Сир кисломолочний має відповідати вимогам ДСТУ 4554:2006. 2) Масова частка жиру становить 9 %. 3) Сир кисломолочний має бути фасований у м’якій упаковці типу еколін або пергамент по 0,200кг (-/+0,002кг). 4) Термін придатності сиру кисломолочного має становити при температурі від 2°С до 6°С не менше 5 не більше 7 діб. 5) Консистенція та зовнішній вигляд: м’яка, мазка або розсипчаста. Дозволено незначну крупинчастість та незначне виділення сироватки. Смак та запах: характерний кисломолочний, без сторонніх присмаків і запахів. Колір: білий або з кремовим відтінком, рівномірний за всією масою”, відповідно, пропозиція “сир кисломолочний 10% жирністю фасування 200 гр термін придатності 3 доби”, про яку Ви запитуєте, буде відхилена замовником відповідно до підпункту 2 пункту 3 розділу 5 “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації та підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-16-005651-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Чокой Вадим Васильович, Код ЄДРПОУ:2912706592
Дата подання: 07 лютого 2023 22:11
Скарга щодо скасування протоколу від 06.02.2023 № 39
Вимагаємо скасування протоколу від 06.02.2023 № 39 щодо незаконного та ганебного рішення відхилити переможця торгів з найменшою тендерною пропозицієюю
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2023 12:11
07.02.2023р. о 22:11 год. Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович оприлюднив в електронній системі закупівель вимогу в якій він вимагає “скасування протоколу від 06.02.2023 № 39 щодо незаконного та ганебного рішення відхилити переможця торгів з найменшою тендерною пропозицією”.
За результатами розгляду даної вимоги встановлено наступне.
24.01.2023р. відбулося розкриття тендерних пропозицій, поданих по процедурі закупівлі ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти.
Найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція учасника - Фізичної особи-підприємця Чокоя Вадима Васильовича, Україна, 60300, Чернівецька обл., Новоселицький р-н, місто Новоселиця, ВУЛИЦЯ БОЖЕНКА, будинок 24-А, з ціною 545 000 грн.
26.01.2023р. о 17:30 год. замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення для учасника - Фізичної особи-підприємця Чокоя Вадима Васильовича з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в тендерній пропозиції.
27.01.2023р. о 14:23 год. учасник - Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович усунув виявлені невідповідності в тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
30.01.2023р. за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника, Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович був визначений переможцем закупівлі.
30.01.2023р. замовник оприлюднив в електронній системі закупівель рішення про намір укласти договір про закупівлю з Фізичною особою-підприємцем Чокоєм Вадимом Васильовичем.
За результатами розгляду документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі”, які переможець процедури закупівлі оприлюднив у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, встановлено наступне.
В додатку 2 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти визначено, що:
“Відповідно до абзацу 3 пункту 44 Особливостей:
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Враховуючи Наказ Міністерства юстиції № 1462/5 від 13.04.2022 року «Про зупинення оприлюднення інформації у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністерство юстиції України» - В період правового режиму воєнного стану в Україні, під час відсутності можливості вільного доступу до публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних для перевірки відсутності підстав визначених п. 2, 8, 9 ч.1 ст. 17 Закону переможець процедури закупівлі повинен надати:
…
- Інформацію, що підтверджує відсутність підстави, визначеної у п. 9 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у вигляді Довідки, складеної учасником у довільній формі.
Пунктом 18 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено, що: переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Таким чином, статусу переможця процедури закупівлі учасник набуває після того, як замовник повідомив йому про намір укласти договір про закупівлю.
Статусу “переможець процедури закупівлі” Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович набув 30.01.2023 року.
01.02.2023 року о 17:25 год. переможець процедури закупівлі - Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович оприлюднив у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, pdf-файл “Документи щодо вимог ст 17” з скан-копіями наступних документів:
1) Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
2) ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості";
3) Інформаційний лист Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції стосовно надання відомостей з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство;
4) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на 31.01.2023 13:04:49 ФОП Чокой Вадим Васильович (Опендатабот), який не вимагався замовником в Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти;
5) Лист – гарантію від 01.02.2023 №02/02 про відсутність підстав, визначених у частині другій статті 17 Закону, зі змісту якого вбачається, що Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович не має “не виконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору”.
Також, в даному листі, Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович вказав, що він “ознайомлений з вимогами частини 3 статті 17 Закону і під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини 1 та частиною 2 цієї статті в електронній системі закупівель, використовуючи технічні можливості цієї системи”.
Пунктом 5 “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” Розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти визначено наступне:
“Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), шляхом самостійного декларування відсутності підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі” зазначений в Додатку 2 до цієї тендерної документації”.
З огляду на вище викладене, Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович з моменту набрання ним статусу переможця процедури закупівлі з 30.01.2023 року, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: станом на 03.02.2023р. не оприлюднив в електронній системі закупівель Інформацію, що підтверджує відсутність підстави, визначеної у п. 9 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у вигляді Довідки, складеної учасником у довільній формі, як вимагається в Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти.
З приводу твердження Фізичної особи-підприємця Чокоя Вадима Васильовича щодо незаконного та ганебного рішення відхилити переможця торгів з найменшою тендерною пропозицією, то слід зауважити наступне.
Підпунктом 3 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, визначено, що:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
переможець процедури закупівлі:
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
Таким чином, переможець процедури закупівлі - Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей, відтак, його тендерна пропозиція підлягала відхиленню з підстав, визначених підпунктом 3 пункту 3 Розділу 5 “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти та підпунктом 3 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
З огляду на вище викладене, тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти - Фізичної особи-підприємця Чокоя Вадима Васильовича відхилена згідно підпункту 3 пункту 3 Розділу 5 “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти з дотриманням вимог законодавства, а саме: підпункту 3 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, відтак, вимога Фізичної особи-підприємця Чокоя Вадима Васильовича щодо скасування протоколу від 06.02.2023 № 39 є необгрунтованою, безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
За результатами розгляду даної вимоги встановлено наступне.
24.01.2023р. відбулося розкриття тендерних пропозицій, поданих по процедурі закупівлі ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти.
Найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція учасника - Фізичної особи-підприємця Чокоя Вадима Васильовича, Україна, 60300, Чернівецька обл., Новоселицький р-н, місто Новоселиця, ВУЛИЦЯ БОЖЕНКА, будинок 24-А, з ціною 545 000 грн.
26.01.2023р. о 17:30 год. замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення для учасника - Фізичної особи-підприємця Чокоя Вадима Васильовича з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в тендерній пропозиції.
27.01.2023р. о 14:23 год. учасник - Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович усунув виявлені невідповідності в тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
30.01.2023р. за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника, Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович був визначений переможцем закупівлі.
30.01.2023р. замовник оприлюднив в електронній системі закупівель рішення про намір укласти договір про закупівлю з Фізичною особою-підприємцем Чокоєм Вадимом Васильовичем.
За результатами розгляду документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі”, які переможець процедури закупівлі оприлюднив у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, встановлено наступне.
В додатку 2 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти визначено, що:
“Відповідно до абзацу 3 пункту 44 Особливостей:
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Враховуючи Наказ Міністерства юстиції № 1462/5 від 13.04.2022 року «Про зупинення оприлюднення інформації у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністерство юстиції України» - В період правового режиму воєнного стану в Україні, під час відсутності можливості вільного доступу до публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних для перевірки відсутності підстав визначених п. 2, 8, 9 ч.1 ст. 17 Закону переможець процедури закупівлі повинен надати:
…
- Інформацію, що підтверджує відсутність підстави, визначеної у п. 9 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у вигляді Довідки, складеної учасником у довільній формі.
Пунктом 18 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено, що: переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Таким чином, статусу переможця процедури закупівлі учасник набуває після того, як замовник повідомив йому про намір укласти договір про закупівлю.
Статусу “переможець процедури закупівлі” Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович набув 30.01.2023 року.
01.02.2023 року о 17:25 год. переможець процедури закупівлі - Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович оприлюднив у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, pdf-файл “Документи щодо вимог ст 17” з скан-копіями наступних документів:
1) Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
2) ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості";
3) Інформаційний лист Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції стосовно надання відомостей з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство;
4) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на 31.01.2023 13:04:49 ФОП Чокой Вадим Васильович (Опендатабот), який не вимагався замовником в Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти;
5) Лист – гарантію від 01.02.2023 №02/02 про відсутність підстав, визначених у частині другій статті 17 Закону, зі змісту якого вбачається, що Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович не має “не виконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору”.
Також, в даному листі, Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович вказав, що він “ознайомлений з вимогами частини 3 статті 17 Закону і під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини 1 та частиною 2 цієї статті в електронній системі закупівель, використовуючи технічні можливості цієї системи”.
Пунктом 5 “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” Розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти визначено наступне:
“Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), шляхом самостійного декларування відсутності підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі” зазначений в Додатку 2 до цієї тендерної документації”.
З огляду на вище викладене, Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович з моменту набрання ним статусу переможця процедури закупівлі з 30.01.2023 року, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: станом на 03.02.2023р. не оприлюднив в електронній системі закупівель Інформацію, що підтверджує відсутність підстави, визначеної у п. 9 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у вигляді Довідки, складеної учасником у довільній формі, як вимагається в Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти.
З приводу твердження Фізичної особи-підприємця Чокоя Вадима Васильовича щодо незаконного та ганебного рішення відхилити переможця торгів з найменшою тендерною пропозицією, то слід зауважити наступне.
Підпунктом 3 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, визначено, що:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
переможець процедури закупівлі:
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
Таким чином, переможець процедури закупівлі - Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей, відтак, його тендерна пропозиція підлягала відхиленню з підстав, визначених підпунктом 3 пункту 3 Розділу 5 “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти та підпунктом 3 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
З огляду на вище викладене, тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти - Фізичної особи-підприємця Чокоя Вадима Васильовича відхилена згідно підпункту 3 пункту 3 Розділу 5 “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти з дотриманням вимог законодавства, а саме: підпункту 3 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, відтак, вимога Фізичної особи-підприємця Чокоя Вадима Васильовича щодо скасування протоколу від 06.02.2023 № 39 є необгрунтованою, безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Чокой Вадим Васильович |
545 000,00
UAH з ПДВ
|
545 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" |
630 000,00
UAH з ПДВ
|
630 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Чокой Вадим Васильович #2912706592 |
Рішення скасоване |
545 000,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2023 12:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 січня 2023 17:30
|
ФОП Чокой Вадим Васильович #2912706592 |
Відхилено |
545 000,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2023 12:31
|
|
ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" #43537090 |
Переможець |
630 000,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2023 12:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2024 12:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2024 12:07
|
додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2024 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:19
|
додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2023 16:16
|
ДУ до дог 81.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2023 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2023 14:41
|
Додаткова угода № 2.PDF | зміни до договору |
14 липня 2023 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2023 15:04
|
Додаткова угода № 1.PDF | зміни до договору |
14 березня 2023 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2023 15:32
|
81 сир кисломолочний від 17.02.2023.pdf | укладений |
17 лютого 2023 15:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною Виробника |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з обставинами пов’язаними з фінансуванням витрат Замовника Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань щодо передачі товару до 31.03.2024 |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |