Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до тепловозів 2ТЕ116, М62, 2ТЕ10
Очікувана вартість
2 485 600,00 UAH
UA-2020-10-22-007861-c d0178e15576443e5b72950d8dd7ee576
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 15:45
Очікувана вартість: 2 485 600,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 856,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 шт.
Вал верхній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
14 шт.
Вал нижній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
30 пар.
Шестерні конічні велика і мала
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
8 шт.
Вал з шестернею вертикальної передачі (верхній)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
14 шт.
Вал з шестернею вертикальної передачі (нижній)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Із контрагентами, які є платниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура, тощо), що підтверджують отримання товару, протягом 45 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 45 банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Із контрагентами, які не є неплатниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар протягом 45 банківських днів від дати отримання товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо). Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Усі документи, що готуються замовником викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Ця вимога не стосується документів, що подаються на підтвердження відповідності товару технічним і якісним характеристикам, які в оригіналі складені російською мовою. Документи пропозиції, викладені іншими мовами, повинні бути надані з перекладом на українську мову. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОВОЗРЕМСЕРВІС" 2 482 800,00
UAH
2 457 940,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИЗЕЛЬМАШ" 2 485 600,00
UAH
2 460 744,00
UAH
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 07:22
Б-п.1.pdf
25 листопада 2020 07:22
Б-п.2.pdf
25 листопада 2020 07:22
Б-п.7.pdf
25 листопада 2020 07:22
Б-п.6.pdf
25 листопада 2020 07:22
Б-п.4.pdf
25 листопада 2020 07:22
Б-п.5.pdf
25 листопада 2020 07:22
Б-п.3 - податки.pdf
12 листопада 2020 16:59
інспекторський контроль.pdf
12 листопада 2020 16:59
ТУ-7.pdf
12 листопада 2020 16:59
ТУ-6.pdf
12 листопада 2020 16:59
ТУ-5.pdf
12 листопада 2020 16:59
ТУ-2.pdf
12 листопада 2020 16:59
ТУ-4.pdf
12 листопада 2020 16:59
ТУ-3.pdf
12 листопада 2020 16:59
ТУ-8.pdf
12 листопада 2020 16:59
ТУ-1.pdf
12 листопада 2020 16:59
ТУ первоначальный.pdf
12 листопада 2020 16:59
приказ.pdf
12 листопада 2020 16:59
права посадової особи.pdf
12 листопада 2020 16:59
додаток 5.pdf
12 листопада 2020 16:59
зразок сертифікату.pdf
12 листопада 2020 16:59
гарантійний лист.pdf
12 листопада 2020 16:59
статут ТРС.pdf
12 листопада 2020 16:59
протокол.pdf
12 листопада 2020 16:59
додаток 7.pdf
12 листопада 2020 16:59
дані про товар.pdf
12 листопада 2020 16:59
счета в банке.pdf
12 листопада 2020 16:59
право власності.pdf
12 листопада 2020 16:59
довідка про виконання.pdf
12 листопада 2020 16:59
додаток 3.pdf
12 листопада 2020 16:59
довкілля.pdf
12 листопада 2020 16:59
відгук.pdf
12 листопада 2020 16:59
акт-протокол1.pdf
12 листопада 2020 16:59
витяг з ПДВ.pdf
12 листопада 2020 16:59
акт-протокол2.pdf
12 листопада 2020 16:59
відомості про підприємство.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 09:58
додаток 7.pdf
12 листопада 2020 09:58
ст.17.pdf
12 листопада 2020 09:58
проект.pdf
12 листопада 2020 09:58
ПДВ.pdf
12 листопада 2020 09:58
Статут ДИЗЕЛЬМАШ.pdf
12 листопада 2020 09:58
досвід.pdf
12 листопада 2020 09:58
приказ.pdf
12 листопада 2020 09:58
наявність працівників.pdf
12 листопада 2020 09:58
додаток 8.pdf
12 листопада 2020 09:58
додаток 5.pdf
12 листопада 2020 09:58
додаток 3.pdf
12 листопада 2020 09:58
МТЗ.pdf
12 листопада 2020 09:58
протокол.tif
12 листопада 2020 09:58
Выписка.pdf
12 листопада 2020 09:58
відомості.pdf
12 листопада 2020 09:58
витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОВОЗРЕМСЕРВІС"

ТОВ "ДИЗЕЛЬМАШ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОВОЗРЕМСЕРВІС"
#42768341
Переможець 2 457 940,00
UAH
19 листопада 2020 11:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 11:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОВОЗРЕМСЕРВІС"
#42768341
2 457 940,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2022 11:38
Інформація.docx укладений
02 листопада 2022 11:38
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 16:05
ДУ-3.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 16:05
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:51
ДУ-2 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:51
1_ДУ-2.pdf укладений
28 грудня 2020 14:50
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 12:12
ДУ-1 (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2020 12:12
1_ДУ-1.pdf укладений
11 грудня 2020 12:11
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 11:53
Договір.pdf укладений
02 грудня 2020 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", Покупець і Постачальник дійшли згоди внести зміни до договору поставки.
Номер договору про закупівлю: Л/НХ-20532/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", Покупець і Постачальник дійшли згоди внести зміни до договору поставки.
Номер договору про закупівлю: Л/НХ-20532/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", Покупець і Постачальник дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2022р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі. Відповідно до ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" відсутня технічна можливість коригувати обсяги закупівлі. Керуючись листом Товариства з обмеженою відповідальністю «Смарттендер» від 15.12.2021 №1010 замовник при коригуванні кількості має право обрати причину «Зменшення обсягів закупівлі» відповідно до ч.1 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: Л/НХ-20532/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 2 415 100,00
UAH