Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція Опорного закладу «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області" за адресою вул. Молодіжна, 81-А, с.Засулля, Лубенський район, Полтавська область"
Очікувана вартість
124 060 395,60 UAH
UA-2024-04-03-009300-a cff97b52827a4e1b885303fccfa43ada
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волкова Тетяна Михайлівна

+380992492767 Zasgimntender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Опорний заклад "Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 23547221
Місцезнаходження: 37552, Україна , Полтавська обл., село Засулля, Молодіжна, 81-А
Контактна особа: Волкова Тетяна Михайлівна
+380992492767
Zasgimntender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2024 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 124 060 395,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 620 301,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 250000
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 250000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція Опорного закладу «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області" за адресою вул. Молодіжна, 81-А, с.Засулля, Лубенський район, Полтавська область"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37552, Україна, Полтавська область, Засулля, вул. Молодіжна,81-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики від ____№ _____. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 15:16
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 15:16
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 15:16
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 15:16
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 15:16
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 15:16
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 15:16
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 15:16
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 15:16
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 15:16
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 15:16
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 15:16
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 15:16
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 15:16
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 15:16
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 15:16
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 15:16
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 15:16
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 15:16
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 15:16
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 15:16
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 15:16
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 15:16
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 15:16

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

250000

Сума забезпечення: 250000 UAH
03 квітня 2024 15:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2024 15:36
додатки.pdf
03 квітня 2024 15:36
Технічне-завдання.pdf
03 квітня 2024 15:36
пояснювальна записка.pdf
03 квітня 2024 15:36
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ.pdf
03 квітня 2024 15:36
PL04A_03 ТД роботи .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кошторис
Дата подання: 05 квітня 2024 13:25
Дата відповіді: 06 квітня 2024 08:29
Просимо надати Учасникам кошторисну документацію у форматі imd або ibs (АВК5),для належного формування кошторисної документації. Строк для формування документів Ви встановили найменший допустимий по законодавству, але обсяг робіт великий й належно сформувати кошторис займає великий проміжок часу. Надання даного файлу надасть можливість більшій кількості потенційних Учасників взяти участь, в тому числі забезпечує дотримання основних принципів публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Розглянувши Ваше прохання повідомляємо, що тендерна документація цієї закупівлі сформована замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель.

Вимоги тендерної документації цієї закупівлі жодним чином не обмежують конкуренцію та/або не призводять до дискримінації учасників закупівлі.

Таким чином наявної у тендерній документації інформації та формату її викладення достатньо для того, щоб учасник своєчасно та якісно підготував свою тендерну пропозицію, у т.ч. і кошторисну документацію.

З урахуванням викладеного, кошторисна документація у форматі imd або ibs (АВК5) учасникам надана не буде».

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2024-05-12-000003 • 656ff24f1b6f4fe2a9cc0f5a52f1d2d5
Автор звернення: ФОП ЮРЧЕНКО НАТАЛІЯ ПАВЛІВНА
Дата створення звернення: 2024-05-12 19:43
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Відповідно до п.1 “Зміcт і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» : “Тендерна пропозиція подається відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації; а також завантаження необхідних документів, що вимагаються згідно з умовами цієї тендерної документації.” “Документи, що входять до складу тендерної пропозиції (завантажуються при поданні) повинні бути скановані і розташовані послідовно один-за-одним, таким чином щоб зміст окремого документу не розривався. Всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, за можливості, надаються в одному файлі, у форматі PDF (Portable Document Format), а за неможливості – також файли у форматі з розширенням «.jpeg.», «.doc.», які забезпечують можливість ознайомлення зі змістом такого документу.. Скановані документи повинні бути розбірливим та читабельним. Документ (документи), які надані у складі тендерної пропозиції, мають бути відкриті для загального доступу, тобто не містити паролів” Натомість Переможцем КОНСОРЦІУМ "СОЮЗ БУД" завантажено лише файли електронного підпису формату p7s, що унеможливлює їх відкриття та ознайомлення зі змістом самих документів тендерної пропозиції. Здатність Учасника виконати вимоги тендерної документації підтверджується фактом завантаження останнім після розкриття тендерних пропозицій 11 травня 2024р. файли у форматі pdf. Виходячи з вищевикладеного, недотримання зазначених вимог унеможливлює розгляд документів тендерної пропозиції Учасника. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей та ч. 1 п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію такого Учасника як таку, що не відповідає вимогам до Учасника, встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Враховуючи велику соціальну значущість закупівлі (більша частина фінансування - Державний Бюджет України) ці кошти могли б бути спрямовані інші реальні потреби держави, яка третій рік В СТАНІ ВІЙНИ, вимагаємо провезти моніторінг закупівлі та притягнути відповідальних осіб до відповідальності.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2024-05-09-000001 • 329a75d8cf8a4f6988c6db6e434a007f
Автор звернення: ФОП МОРОЗ АЛІНА ВОЛОДИМИРІВНА
Дата створення звернення: 2024-05-09 00:30
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Відповідно до вимог ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» « Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, НЕ ПОВИНЕН ПЕРЕВИЩУВАТИ п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.» В порушення вказаного Замовник не оприлюднив жодного протоколу про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Згідно вимог П. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» документи, що входять до складу тендерної пропозиції (завантажуються при поданні) повинні бути СКАНОВАНІ і розташовані послідовно один-за-одним, таким чином щоб зміст окремого документу не розривався. Натомість, Учасник КОНСОРЦІУМ "СОЮЗ БУД" завантажив файли у форматі p7s, що не відповідає вимогам ТД та не може бути віднесено до формальної помилки або до виправлення невідповідностей в інформації та/або документах. Не відхиливши тендерну пропозицію Учасника, Замовник порушив основні принципи здійснення закупівель, закріплені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням» Окрім того, в порушення вимог п. 4 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником не зазначено інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Відсутність вимоги щодо будь-яких сертифікатів, дозволів, ліцензій може з великою долею вірогідності свідчити про наявність ознак корупційних діянь з боку керівника та/ або уповноваженої особи Замовника. Також Замовником не зазначено жодної документальної вимоги щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі за п. 10 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також в порушення вимог Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 Замовником в тендерній документації не зазначено: адреси посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками та кількості поставки товарів (надання послуг, виконання робіт). Враховуючи те, що зазначена закупівля на 80% фінансується з Державного бюджета України у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, затверджених постановою КМУ № 1068 від 25.11.2015 "Деякі питання використання коштів для реалізації проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України" тому кожен працюючий громадянин України бажає знати, яким чином використовуються його податки під час війни, просимо провезти моніторинг закупівлі.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2024-04-18-000008 • 9a147780c67145e6b9919062f99dcd0a
Автор звернення: Агаркова Руслана Вікторівна
Дата створення звернення: 2024-04-18 19:58
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Відповідно до п.1 “Зміcт і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» : “Тендерна пропозиція подається відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації; а також завантаження необхідних документів, що вимагаються згідно з умовами цієї тендерної документації.” “Документи, що входять до складу тендерної пропозиції (завантажуються при поданні) повинні бути скановані і розташовані послідовно один-за-одним, таким чином щоб зміст окремого документу не розривався. Всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, за можливості, надаються в одному файлі, у форматі PDF (Portable Document Format), а за неможливості – також файли у форматі з розширенням «.jpeg.», «.doc.», які забезпечують можливість ознайомлення зі змістом такого документу.. Скановані документи повинні бути розбірливим та читабельним. Документ (документи), які надані у складі тендерної пропозиції, мають бути відкриті для загального доступу, тобто не містити паролів” Натомість Учасником КОНСОРЦІУМ "СОЮЗ БУД" завантажено лише файли електронного підпису формату p7s, що унеможливлює їх відкриття та ознайомлення зі змістом самих документів тендерної пропозиції. Виходячи з вищевикладеного, недотримання зазначених вимог унеможливлює розгляд документів тендерної пропозиції Учасника. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей та ч. 1 п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам до Учасника, встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, тендерна пропозиція КОНСОРЦІУМ "СОЮЗ БУД" підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-20-000167 ● 7957d94482544d97bc3511708033f702
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2024 18:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
20.05.2024 № 45-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
20.05.2024 № 45-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-04-03-009300-a, 03.04.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.



Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-21 18:14:49

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 124 060 395,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-03-009300-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- 08.04. 2024 замовником розміщено вимогу про усунення невідповідностей зокрема щодо наступного: «1. Просимо надати дозвіл АМКУ на концентрацію або висновок АМКУ що не має потреби в дозволі.».
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на вимогу тендерної документації щодо якої виявлено вищевказану невідповідність.
- Яким чином та на підставі яких документів замовником визначено відповідність учасника встановленій вимозі?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-24 15:32:46

Пояснення на вимогу

20 травня 2024 року Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області прийнятий наказу № 45-3 про початок моніторингу № UA-2024-04-03-009300-a.
21 травня 2024 року в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель розміщений запит Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області про надання пояснень з наступних питань:
1. На підставі яких документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. 08.04. 2024 замовником розміщено вимогу про усунення невідповідностей зокрема щодо наступного: «1. Просимо надати дозвіл АМКУ на концентрацію або висновок АМКУ що не має потреби в дозволі.».Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на вимогу тендерної документації щодо якої виявлено вищевказану невідповідність.
3.Яким чином та на підставі яких документів замовником визначено відповідність учасника встановленій вимозі?

На виконання отриманого запиту Опорний заклад «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» (надалі за текстом – Замовник закупівлі) повідомляє наступне.

По першому питанню запита: на підставі яких документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?

На момент оголошення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Реконструкція Опорного закладу «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» за адресою вул. Молодіжна, 81-А, с.Засулля, Лубенського району, Полтавської області» ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-03-009300-а (далі — Закупівля) в Замовника було виготовлено проектно – кошторисну документацію, яка затверджена рішенням виконавчого комітету Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області № 1 від 24.01.2024 року та отримала позитивний експертний звіт № 09/0690Е-01/24 від 09.01.2024. Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Так як по зведеному кошторисному розрахунку загальна сума витрат становить 128 156 917,00 грн.:
- Кошти на утримання служби замовника – 876740,00 грн.
- Кошти на здійснення технічного нагляду – 1315110,00 грн.
- Кошти на проведення процедури закупівлі – 175348,00 грн.
- Кошти на оплату послуг, пов’язаних з введення в експлуатацію – 12600,00 грн.
- Вартість робіт з інженерних вишукувань – 416450,00 грн.
- Вартість проектних робіт – 442400,00 грн.
- Вартість експертизи проектної документації – 139720,00 грн.
- Кошти на здійснення авторського нагляду – 35400,00 грн.
- ПДВ на вищевказані витрати – 682753,40 грн.
Очікувана вартість для проведення процедури закупівлі – 124 060 395,60 грн.
Експетний звіт, зведений кошторисний розрахунок, рішення про затвердження проектно-кошторисної документації та відомість обсягів робіт додаємо.


По другому питанню запита: 08.04. 2024 замовником розміщено вимогу про усунення невідповідностей зокрема щодо наступного: «1. Просимо надати дозвіл АМКУ на концентрацію або висновок АМКУ що не має потреби в дозволі.». Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на вимогу тендерної документації щодо якої виявлено вищевказану невідповідність.

Беручи до уваги, що по даній закупівлі подав тендерну пропозицію єдиний учасник КОНСОРЦІУМ «СОЮЗ БУД» (об’єднання кількох підприємств) та за вимогою ПРООН, які контролюють використання залучених коштів Європейського інвестиційного банку в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України на етапі кваліфікації учасників та перевірки документів було прийнято рішення надіслати на його адресу запит стосовно отримання дозволу АМКУ на концентрацію або висновок АМКУ що не має потреби в дозволі.
Тендерною документацією закупівлі не передбачено обов’язок для об’єднання учасників, у разі подання своєї тендерної пропозиції, надати дозвіл АМКУ на концентрацію або висновок АМКУ, що не має потреби в дозволі.
Під час розгляду тендерної пропозиції Консорціума «Союз Буд» не було встановлено жодних обставин з цього приводу, які б вказували на наявність невідповідності інформаціїта/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагаєтьсятендерної документацією.
З метою дотримання загальних принципів публічних закупівель та з метою дотримання вимог законодавства у сфері захисту економічної конкуренції, Замовником було прийнято рішення надіслати вищезгадану вимогу.
8 травня 2024 року відповідна вимога була оприлюднена в електронній системі закупівель.

З урахуванням вищевикладеного, Замовник не має можливості надати посилання пункту тендерної документації, щодо якого виявлено вищевказану невідповідність не має можливості через відсутність такого пункту.

По третьому питанню запита: яким чином та на підставі яких документів замовником визначено відповідність учасника встановленій вимозі?


Тендерною документацією закупівлі відсутній пункт щобо об’єднання учасників про подачу у складі тендерної пропозиції дозволу АМКУ на концентрацію або висновок АМКУ, що не має потреби в дозволі, а тому оцінка відповідності Консорціума «Союз Буд» виконання вимоги здійснювалась відповідно п. 5 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V Тендерної документації.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-21 18:16:15

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 124 060 395,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-03-009300-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-24 14:53:37

Відповідь щодо оприлюднення обгрунтування закупівлі на власному веб сайті

20 травня 2024 року Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області прийнятий наказу № 45-3 про початок моніторингу № UA-2024-04-03-009300-a.
21 травня 2024 року в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель розміщений запит Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області про надання пояснень з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?

На виконання отриманого запиту Опорний заклад «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» (надалі за текстом – Замовник закупівлі) повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення публіковано Замовником закупівлі на власному веб-сайті за посиланням
https://zasgimn.pl.ua/publichna-informatsiya/publichni-koshty-0/zakupivli

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-29 10:01:51

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 124 060 395,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-03-009300-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Відповідно яких пунктів тендерної документації, інших норм чинного законодавства замовником передбачено умови для участі у закупівлі об’єднання учасників?
- яким чином та на підставі яких норм чинного законодавства в тендерній документації замовником зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та підставам, визначеним пунктом 47 цих Особливостей для об’єднання учасників?
- яким чином замовником здійснено перевірку тендерної пропозиції учасника на предмет відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та відсутності підстав для відхилення, передбачених пунктом 47 Особливостей ?
- чи встановлено в тендерній документації замовника екологічні характеристики товару, роботи чи послуги, та застосування заходів із захисту довкілля? Зазначити пункти/посилання тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-03 18:17:17

Відповідь на запит

29 травня 2024 року в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель розміщений запит Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області про надання пояснень з наступних питань:
1. Відповідно яких пунктів тендерної документації, інших норм чинного законодавства замовником передбачено умови для участі у закупівлі об’єднання учасників?
2. Яким чином та на підставі яких норм чинного законодавства в тендерній документації замовником зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та підставам, визначеним пунктом 47 цих Особливостей для об’єднання учасників?
3. Яким чином замовником здійснено перевірку тендерної пропозиції учасника на предмет відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та відсутності підстав для відхилення, передбачених пунктом 47 Особливостей ?
4. Чи встановлено в тендерній документації замовника екологічні характеристики товару, роботи чи послуги, та застосування заходів із захисту довкілля? Зазначити пункти/посилання тендерної документації.
На виконання отриманого запиту Опорний заклад «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» (надалі за текстом – Замовник закупівлі) повідомляє наступне.

На виконання отриманого запиту Опорний заклад «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» (надалі за текстом – Замовник закупівлі) повідомляє наступне.

По першому питанню запита: відповідно яких пунктів тендерної документації, інших норм чинного законодавства замовником передбачено умови для участі у закупівлі об’єднання учасників?

Положення Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (п. 37 ч. 1 ст. 1) передбачають, що учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа — резидент або нерезидент, у т. ч. об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до п. 5 розділу І тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
П.п. 5.5.1 п. 5.5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що у разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників -- підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановленими ст. 17 Закону (п. 47 Особливостей – під час їх застосування), подається по кожному з учасників, які входять у склад об’єднання, окремо.
Таким чином з метою недопущення порушення такого принципу публічних закупівель як недискримінація учасників, для всіх учасників закупівлі були встановлені рівні умови.

По другому питанню запита: яким чином та на підставі яких норм чинного законодавства в тендерній документації замовником зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та підставам, визначеним пунктом 47 цих Особливостей для об’єднання учасників?

У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (п. 48 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування).
Ч. 5 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що у разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
П.п. 5.5.1 п. 5.5 розділу ІІІ тендерної документації передбачає, що у разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників -- підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановленими ст. 17 Закону (п. 47 Особливостей – під час їх застосування), подається по кожному з учасників, які входять у склад об’єднання, окремо.
Таким чином, замовник закупівлі здійснював оцінку підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації, як того вимагає ч. 5 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».

По третьому питанню запита: Яким чином замовником здійснено перевірку тендерної пропозиції учасника на предмет відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та відсутності підстав для відхилення, передбачених пунктом 47 Особливостей ?

З метою переконання у тому, що учасник може своєчасно та у повному обсязі виконати будівельні роботи, замовником закупівлі були встановлені наступні кваліфікаційні критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази (п.п. 5.1 п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації), наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (п.п. 5.2 п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації), наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів (п.п. 5.3 п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації), наявність фінансової спроможності (п.п. 5.4 п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації), а також підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей.
Перевірка тендерної пропозиції Консорціума «Союз Буд» на предмет відповідності кваліфікаційним критеріям відбувалась наступним чином:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази – відповідність цього показника визначався замовником на підставі відомості ресурсів, який передбачає наявності відповідної кількості МТО для своєчасного та у повному обсязі робіт. Надана учасником інформація про кількість МТО є достатньою для виконання робіт згідно до затвердженого графіку.
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – відповідність цього показника визначався замовником на підставі відомості ресурсів, який передбачає наявності відповідної кількості МТО для своєчасного та у повному обсязі робіт. Надана учасником інформація про кількість МТО є достатньою для виконання робіт згідно до затвердженого графіку.
- наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів – тендерною документацією передбачено підтвердження відповідного досвіду робот, а саме не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Учасником надана інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 тендерної документації, а також завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актами виконаних робіт на всю суму договору. Учасник процедури закупівлі виконав дану вимогу.
- наявність фінансової спроможності – тендерною документацією передбачено, що мінімальний розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарних роки (2020-2023 роки) повинен бути не менше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Учасником процедури закупівлі надана фінансова звітність, Довідка щодо мінімального розміру середньорічного обороту та Довідка щодо звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки. Учасник процедури закупівлі виконав дану вимогу.
- відсутность підстав для відхилення, передбачених пунктом 47 Особливостей – тендерною документацією передбачено надання документів учасником, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі процедури закупівлі, які надаються при поданні тендерної пропозиції. Учасником процедури закупівлі надана інформація про відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей порядком визначеному електронною системою закупівель шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції та Довідками про відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей по кожному з учасників, які входять у склад об’єднання окремо. Після визначення переможця процедури закупівлі, переможцем були надані наступні довідки: інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»; відомості з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Надані довідки були перевірені за QR-кодам, які на них зазначено. Також інформація перевірялася у відкритих державних реєстрах України.

По четвертому питанню запита: чи встановлено в тендерній документації замовника екологічні характеристики товару, роботи чи послуги, та застосування заходів із захисту довкілля? Зазначити пункти/посилання тендерної документації.
Так, тендерною документацією (п. 6 розділ ІІІ) передбачено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. В підтвердження застосування заходів із захисту довкілля учасник має надати в складі пропозиції гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля згідно форми у додатку 3-А.
Також тендерна документація містить додаток 9 «Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів» щодо захисту навколишнього середовища та екологічних показників діяльності. Аналогічні умови прописані у додатку 6 до договору.
Крім цього, умови договору (п. 4.2.) передбачають проведення вибіркових перевірок на різних етапах будівельних робіт, що стосуються якості матеріалів та дотримання екологічних та соціальних стандартів.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-04 18:05:02

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 124 060 395,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-03-009300-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Відповідно до пункту 5.5.1. Розділу ІІІ тендерної документації, встановлено що Інформація про відсутність підстав, визначених у частині 1 статті 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування) надається учасниками відповідно до вимог, зазначених у відповідних електронних полях електронної системи закупівель та в порядку визначеному електронною системою закупівель шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю -- учасником надається гарантійний лист за формою відповідно до додатку № 4 цієї тендерної документації. Яким чином учасником забезпечено виконання даної умови в частині документів субпідрядника? Надати посилання на відповідний (-і) докукмент (и) в складі тендерної документації учасника.
- Замовником було оприлюднено повідомлення учаснику з вимогою про усунення невідповідностей.
- Невідповідність якого пункту тендерної документації була встановлена, що слугувало підставою для оприлюднення учаснику вимоги про усунення невідповідностей до 08 травня 2024, надання якої передбачено пунктом 43 Особливостей?
- Відповідно до пункту 5.3. Розділу ІІІ тендерної документації передбачено умову щодо наявності документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів, на підтвердження якого учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації та завірені копії підтверджуючих документів. Окремо замовником зазначено: «Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт.». Яким чином (за якими видами робіт) замовником визначено, що характер робіт які виконувались за аналогічними договорами, наданих учасником, відповідають змісту робіт, що є предметом закупівлі та наведені замовником в технічному завданні ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-07 14:40:34

Відповідь на запит 4

20 травня 2024 року Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області прийнятий наказ № 45-3 про початок моніторингу № UA-2024-04-03-009300-a.
4 червня 2024 року в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель розміщений запит Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області про надання пояснень.

На виконання отриманого запиту Опорний заклад «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» (надалі за текстом – Замовник закупівлі) повідомляє наступне.

По першому питанню запита: Відповідно до пункту 5.5.1. Розділу ІІІ тендерної документації, встановлено що Інформація про відсутність підстав, визначених у частині 1 статті 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування) надається учасниками відповідно до вимог, зазначених у відповідних електронних полях електронної системи закупівель та в порядку визначеному електронною системою закупівель шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю -- учасником надається гарантійний лист за формою відповідно до додатку № 4 цієї тендерної документації. Яким чином учасником забезпечено виконання даної умови в частині документів субпідрядника? Надати посилання на відповідний (-і) документ (и) в складі тендерної документації учасника.
Пунктом 7 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що у разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а також інші субпідрядні організації, які він планує залучити до виконання робіт. Інформація про субпідрядників надається у відповідності з додатком 4 до цієї тендерної документації.
Більш того, відповідно до ч. 10 п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації учасник закупівлі у разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), надає довідку, за формою згідно додатку 4, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт з обов’язковим наданням копій дозвільних документів, кваліфікаційних сертифікатів та/або копій ліцензій таких субпідрядних організацій та їх працівників (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними).
На виконання вказаної вимоги Тендерної документації, Консорціум «СОЮЗБУД» надав у складі своєї пропозиції додаток 4 (Довідка про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт), де зазначив про залучення ним у якості субпідрядника ФОП Бойкова В.В. Разом з додатком 4, Консорціум «СОЮЗ БУД» надав належним чином оформлену:
- заяву щодо відсутності підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (у пункті 47 Особливостей – під час їх застосування), стосовно залучених субпідрядників. Документ знаходиться у файлі додатку 4;
- документ (файл) (До_Додатку_4_до_ТД_Субпідрядник_ФОП_Бойков), який містить виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про реєстрацію ФОП Бойкова В.В., довідку про наявність ліцензії та накази про прийняття на роботу працівників.
Таким чином, Консорціумом «СОЮЗ БУД» були виконані вимоги тендерної документації про подання відповідної інформації стосовно залученого субпідрядника.

По другому питанню запита: Замовником було оприлюднено повідомлення учаснику з вимогою про усунення невідповідностей. Невідповідність якого пункту тендерної документації була встановлена, що слугувало підставою для оприлюднення учаснику вимоги про усунення невідповідностей до 08 травня 2024, надання якої передбачено пунктом 43 Особливостей?
Оскільки у процедурі закупівлі прийняло участь об’єднання учасників у формі «консорціуму», під час розгляду тендерної пропозиції цього учасника, Замовником закупівлі було прийнято рішення надіслати на адресу цього учасника запит стосовно отримання дозволу АМКУ на концентрацію або висновок АМКУ що не має потреби в дозволі.
Тендерною документацією закупівлі не передбачений обов’язок для об’єднання учасників, у разі подання своєї тендерної пропозиції, надати дозвіл АМКУ на концентрацію або висновок АМКУ, що не має потреби в дозволі.
Більш того, під час розгляду тендерної пропозиції Консорціуму «СОЮЗ БУД» не було встановленожодних обставин з цього приводу, які б вказували на наявність невідповідності інформаціїта/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагаєтьсятендерної документацією.
Однак, з метою дотримання загальних принципів публічних закупівель та з метою дотримання вимог законодавства у сфері захисту економічної конкуренції, Замовником було прийнято рішення надіслати вищезгадану вимогу.
8 травня 2024 року відповідна вимога була розміщена в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель.
З урахуванням наведених обставин, надати посилання на відповідний пункт тендерної документації щодо якої виявлено вищевказану невідповідність не має можливості через відсутність такого пункту.

По третьому питанню запита: відповідно до пункту 5.3. Розділу ІІІ тендерної документації передбачено умову щодо наявності документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів, на підтвердження якого учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації та завірені копії підтверджуючих документів. Окремо замовником зазначено: «Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт.». Яким чином (за якими видами робіт) замовником визначено, що характер робіт які виконувались за аналогічними договорами, наданих учасником, відповідають змісту робіт, що є предметом закупівлі та наведені замовником в технічному завданні?
Задля визначеності спроможності потенційних учасників виконати будівельні роботи Замовник встановив кваліфікаційний критерій у вигляді наявності документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів. З метою недопущення дискримінаційних вимог, Замовник визначив, що під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт.
Беручи до уваги, що предмет закупівлі передбачає здійснення реконструкції закладу освіти (тобто здійснення комплексу робіт, який передбачає демонтаж, монтаж конструкцій з метою розширення приміщення або перепланування), то під співставними за складом та характером роботи є такі що зазначені Консорціумом «СОЮЗ БУД» в аналогічних договорах, а саме: демонтажні роботи, земляні роботи, залізобетонні фундаменти, залізобетонні перекриття, ганки, сходи, улаштування внутрішніх та зовнішніх стін будівлі, улаштування стель, улаштування покрівлі будівлі з системою водостоку, улаштування вимощення, оздоблювальні роботи, улаштування стель та підлог, заповнення прорізів (двері, вікна, вітражі), фасадні роботи, зовнішні мережі водопроводу та каналізації, теплова мережа, гаряче водопостачання, благоустрій, улаштування пандусів, водопровід та каналізація, електромонтажні роботи, електроосвітлення, заземлення та блискавкозахист, опалення та вентиляція та інші співставні за складом характеру роботи.
Надані Консорціумом «СОЮЗ БУД» договори про виконання будівельних робіт є аналогічними за предметом закупівлі, за змістом та по суті цих будівельних робіт, що свідчить про те, що вказаним учасником належне документальне підтвердження досвіду виконання таких робіт.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником проведено аналіз порушень при проведенні закупівлі за предметом закупівлі «Реконструкція Опорного закладу «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» за адресою вул. Молодіжна, 81-А, с.Засулля, Лубенського району, Полтавської області» ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-03-009300-а. На підставі висновку ДАСУ після здійснення монітонгу замовником буде відмінено відкриті торги з особливостями на підставі протоколу про прийняття рішення уповноваженої особи № 70 від 18.06.2024 року.

2024-06-18 15:52:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 11 червня 2024
Кінцевий строк оскарження: 26 червня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту 43 Постанови № 1178.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту 43 Постанови № 1178.) • усунуто

На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.

2024-07-03 12:29:14

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КОНСОРЦІУМ "СОЮЗ БУД" 123 504 408,30
UAH з ПДВ
123 504 408,30
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 травня 2024 17:26
Електронний підпис
11 травня 2024 13:12
Електронний підпис
08 травня 2024 11:39
Електронний підпис
10 квітня 2024 17:28
Електронний підпис
10 квітня 2024 17:28
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОНСОРЦІУМ "СОЮЗ БУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КОНСОРЦІУМ "СОЮЗ БУД"
#44344854
Переможець 123 504 408,30
UAH з ПДВ
09 травня 2024 19:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2024 13:43

Вимога про усунення невідповідностей

1. Просимо надати дозвіл АМКУ на концентрацію або висновок АМКУ що не має потреби в дозволі. 2. Просимо надати пояснення яким чином закривалися акти виконаних робіт по об’єкту «Реконструкція адміністративної будівлі (АБК) ТОВ « Шахта Свято –Покровська №3 Майданчик блоку № 11» та на які адреси та розрахункові рахунки було перераховано кошти за виконані роботи. 3. Просимо пояснити, яким чином був написаний лист відгук по об’єкту «Реконструкція адміністративної будівлі (АБК) ТОВ « Шахта Свято –Покровська №3 Майданчик блоку № 11» (замовник ТОВ «Лисичанська інженерно – будівельна компанія» юридично зареєстрована Луганська область, Сєвєродонецький район м. Попасна вул.. Первомайська, буд 104 А). м. Попасна було окуповано у травні 2022 року. 4. Просимо надати гарантійний лист, підписаний всіма учасниками консорціуму про те, що учасники консорціуму будуть відповідати за зобов’язаннями консорціуму, які виникнуть після можливого заключення договору по об’єкту : «Реконструкція Опорного закладу «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» за адресою вул. Молодіжна, 81-А, с.Засулля, Лубенського району, Полтавської області».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 травня 2024 19:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОНСОРЦІУМ "СОЮЗ БУД"
#44344854
123 504 408,30
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 18 червня 2024 16:02
Кінець періоду оскарження: 29 червня 2024 00:00
Дата відміни: 29 червня 2024 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Закупівля відмінена у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель(висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-03-009300-a від 11.06.2024 року)
Документи:
18 червня 2024 16:01
Електронний підпис
18 червня 2024 15:56
протокол _ 70 про відміну.pdf