Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Оніксімова Євгенія Йосипівна +380512563860 MYKOLSAD@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2020 18:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 15:54 |
Очікувана вартість: | 5 973 488,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 867,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 29867.44 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних Виконавцем робіт здійснюється на підставі підписаного Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт та рахунку протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання акту здачі-приймання виконаних робіт при наявності коштів на рахунку Замовника на ці цілі. Якщо календарним планом передбачено виконання і здачу робіт поетапно Замовник розраховується з Виконавцем за кожний етап окремо при наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника на ці цілі. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2020 18:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2020 18:14 |
ТД ПВР Рек М-14 км 110+000 - км 126+000.doc | |
22 травня 2020 18:14 |
Проект договору ПВР ПСР М-14 км 110-км 126.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-23-000035 ● 89270ff46d044d06bc31a54dd745e3a4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 липня 2020 15:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.07.2020 №41
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,доручення Держаудитслужби України від 27 липня 2020 року №003100-040001/2800-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.07.2020 №41
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2020-05-22-003446-b 22.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-06 11:12:44
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М–14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганроґ) на ділянці км 110+000 - км 126+000, Миколаївська область (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-22-003446-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції?
2. Яким чином учасник ТОВ «Інститут проектування інфраструктури транспорту», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 15 липня 2020 року №6/83/2020) обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- підпункту 1.4. пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині обов’язкового накладання на подані учасником документи тендерної пропозиції електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника (учасником накладено електронну печатку);
- підпункту 1.1. Додатку 1 тендерної документації, в частині надання листів від орендодавців (надавачів послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та устаткування (в тому числі програмного забезпечення) для виконання робіт учасником за предметом закупівлі з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (надання послуг, тощо) є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі, а саме: програмного забезпечення, зазначеного у позиціях 5-13 довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-11 16:05:32
Відповідь на запит
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення з поставлених питань.
1. На момент оголошення закупівлі електронною системою закупівель не реалізована можливість заповнення замовниками поля «мова (мови), якою, якими повинні готуватися тендерні пропозиції», також нормативно не визначено, в якому іншому полі при внесенні даних в оголошення, замовник має оприлюднити інформацію про мову. Таким чином, замовник позбавлений можливості оприлюднити інформацію в оголошенні про «мову (мови), якою, якими повинні готуватися тендерні пропозиції».
2. Підпунктом 1.4. пункту 1. Розділу III Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція у будь якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника / уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Згідно з пунктом 35 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» зазначене наступне - для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Стаття 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» надає нам визначення наступних термінів:
- електронна ідентифікація - процедура використання ідентифікаційних даних особи в електронній формі, які однозначно визначають фізичну, юридичну особу або представника юридичної особи;
- електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов'язуються і використовуються ним як підпис;
- підписувач - фізична особа, яка створює електронний підпис;
- електронна печатка - електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов'язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов'язаних електронних даних.
Таким чином, електронний підпис це засіб електронної ідентифікації підписувача - фізичної особи.
У зв'язку з тим, що Учасником процедури закупівлі була юридична особа (ТОВ «Інститут проектування інфраструктури транспорту»), на виконання згаданого вище підпункту Тендерної документації на закупівлю робіт, під час використання електронної системи закупівель, документи що подані зазначеним учасником, з метою електронної ідентифікації, були підтверджені шляхом накладання електронної печатки юридичної особи - учасника.
У Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, Учасником процедури закупівлі - ТОВ «Інститут проектування інфраструктури транспорту» (далі - ТОВ «ІПІТ») N2 111-0605-21 від 05.06.2020 у позиціях 5 - 13 Довідки зазначене програмне забезпечення придбане ТОВ «ІПІТ» за договорами постачання програмної продукції, обліковується на балансі підприємства, є придбаним а ніяким чином не залученим, тобто вказане програмне забезпечення по суті є власністю ТОВ «ІПІТ» та не потребує будь якого додаткового погодження продавцем щодо його використання. Стосовно обладнання зазначено у позиціях 2 - 3 Довідки, учасником надано лист- підтвердження, яким власник переданого в оренду обладнання надає свою згоду що до використання обладнання за предметом закупівлі, а також підтверджує дійсність договору оренди на момент проведення закупівлі та підтвердили свій намір у разі необхідності подовжити його дії на строк до закінчення робіт по предмету закупівлі.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-09-15 17:58:49
Інформація про відкриття провадження у справі
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області інформує про відкриття провадження у адміністративній справі.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області за результатами здійснення моніторингу закупівлі Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М–14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м.Таганроґ) на ділянці км 110+000 - км 126+000, Миколаївська область (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва) (UA-2020-05-22-003446-b) Керуючись ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі за текстом – Замовник) заперечує наведені у Висновку порушення законодавства в частині порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону та в частині порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону з огляду на наступне. Щодо порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону, а саме стосовно повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів. На момент оголошення закупівлі електронною системою закупівель не реалізована можливість заповнення замовниками поля «мова (мови), якою, якими повинні готуватися тендерні пропозиції», також нормативно не визначено, в якому іншому полі при внесенні даних в оголошення, замовник має оприлюднити інформацію про мову. Таким чином, замовник позбавлений можливості оприлюднити інформацію в оголошенні про «мову (мови), якою, якими повинні готуватися тендерні пропозиції Щодо порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а саме стосовно розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інститут проектування інфраструктури транспорту». Підпунктом 1.4. пункту 1. Розділу III Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція у будь якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника / уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Згідно з пунктом 35 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. У статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» зазначене наступне - для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Стаття 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» надає нам визначення наступних термінів: - електронна ідентифікація - процедура використання ідентифікаційних даних особи в електронній формі, які однозначно визначають фізичну, юридичну особу або представника юридичної особи; - електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов'язуються і використовуються ним як підпис; - підписувач - фізична особа, яка створює електронний підпис; - електронна печатка - електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов'язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов'язаних електронних даних. Таким чином, електронний підпис це засіб електронної ідентифікації підписувача - фізичної особи. У зв'язку з тим, що Учасником процедури закупівлі була юридична особа (ТОВ «Інститут проектування інфраструктури транспорту»), на виконання згаданого вище підпункту Тендерної документації на закупівлю робіт, під час використання електронної системи закупівель, документи що подані зазначеним учасником, з метою електронної ідентифікації, були підтверджені шляхом накладання електронної печатки юридичної особи - учасника. У Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, Учасником процедури закупівлі - ТОВ «Інститут проектування інфраструктури транспорту» (далі - ТОВ «ІПІТ») N2 111-0605-21 від 05.06.2020 у позиціях 5 - 13 Довідки зазначене програмне забезпечення придбане ТОВ «ІПІТ» за договорами постачання програмної продукції, обліковується на балансі підприємства, є придбаним а ніяким чином не залученим, тобто вказане програмне забезпечення по суті є власністю ТОВ «ІПІТ» та не потребує будь якого додаткового погодження продавцем щодо його використання. Стосовно обладнання зазначено у позиціях 2 - 3 Довідки, учасником надано лист- підтвердження, яким власник переданого в оренду обладнання надає свою згоду що до використання обладнання за предметом закупівлі, а також підтверджує дійсність договору оренди на момент проведення закупівлі та підтвердили свій намір у разі необхідності подовжити його дії на строк до закінчення робіт по предмету закупівлі
2020-08-28 20:08:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | На виконання вимог ч.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі", Служба автомобільних долріг у Миколаївській області інформує про оскарження висновку до суду шляхом подандання 02.09.2020 року Адміністративного позову №3558/юр-06 від 01.09.2020. |
Дата публікації: | 03 вересня 2020 |
Документи:
03 вересня 2020 15:58
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” |
4 700 000,00
UAH з ПДВ
|
4 599 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" |
5 555 340,00
UAH з ПДВ
|
4 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" |
5 555 000,00
UAH з ПДВ
|
5 555 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” #05416892 |
Відхилено |
4 599 000,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2020 09:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 16:29
|
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" #36818766 |
Переможець |
4 600 000,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2020 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 09:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 16:42
|
ДУ №5 від 22.12.2022 до Дог №59-Б від 05.08.2020.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2020 18:04
|
Договір 59-Б від 05 08 20.pdf | укладений |
06 серпня 2020 18:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії Договору та строку виконання зобов'язань за Договоромвнаслідок виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин |
Номер договору про закупівлю: | 59-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |