Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ШИРОКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26013402 |
Місцезнаходження: | 70413, Україна , Запорізька обл., с. Широке, вул. Центральна, 1 |
Контактна особа: |
Ірина Вікторівна Макаренко +380632182714 gromada.document@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2024 11:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 20 370 751,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 101 853,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 101853.76 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2024 11:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2024 11:49 |
ТД_Нове_будівництво_Центру_безпеки 01.10.2024.pdf | |
01 жовтня 2024 11:49 |
ДОД.4 до ТД проект договору для публікації 01.10.2024.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-26-000033 ● 7df3ccdb79ec40229515bea0a98abd28
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2024 13:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.11.2024 № 39-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 26.11.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
26.11.2024 №39-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-10-01-004714-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-04 17:50:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу нове будівництво Центру безпеки громадян по вул. Молодіжна села Петропіль Запорізького району Запорізької області, ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2024-10-01-004714-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Яким чином ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» виконано вимогу частини 1 Додатку 1 тендерної документації щодо підтвердженння досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в частині надання не менше одного сканованого з оригіналу в кольоровому вигляді договору в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). При тому, що у складі пропозиції ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» не надано Додаток №1 договірна ціна та Додаток №2 графік виконання робіт, які є невід’ємною частиною договору №СМ7К/ВКРк від 30.11.2022 (файл – «1.3. Аналогічний_договір.pdf»).
Надати посилання на назву файлу тендерної пропозиції учасника де в повному обсязі підтверджено виконання вимоги надання аналогічного договору з усіма додатками.
4. Поясніть чому підпункт 1.4 пункту 1 частини 1 Додатку 3 тендерної документації Замовника викладено без урахування змін, внесеними Постановою КМУ від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» до абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей в редакції 19.09.2024.
Або надайте пояснення згідно якого пункту Особливостей чи якої статті Закону на Переможця закупівлі покладено обов’язок надання довідки в довільній формі із зазначенням інформації, викладеній в підпункті 1.4 пункту 1 частини 1 Додатку 3 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-07 18:45:04
Пояснення На запит замовнику на пояснення Дата: 2024-12-04 17:50:23 По процедурі закупівлі «Нове будівництво Центру безпеки громадян по вул. Молодіжна села Петропіль Запорізького району Запорізької області» (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-01-004714-a)
Пояснення
На запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-04 17:50:23
По процедурі закупівлі «Нове будівництво Центру безпеки громадян по вул. Молодіжна села Петропіль Запорізького району Запорізької області» (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-01-004714-a)
Відповідно до п. 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансо-вого контролю» (надалі – Закон фінконтролю), органу державного фінансового контролю надається право: одержувати від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організа-цій усіх форм власності, інших юридичних осіб та їх посадових осіб, фізичних осіб - підприємців інфор-мацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
Згідно п.6 ст.10 Закону фінконтролю, органу державного фінансового контролю надається право: одержувати від службових і матеріально відповідальних осіб об'єктів, що контролюються, письмові пояс-нення з питань, які виникають у ході здійснення державного фінансового контролю. Цей закон є загаль-ною нормою права.
Згідно статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері держа-вного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фі-нансового контролю). Згідно частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процеду-ри закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моні-торингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездія-льності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відпові-дні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Рішення про початок моніторингу процедури закупівлі прийнято із таких підстав: виявлені орга-ном державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Широківська сільська рада Запорізького району Запорізької області повідомляє:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Бюджетне призначення – це повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане БКУ, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування (п. 8 ч. 1 ст. 2 БК). Бюджетні призначення визначаються шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет). На їх підставі головні розпорядники бюджетних коштів приймають рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляють та доводять до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.
Очікувана вартість – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Методи визначення очікуваної вартості запропоновані у Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженій Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.
Змовником в складi розроблення проекту будівництва замовлено проходження експертної оцінки кошторисної частини проектної документації.
Згідно експертного звіту (позитивного) № 44739 від 18.10.2023 року (додається) загальна кошторисна вартість будівництва складає 42801,753 тис.грн.
Обґрунтуванням очікуваної вартості даної закупівлі UA-2024-10-01-004714-a є: відомість обсягів робіт, що входять в проектну документацію на будівництво, які залишилися невиконаними на час оголошення закупівлі, та зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, виданий ГІП генерального проектувальника проекту ТОВ «Запорізьке проектно-експертне бюро», в сумі 20370751,00 грн. з ПДВ. Під час оголошення закупівлі замовникам також враховано умови щодо реального стану фінансування. Таким чином, очікувана вартість закупівлі - 20370751,00 грн. з ПДВ, визначена згідно з вимогами Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», що є обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
На підставі визначеної потреби, подана службова записка від ініціатора закупівлі Замовника, в якій вказана очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та зазначена необхідність виконання робіт.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Надаємо посилання на сторінку власного вебсайту, де розміщено обґрунтування закупівлі «Нове будівництво Центру безпеки громадян по вул. Молодіжна села Петропіль Запорізького району Запорізької області»:
https://shtg.gov.ua/news/a1bc185d31c184229966a3805c9eddde686b17ce?category=
3. Яким чином ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» виконано вимогу частини 1 Додатку 1 тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в частині надання не менше одного сканованого з оригіналу в кольоровому вигляді договору в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). При тому, що у складі пропозиції ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» не надано Додаток №1 договірна ціна та Додаток №2 графік виконання робіт, які є невід’ємною частиною договору №СМ7К/ВКРк від 30.11.2022 (файл – «1.3. Аналогічний_договір.pdf»).
Надати посилання на назву файлу тендерної пропозиції учасника де в повному обсязі підтверджено виконання вимоги надання аналогічного договору з усіма додатками.
З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, Верховною радою України прийнято Закон України «Про публічні закупівлі», який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Одним з ключових термінів при здійснені закупівель є термін «тендерна документація».
Відповідно до п.31 частини першої статті 1 Закон України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
У частині другій статті 22 Закон України «Про публічні закупівлі» визначено які відомості повинні бути зазначені у тендерній документації.
Ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Так, ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» виконано вимогу частини 1 Додатку 1 тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в частині надання не менше одного сканованого з оригіналу в кольоровому вигляді договору, але були не довантажені Додаток №1 договірна ціна та Додаток №2 графік виконання робіт. Натомість, надано Лист-відгук від 04.10.2024 № 01/01-39/1517, підписаний першим заступником директора департаменту Запорізької міської ради, який свідчить про виконання договору в повному обсязі. Також надані Довідка за формою КБ-3 та Акт № 1 за формою КБ-2в, які свідчать, що сума договору саме така, яка зазначена в п.2.2. Договору № СМ7К/ВКРк від 30.11.2022 р.
Замовник визнав аналогічний договір таким, що відповідає вимогам тендерної документації, виходячи з аналізу наданих актів виконаних робіт та є виконаним у повному обсязі, а також виходячі з натупного.
Відповідно до ст.16 Закону (Кваліфікаційні критерії): Замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії, але повинен забезпечувати об’єктивність та недискримінаційність під час їх перевірки.
Відповідно до вимог п.47 Особливостей, затверджених постановою КМУ 1178, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Згідно статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1) авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет;
5) веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього;
7) електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
відповідно до п.21 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авто-ризації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166, оператор авторизованого електронного майданчика може надавати послуги замовникам, централізованим закупівельним організаціям, учасникам відповідно до рівня акредитації, визначеного у пунктах 36-41 цього Порядку, державним (зокрема казенним) та комунальним підприємствам, їх дочір-нім підприємствам, об’єднанням підприємств, а також господарським товариствам, державна або комуна-льна частка у статутному капіталі яких становить 50 і більше відсотків, і повинен забезпечити для усіх користувачів на безоплатній основі рівний доступ до інформації про закупівлі, включаючи надання мож-ливості спостерігати за перебігом проведення аукціону в інтерактивному режимі реального часу, інформа-ційну підтримку, зокрема ознайомлення з переліком замовників, інформацією про закупівлі, точне визна-чення часу та дати подання і зміни будь-яких документів, які підлягають оприлюдненню, а також забезпе-чити:
1) для замовників на безоплатній основі:
рівний доступ до організації закупівель;
підтвердження особи користувача за допомогою кваліфікованого електронного підпису під час ро-зміщення документів в електронній системі закупівель;
автоматичну реєстрацію усіх дій користувачів на авторизованому електронному майданчику у спеціальному журналі подій;
перевірку достовірності своїх реєстраційних даних, що надаються під час реєстрації в електронній системі закупівель, українською та англійською мовами та у разі зміни таких даних;
можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення закупівлі та виконання інших вимог, встановлених Законом;
надсилання повідомлень замовнику та відображення їх у його кабінеті на авторизованому елект-ронному майданчику;
надання можливості замовнику управляти документами, які були створені на одному авторизова-ному електронному майданчику, у разі перереєстрації замовника на іншому авторизованому електронному майданчику;
2) для учасників:
рівний доступ до участі в закупівлях;
підтвердження особи користувача за допомогою способів ідентифікації, визначених у пункті 4 цього Порядку, під час розміщення будь-якої інформації в електронній системі закупівель;
перевірку достовірності своїх реєстраційних даних, що надаються під час реєстрації в електронній системі закупівель та у разі зміни таких даних;
автоматичну реєстрацію усіх дій користувачів на авторизованому електронному майданчику у спеціальному журналі подій;
надсилання повідомлень учаснику та відображення їх у його кабінеті на авторизованому електрон-ному майданчику;
надання можливості учаснику управляти документами, які були створені на одному авторизовано-му електронному майданчику, в разі перереєстрації учасника на іншому авторизованому електронному майданчику;
3) безперебійний обмін інформацією з веб-порталом Уповноваженого органу, зокрема забезпечити можливість прийняття, обробки і обміну документами та інформацією про здійснення закупівлі між авто-ризованим електронним майданчиком та веб-порталом Уповноваженого органу;
4) захист інформації про публічні закупівлі та захист конфіденційної інформації від несанкціоно-ваного доступу, що дасть змогу запобігти витоку, знищенню та блокуванню інформації, порушенню ціліс-ності та режиму доступу до інформації;
5) можливість подання учасником тендерної пропозиції та/або пропозиції з використанням елект-ронних сервісів з автоматичним обміном інформацією (онлайн-сервісами), доступ до яких здійснюється за допомогою Інтернету.
Таким чином, інформація, що є доступною в електронній системі закупівель, крім зазначеної у абз.4 п.4, аб. 2 п.10 та п.27 Особливостей, затверджених постановою КМУ 1178, є публічною.
В електронній системі закупівель за посиланнями:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-20-011896-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-29-009129-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-18-010069-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-28-005432-a
розміщено інформацію та електронний документ, а саме: сканований з оригіналу в кольоровому вигляді договір №СМ7К/ВКРк в повному обсязі (в тому числі і Додаток №1 договірна ціна та Додаток №2 графік виконання робіт, які є невід’ємною частиною договору №СМ7К/ВКРк від 30.11.2022).
Таким чином, на підставі ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник визначив перелік документів, які підтверджують кваліфікаційним критеріям, та їх зміст достатнім підтвердженням вимогам ТД, оскільки договір №СМ7К/ВКРк зі всіма додатками до нього є публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель.
Замовник не скористався правом, наданим у п.43 Постанови КМУ 1178 зі змінами, з огляду на те, що поданий договір з всіма додатками є публічною інформацією, доступною в електронній системи закупівель.
Також Замовником враховано, що додатки до договору не є забезпеченням тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформацією (та/або документами) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, відсутність додатків не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Під час прийняття рішення щодо оголошення учасника переможцем був застосований критерій пропорційності, який передбачає, що дотримання справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов’язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. Справедлива рівновага передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються.
Ключовим питанням при наданні оцінки відхиляти чи не відхиляти пропозицію, є співвідношення двох базових принципів права: "протиправні дії не тягнуть за собою правомірних наслідків" і, на противагу йому, принцип "формальне порушення процедури не може мати наслідком скасування правильного по суті рішення".
Межею, що розділяє істотне (фундаментальне) порушення від неістотного, є встановлення такої обставини: чи могло бути іншим рішення замовника за умови дотримання ним передбаченої процедури його прийняття.
Втручання у право власності розглядатиметься як порушення статті 1 Першого протоколу до Конвенції, якщо не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов`язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. «Справедлива рівновага» передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Необхідного балансу не буде дотримано, якщо особа несе «індивідуальний і надмірний тягар». При цьому, з питань оцінки «пропорційності» ЄСПЛ, як і з питань наявності «суспільного», «публічного» інтересу, визнає за державою досить широку «сферу розсуду», за винятком випадків, коли такий «розсуд» не ґрунтується на розумних підставах.
Таким чином, з огляду на практику ЄСПЛ, відхилення пропозиції учасника за наведених вище обставин, не відповідало би критерію «пропорційності», оскільки із врахуванням наведених обґрунтувань щодо доступності публічної інформації в електронній системі закупівель, стала перепоною для застосування абз.5 пп.2 п.44 Особливостей, затверджених постановою КМУ 1178.
В протилежному випадку Замовник би порушив вимоги п.47 Особливостей, тому що публічна інформація є доступною в електронній системі закупівель.
Під час підписання Договору від 25.10.2024 р. № 226/24 Переможець ТОВ «ЗАПОРІЖБУДГРУП» надав Замовнику повний пакет документів у паперовому вигляді стосовно кваліфікаційних критерій щодо ст. 16 та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», який зберігається у Замовника у пакеті документів Тендерної документації, в тому числі аналогічний договір з усіма невід’ємними частинами (Договірна ціна та Графік виконання), які додаємо до цього пояснення.
4. Поясніть чому підпункт 1.4 пункту 1 частини 1 Додатку 3 тендерної документації Замовника викладено без урахування змін, внесеними Постановою КМУ від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» до абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей в редакції 19.09.2024.
Або надайте пояснення згідно якого пункту Особливостей чи якої статті Закону на Переможця закупівлі покладено обов’язок надання довідки в довільній формі із зазначенням інформації, викладеній в підпункті 1.4 пункту 1 частини 1 Додатку 3 тендерної документації.
Відповідно до п.31 частини першої статті 1 Закон України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
У частині другій статті 22 Закон України «Про публічні закупівлі» визначено які відомості повинні бути зазначені у тендерній документації.
Ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Змінами, внесеними Постановою КМУ від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178, передбачено, що
«45. Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.»
З врахуванням того, що відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля повинна здійснюватися, зокрема за принципом відкритості і прозорості на всіх стадіях закупівель, отже надання учасником довідки з інформацією, викладеною в підпункті 1.4 пункту 1 частини 1 Додатку 3 тендерної документації, свідчить про дотримання вказаного принципу, а для Замовника це є свідченням, що учасник відкрито свідчить, що він не перебуває в обставинах зазначених вище.
В той же час Замовник враховує, що надання такої інформації не порушує принципу «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», не є дискримінаційною вимогою до учасників, не обмежує коло учасників.
У торгах пропозицію подав учасник, який будь-яких заперечень стосовно такої умови ТД не подавав; результати тендеру учасником чи будь-якими іншими бажаючими прийняти участь у закупівлі не оскаржувались. Також не було і звернень за роз’ясненнями з цього питання через електронну систему закупівель, та відсутні вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Отже, умови закупівлі є прийнятими всіма бажаючими прийняти участь в закупівлі.
Окрім того, відсутні також факти відхилення тендерних пропозицій через не надання даної довідки.
Замовником враховано, що відповідно до Особливостей, затверджених постановою КМУ 1178, договір про закупівлю укладають відповідно до норм Цивільного кодексу України (далі — ЦК України) та Господарського кодексу України (далі — ГК України), зважаючи на особливості, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» та постанову КМУ 1178.
Згідно зі статтею 641 Цивільного кодексу України, пропозицію укласти договір (оферту) може зробити кожна зі сторін майбутнього договору. Пропозиція укласти договір має містити істотні умови договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов’язаною в разі її прийняття. При цьому реклама або інші пропозиції, адресовані невизначеному колу осіб, є запрошенням робити пропозиції укласти договір, якщо інше не вказано в рекламі або інших пропозиціях. Пропозиція укласти договір може бути відкликана до моменту або в момент її одержання адресатом. Пропозиція укласти договір, одержана адресатом, не може бути відкликана протягом строку для відповіді, якщо інше не вказане в пропозиції або не випливає з її суті чи обставин, за яких її було зроблено.
Таким чином, публікація оголошення про проведення закупівлі в розумінні ЦК України є запрошенням робити пропозиції укласти договір, а кожна тендерна пропозиція є офертою, що може бути відкликана до завершення установленого замовником строку подання тендерних пропозицій.
З урахуванням приписів частини 3 статті 181 Господарського кодексу України, статті 638, частини 1 статті 640, частин 1, 2 статті 641, частин 1, 2 статті 642 Цивільного кодексу України, оприлюднення замовником оголошення про проведення процедури закупівлі слід вважати запрошенням невизначеному колу осіб робити пропозиції укласти договір. Відповідно, направлення учасником процедури закупівлі своєї тендерної пропозиції слід вважати пропозицією укласти договір, на умовах зазначених таким учасником у своїй тендерній пропозиції. Тому, визначення замовником переможця процедури закупівлі та направлення такій особі повідомлення про намір укласти договір, свідчить про прийняття (акцепт) пропозиції переможця процедури закупівлі, викладеної ним в тендерній пропозиції.
Особа, яка прийняла пропозицію, може відкликати свою відповідь про її прийняття, повідомивши про це особі, яка зробила пропозицію укласти договір, до моменту або в момент одержання нею відповіді про прийняття пропозиції.
Разом з тим стаття 185 ГК України визначає особливості укладення господарських договорів на біржах, ярмарках та публічних торгах: до укладення господарських договорів на біржах, оптових ярмарках, публічних торгах застосовують загальні правила укладення договорів на основі вільного волевиявлення, зважаючи на нормативно-правові акти, які регулюють діяльність відповідних бірж, ярмарків та публічних торгів.
Замовником при цьому враховано, що за нормою ст. 8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип, який визначає людину, її права та свободи найвищою цінністю в державі, що обумовлює можливість обмеження її прав та свобод лише за наявності вини. Тобто особа може бути притягнута до відповідальності лише у тому разі, якщо її вину у вчиненні порушення закону буде доведено поза розумним сумнівом, на підставі належних та допустимих доказів із дотриманням встановленої законом процедури. Принцип «поза розумним сумнівом», сформульований у п. 43 рішення Європейського суду з прав людини (ЄСПЛ) від 14.02.2008 р. у справі «Кобець проти України» (з відсиланням на первісне визначення цього принципу у справі «Авшар проти Туреччини» (Avsar v. Turkey), п. 282). У відповідності до цього рішення, доказування, зокрема, має випливати із сукупності ознак чи неспростовних презумпції, достатньо вагомих, чітких та узгоджених між собою, а за відсутності таких ознак не можна констатувати, що винуватість обвинуваченого доведено поза розумним сумнівом. Виходячи з рішень ЄСПЛ - розумним є сумнів, який ґрунтується на певних обставинах та здоровому глузді, випливає зі справедливого та зваженого розгляду всіх належних та допустимих відомостей, визнаних доказами, або з відсутності таких відомостей і є таким, який змусив би особу втриматися від прийняття рішення у питаннях, що мають для неї найбільш важливе значення.
Відповідно до ч.3 ст.9 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» в умовах воєнного стану особа, уповноважена на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, не несе відповідальність, у тому числі кримінальну, за рішення, дії чи бездіяльність, негативні наслідки яких неможливо було передбачити або які охоплюються виправданим ризиком, за умови, що такі дії (бездіяльність) були необхідні для відсічі збройної агресії проти України або ліквідації (нейтралізації) збройного конфлікту.
Отже, підсумовуючи вищенаведене, Замовник враховує, що вищевказана процедура закупівлі проведена із дотриманням принципів, передбачених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178, з урахуванням наведених вище умов діючого воєнного стану і важливості.
Додатки зазначені в тексті Пояснень:
1. Експертний звіт (позитивний) № 44739 від 18.10. 2023 року.
2. Службова на проведення закупівлі робіт.
3. Відомість обсягів робіт.
4. Аналогічний договір з усіма невід’ємними частинами № СМ7К/ВКРк від 30.11.2022 р.
Інші документи розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу.
Уповноважена особа Ірина МАКАРЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВИКОНАННЯ Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-01-004714-a предмету «Нове будівництво Центру безпеки громадян по вул. Молодіжна села Петропіль Запорізького району Запорізької області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-01-004714-a) Широківська сільська рада Запорізького району Запорізької області на виконання пункту 3 Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-01-004714-a оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про вжиття таких заходів, а саме: Розпорядження сільського голови про оголошення догани головному спеціалісту – фахівцю з публічних закупівель від «17» грудня 2024 року №251 Розпорядження сільського голови від «17» грудня 2024 року №252 «Про вжиття заходів щодо недопущення порушення законодавства в сфері публічних закупівель» Уповноважена особа Ірина МАКАРЕНКО
2024-12-19 17:20:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.))
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖБУДГРУП" |
20 369 165,00
UAH з ПДВ
|
20 369 165,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖБУДГРУП" #43754663 |
Переможець |
20 369 165,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2024 13:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 10:44
|
ДУ 6 зміна плану фін..pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2024 11:03
|
ДУ 5 від 17.12.2024 для публікації.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2024 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2024 13:12
|
ДУ 4 від 16.12.2024 зміна після кориг..pdf | зміни до договору |
17 грудня 2024 13:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2024 16:41
|
ДУ 3 від 11.12.2024 зміна плану фін..pdf | зміни до договору |
11 грудня 2024 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2024 12:34
|
ДУ 2 від 07.11.2024 зміна плану фін..pdf | зміни до договору |
07 листопада 2024 12:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2024 10:22
|
ДУ 1 від 25.10.24 продовження строку договору.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2024 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2024 10:12
|
Договір 226-24 від 25.10.2024 підписан.pdf | укладений |
25 жовтня 2024 10:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 226/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування та календарного плану |
Номер договору про закупівлю: | 226/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування та календарного плану |
Номер договору про закупівлю: | 226/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись положеннями ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 653 - 654 Цивільного кодексу України та пунктами 1.2., 1.4. Договору підряду № 226/24 від «25» жовтня 2024 року, дійшли згоди укласти цю додаткову угоду |
Номер договору про закупівлю: | 226/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись положеннями ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 653 - 654 Цивільного кодексу України та пунктами 1.2., 1.4. Договору підряду № 226/24 від «25» жовтня 2024 року, дійшли згоди укласти цю додаткову угоду |
Номер договору про закупівлю: | 226/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 226/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |