Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДУ Житомирський навчальний центр підготовки поліцейських |
Код ЄДРПОУ: | 40205385 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Князів Острозьких 112а |
Контактна особа: |
Ващенко Володимир Іванович +380974334515 zitoncpp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2021 11:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2021 11:56 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2021 14:30 |
Очікувана вартість: | 3 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2021 16:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2021 11:52 |
Примірне меню.xlsx | |
21 січня 2021 11:52 |
Проект_Договору_харчування на_2021рiк.docx | |
21 січня 2021 11:52 |
ТД послуг їдальні.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-04-000020 ● 3c334755bda04951b93fac83831f4b75
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2021 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
04.06.2021
№ 350
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.06.2021 № 350.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2021-01-21-003634-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-07 14:05:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги їдалень (гаряче харчування)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-21-003634-b) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 9. ст. 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Ковтун Надія Федорівна на відповідність тендерній документації ДУ Житомирський навчальний центр підготовки поліцейських з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-09 12:12:18
Пояснення на запит
Причиною відсутності в тендерній документації відомостей з «описом та прикладами формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» стало те, що загальний опис формальних помилок був затверджений окремим протоколом ТК від 13.01.2021 №1 разом із тендерною документацією (за очікуваною вартістю), який не був оприлюднений у зв’язку з тим, що після засідання ТК до установи надійшов постійний кошторис видатків на 2021 рік, згідно якого затверджувалось нове рішення про проведення торгів (протокол ТК від 20.01.2021 №3).
Крім того, за результатами проведених торгів при розгляді тендерної пропозиції переможця торгів ФОП Ковтун Н.Ф. не було встановлено фактів формальних помилок на відповідність тендерній документації, таким чином відсутність в тендерній документації відомостей опису та прикладів формальних помилок необхідно вважати «технічною помилкою», яка не призвела до будь яких наслідків.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-06-09 12:17:09
Пояснення з власної ініціативи
Направляю скани копій протоколів засідань ТК
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Прийнято рішення про розірвання Договору №33 від 02.03.2021 з ФОП Ковтун Н.Ф.
2021-06-18 16:07:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2021 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОВТУН НАДІЯ ФЕДОРІВНА" |
3 432 750,00
UAH з ПДВ
|
3 415 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СТЕПАНЕНКО ОЛЕГ ОЛЕКСІЙОВИЧ" |
3 450 000,00
UAH з ПДВ
|
3 432 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОВТУН НАДІЯ ФЕДОРІВНА" #1703904086 |
Переможець |
3 415 500,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2021 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2021 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2021 16:20
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
22 червня 2021 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2021 10:30
|
Договір їдальня 2021.PDF | укладений |
02 березня 2021 10:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На вимогу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області , з метою усунення порушень виявлених в результаті моніторингу закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 березня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
1 470 922,68
UAH
|
Причини розірвання договору: | усунення порушень виявлених за результатами проведеного Державною аудиторською службою України моніторингу закупівлі по предмету «Послуги їдалень (гаряче харчування)» |