Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відновлення елементів благоустрою (капітальний ремонт) прибудинкової території Дмитрівського ліцею імені Т.Г.Шевченка Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області. Коригування. (ДК 021:2015:454530007 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 694 643,89 UAH
UA-2024-11-04-005820-a cf77f89fd4f04cf1b098ef19ef8cb9b1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Штефан

+380993365104 osvita_dss_zn09.24@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 листопада 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДМИТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43085255
Вебсайт: http://osvita.dmitrovka-otg.gov.ua/
Місцезнаходження: 27422, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький р-н., с. Дмитрівка, пл. Перемоги, буд. 12
Контактна особа: Олена Штефан
+380993365104
osvita_dss_zn09.24@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Відновлення елементів благоустрою (капітальний ремонт) прибудинкової території Дмитрівського ліцею імені Т.Г.Шевченка Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області. Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

04 листопада 2024 12:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2024 12:22
1843_ДЦ_ДЦ.rtf
04 листопада 2024 12:22
Обгрунтування Благоустрій коригування.docx
04 листопада 2024 12:22
1843_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.rtf
04 листопада 2024 12:22
Додаток 1 Договірна ціна.pdf
04 листопада 2024 12:22
Додатки 2 3 План Графік.pdf
04 листопада 2024 12:22
1843_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf
04 листопада 2024 12:22
Договір 282 коригування.doc
04 листопада 2024 12:22
1843_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.rtf
04 листопада 2024 12:22
Договір 282.pdf
04 листопада 2024 12:22
Підсумкова відом. з цінами.pdf
04 листопада 2024 12:22
Локальний кошторис.pdf
04 листопада 2024 12:22
Обгрунтування Буд.роб..pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-11-27-000016 ● 3502ab996e3c402db7f2e45b74cdda1a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 листопада 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 листопада 2024 12:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

26.11.2024 № 79-з

Кропивницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО

Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 26.11.2024 № 79-з

Витяг з перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-11-04-005820-a 04.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-28 14:46:50

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт без використання електронної системи «Відновлення елементів благоустрою (капітальний ремонт) прибудинкової території Дмитрівського ліцею імені Т.Г.Шевченка Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області. Коригування. (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-04-005820-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей.
3. Надати інформацію щодо стану виконання та/або не виконання Договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-12-02 15:43:58

У відповідь на запит про отримання пояснень щодо закупівлі робіт без використання електронної системи «Відновлення елементів благоустрою (капітальний ремонт) прибудинкової території Дмитрівського ліцею імені Т.Г.Шевченка Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області. Коригування. (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» (за номером ID: UA-2024-11-04-005820-a), повідомляємо наступне.

В процесі виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Відновлення елементів благоустрою (капітальний ремонт) прибудинкової території Дмитрівського ліцею імені Т.Г.Шевченка Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області» (далі – Об'єкт) було встановлено, що проєктно-кошторисною документацією не передбачено ряд необхідних робіт, а обсяг окремих робіт вимагає уточнення. У зв’язку з цим відділ освіти, молоді та спорту Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області (далі – Замовник) звернувся до проєктної організації щодо коригування попереднього проєкту.
Відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додається) Проєктно–кошторисної документації «Відновлення елементів благоустрою (капітальний ремонт) прибудинкової території Дмитрівського ліцею імені Т.Г.Шевченка Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області. Коригування» (далі - Скоригована проєктно–кошторисна документація), вартість додаткових робіт враховуючи витрати на кошторисний прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат та податок на додану вартість (20%) складає 3 675,502 тис.грн.
Скоригована проєктно – кошторисна документація по Об’єкту, отримала позитивний Експертний звіт від 12 грудня 2023 року №12-0386/0-23 (додається).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 та затвердженого Експертного звіту від 12 грудня 2023 року №12-0386/0-23 щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації: «Відновлення елементів благоустрою (капітальний ремонт) прибудинкової території Дмитрівського ліцею імені Т.Г.Шевченка Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області. Коригування». Ціни на матеріальні ресурси, які застосовувались при розрахунку договірної ціни, приймались на підставі проведеного Підрядником аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не перевищує середню ціну в регіоні.
Всього договірна ціна на будівництво «Відновлення елементів благоустрою (капітальний ремонт) прибудинкової території Дмитрівського ліцею імені Т.Г. Шевченка Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області. Коригування» (додається), що здійснюється у 2024 роцi складає: 2 694 643,89 грн. в т.ч. ПДВ 0 грн.
Роботи по скоригованому проєкту є аналогічними та невід’ємною частиною початкового проекту «Відновлення елементів благоустрою (капітальний ремонт) прибудинкової території Дмитрівського ліцею імені Т.Г.Шевченка Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області». Виконання робіт попереднім виконавцем будівельних робіт по Об’єкту дозволить забезпечити уникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, сумісністю з рядом вже розпочатих будівельно-монтажних робіт, які потребують завершення, забезпечення якості, безперервності виконання робіт та вчасного завершення всіх робіт.
Додаткові роботи відповідають потребам Замовника, технічно та економічно пов’язані з основним договором та первиною проєктною документацією.
Таким чином, у Замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт, пов'язаних з предметом закупівлі основного договору від 20 червня 2023 року №163 (додається) по об'єкту: «Відновлення елементів благоустрою (капітальний ремонт) прибудинкової території Дмитрівського ліцею імені Т.Г.Шевченка Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області», ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-30-003714-a, в того самого виконавця робіт.
Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Ціна основного договору від 20 червня 2023 року №163 складає 7 800 000,00 грн. У відповідності до Скоригованої проєктно-кошторисної документації очікувана вартість додаткових будівельних робіт складає 2 694 643,89 грн, що не перевищує 50 відсотків вартості основного (первинного) договору.
Станом на 02 грудня 2024 року Підрядником ФОП Чаплинський Сергій Леонідович проводяться будівельні роботи по Скоригованій проєктно–кошторисної документації та відповідно до укладеного договору від 01 листопада 2024 року №282.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 грудня 2024
Кінцевий строк оскарження: 10 грудня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-7

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЧАПЛИНСЬКИЙ СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ+
#2844604416
Переможець 2 694 643,89
UAH
04 листопада 2024 12:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2025 19:47
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2024 15:18
ДУ 1 до 282.pdf зміни до договору
30 грудня 2024 15:17
Додаток 1 Договірна ціна.pdf укладений
04 листопада 2024 12:27
Додатки 2 3 План Графік.pdf укладений
04 листопада 2024 12:27
Договір 282.pdf укладений
04 листопада 2024 12:27

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 грудня 2024 16:48
1 651 681,22 UAH UA688201720344251008400134762
Відділ освіти, мол.та спорту Дмитр.с/р
UA203808050000000026006680455
СПД Чаплинський Сергiй Леонiдович
Оплачений
24 грудня 2024 16:50
719 807,25 UAH UA688201720344251008400134762
Відділ освіти, мол.та спорту Дмитр.с/р
UA203808050000000026006680455
СПД Чаплинський Сергiй Леонiдович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 323 155,42 грн та викласти пункт 3.1. розділу III «Ціна Договору» Договору у новій редакції: «3.1 Ціна цього договору визначається динамічною Договірною ціною, що є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток 1) і складає 2 371 488,47 грн., в т.ч. ПДВ 0 грн. (ціна зазначається з урахуванням ПДВ якщо Підрядник є платником ПДВ, або без ПДВ якщо Підрядник не є платником ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 282
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 2 371 488,47
UAH