Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03344119 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, ПРОВ. КАВАЛЕРІЙСЬКИЙ, будинок 4 |
Контактна особа: |
Сергій Лугіна +380674758447 sergeylugina1989@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2023 18:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 23 травня 2023 11:33 |
Очікувана вартість: | 3 116 848,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 168,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2023 17:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2023 17:46 |
Тендерна документація з особливостями (17.05.23 р.).docx | |
17 травня 2023 17:46 |
Перелік змін від 17.05.2023.docx |
17 травня 2023 17:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 травня 2023 17:46 |
Тендерна документація з особливостями (17.05.23 р.).docx
|
|||
17 травня 2023 17:46 |
Перелік змін від 17.05.2023.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-04-000067 ● 08bf8bdc601544e1ba718bc3c106dc76
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 16:13 |
Н А К А З
01.09.2023 № 178
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.09.2023 № 178
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2023-05-15-013923-a 15.05.2023 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-08 11:27:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту асфальтобетонного покриття картами за кодом згідно ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-15-013923-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено
обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710.
2. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 «Наявність працівників відповідної
кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» до тендерної документації Замовником визначено вимогу надання довідки за формою Таблиці 4 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. У тендерній пропозиції Учасника ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» у файлі «4. Довідка про наявність працівників.pdf» міститься ця довідка, згідно з якою учасник має 4 виробничі спеціальності ( дорожний робітник – 2 штатних одиниці, виконавець робіт – 1 штатна одиниця та асфальтобетонник – 1 штатна одиниця). Згідно Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01, яка міститься у файлі « Підсумкова відомість ресурсів до кошторису. pdf» у статті витрат за шифром ресурсу 1 розділу 1 «Витрати труда» «Витрати труда робітників-будівельників» значиться кількість затрачених людино-годин 5482,85. Тобто кількість вказаних 4 штатних одиниць робітників-будівельників ніяким чином не можуть відпрацювати вищевказану кількість людино-годин протягом дії строку надання послуг.
Крім того, абзацом 4 до пункту 2 Додатку 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» до тендерної документації Замовником для підтвердження кваліфікації робітників, вказаних у довідці, визначено вимогу надання копій свідоцтв про присвоєння (підвищення) кваліфікації дорожніх працівників, асфальтобетонників та свідоцтв про присвоєння (підвищення) кваліфікації машиністів дорожньо-будівельних машин із зазначенням присвоєного розряду.
Моніторингом встановлено, що в документах та інформації, які подані Учасником ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» у складі тендерної пропозиції, відсутні копії свідоцтва про присвоєння (підвищення) кваліфікації дорожніх працівників, асфальтобетонників та свідоцтва про присвоєння (підвищення) кваліфікації машиністів дорожньо-будівельних машин із зазначенням присвоєного розряду.
Також відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» до тендерної документації Замовником визначено вимогу надання інформаційної довідки про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо.
Моніторингом встановлено, що в документах та інформації, які подані Учасником ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» у складі тендерної пропозиції, відсутня вищевказана інформаційна довідка.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам .
Чому не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» як така, що не відповідає умовам тендерної документації та пункту 44 Особливостей?
3. За нормами пункту 24 Особливостей Замовник самостійно та
безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082), та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимогами пункту 14 Порядку № 1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник зазначив вид предмету закупівлі: послуги; назва предмета закупівлі: «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття картами по вул. Вільський шлях в м. Житомирі» ДК 021:2015: - 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступні номенклатурні позиції щодо послуги, яка є предметом досліджуваної закупівлі, зокрема: 45233223-8 «Відновлення покриття проїждої частини доріг».
Чому предмет закупівлі послуг за процедурою ID: UA-2023-05-15-013923-a визначено не у відповідності до вимог пункту 3 Розділу І Порядку № 708 та пункту 15 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Додатково повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-13 14:04:16
Відповідь на запит
На виконання запиту ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ повідомляю наступне.
1. Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 передбачено: «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі». Водночас, Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради, відповідно до Договору № 1 «Про надання трансфертів з міського бюджету одержувачу бюджетних коштів на забезпечення виконання заходів міської цільової програми» від 04 січня 2023 року, є одержувачем бюджетних коштів. На підтвердження вказаного, копія Договору № 1 від 04.01.2023 р. додається;
2. Відповідно до п. 2.1 Таблиці Кваліфікаційні критерії передбачено надання Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. У тендерній пропозиції Учасника ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» у файлі «4. Довідка про наявність працівників.pdf» міститься ця довідка, згідно з якою учасник має 4 виробничі спеціальності (дорожний робітник – 2 штатних одиниці, виконавець робіт – 1 штатна одиниця та асфальтобетонник – 1 штатна одиниця). В той же час, тендерною документацією не передбачено зазначення у вказаній довідці всіх працівників Учасника. Крім того, Учасник має право залучати працівників на підставі цивільно-правових угод в обсязі, що не перевищує 20% від суми договору. Отже, зауваження посадової особи органу державного фінансового контролю щодо витрати труда робітників-будівельників у кількості 5482,85 людино-годин є безпідставні.
Щодо зауважень посадової особи органу державного фінансового контролю стосовно відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «Асфальт плюс» копій свідоцтва про присвоєння (підвищення) кваліфікації дорожніх працівників, асфальтобетонників та свідоцтва про присвоєння (підвищення) кваліфікації машиністів дорожньо-будівельних машин із зазначенням присвоєного розряду та інформаційної довідки про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо, то варто зазначити, що тендерна документація Замовника не містила вказаних вимог, а тому Замовнику не зрозумілі зазначені зауваження;
3. У Додатку 3 до тендерної документації визначена ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, згідно якої в рамках надання послуг будуть виконуватися, зокрема, роботи на правій стороні тротуару (Ділянка від 4-й Вільський провулок до вул. Індустріальна), а тому Замовником було вірно визначено предмет закупівлі та відповідно до вимог чинного законодавства.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-15-013923-a
2023-09-29 20:43:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" |
2 398 483,07
UAH з ПДВ
|
2 398 483,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" |
2 419 475,50
UAH з ПДВ
|
2 419 475,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" |
2 465 020,69
UAH з ПДВ
|
2 465 020,69
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" #13577250 |
Відхилено |
2 398 483,07
UAH з ПДВ
|
30 травня 2023 17:09
|
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" #41198416 |
Переможець |
2 419 475,50
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 20:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2023 17:53
|
ДУ 2 від 18.10.2023 до Договору 328 від 15.06.2023.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2023 17:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2023 16:43
|
ДУ до Договору 328 від 15.06.2023.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2023 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2023 12:02
|
Договір 328 від 15.06.2023 р.pdf | укладений |
19 червня 2023 11:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у звʼязку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження |
Номер договору про закупівлю: | 328 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 328 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |