Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДК 021:2015: (CPV) Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (33760000-5) (Туалетний папір, рушник паперовий на гільзі, серветки паперові целюлозні та серветки білі)»
Очікувана вартість
1 757 432,00 UAH
UA-2023-07-06-010890-a ● cf2a52f1926f4799a73bd9f7b65c1049
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41321572 |
Місцезнаходження: | 79057, Україна , Львівська обл., Львівська область, місто Львів, вул. Генерала Чупринки, 85 |
Контактна особа: |
Шупер Олена Богданівна +380322371330 OLENA880213@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2023 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 1 757 432,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 787,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 35 148,64 грн. (тридцять п’ять тисяч сто сорок вісім грн. 64 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. 7. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним підписом уповноваженої особи банку-гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради Місцезнаходження Замовника: 79057, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 85 Код ЄДРПОУ: 41321572 р/р UA398201720344240016000099608 Державна казначейська служба України м. Київ Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - витяг з Державного реєстру банків або копію завіреної банком ліцензії, виданої банку.) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 35148.64 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 4 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради Місцезнаходження Замовника: 79057, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 85 Код ЄДРПОУ: 41321572 /р UA398201720344240016000099608 Державна казначейська служба України м. Київ Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму _4% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.) |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Категорія замовника: органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32800 рулон
Папір туалетний макулатурний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, ЗДО № 3, м. Львів, вул. Коновальця, 124, ЗДО № 18, м. Львів, вул. Гіпсова, 36б, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО № 33, м. Львів, вул. В.Великого, 13а, ЗДО № 37, м. Львів, вул. Кн. Ольги, 59а, ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО № 39, м. Львів, вул.. В.Великого, 125а, ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 42, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО № 48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16, ЗДО № 69, м. Львів, вул. Наукова, 8а, ЗДО № 73, м. Львів, вул. Бойчука, 7, ЗДО № 93, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 94, ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14, ЗДО № 125, м. Львів, Героїв УПА, 41, ЗДО № 128, м. Львів, вул. Кондукторська, 18, ЗДО № 129, м. Львів, вул. Є.Коновальця, 79, ЗДО № 131, м. Львів, вул. Антоновича, 109а, ЗДО № 134, м. Львів, вул. В.Великого, 55, ЗДО № 135, м. Львів, вул. Героїв Майдану,8а, ЗДО № 153, м. Львів, вул. Наукова, 108, ЗДО № 155, м. Львів, вул. Наукова, 32а, ЗДО № 159, м. Львів, вул. Пулюя, 7, ЗДО № 163, м. Львів, вул. Симоненка, 16, ЗДО № 165, м. Львів, вул. Пулюя, 27, ЗДО № 188, м. Львів, вул. Сміливих, 26.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 вересня 2023
ДК 021:2015: 33761000-2 — Туалетний папір
34160 рулон
Рушник паперовий на гільзі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, ЗДО № 3, м. Львів, вул. Коновальця, 124, ЗДО № 18, м. Львів, вул. Гіпсова, 36б, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО № 33, м. Львів, вул. В.Великого, 13а, ЗДО № 37, м. Львів, вул. Кн. Ольги, 59а, ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО № 39, м. Львів, вул.. В.Великого, 125а, ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 42, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО № 48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16, ЗДО № 69, м. Львів, вул. Наукова, 8а, ЗДО № 73, м. Львів, вул. Бойчука, 7, ЗДО № 93, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 94, ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14, ЗДО № 125, м. Львів, Героїв УПА, 41, ЗДО № 128, м. Львів, вул. Кондукторська, 18, ЗДО № 129, м. Львів, вул. Є.Коновальця, 79, ЗДО № 131, м. Львів, вул. Антоновича, 109а, ЗДО № 134, м. Львів, вул. В.Великого, 55, ЗДО № 135, м. Львів, вул. Героїв Майдану,8а, ЗДО № 153, м. Львів, вул. Наукова, 108, ЗДО № 155, м. Львів, вул. Наукова, 32а, ЗДО № 159, м. Львів, вул. Пулюя, 7, ЗДО № 163, м. Львів, вул. Симоненка, 16, ЗДО № 165, м. Львів, вул. Пулюя, 27, ЗДО № 188, м. Львів, вул. Сміливих, 26.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 вересня 2023
ДК 021:2015: 33763000-6 — Паперові рушники для рук
150 пачок
Серветки паперові целюлозні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, ЗДО № 3, м. Львів, вул. Коновальця, 124, ЗДО № 18, м. Львів, вул. Гіпсова, 36б, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО № 33, м. Львів, вул. В.Великого, 13а, ЗДО № 37, м. Львів, вул. Кн. Ольги, 59а, ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО № 39, м. Львів, вул.. В.Великого, 125а, ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 42, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО № 48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16, ЗДО № 69, м. Львів, вул. Наукова, 8а, ЗДО № 73, м. Львів, вул. Бойчука, 7, ЗДО № 93, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 94, ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14, ЗДО № 125, м. Львів, Героїв УПА, 41, ЗДО № 128, м. Львів, вул. Кондукторська, 18, ЗДО № 129, м. Львів, вул. Є.Коновальця, 79, ЗДО № 131, м. Львів, вул. Антоновича, 109а, ЗДО № 134, м. Львів, вул. В.Великого, 55, ЗДО № 135, м. Львів, вул. Героїв Майдану,8а, ЗДО № 153, м. Львів, вул. Наукова, 108, ЗДО № 155, м. Львів, вул. Наукова, 32а, ЗДО № 159, м. Львів, вул. Пулюя, 7, ЗДО № 163, м. Львів, вул. Симоненка, 16, ЗДО № 165, м. Львів, вул. Пулюя, 27, ЗДО № 188, м. Львів, вул. Сміливих, 26.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 вересня 2023
ДК 021:2015: 33764000-3 — Паперові серветки
1720 пачок
Серветки білі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, ЗДО № 3, м. Львів, вул. Коновальця, 124, ЗДО № 18, м. Львів, вул. Гіпсова, 36б, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО № 33, м. Львів, вул. В.Великого, 13а, ЗДО № 37, м. Львів, вул. Кн. Ольги, 59а, ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО № 39, м. Львів, вул.. В.Великого, 125а, ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 42, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО № 48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16, ЗДО № 69, м. Львів, вул. Наукова, 8а, ЗДО № 73, м. Львів, вул. Бойчука, 7, ЗДО № 93, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 94, ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14, ЗДО № 125, м. Львів, Героїв УПА, 41, ЗДО № 128, м. Львів, вул. Кондукторська, 18, ЗДО № 129, м. Львів, вул. Є.Коновальця, 79, ЗДО № 131, м. Львів, вул. Антоновича, 109а, ЗДО № 134, м. Львів, вул. В.Великого, 55, ЗДО № 135, м. Львів, вул. Героїв Майдану,8а, ЗДО № 153, м. Львів, вул. Наукова, 108, ЗДО № 155, м. Львів, вул. Наукова, 32а, ЗДО № 159, м. Львів, вул. Пулюя, 7, ЗДО № 163, м. Львів, вул. Симоненка, 16, ЗДО № 165, м. Львів, вул. Пулюя, 27, ЗДО № 188, м. Львів, вул. Сміливих, 26.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 вересня 2023
ДК 021:2015: 33764000-3 — Паперові серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем протягом 10 робочих днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника за умови наявності фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2023 15:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2023 14:53 |
Перелік змін.docx | |
14 липня 2023 14:53 |
ТД туалетний папір НОВА РЕДАКЦІЯ.docx |
14 липня 2023 15:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 липня 2023 14:53 |
Перелік змін.docx
|
|||
14 липня 2023 14:53 |
ТД туалетний папір НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ISO 14001
Дата подання: 06 липня 2023 16:30
Дата відповіді: 07 липня 2023 12:30
Чи обов'язково подавати сертифікат ISO 14001. Чи достатньо буде подати лише сертифікат ISO 9001?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за ваше запитання. Сертифікат ISO 14001 та сертифікат ISO 9001 є двома різними стандартами, які відповідають різним аспектам управління.
Сертифікат ISO 14001 визначає стандарти для системи екологічного управління. Він засвідчує, що організація встановила ефективну систему управління навколишнім середовищем та виконує вимоги стандарту щодо мінімізації негативного впливу на довкілля.
Сертифікат ISO 9001 встановлює стандарти для системи управління якістю. Він підтверджує, що організація має ефективну систему управління якістю, спрямовану на задоволення потреб клієнтів та відповідність вимогам стандарту.
Оскільки Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради дбає про навколишнє середовище, він притримується вимог стандартів щодо мінімізації негативного впливу на довкілля. Це охоплює реалізацію екологічних заходів та принципів, таких як ефективне використання енергії, води та ресурсів, раціональне управління відходами, впровадження екологічних технологій, а також підтримка освіти та свідомості щодо важливості збереження довкілля серед учнів, вчителів та інших учасників освітнього процесу. Замовник враховує ці вимоги під час планування та здійснення своєї діяльності з метою забезпечення сталого розвитку та збереження навколишнього середовища.
Сертифікат ISO 14001 визначає стандарти для системи екологічного управління. Він засвідчує, що організація встановила ефективну систему управління навколишнім середовищем та виконує вимоги стандарту щодо мінімізації негативного впливу на довкілля.
Сертифікат ISO 9001 встановлює стандарти для системи управління якістю. Він підтверджує, що організація має ефективну систему управління якістю, спрямовану на задоволення потреб клієнтів та відповідність вимогам стандарту.
Оскільки Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради дбає про навколишнє середовище, він притримується вимог стандартів щодо мінімізації негативного впливу на довкілля. Це охоплює реалізацію екологічних заходів та принципів, таких як ефективне використання енергії, води та ресурсів, раціональне управління відходами, впровадження екологічних технологій, а також підтримка освіти та свідомості щодо важливості збереження довкілля серед учнів, вчителів та інших учасників освітнього процесу. Замовник враховує ці вимоги під час планування та здійснення своєї діяльності з метою забезпечення сталого розвитку та збереження навколишнього середовища.
ISO 14001 на серветки біли
Дата подання: 07 липня 2023 13:03
Дата відповіді: 10 липня 2023 22:49
Ви напевно помилково )) не вказали для білих серветок ІSО 14001. А це важливо. Прошу додати вимогу про надання також ІSО 14001 для п.4 Серветка біла.
Відповідь: Добрий вечір. Повідомляємо, Вас що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями). Вимоги щодо технічних та якісних характеристик товару встановлені Замовником відповідно до вищевказаних нормативних документів та виходячи від потреб та перевіреної якості даних товарів, та
спосіб документального підтвердження з наданням необхідних документів, виходячи з
досвіду використання товарів в минулих роках та отриманих документів якості при
постачанні товарів. Також згідно п.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
спосіб документального підтвердження з наданням необхідних документів, виходячи з
досвіду використання товарів в минулих роках та отриманих документів якості при
постачанні товарів. Також згідно п.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-06-010890-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТКС ПРОМ", Код ЄДРПОУ:40255677
Дата подання: 10 липня 2023 10:00
ISO 14001 для п.4
Вимагаемо додати вимогу про надання також ІSО 14001 для п.4 Серветка біла
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 липня 2023 23:11
Добрий вечір. Вашу вимогу розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо Вас про те, що технічні та якісні характеристики товару встановлені Замовником відповідно до нормативних документів та виходячи від потреб та перевіреної якості даних товарів.
Згідно з п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відтак, даною нормою Закону, Законодавець надає право Замовнику самостійно визначити перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження його тендерної пропозиції технічним та іншим вимогам замовника.
Згідно з п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відтак, даною нормою Закону, Законодавець надає право Замовнику самостійно визначити перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження його тендерної пропозиції технічним та іншим вимогам замовника.
Номер вимоги: UA-2023-07-06-010890-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТКС ПРОМ", Код ЄДРПОУ:40255677
Дата подання: 10 липня 2023 23:00
Іс02200ї
Вимагаємо додати наявність ISO 22000 у вимоги на весь товар
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 липня 2023 15:36
Доброго дня! Вашу вимогу розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо Вас про те, що технічні та якісні характеристики товару встановлені Замовником відповідно до нормативних документів та виходячи від потреб та перевіреної якості даних товарів.
Згідно з п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відтак, даною нормою Закону, Законодавець надає право Замовнику самостійно визначити перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження його тендерної пропозиції технічним та іншим вимогам замовника
Згідно з п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відтак, даною нормою Закону, Законодавець надає право Замовнику самостійно визначити перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження його тендерної пропозиції технічним та іншим вимогам замовника
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-07-06-010890-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 10 липня 2023 14:37
Дата подання: 10 липня 2023 14:37
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 липня 2023 15:23
рішення від 12.07.2023 № 10430.pdf
Дата публікації: 12 липня 2023 15:23
інформація про резолютивну частину рішення від 26.07.2023 № 11446.pdf
Дата публікації: 27 липня 2023 10:29
рішення від 26.07.2023 № 11446.pdf
Дата публікації: 31 липня 2023 13:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Антимонопольного комітету України виконано шляхом внесення змін до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 03 серпня 2023 18:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЄРМОЛЕНКО ВЯЧЕСЛАВ ІВАНОВИЧ" |
1 522 340,00
UAH з ПДВ
|
1 522 340,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЄРМОЛЕНКО ВЯЧЕСЛАВ ІВАНОВИЧ" #2352409810 |
Очікує рішення |
1 522 340,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2023 18:05
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата скасування відміни: | 04 серпня 2023 15:49 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: 26.07.2023 р. Антимонопольний комітет України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняв рішення № 11446-р/пк-пз, відповідно до якого зобов’язав відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради внести зміни у тендерну документацію. На виконання рішення Антимонопольного комітету України, Замовником 03.08.2023 р. внесено зміни у тендерну документації (протокол № 184 від 03.08.2023 р. про внесення змін у тендерну документацію оприлюднено в електронній системі закупівель). Однак, при публікації через електронну систему закупівель протоколу № 184 від 03.08.2023 р. та надані коментарю (даний коментар вимагає електронна система закупівель) про те, що рішення АКУ замовником виконано шляхом внесення змін у тендерну документацію, електронна система закупівель автоматично повернула процедуру Закупівлі на стадію: «Кваліфікації переможця». На цій стадії Закупівлі в електронній системі закупівель відсутня технічна можливість оприлюднити перелік змін у тендерну документацію та саму тендерну документацію у новій редакції, а також продовжити строк для подання тендерних пропозицій. Враховуючи те, що на цьому етапі Закупівлі не можливо усунути чи виправити дане порушення, оскільки відсутня технічна можливість повернути процедуру Закупівлі на стадію подання пропозицій для внесення змін у тендерну документацію, тому дану процедуру Закупівлі необхідно відміни у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. Оскільки, відсутня можливість в електронній системі закупівель оприлюднити зміни у тендерну документацію і саму тендерну документацію у новій редакції, тому буде оприлюднено новий тендер щодо аналогічної Закупівлі з обов’язковим врахуванням зауважень, вимог, що зазначені в рішення Антимонопольного комітету України від 26.07.2023 р. № 11446-р/пк-пз. |
Документи:
04 серпня 2023 15:49
|
протокол відміни торгів |
Виконано
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2023 10:15 |
Кінець періоду оскарження: | 18 серпня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 18 серпня 2023 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: 26.07.2023 р. Антимонопольний комітет України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняв рішення № 11446-р/пк-пз, відповідно до якого зобов’язав відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради внести зміни у тендерну документацію. На виконання рішення Антимонопольного комітету України, Замовником 03.08.2023 р. внесено зміни у тендерну документації (протокол № 184 від 03.08.2023 р. про внесення змін у тендерну документацію оприлюднено в електронній системі закупівель). Однак, при публікації через електронну систему закупівель протоколу № 184 від 03.08.2023 р. та надані коментарю (даний коментар вимагає електронна система закупівель) про те, що рішення АКУ замовником виконано шляхом внесення змін у тендерну документацію, електронна система закупівель автоматично повернула процедуру Закупівлі на стадію: «Кваліфікації переможця». На цій стадії Закупівлі в електронній системі закупівель відсутня технічна можливість оприлюднити перелік змін у тендерну документацію та саму тендерну документацію у новій редакції, а також продовжити строк для подання тендерних пропозицій. Враховуючи те, що на цьому етапі Закупівлі не можливо усунути чи виправити дане порушення, оскільки відсутня технічна можливість повернути процедуру Закупівлі на стадію подання пропозицій для оприлюднення змін у тендерну документацію, тому дану процедуру Закупівлі необхідно відміни у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. Оскільки, відсутня можливість в електронній системі закупівель оприлюднити зміни у тендерну документацію і саму тендерну документацію у новій редакції, тому буде оприлюднено новий тендер щодо аналогічної Закупівлі з обов’язковим врахуванням зауважень, вимог, що зазначені в рішення Антимонопольного комітету України від 26.07.2023 р. № 11446-р/пк-пз. |
Документи:
07 серпня 2023 10:15
|
Електронний підпис |
07 серпня 2023 10:01
|
відміна торгів |