Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Горобченко Валерій Вікторович 380456399482 valerigorobchenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2022 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 8 684 605,66 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 425,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати виконаних робіт/наданих послуг протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт/наданих послуг форми КБ-2в, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2022 14:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2022 14:33 |
Проект договору послуги з зимового утримання Я.Мудрого-Гайок 2023.docx | |
07 грудня 2022 14:33 |
ТД з особливостями послуги з зимового утримання Я.Мудрого-Гайок 2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-25-000010 ● 93492ed32398438c807a0976a37bedf7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2023 15:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.01.2023 № 25
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 24.01.2023 № 25
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2022-12-07-012599-a 07.12.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-26 15:29:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з утримання міста (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-07-012599-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-27 10:59:09
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання пояснень щодо того, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі, а також здійснення посилання на веб-сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість, який надійшов 26.01.2023 р. у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі послуг із зимового утримання міста Біла Церква (від вулиці Я. Мудрого + мікрорайон Гайок) на 2023 рік (код ДК 21:2015 – 90620000-9 – послуги з прибирання снігу) ідентифікатор тендеру UA-2022-12-07-012599-a, надаємо наступну інформацію.
1. Щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо.
Очікувана вартість закупівлі послуг із зимового утримання міста Біла Церква (від вулиці Я. Мудрого + мікрорайон Гайок) на 2023 рік (код ДК 21:2015 – 90620000-9 – послуги з прибирання снігу) розрахована відповідно до діючих кошторисних норм України у будівництві та виконана програмному комплексі АВК-5 на підставі технічного завдання (якісні та кількісні характеристики), яке складено з урахуванням вимог Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства України від 23.09.2003 № 154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» та Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 14.02.2012 № 54 «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», діючих нормативно-правових актів, діючих законодавчих актів України та складає 8 684 605,66 грн. з ПДВ.
2. Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
У зв’язку із відсутністю власного веб-сайту оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на офіційному веб-сайті Білоцерківської міської ради (головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) - https://new.bc-rada.gov.ua.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 лютого 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2022 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Шляхбудпроект |
8 243 670,59
UAH з ПДВ
|
8 243 670,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Шляхбудпроект #40150352 |
Переможець |
8 243 670,59
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2022 11:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 13:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2023 08:44
|
712-2.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2023 08:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2023 11:19
|
712-1.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2023 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2022 12:51
|
712.pdf | укладений |
22 грудня 2022 12:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 712/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 712/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |