Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція скверу по вул. Билкіна у м. Запоріжжя». Коригування
Очікувана вартість
1 530 050,00 UAH
UA-2022-01-20-003295-b cefe14d9c2b046f2b029c9f2bf574967
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуржій Олена Валентинівна

0612397131 OLENAGURZIJ95@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПО ЗАВОДСЬКОМУ РАЙОНУ
Код ЄДРПОУ: 37573534
Вебсайт: http://www.zavodska-ra.zp.ua
Місцезнаходження: 69067, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Лізи Чайкіної, буд.№56
Контактна особа: Гуржій Олена Валентинівна
0612397131
OLENAGURZIJ95@GMAIL.COM
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
На підставі проведених відкритих торгів № UA-2021-02-04-003074-b на закупівлю робіт «Реконструкція скверу по вул. Билкіна у м. Запоріжжя». Коригування (код ДК 021:2015 — 45454000-4 Реконструкція) укладено Договір про закупівлю робіт № 2/10 від 14.05.2021 року з переможцем відкритих торгів ТОВ «Статусбудінжиніринг» на виконання цих робіт на суму 3 893 338,95 грн. (Три мільйони вісімсот дев’яносто три тисячі триста тридцять вісім гривень 95 копійок) з ПДВ. В ході виконання договору виникла низка додаткових робіт, які неможливо було передбачити на початковій стадії проектування робіт «Реконструкція скверу по вул. Билкіна у м. Запоріжжя». Коригування; [код ДК 021:2015 — 45454000-4 Реконструкція]. Для того, щоб завершити об’єкт в цілому з дотриманням і забезпеченням належних технічних показників, та покращенням їх технічних характеристик, необхідно виконати додаткові роботи. Тому районною адміністрацією направлено на коригування проектно-кошторисна документація по об’єкту «Реконструкція скверу по вул. Билкіна у м. Запоріжжя». Коригування». Проект коригувався. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту «Реконструкція скверу по вул. Билкіна у м. Запоріжжя». Коригування №1599 – 21Е від 13.12.2021р. (МБЕ №006857). Відповідно до відкорегованої проектно-кошторисної документації вартість додаткових робіт «Реконструкція скверу по вул. Билкіна у м. Запоріжжя». Коригування; 45454000-4 «Реконструкція» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника складає 1 530 050,00 грн. (один мільйон п’ятсот тридцять тисяч п’ятдесят грн. 00 коп.) з ПДВ, що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) Договору № 2/10 від 14.05.2021 року. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував і продовжує виконувати роботи з реконструкції вищевказаного об’єкта, надасть можливість забезпечити сумісність робіт з тими, що виконувалися цим підрядником по первісному проекту. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень, а при закінченні робіт забезпечить належним чином передачу об'єкта в експлуатацію в цілому. З метою організації Закупівлі, відповідно до частини 2 статті 13 Закону замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених у частині 2 статті 40 Закону. Отже, враховуючи вище наведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме: «5) якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера;». Усі умови, встановлені законом як необхідні для проведення переговорної процедури закупівлі у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, є дотриманими. В якості підрядної організації для виконання робіт по об'єкту доречно запросити ТОВ «Статусбудінжиніринг» - підприємство, яке є попереднім виконавцем робіт (підрядником) за первинним договором. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: − Закон України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020, підстава - 114-IX − пункт 5 частини 2 статті 40; − Договір № 2/10 від 14.05.2021 року із підрядником ТОВ «Статусбудінжиніринг» на закупівлю робіт «Реконструкція скверу по вул. Билкіна у м. Запоріжжя». Коригування (код ДК 021:2015 — 45454000-4 Реконструкція); - Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту «Реконструкція скверу по вул. Билкіна у м. Запоріжжя». Коригування №1599 – 21Е від 13.12.2021р. (МБЕ №006857).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2022 11:59
Оскарження наміру укласти договір: 31 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція скверу по вул. Билкіна у м. Запоріжжя». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Сквер по вул. Билкіна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Для придбання Підрядником матеріалів, які необхідні для організації Робіт за цим Договором, Замовник має право здійснювати попередню оплату відповідно до пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт за Договором на відповідний рік. Попередня оплата надається у разі письмового звернення Підрядника. Розмір попередньої оплати по цьому Договору становить ________ грн. ___коп. (_____________________гривні ____ коп.) в т.ч. ПДВ – _____________ грн. Попередня оплата перераховується Замовником виключно після надання Підрядником підтверджуючих документів на придбання матеріалів, які необхідні для виконання Робіт по цьому Договору та на рахунок, відкритий у органах державної казначейської служби України у Запорізькій області м. Запоріжжя, для отримання попередньої оплати. Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Підряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу. Аванс 15 Календарні 30
Виконання робіт Оплата проводиться Замовником у національній грошовій одиниці, шляхом перахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника зазначений у цьому Договорі, на підставі оформленого належним чином Акту прийому-передачі виконаних робіт (форма № КБ-2в, форма № КБ-3), підписаного уповноваженими представниками обох Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі статей 48, 49 Бюджетного кодексу України, протягом 7-ми банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет закупівлі даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконанні Роботи здійснюється протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету закупівлі даного Договору на свій реєстраційний рахунок. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні пункту 2 частини 1 статті 530 Цивільного кодексу України, при умові наявності підписаних Сторонами Актів прийому-передачі виконаних робіт (форма № КБ-2в, форма № КБ-3). Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

20 січня 2022 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2022 11:36
Договір №2_10 від 14.05.2021.pdf
20 січня 2022 11:36
Експертний звіт від 13.12.2021 Сквер Билкіна.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Статусбудінжиніринг"
#41219095
Переможець 1 530 050,00
UAH з ПДВ
20 січня 2022 11:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2022 11:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Статусбудінжиніринг"
#41219095
1 530 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 17:23
Додаткова 2_1 до дог.1_10 від 10.02.2022.PDF укладений
02 січня 2024 17:23
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2022 15:38
Дод.уг.№ 1_1 (13.12.22) до Дог. від 10.02.2022 №1_10 Билкіна.PDF зміни до договору
14 грудня 2022 15:38
13.12.2022.Повідомл.про внес.змін до Дог. №1_10 від 10.02.2022.doc зміни до договору
14 грудня 2022 15:38
Електронний підпис укладений
11 лютого 2022 10:22
Договір від 10.02.2022 №1_10 Билкіна.pdf укладений
11 лютого 2022 10:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із відсутністю фінансування продовжується строк дії договору про закупівлю до 31.12.2023 рік, строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт по 15.12.2023 року, у зв’язку з чим переноситься фінансування на 2023 року при цьому ці зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 1/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2022 — 29 грудня 2023
Сума оплати за договором: 701 479,20
UAH (в тому числі ПДВ 116 913,20 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з відсутністю фінансування для подальшої реалізації проекту з реконструкцій скверу по вул. Билкіна у м.Запоріжжя та недоцільністю витрачання бюджетних коштів на проведення робіт капітального характеру під час дії воєнного стану в Україні, керуючись ст.ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, п.п. 14.1, 14.5 Договору № 1/10 від 10.02.2022 за взаємною згодою сторін розірвано (припинено) дію договору.