Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Детектори та аналізатори
Очікувана вартість
4 482 000,00 UAH
UA-2024-05-23-002984-a ● ceb0e12daf7845bda94ebd9f74913304
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона Національної академії наук України |
Код ЄДРПОУ: | 05416923 |
Вебсайт: | http://www.paton.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Каземира Малевича, 11, м. Київ |
Контактна особа: |
Стрежнєв Дмитро Євгенович 380442052268 sde1303@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2024 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 482 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 820,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Аналізатор EMIA PRO, «Horiba Scientific», Японія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03150, Україна, Київська область, Київ, Каземира Малевича, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2024
ДК 021:2015: 38432000-2 — Аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється після отримання товару протягом 10 (десяти) календарних днів на підставі видаткових накладних | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2024 17:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2024 17:09 |
Додаток 1 до Протоколу 25_1 від 27_05_2024.docx | |
27 травня 2024 17:09 |
ТД Аналізатор EMIA PRO Horiba 2024 Зміни.docx |
27 травня 2024 17:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 травня 2024 17:09 |
Додаток 1 до Протоколу 25_1 від 27_05_2024.docx
|
|||
27 травня 2024 17:09 |
ТД Аналізатор EMIA PRO Horiba 2024 Зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога змін до тендерної документації
Дата подання: 28 травня 2024 18:30
Дата відповіді: 31 травня 2024 16:51
Шановний замовник! Технічні характеристики предмета закупівлі, зазначені у технічних вимогах, якісних та кількісніх характеристиках предмета закупівлі наведені з порушенням норм чинного законодавства.
Відповідно до частини 4 статті 5 Закону України "Про Публічні Закупівлі" замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. В умовах зазначених у документації за цим тендером встановлені дискримінаційні вимоги до технічного завдання, що обмежують конкуренцію згідно з 4 частиною другою статтею 6, пункт 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних погоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), а саме:
Додаток № 3
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
П1.2 Детектори – наявність чотирьох недисперсійних ІЧ детекторів – вказано під конкретного виробника.
П1.4. маса зразка – не менше ніж 1 г ± 0,1 г - вказано під конкретного виробника.
П1.11 - Періодичність очищення печі спалювання - Після аналізу не менше ніж 200 зразків - зазначено під конкретного виробника.
П1.13 Сенсорна панель - Повинна бути передбачена наявність сенсорної панелі для зручного керування роботою аналізатора - вказана під конкретного виробника.
П1.16 Система самодіагностики – Так – вказано під конкретного виробника.
П1.17 Розміри приладу (WxDxH) - 180 х 560 х 520 мм або менше - вказано під конкретного виробника
П.1.18 Маса - Не більше ніж 140 кг - зазначений під конкретного виробника
Просимо внести зміни до зазначених пунктів тендерної документації відповідно до чинного законодавства з метою створення рівних умов для інших виробників та проведення ефективної закупівлі за рахунок отримання більшої кількості пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на вимогу щодо змін до тендерної документації
Шановний Учаснику! Повідомляємо, що згідно зі частинами 1 і 2 ст. 5 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно зі статтею 1 частини 1 пункту 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація — це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Статтею 22 Закону визначено, що в тендерній документації зокрема зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до п.6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у додатку №3 до тендерної документації. Отже, в Додатку № 3 до тендерної документації встановлені такі технічні характеристики, які є вичерпними та достатньо точними для того щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Також, звертаємо Вашу увагу що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Технічні вимоги по даній закупівлі, підготовлені за участі спеціалістів інституту, які мають багаторічний практичний досвід роботи з різноманітними приладами. Можемо впевнено зазначити, що технічні та якісні характеристики аналізатора, а, також, перелік необхідних функціональних складових було визначено відповідно до науково-технічних завдань інституту та базують на кількох принципах – практичність та ефективність застосування обладнання з одного боку, та неупередженість і доброчесність конкуренції з іншого.
На ринку України представлено не менше чотирьох виробників аналізаторів, які виготовляють обладнання що відповідає даним вимогам. Отже дана вимога не обмежує конкуренцію.
Враховуючи наведене, Ваша вимога задоволенню не підлягає.
Шановний Учаснику! Повідомляємо, що згідно зі частинами 1 і 2 ст. 5 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно зі статтею 1 частини 1 пункту 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація — це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Статтею 22 Закону визначено, що в тендерній документації зокрема зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до п.6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у додатку №3 до тендерної документації. Отже, в Додатку № 3 до тендерної документації встановлені такі технічні характеристики, які є вичерпними та достатньо точними для того щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Також, звертаємо Вашу увагу що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Технічні вимоги по даній закупівлі, підготовлені за участі спеціалістів інституту, які мають багаторічний практичний досвід роботи з різноманітними приладами. Можемо впевнено зазначити, що технічні та якісні характеристики аналізатора, а, також, перелік необхідних функціональних складових було визначено відповідно до науково-технічних завдань інституту та базують на кількох принципах – практичність та ефективність застосування обладнання з одного боку, та неупередженість і доброчесність конкуренції з іншого.
На ринку України представлено не менше чотирьох виробників аналізаторів, які виготовляють обладнання що відповідає даним вимогам. Отже дана вимога не обмежує конкуренцію.
Враховуючи наведене, Ваша вимога задоволенню не підлягає.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-05-23-002984-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКСА", Код ЄДРПОУ:32303500
Оскарження вимог у тендерних умовах
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги до учасників.
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2024-05-23-002984-a.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКСА", Код ЄДРПОУ:32303500
Оскарження умов тендерної документації
Замовник встановив дискримінаційні вимоги для учасників закупівель
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛТ Україна ЛТД" |
4 482 000,00
UAH з ПДВ
|
4 482 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛТ Україна ЛТД" #36257647 |
Переможець |
4 482 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2024 11:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2024 12:49
|
Договір 22-02 від 13.06.2024.pdf | укладений |
13 червня 2024 12:49
|