Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з використання серверних потужностей ДАТА-Центру та каналів передачі даних для потреб міста Дніпра
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-11-05-002184-b ● cea5d2235cbf4090bd1488ef032c8386
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40429588 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Євген Шаповал +380966657977 e.shapoval@dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2019 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2019 12:24 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з використання серверних потужностей ДАТА-Центру та каналів передачі даних для потреб міста Дніпра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр-т Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 14:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2019 14:46 |
ТД нова редакція.pdf | |
20 листопада 2019 14:46 |
Перелік змін.pdf |
20 листопада 2019 14:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 листопада 2019 14:46 |
ТД нова редакція.pdf
|
|||||||||
20 листопада 2019 14:46 |
Перелік змін.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо термінів надання послуг
Дата подання: 06 листопада 2019 08:39
Дата відповіді: 08 листопада 2019 14:58
Шановний Замовнику, п. 4.4. тендерної документації визначено, що строк надання послуг починається з моменту укладання договору і закінчується 31 грудня 2019 р. В процедурі закупівлі Початок аукціону призначений на 22.11.2019. До 5 робочих днів відповідно до Закону Про публічні закупівлі піде на визначення переможця, 1 день на оприлюднення рішення на порталі закупівель. Договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Тобто, термін надання послуг не може початись раніше 12 грудня 2019 р. і триватиме до 31 грудня 2019 р., тобто, 19 календарних днів, і такі послуги коштуватимуть міському бюджету 500 тис. грн. Часом не потрапила помилка з датою закінчення терміну надання послуг до умов тендерної документації? Можливо, ви маєте на увазі дату закінчення надання послуг 31 грудня 2020 року? Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Очікувана вартість послуг, що є предметом даної закупівлі, розраховувалась замовником за результатами проведеного моніторингу цін з розрахунку вартості послуг за один календарний місяць, оскільки надання таких послуг передбачає їх оплату щомісячно.
В тендерній документації зазначено, що оплата здійснюється лише за фактично надані послуги, тобто мається на увазі, що у разі надання послуг не в повному обсязі здійснюється відповідний перерахунок щомісячної вартості послуг із розрахунку вартості послуг за кожен календарний день фактичного їх надання. Вартість одного календарного дня розраховується шляхом ділення щомісячної вартості послуг на кількість календарних днів місяця, в якому надавались послуги.
Умови оплати викладено більш детально з метою правильного їх розуміння учасниками, про що внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Також, звертаємо увагу, що проведення закупівлі за процедурою відкриті торги передбачає дотримання принципу добросовісної конкуренції, тому за результатами проведення аукціону замовник очікує на суттєве зменшення суми закупівлі, що призведе до економії бюджетних коштів.
В тендерній документації зазначено, що оплата здійснюється лише за фактично надані послуги, тобто мається на увазі, що у разі надання послуг не в повному обсязі здійснюється відповідний перерахунок щомісячної вартості послуг із розрахунку вартості послуг за кожен календарний день фактичного їх надання. Вартість одного календарного дня розраховується шляхом ділення щомісячної вартості послуг на кількість календарних днів місяця, в якому надавались послуги.
Умови оплати викладено більш детально з метою правильного їх розуміння учасниками, про що внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Також, звертаємо увагу, що проведення закупівлі за процедурою відкриті торги передбачає дотримання принципу добросовісної конкуренції, тому за результатами проведення аукціону замовник очікує на суттєве зменшення суми закупівлі, що призведе до економії бюджетних коштів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-05-002184-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 11 листопада 2019 11:50
Щодо усунення дискримінаційної антиконкурентної вимоги
Шановний Замовнику,
Метою Закону «Про публічні закупівлі», на підставі якого вчиняється закупівля, є "забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції". Ст. 3 зазначеного Закону визначає, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Однак, всупереч зазначеним положенням Закону, в складі Тендерної документації ми вбачаємо невідповідності вимогам Закону.
Зокрема, такі:
П. 1.1.1. Додатку 1 "Технічна специфікація" містить вимогу наявності в постачальника майданчику в місті Дніпро, який забезпечить довжину фізичних каналів до 20 км. В той самий час не визначено, чим саме така вимога обгрунтована - не зазначені час відгуку, швидкість передача даних або пропускна здатність каналу передачі даних. Але зазначена вимога є дискримінаційною щодо учасників, які мають центри обробки даних в інших містах, зокрема, в Києві, та здатні забезпечити як час відгуку, так і пропускну здатність каналу передачі даних. Така вимога є антиконкурентною, перешкоджає створенню конкурентного середовища в закупівлі та призводить неефективного використання бюджетних коштів.
З огляду на зазначене, керуючись ст. ст. 3, 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу виключити зі складу тендерної документації дискримінаційну антиконкурентну вимогу, видаливши з тендерної документації 1.1.1. Додатку 1 "Технічна специфікація".
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Метою Закону «Про публічні закупівлі», на підставі якого вчиняється закупівля, є "забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції". Ст. 3 зазначеного Закону визначає, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Однак, всупереч зазначеним положенням Закону, в складі Тендерної документації ми вбачаємо невідповідності вимогам Закону.
Зокрема, такі:
П. 1.1.1. Додатку 1 "Технічна специфікація" містить вимогу наявності в постачальника майданчику в місті Дніпро, який забезпечить довжину фізичних каналів до 20 км. В той самий час не визначено, чим саме така вимога обгрунтована - не зазначені час відгуку, швидкість передача даних або пропускна здатність каналу передачі даних. Але зазначена вимога є дискримінаційною щодо учасників, які мають центри обробки даних в інших містах, зокрема, в Києві, та здатні забезпечити як час відгуку, так і пропускну здатність каналу передачі даних. Така вимога є антиконкурентною, перешкоджає створенню конкурентного середовища в закупівлі та призводить неефективного використання бюджетних коштів.
З огляду на зазначене, керуючись ст. ст. 3, 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу виключити зі складу тендерної документації дискримінаційну антиконкурентну вимогу, видаливши з тендерної документації 1.1.1. Додатку 1 "Технічна специфікація".
Дякую.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 листопада 2019 09:57
Зазначена вимога не є дискримінаційною та являє собою технічну необхідність для побудови фізичних каналів L1 між Дата-Центром та телекомунікаційною системою Дніпровської міської ради . З метою обгрунтування вимоги : П. 1.1.1. Додатку 1 "Технічна специфікація" до тендерної документації було внесено відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОРГСЕРВІСПЛЮС" |
492 000,00
UAH з ПДВ
|
486 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОНОЧОВНИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ |
495 000,00
UAH з ПДВ
|
490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОРГСЕРВІСПЛЮС" #35446659 |
Переможець |
486 996,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 09:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 12:25
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 12:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 12:03
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 21:13
|
Договір.pdf | укладений |
18 грудня 2019 21:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1712-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1712-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |