Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Великобуялицька сільська рада Березівського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04378416 |
Місцезнаходження: | 67224, Україна , Одеська обл., с. Великий Буялик, вул. Преображенська, буд. 118 |
Контактна особа: |
Радославов Ілля +380679647020 blagoevo.sr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2021 10:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2021 14:50 |
Очікувана вартість: | 2 379 044,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 896,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2021 11:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2021 10:48 |
ТД водогін 13.10.docx | |
13 жовтня 2021 10:48 |
Додаток_1_технiчне_завдання 13.10.rtf | |
13 жовтня 2021 10:48 |
Додаток 2 Проект договору 13.10.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-05-000015 ● 2d9f87df39744fd08196e2f55442e4cc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2022 16:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.07.2022 № 15-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 04.07.2022 № 15-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-10-13-002968-b від 13.10.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-06 15:34:07
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт водогону в смт. Петрівка по вул. Лядова Іванівського району Одеської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-002968-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору від 15.11.2021 №1.
4. Крім того, прошу надати інформацію про стан виконання робіт по Об’єкту, згідно проектної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-08 14:16:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт водогону в смт. Петрівка по вул. Лядова Іванівського району Одеської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-002968-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Прошу надати скан-копії ліцензії або документа дозвільного характеру наданого Переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю.
2. Яким чином учасник ТОВ «Дорфлекс Україна» підтвердив відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: використання будівельних машин та механізмів, які будуть використані при проведені робіт, зазначених у підсумковій відомості ресурсів до договірної ціни ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На наявну в електронній системі закупівель Інформацію про моніторинг та Запит замовнику на пояснення Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (номер: UA-M-2022-07-05-000015) щодо відкритих торгів: «Капітальний ремонт водогону в смт. Петрівка по вул. Лядова Іванівського району Одеської області», ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-13-002968-b), Великобуялицька сільська рада Березівського району Одеської області, повідомляє наступне. 1. Переможецем відкритих торгів ТОВ "ДОРФЛЕКС УКРАЇНА" в складі тендерної пропозиції була надана Ліцензія ТОВ «Термотехнолоджи» (файл 20. Ліцензія.PDF) та лист-згода ТОВ «Термотехнолоджи» на виконання субпідрядних робіт (файл 19. Лист-згода Термотехнолоджи.PDF) відповідно до довідки щодо залучення субпідрядника до виконання певного обсягу робіт (файл 14. Лист щодо субпідрядників.PDF). Надано лист та документи субпідрядника. 2. ТОВ "ДОРФЛЕКС УКРАЇНА" підтвердив відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме, Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази №12/21 від 20.10.2021 р. (файл 12. Довідка мат.-техн. база.PDF) де зазначено, що учасник має можливість залучити всю необхідну техніку та обладнання для виконання умов договору в повному обсязі. Окремих вимог щодо підтвердження використання будівельних машин та механізмів, які будуть використані при проведені робіт, зазначених у підсумковій відомості ресурсів до договірної ціни тендерна документація не містила. 3. Розмір бюджетного призначення щодо об’єкту: «Капітальний ремонт водогону в смт. Петрівка по вул. Лядова Іванівського району Одеської області», ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, визначений на підставі кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, який затверджений рішенням Великобуялицької сільської ради №243 від 04.11.2021. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації, яка пройшла експертизу та отримано позитивний експертний звіт ДП «Укрдержбудекспертиза» №16-0919/01-21 від 02.09.2021. 4. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) http://vbuyalycka.gromada.org.ua. Відсутня технічна можливість перевірити, оскільки сайт тимчасово заблоковано в цілях безпеки у зв’язку із військовою агресією Російської федерації та введення воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 « Про ведення воєнного стану в Україні». 5. Надано лист ТОВ "ДОРФЛЕКС УКРАЇНА" про підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору від 15.11.2021 №1. 6. Роботи по Об’єкту, згідно проектної документації частково виконані, що підтверджується відповідними Актами виконаних робіт. Крім того, 30.06.2022 року надіслано лист №294/02-15 ТОВ "ДОРФЛЕКС УКРАЇНА" про розірвання договору. Підпунктом 11 частини 2 статті 22 Закону зазначено наступне: 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В пункті 4 Розділу ІІІ тендерної документації зазначено 4.1. Тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Як вбачається з вищезазначеного, Замовник виконав вимогу Закону.
2022-09-30 11:53:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОРФЛЕКС УКРАЇНА" |
2 344 230,17
UAH з ПДВ
|
2 344 230,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР" |
2 379 044,00
UAH з ПДВ
|
2 379 044,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОРФЛЕКС УКРАЇНА" #44060996 |
Переможець |
2 344 230,17
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2021 12:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:59
|
дод.уг водопр.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2021 12:51
|
договор водопр. Лядова.pdf | укладений |
15 листопада 2021 12:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |