Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Контактна особа: |
Марія Діброва +380487148515 uks.ooda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2020 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2020 12:45 |
Очікувана вартість: | 7 675 463,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 377,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 38377 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Підряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2020 19:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2020 19:45 |
Додаток 1 Авангард.pdf | |
05 червня 2020 19:45 |
Зміни Авангард.PDF | |
05 червня 2020 19:45 |
ТД_амбулаторії Авангард.pdf | |
25 травня 2020 14:29 |
План фінансування.pdf | |
25 травня 2020 14:29 |
Додаток 7.pdf | |
25 травня 2020 14:29 |
ДОДАТОК 6.pdf | |
25 травня 2020 14:28 |
ДОДАТОК 5.pdf | |
25 травня 2020 14:28 |
ДОДАТОК 4.pdf | |
25 травня 2020 14:28 |
Додаток 2.pdf | |
25 травня 2020 14:28 |
Графік до договору.pdf | |
25 травня 2020 14:28 |
Додаток 3.pdf | |
25 травня 2020 14:28 |
Додаток 8.pdf |
05 червня 2020 19:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 червня 2020 19:45 |
Додаток 1 Авангард.pdf
|
|||
05 червня 2020 19:45 |
Зміни Авангард.PDF
|
|||
05 червня 2020 19:45 |
ТД_амбулаторії Авангард.pdf
|
|||
25 травня 2020 14:29 |
План фінансування.pdf
|
|||
25 травня 2020 14:29 |
Додаток 7.pdf
|
|||
25 травня 2020 14:29 |
ДОДАТОК 6.pdf
|
|||
25 травня 2020 14:28 |
ДОДАТОК 5.pdf
|
|||
25 травня 2020 14:28 |
ДОДАТОК 4.pdf
|
|||
25 травня 2020 14:28 |
Додаток 2.pdf
|
|||
25 травня 2020 14:28 |
Графік до договору.pdf
|
|||
25 травня 2020 14:28 |
Додаток 3.pdf
|
|||
25 травня 2020 14:28 |
Додаток 8.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-25-000016 ● ffd5ef3b827749ee958351ef994ee4f2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2020 15:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.09.2020 Одеса № 326
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 25.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 25.09.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.09.2020 № 326
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2020-05-25-004472-b 25.05.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-28 11:48:08
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 25.09.2020 № 326 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень, яка проводилась Управлінням капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-05-25-004472-b).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності наданого учасником товариством з обмеженою відповідальністю «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» (далі – ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18») забезпечення тендерної пропозиції умовам пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» відсутня ліцензія або інформація від фінансової установи у вигляді довідки, яка містить посилання саме на офіційний сайт Нацкомфінпослуг та підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити діяльність?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» вимогам пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» та не прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону, тоді як Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації від 25.05.2020 № 024 не містить необхідної кількості працівників (необхідно не менше 20 працівників). Також, не надано Довідку форми 1-ДФ на учасника ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» та надано не за останній звітний період Довідку форми 1-ДФ товариства з обмеженою відповідальністю «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ», якого учасник планує залучити як субпідрядника (замість Довідки форми 1-ДФ за 2019 рік надано Довідку форми 1-ДФ за І квартал 2020 року)?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» вимогам пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» та не прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» відсутні документи, що підтверджують правові підстави наявності складського (виробничого) приміщення, зазначеного у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Так, учасник ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» у складі тендерної пропозиції надає договір оренди нерухомого майна від 01.01.2020 № 1 укладений між товариством з обмеженою відповідальністю «АКРОПОЛІС КИЇВ» (орендодавець) та товариством з обмеженою відповідальністю «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» (орендар)?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-01 21:52:15
Відповідь
По першому питанню: Відповідно до умов тендерної документації Учасником було надано скан свідоцтва про реєстрацію фінансової установи товариство з додатковою відповідальністю «Страхова компанія «Гештальт Груп» видано Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг від 09.04.2020 № 679.( Додаток 1). Також Учасником надано страхову гарантію №1-2020-10(Додаток 2) та інформація від фінансової установи у вигляді довідки, яка містить посилання саме на офіційний сайт Нацкомфінпослуг (Додаток 3).
Відповідно до Указу Презедента України від 30.06.2020 № 259/2020 "Про припинення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг" Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг перебуває в стадії припинення, шляхом ліквідації.
Також, відповідно до ч.1, ст. 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та п.5, ст.7 Закону «Громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.» з Наказом про надання діючої ліцензії, що надає право провадити діяльність можна ознайомитись на офіційний сайт Нацкомфінпослуг.
По другому питанню: Відповідно до умов тендерної документації Учасником було надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 25.05.2020 № 024 (Додаток 4)в якій зазначено, що Просандєєв Олексій Віталійович займає посаду директора та є штатним співробітником «Містобудпроект-18».
«Зазначений перелік документів працівників не є вичерпним. Також повідомляємо, що в штатному розкладі відсутні посади бухгалтера та кадрового працівника. Обов’язки покладені на директора. Копія наказу №1 від 26 травня 2020 року надано до тендерної пропозиції.» .
У зв’язку з необхідністю для виконання договору залучені додаткові фахівці з товариства з обмеженою відповідальністю «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ», для підтвердження наявності працівників в складі пропозиції надано форму 1-ДФ. (Додаток 5) На підприємстві наявні працівники в кількості, якої достатньо для виконання робіт, що є предметом закупівлі у встановлений строк (не менше 20 працівників), а саме 40 працівників.
Відповідно абз.2, ч.3, ст.16 Закону «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.» та у відповідності до п.18, ч.2, ст.22 «вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;» учасником було надано Гарантійний лист та інформацію про залучення субпідрядників.
По третьому питанню: 17.06.20 об 16:30 Управлінням капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації прийнято рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону, а саме: «Згідно додатку 1 тендерної документації Учаснику необхідно підтвердити наявність технічного приміщення. Відповідно до наданої Учасником у складі тендерної пропозиції довідки МТБ № 023 від 25.05.2020 зазначено виробниче приміщення розташоване за адресою м. Київ, вул. Архітектора Вербицького 1. На підтвердження цього Учасник надав договір оренди нерухомого майна №1 від 01.01.2020 , яке розташоване за адресою м. Київ, вул. Канальна, 2. Для підтвердження наявності матеріально-технічної бази просимо Вас надати актуальні документа та/або пояснення щодо невідповідності наданих документі»
Відповідно до умов тендерної документації Учасником було надано скан договору №1 оренди нерухомого майна від 01.01.2020 по 31.12.2020, що підтверджують правові підстави наявності складського (виробничого) приміщення, зазначеного у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Додаток 6) за адресою м. Київ, вул. Канальна, 2., орендар «ТОВ Абсолют Клімат» (Додаток 7 ).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Сектором запобігання та виявлення корупції Одеської обласної державної адміністрації в ході перевірки, яка розпочалась з 12.10.2020 встановлено (довідка реєстр. №442/01-16 від 19.10.2020 року), що за організацію проведення вищевказаної процедури закупівлі відповідала Уповноважена особа управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації, яка під кожним рішенням накладала свій КЕП.
2020-10-20 16:05:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2020 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТОБУДПРОЕКТ-18" |
7 360 454,95
UAH з ПДВ
|
7 049 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ" |
7 386 100,72
UAH з ПДВ
|
7 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС |
7 567 855,55
UAH з ПДВ
|
7 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП НЄМЦОВ ПАВЛО ПАВЛОВИЧ |
7 637 085,68
UAH з ПДВ
|
7 637 085,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" |
7 654 037,00
UAH з ПДВ
|
7 654 037,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТОБУДПРОЕКТ-18" #42333877 |
Переможець |
7 049 000,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 11:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2023 09:02
|
Розірвання 37,38.PDF | укладений |
02 лютого 2023 08:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:20
|
ДУ №5 від 31.12.2021 Дог.№37.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 12:39
|
Д.У. № 4 до Договору № 37.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 12:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2020 15:54
|
Д.У. № 3 до Договору № 37 від 2 липня 2020 р..PDF | зміни до договору |
10 грудня 2020 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2020 11:24
|
№37 смт Авангард.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2020 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2020 11:35
|
ДУ №37 смт Авангард.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2020 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2020 14:53
|
Договір №37 ДУ №1 від 10.09.2020.PDF | зміни до договору |
10 вересня 2020 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2020 16:51
|
Договір №37 від 02.07.2020.PDF | укладений |
02 липня 2020 16:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни : у преамбулу договору, п. 4.3 р.4, р.16 та викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 37 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до преамбули договору |
Номер договору про закупівлю: | 37 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в преамбулу договору |
Номер договору про закупівлю: | 37 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна преамбули до основного Договору |
Номер договору про закупівлю: | 37 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку дії Договору |
Номер договору про закупівлю: | 37 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в преамбулу Договору ВНести зміни до п.12.1 р.12 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 37 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |