Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з благоустрою населених пунктів-послуги з утримання та технічного обслуговування об’єктів вуличного освітлення міста
Очікувана вартість
233 881 743,68 UAH
UA-2024-05-15-013023-a ● ce43a2cd151c4e6fa669d0e1a3045399
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олексій ТЕРЕЩЕНКО +380567207220 departamentblag@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2024 21:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 233 881 743,68 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 169 408,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою населених пунктів-послуги з утримання та технічного обслуговування об’єктів вуличного освітлення міста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2024 21:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2024 21:32 |
ТД НОВА.pdf | |
21 травня 2024 21:32 |
перелік змін21.05.pdf | |
15 травня 2024 21:01 |
ТД.pdf |
21 травня 2024 21:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 травня 2024 21:32 |
ТД НОВА.pdf
|
|||
21 травня 2024 21:32 |
перелік змін21.05.pdf
|
|||
15 травня 2024 21:01 |
ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 19 травня 2024 09:49
Дата відповіді: 21 травня 2024 16:42
В частині 3 Додатку №3 до тендерної документації замовником встановлено наступні вимоги: «3. Наявність документально підтвердженого ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ):
Довідку в довільній формі, яка повинна містити номер та дату аналогічного договору, назву послуги(роботи) яка закуповувалась, первину ціну договору та остаточну суму договору з урахуванням усіх змін, назву колишнього замовника, та посилання на закупівлю в електронній системі закупівлі (номер тендеру)….»
Предметом даної закупівлі є «Послуги з благоустрою населених пунктів – послуги з утримання та технічного обслуговування об’єктів вуличного освітлення міста»
Просимо замовника пояснити, чи буде вважатися належним підтвердженням вищезазначеній вимозі, якщо учасник надасть у складі своєї тендерної пропозиції договір (договори) на капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення міста?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аналогічним договором вважатиметься договір на виконання послуг з утримання та/або технічного обслуговування об’єктів вуличного освітлення міста, а також за відповідним кодом згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015
Щодо підтвердження досвіду
Дата подання: 19 травня 2024 10:49
Дата відповіді: 21 травня 2024 16:41
Частиною 3 Додатку №3 до тендерної документації встановлено наступні вимоги: «3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
Довідку в довільній формі, яка повинна містити номер та дату аналогічного договору, назву послуги(роботи) яка закуповувалась, первину ціну договору та остаточну суму договору з урахуванням усіх змін, назву колишнього замовника, та ПОСИЛАННЯ НА ЗАКУПІВЛЮ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЛІ (НОМЕР ТЕНДЕРУ).
ЗА ВСТАНОВЛЕНИМ ПОСИЛАННЯМ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ. ЗАКУПІВЛІ., МАЄ ВІДОБРАЖАТИСЬ НАСТУПНА ІНФОРМАЦІЯ: ПЕРВИНА ЦІНА ДОГОВОРУ МАЄ ВІДПОВІДАТИ ЦІНІ ДОГОВОРУ ЯКИЙ ЗАВАНТАЖЕНО ПО ДАНІЙ ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ (ДОГОВІР МОЖЕ БУТИ ЗАВАНТАЖЕНИЙ БЕЗ ДОДАТКІВ, АБО ДОДАТКОВИХ УГОД, ТОЩО)
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАЗВУ КОЛИШНЬОГО ЗАМОВНИКА МАЄ ВІДПОВІДАТИ ІНФОРМАЦІЇ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЛІ ПО ДАНІЙ ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ.
ОСТАТОЧНА СУМА ДОГОВОРУ МАЄ ВІДПОВІДАТИ ІНФОРМАЦІЇ ЗАЗНАЧЕНІЙ В ПОЛІ «СУМА ОПЛАТИ ЗА ДОГОВОРОМ» ВСТАНОВЛЕНІЙ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЛІ ПО ДАНІЙ ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ.
Також надається оригінал позитивного листа відгуку, який видано суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, первину ціну (вартість) договору та остаточну ціну (вартість) договору з урахуванням усіх змін.
ЗАЗНАЧЕНІ ДОКУМЕНТИ НАДАЮТЬСЯ ПО П'ЯТИ АНАЛОГІЧНИМ ДОГОВОРАМ.
У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об ' єднання на підставі наданої об' єднанням інформації.».
Частиною 5. «НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ» Загальних положень тендерної документації визначено, що «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.»
Також, просимо замовника враховувати в своїй роботі принципи здійснення публічних закупівель, що встановлені в ст.5. Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон №922-VIII):
«Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) ДОБРОСОВІСНА КОНКУРЕНЦІЯ СЕРЕД УЧАСНИКІВ;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ;
4) НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ТА РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ ДІЯМ І ЗЛОВЖИВАННЯМ.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. ЗАМОВНИКИ НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.».
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону №922-VIII, ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Вищевказані вимоги замовника НЕОБҐРУНТОВАНІ, ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ. А саме:
ПО-ПЕРШЕ, ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА щодо кількості аналогічних договорів – «ЗАЗНАЧЕНІ ДОКУМЕНТИ НАДАЮТЬСЯ ПО П'ЯТИ АНАЛОГІЧНИМ ДОГОВОРАМ» прямо порушує вимоги частини четвертої статті 22 Закону №922-VIII, та є такою, що ОБМЕЖУЄ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДИТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ.
Таким чином, через встановлену замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ участь в даній закупівлі зможуть прийняти ЛИШЕ ТІ УЧАСНИКИ, якими у складі тендерної пропозиції буде надано НЕ МЕНШЕ НІЖ П’ЯТЬ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ, що Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема до новостворених потенційних учасників закупівлі, які мають тільки один виконаний належним чином аналогічний договір. Наявність у потенційного учасника ЛИШЕ ОДНОГО УКЛАДЕНОГО аналогічного договору зовсім не означає, що такий учасник не має досвіду виконання аналогічних робіт, оскільки виконані аналогічні роботи (надані послуги) за ОДНИМ аналогічним договором можуть повністю відповідати інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета даної закупівлі.
На даний час склалася стала практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України з аналогічних питань. В своїх рішеннях Антимонопольний комітет України чітко зазначає, що ЗАМОВНИКИ НЕОБҐРУНТОВАНО ВСТАНОВЛЮЮТЬ ВИМОГУ щодо надання НЕ МЕНШЕ ДВОХ (І БІЛЬШЕ) ДОГОВОРІВ для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, такі дії замовника порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону №922-VIII, відповідно до якої ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, а також порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону №922-VIII, зокрема: НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ (рішення Антимонопольного комітету України №1279-р/пк-пз від 16.03.2017р, №1002-р/пк-пз від 03.03.2017, №1207-р/пк-пз від 14.03.2017 тощо).
ПО-ДРУГЕ, наступна ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА, що довідка про досвід повинна містити «…ПОСИЛАННЯ НА ЗАКУПІВЛЮ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЛІ (НОМЕР ТЕНДЕРУ).
ЗА ВСТАНОВЛЕНИМ ПОСИЛАННЯМ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ. ЗАКУПІВЛІ., МАЄ ВІДОБРАЖАТИСЬ НАСТУПНА ІНФОРМАЦІЯ: ПЕРВИНА ЦІНА ДОГОВОРУ МАЄ ВІДПОВІДАТИ ЦІНІ ДОГОВОРУ ЯКИЙ ЗАВАНТАЖЕНО ПО ДАНІЙ ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ (ДОГОВІР МОЖЕ БУТИ ЗАВАНТАЖЕНИЙ БЕЗ ДОДАТКІВ, АБО ДОДАТКОВИХ УГОД, ТОЩО)
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАЗВУ КОЛИШНЬОГО ЗАМОВНИКА МАЄ ВІДПОВІДАТИ ІНФОРМАЦІЇ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЛІ ПО ДАНІЙ ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ.
ОСТАТОЧНА СУМА ДОГОВОРУ МАЄ ВІДПОВІДАТИ ІНФОРМАЦІЇ ЗАЗНАЧЕНІЙ В ПОЛІ «СУМА ОПЛАТИ ЗА ДОГОВОРОМ» ВСТАНОВЛЕНІЙ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЛІ ПО ДАНІЙ ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ» (тобто аналогічний (аналогічні) договір (договори) має (-ють) бути укладені через ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ ЗАКУПІВЛІ).
Вищезазначена вимога безумовно Є ТАКОЮ, ЩО ОБМЕЖУЄ КОНКУРЕНЦІЮ, ПРИЗВОДИТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ та ЗВУЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ, ЯКІ МОЖУТЬ ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ У ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ. Зазначена вимога обмежує коло контрагентів (підприємств/установ/організацій) за аналогічним договором лише тим, які проводили закупівлі через ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ ЗАКУПІВЛІ (напевно замовник має на увазі систему PROZORRO.GOV.UA). Потенційні учасники, які мають досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), які укладені з недержавними (ПРИВАТНИМИ) контрагентами і які НЕ ОГОЛОШУВАЛИСЯ У ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЛІ (PROZORRO.GOV.UA), не зможуть прийняти участь у даній закупівлі. Так само не зможуть прийняти участь у даній закупівлі іноземні учасники (нерезиденти), які не мають жодного договору, які укладались через ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ ЗАКУПІВЛІ
Таким чином, через встановлені замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ участь в даній закупівлі зможуть прийняти ЛИШЕ ТІ УЧАСНИКИ, якими у складі тендерної пропозиції буде надано аналогічні договори УКЛАДЕНІ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ ЗАКУПІВЛІ, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема й до іноземних потенційних учасників закупівлі.
Аналогічну позицію займає і Антимонопольний комітет України в своїх рішеннях від 14.01.2021 №511 -р/пк-пз та від 23.03.2021 № 5769 -р/пк-пз. Зокрема, в рішенні від 27.06.2023 №9422-р/пк-пз Антимонопольний комітет України встановив наступне: «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
Додаток 1 Документації містить інформацію про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, зокрема:
1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ УКЛАДЕНИХ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ «PROZZORO» (договорів) (не менше одного договору), дата підписання такого договору та його виконння має бути датовано 2023 роком.
3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці;
3.1.3.на підтвердження виконання договору відповідно до п.3.1. крім копії договору Учасник має надати документи, що підтверджують факт поставки:
• Видаткову накладну (копія).
3.1.4. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці (п.3.1.) та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Дата листа відгуку не має бути старше 1 місяця до дати подачі тендерної пропозиції.
Замовник не обгрунтував, та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції.
За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які нададуть довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору укладених саме через систему "Prozzoro" (договорів) (не менше одного договору), дата підписання такого договору та його виконння саме 2023 рік а також нададуть лист відгук не старше 1 місяця до дати подачі тендерної пропозиції що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.»
Враховуючи вищевикладене, особливо сталу практику розгляду скарг з аналогічних питань Антимонопольним комітетом України, просимо замовника ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації: 1) ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу, що довідка про досвід повинна містити «…ПОСИЛАННЯ НА ЗАКУПІВЛЮ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЛІ (НОМЕР ТЕНДЕРУ). ЗА ВСТАНОВЛЕНИМ ПОСИЛАННЯМ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ. ЗАКУПІВЛІ., МАЄ ВІДОБРАЖАТИСЬ НАСТУПНА ІНФОРМАЦІЯ: ПЕРВИНА ЦІНА ДОГОВОРУ МАЄ ВІДПОВІДАТИ ЦІНІ ДОГОВОРУ ЯКИЙ ЗАВАНТАЖЕНО ПО ДАНІЙ ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ (ДОГОВІР МОЖЕ БУТИ ЗАВАНТАЖЕНИЙ БЕЗ ДОДАТКІВ, АБО ДОДАТКОВИХ УГОД, ТОЩО) ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАЗВУ КОЛИШНЬОГО ЗАМОВНИКА МАЄ ВІДПОВІДАТИ ІНФОРМАЦІЇ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЛІ ПО ДАНІЙ ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ. ОСТАТОЧНА СУМА ДОГОВОРУ МАЄ ВІДПОВІДАТИ ІНФОРМАЦІЇ ЗАЗНАЧЕНІЙ В ПОЛІ «СУМА ОПЛАТИ ЗА ДОГОВОРОМ» ВСТАНОВЛЕНІЙ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЛІ ПО ДАНІЙ ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ», або додати «(за наявності)»; _____2) ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу щодо кількості аналогічних договорів, а саме «ЗАЗНАЧЕНІ ДОКУМЕНТИ НАДАЮТЬСЯ ПО П'ЯТИ АНАЛОГІЧНИМ ДОГОВОРАМ».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник внесе зміни до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Міськсвітло" Дніпровської міської ради |
233 752 365,56
UAH з ПДВ
|
233 752 365,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Міськсвітло" Дніпровської міської ради #03341598 |
Переможець |
233 752 365,56
UAH з ПДВ
|
28 травня 2024 18:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 травня 2024 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2024 13:11
|
Ду 1 06.06-1.pdf | зміни до договору |
14 червня 2024 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2024 10:52
|
06.06-1.pdf | укладений |
07 червня 2024 10:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 06/06-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |