Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПКВ" Шосткинської міської ради "Управління капітального будівництва" |
Код ЄДРПОУ: | 00433319 |
Місцезнаходження: | 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул.Садовий Бульвар,8 |
Контактна особа: |
Ференс Віра Савелівна +380544962450 ukb_shostka2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2020 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2020 17:50 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2020 17:50 |
Початок аукціону: | 30 червня 2020 14:58 |
Очікувана вартість: | 5 455 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи з відстрочкою до 30 календарних днів на підставі підписаних актів виконаних робіт, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об'єкту | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2020 17:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2020 17:52 |
Проект договору Додаток 6.docx | |
11 червня 2020 17:52 |
Додатки 2_ 3_4_5.docx | |
11 червня 2020 17:52 |
Тендерна документація Кап ремонт вул.Свободи.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-18-000023 ● 5a86cccdb08447e6b6c6d23264f341f7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2020 16:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.08.2020 № 167
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 18.08.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 18.08.2020 № 167
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13 UA-2020-06-11-006640-c 11.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень щодо проведеної процедури закупівлі: Капітальний ремонт вулиць м. Шостка Сумської області. Відновлення елементів благоустрою (покриття доріг) по вул. Свободи на ділянці від вул. Миру по вул. Короленка. (Коригування). (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8— Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-11-006640-с . До проведення моніторингу закупівлі органом державного фінансового контролю підприємством комунальної власності Шосткинської міської ради "Управління капітального будівництва" було вже укладено договір підряду №25 від 14.07.2020р. Підряднику був наданий аванс 17.07.2020р. та розпочаті роботи. Відмінити закупівлю немає можливості, так як на даний час підрядником проводяться роботи, які йдуть до завершення. Щодо оформлення форм електронних документів, а саме оголошення та звіту про результати проведення закупівлі, зазначені документи формуються електронною системою автоматично після внесення замовником інформації до полів в електронній системі. При заповненні полів оголошення інформація про мову (мови) не передбачена електронною формою. Буде прийнято до уваги про внесення даних вручну. Щодо звіту про результати проведення процедури закупівлі, то він формується системою автоматично після проведення процедури - після публікації договору про закупівлю. Тендерна пропозиція учасника ПП «Шляховик-Шостка» відповідає кваліфікаційним критеріям. Згідно вимогам підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 3 тендерної документації скан-копія реєстраційного документу на силовий блок міні-гудронатор (розпилювач бітумної емульсії) не потрібна, так як це є обладнання, яке не потребує реєстрації, його наявність підтверджує видаткова накладна № О-02703-72 від 13.06.2019 року.
2020-10-15 17:57:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Шляховик-Шостка" #36079960 |
Переможець |
5 034 496,95
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2020 15:54
|
Дод уг 1 до дог.25.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2020 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2020 09:08
|
Договір | укладений |
15 липня 2020 09:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |