Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Overhaul of the public highway of state importance M-05 Kyiv - Odessa - the bridge across the Khadzhibeysky estuary at km 445 + 432
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487932826 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25829550 |
Contact point: |
Nosulenko Anna Sergiivna +380487932826 asnn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2020 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 18 січня 2021 13:20 |
Очікувана вартість: | 181 918 181,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 819 181,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 900000 UAH |
Publication date: | 10 листопада 2020 17:08 |
Enquiries until: | 18 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 грудня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 181 918 181 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 819 182 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється на протязі 10 робочих днів після отримання відповідного фінансування Замовником. (більш детально викладено в проекті договору) | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2020 15:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2020 15:05 |
ТД НР КР Хаджибей 18 12 20.docx | |
18 грудня 2020 15:05 |
Перелік змін Хаджибей 18 12 20.docx | |
30 листопада 2020 13:07 |
ТД НР КР Хаджибей 30 11 20.docx | |
30 листопада 2020 13:07 |
Перелік змін Хаджибей 30 11 20.docx | |
30 листопада 2020 13:07 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ НР 30 11 20.docx | |
10 листопада 2020 17:05 |
ТД НР КР Хаджибей 10 11 20.docx | |
10 листопада 2020 17:05 |
проект договору 10 11 20.docx |
18 грудня 2020 15:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 грудня 2020 15:05 |
ТД НР КР Хаджибей 18 12 20.docx
|
||||||
18 грудня 2020 15:05 |
Перелік змін Хаджибей 18 12 20.docx
|
||||||
30 листопада 2020 13:07 |
ТД НР КР Хаджибей 30 11 20.docx
|
||||||
30 листопада 2020 13:07 |
Перелік змін Хаджибей 30 11 20.docx
|
||||||
30 листопада 2020 13:07 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ НР 30 11 20.docx
|
||||||
10 листопада 2020 17:05 |
ТД НР КР Хаджибей 10 11 20.docx
|
||||||
10 листопада 2020 17:05 |
проект договору 10 11 20.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 04 грудня 2020 17:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-17-000167 ● d7ccb8bd67d6432bbe4e65365d15d9b0
- Статус: завершено ● Дата: 21 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 17:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.01.2023 № 9
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-11-10-005366-b 10.11.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-19 17:30:23
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса – міст через Хаджибейський лиман на км 445+432, очікуваною вартістю 181 918 181,00,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2020-11-10-005366-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами забезпечено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «Підприємство «Маст-Буд» (далі – ТОВ «Підприємство «Маст-Буд») умов пункту 5 розділу 6 тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту виникнення зобов’язань за договором та на строк дії договору (в тому числі й із урахуванням змін щодо терміну дії договору про закупівлю, внесених додатковою угодою від 26.12.2022 № 7).
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтвердженої обґрунтованої необхідності щодо подовження строку для укладання договору підряду від 04.02.2021 № 77/К/ЗР.
5. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 28.01.2022 № 5 та від 26.12.2022 № 7 до Договору підряду від 04.02.2021 № 77/К/ЗР.
6. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «Підприємство «Маст-Буд» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-20 15:56:54
Відповідь на запит
1. Очікувана вартість за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса – міст через Хаджибейський лиман на км 445+432 (код 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)» обґрунтовується позитивним висновком державної експертизи від 01.04.2020.
Технічні та якісні характеристики вищевказаного предмету закупівлі, обґрунтовуються проектною документацією, яка затверджена наказом УАД від 06.04.2020 р. № Н-153. Файл додається.
Бюджетне призначення відповідно до Розпорядження Одеської обласної адміністрації від 02.02.2021 «Про перерозподіл видатків обласного бюджету на 2021 рік» наявне у розмірі 10 000,00 грн. Файл додається.
2. Постанова КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266 (далі – Постанова), відповідно до якої державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета набула чинності закупівлі 19.12.2020 року. Так як закупівля на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса – міст через Хаджибейський лиман на км 445+432 була оголошена до набуття чинності Постанови, а саме 18.12.2020, то зобов’язання щодо розміщення на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, не розповсюджується на дану закупівлю.
3. Переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «Підприємство «Маст-Буд» було надано забезпечення виконання договору (банківська гарантія) у розмірі 1% від вартості договору про закупівлю відповідно до частини 5 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. Файл додається.
Відповідно до підпункту 23.7.3. розділу XXIII. «Інші умови», у випадку продовження строку дії договору Підрядник зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії. Він зобов’язаний це зробити не пізніше ніж за 10 днів до завершення строку дії банківської гарантії. Наразі банківська гарантія Підрядника діє до 31.01.2023, що відповідає вимогам тендерної документації та умовам договору підряду від 04.02.2021 №77К/ЗР.
4. Замовником не було подовжено строк для укладання договору. Замовник уклав договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
5. Додаткова угода № 5 від 28.01.2022 укладена за згодою сторін відповідно до абз.б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та п/п 3. пункту 21.3. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» Договору та у зв’язку з необхідністю коригування проектної документації на даний об’єкт, що спричинило появу додаткових робіт і унеможливлювало продовження виконання робіт по договору. Файли додаються.
Додаткова угода від 26.12.2022 № 7 укладена за згодою сторін, відповідно до абз.б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та п/п 3. пункту 21.3. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» Договору та у зв’язку з необхідністю введення об’єкта в експлуатацію, згідно Постанови від 24 червня 2022 р. № 722 «Деякі питання здійснення дозвільних та реєстраційних процедур у будівництві в умовах воєнного стану». Файл додається.
6. Переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «Підприємство «Маст-Буд» були надані документи відповідно до вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Файли додаються.
- 1.1. Наказ та висновок експертизи Хаджибей 2020.pdf
- 1.2. Розпорядження про перерозподіл видатків на 2021 рік.pdf
- 3. Банківська гарантія Маст-Буд (зі змінами).PDF
- 5. експертний звіт коригування Хаджибей 00-0953-01-21.pdf
- 5.1. Наказ від 17.10.2022 Коригування Хаджибей.pdf
- 5.3. ПОСТАНОВА_від_24_червня_2022_р._№_722_Деякі_питання_здійснення_дозвільних_та_реєстраційних_процедур.docx
- 6.1. Наказ та протокол про призначення директора.pdf
- 6.2. Ліцензія Маст-Буд.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 лютого 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ Підприємство "Маст-Буд" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2021 10:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕТКОМ ІНВЕСТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2021 13:58
|
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2021 10:22
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2021 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Підприємство "Маст-Буд" |
181 860 564,00
UAH з ПДВ
|
181 860 564,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" |
181 900 000,00
UAH з ПДВ
|
181 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Підприємство "Маст-Буд" #33653812 |
Переможець |
181 860 564,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2021 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2023 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2023 14:26
|
77К ЗР ДУ8 Хаджибей Маст-Буд 23 03 23.PDF | зміни до договору |
24 березня 2023 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 16:56
|
77К ЗР ДУ7 26 12 22.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 16:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2022 10:43
|
77К ЗР ДУ5 28 01 22.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2022 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2021 16:29
|
77К ЗР Хаджибей МастБуд 04 02 21.pdf | укладений |
08 лютого 2021 16:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до абз.б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та п/п 3. пункту 21.3. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 22.1. розділу XXІІ. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів - до 31 грудня 2022 року. п. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 77К/ЗР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та п/п 3. пункту 20.3. розділу ХХ. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 21.1. розділу XXІ. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів - до 31 грудня 2023 року. п. 21.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 77К/ЗР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з завершенням виконання робіт, Сторони дійшли згоди зменшити суму договору відповідно до абз.3. п. 3.4. розділу ІІІ. «Ціна договору» , п.п. 4 п. 21.3. і пункту 21.7. розділу ХХІ. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» (погодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) на 9 218 442,00 грн. В зв’язку з цим п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 22.1. розділу XXII. «Строк дії Договору» викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить – 172 642 122,00 грн. (сто сімдесят два мільйона шістсот сорок дві тисячі сто двадцять дві грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 28 773 687,00 грн. (двадцять вісім мільйонів сімсот сімдесят три тисячі шістсот вісімдесят сім грн. 00 коп.). п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів до 24 березня 2023 року. п. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 24 березня 2023 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 77К/ЗР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |