Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 71410000-5 Послуги у сфері містобудування (Актуалізація плану зонування м. Кривий Ріг)
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2020-02-17-000795-c ce23d35ae05447e59a29b34954d2bf3d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Покотій Ігор Вікторович

0984214796 umazv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регулювання містобудівної діяльності та земельних відносин виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40714755
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, буд. 1
Контактна особа: Покотій Ігор Вікторович
0984214796
umazv@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 13:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 11:02
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Актуалізація плану зонування м. Кривий Ріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється шляхом оплати Замовником після пред’явлення Виконавцем рахунку на оплату наданих послуг та після підписання Сторонами акту (актів) приймання-передачі наданих послуг, безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 15:03
Перелік змін до ТД_20.02.2020.docx
20 лютого 2020 15:03
Додаток №3 зі змінами_20.02.2020.docx
20 лютого 2020 15:03
ТД план зонування зі змінами.doc
17 лютого 2020 15:07
Додаток №9.docx
17 лютого 2020 15:07
Додаток №8.docx
17 лютого 2020 15:07
Додаток №7.docx
17 лютого 2020 15:07
Додаток №6.docx
17 лютого 2020 15:07
Додаток №5.docx
17 лютого 2020 15:07
Додаток №4.docx
17 лютого 2020 15:07
Додаток №2.docx
17 лютого 2020 15:06
Додаток №1.docx
20 лютого 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 15:03
Перелік змін до ТД_20.02.2020.docx
20 лютого 2020 15:03
Додаток №3 зі змінами_20.02.2020.docx
17 лютого 2020 15:07
Додаток №3.docx
20 лютого 2020 15:03
ТД план зонування зі змінами.doc
17 лютого 2020 15:06
ТД план зонування.doc
17 лютого 2020 15:07
Додаток №9.docx
17 лютого 2020 15:07
Додаток №8.docx
17 лютого 2020 15:07
Додаток №7.docx
17 лютого 2020 15:07
Додаток №6.docx
17 лютого 2020 15:07
Додаток №5.docx
17 лютого 2020 15:07
Додаток №4.docx
17 лютого 2020 15:07
Додаток №2.docx
17 лютого 2020 15:06
Додаток №1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

інженер-землевпорядник
Дата подання: 17 лютого 2020 15:55
Дата відповіді: 20 лютого 2020 14:51
Доброго дня, скажіть буль-ласка сертифікований інженерів-землевпорядників, згідно тендерної документації, повинен бути в штаті?
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет департаменту повідомляє: В додаток №3 до тендерної документації (розділ №1) до кваліфікаційної вимоги «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» будуть внесені зміни у відповідності до пункту 4.5 розділу IV Порядку розроблення містобудівної документації, що затверджено Наказом Міністерства регіонального розвитку, та житлово-комунального господарства України 16.11.2011№290.
Також зазначаємо, що відповідно до п.2.2 технічного завдання (Додаток №2 до тендерної документації), при розробці проекту актуалізації плану зонування території м. Кривий Ріг, виконавцем має бути враховано, у тому числі «стан землекористування, що склався на дату початку розроблення плану зонування». Відтак, для якісного виконання даних робіт із актуалізації плану зонування території м. Кривий Ріг, виконавець самостійно залучає відповідних сертифікованих спеціалістів (інженерів-землевпорядників, інженерів-геодезистів та інших.) на підставі діючого законодавства, що регулює трудові відносини.
аналогічний договір
Дата подання: 17 лютого 2020 18:06
Дата відповіді: 20 лютого 2020 14:53
Просимо надати роз’яснення, що вважається аналогічним договором, відповідно до даної закупівлі
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет департаменту повідомляє: Відповідно до пункту 7 частини 1 статті 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" містобудівна документація - це затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій.
На місцевому рівні містобудівною документацією є:
- генеральний план населеного пункту;
- план зонування території (зонінг);
- детальний план території.
Відповідно до частини 1 статті 17 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту.
У складі генерального плану населеного пункту може розроблятися план зонування території цього населеного пункту. План зонування території може розроблятися і як окрема містобудівна документація після затвердження генерального плану.
Відповідно до статті 18 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" План зонування території розробляється на основі генерального плану населеного пункту (у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.
Відповідно до статті 19 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності"детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території. Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції, та підлягає стратегічній екологічній оцінці.
Враховуючи наведене, детальний план лише уточнює положення генерального плану в певній частини території і є містобудівною документацією нижчого рівня ніж генплан, тоді як план зонування визначає умови та обмеження використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.
Таким чином, вважаємо, що аналогічним (виконаним) договором слід вважати (виконаний) договір на розробку та оновлення плану зонування, а також розробку і оновлення генерального плану у складі якого є план зонування.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 18 лютого 2020 17:19
Дата відповіді: 20 лютого 2020 14:55
Предмет закупівлі є містобудівною документацією і регулюється зокрема Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно статті 7 цього Закону заначено, що для розроблення містобудівної документації потрібен АРХІТЕКТОР, про інших спеціалістів мова НЕ ЙДЕ. Просимо внести зміни до тендерної документації в частині кваліфікованих фахівців. Кількість яких не впливає на якість та терміни виконання закупівлі та суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі». В іншому випадку, зазначена вимога щодо кваліфікаційних критеріїв закупівлі наявності фахівців буде оцінюватись як дискримінаційна умова та антиконкурентні узгоджені дії та буде підставою для подання скарги до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет департаменту повідомляє: В додаток №3 до тендерної документації (розділ №1) до кваліфікаційної вимоги «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» будуть внесені зміни у відповідності до пункту 4.5 розділу IV Порядку розроблення містобудівної документації, що затверджено Наказом Міністерства регіонального розвитку, та житлово-комунального господарства України 16.11.2011№290.
Також зазначаємо, що відповідно до п.2.2 технічного завдання (Додаток №2 до тендерної документації), при розробці проекту актуалізації плану зонування території м. Кривий Ріг, виконавцем має бути враховано, у тому числі «стан землекористування, що склався на дату початку розроблення плану зонування». Відтак, для якісного виконання даних робіт із актуалізації плану зонування території м. Кривий Ріг, виконавець самостійно залучає відповідних сертифікованих спеціалістів (інженерів-землевпорядників, інженерів-геодезистів та інших.) на підставі діючого законодавства, що регулює трудові відносини.
Роз'яснення стосовно деяких вимог тендерної документації
Дата подання: 24 лютого 2020 11:08
Дата відповіді: 27 лютого 2020 12:04
Шановний замовник! Згідно Вашої тендерної документації Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції зазначено: Обов'язково до виконання учасниками: 1) якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання копії документа або належним чином засвідченої копії документу, то учасник надає лише скановану копію зазначеного документа, завіряє його наступним написом: «Згідно з оригіналом» дата, власноручний підпис, посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі на підписання тендерної пропозиції та печаткою (у разі її використання); Чи вважатиметься підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника за умови завіряння копій наданих у пропозиції документів надписом «З оригіналом згідно»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет департаменту повідомляє: Порядок засвідчення копій документів визначений пунктами 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55).
За вказаним нормативно-правовим актом, відмітка про засвідчення копії документа складається:
- зі слів "Згідно з оригіналом",
- назви посади,
- особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища,
- дати засвідчення копії, яка проставляється нижче підпису.
Просимо надати розяснення
Дата подання: 24 лютого 2020 12:29
Дата відповіді: 27 лютого 2020 12:06
ПРОСИМО НАДАТИ РОЗ‘ЯСНЕННЯ Як кореспондуються між собою вимоги п.6 Розділу 3 тендерної документації в яких зазначено, що вартість пропозиції та всі ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень та будь-яких обставин НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ЗМІНІ АБО КОРИГУВАННЮ, у тому числі шляхом знижок/ надбавок, із нормами розділу 4 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачено поступове зниження ціни під час процедури відкритих торгів шляхом проведення електронного аукціону? Або просимо надати детальне роз’яснення щодо підготовки тендерної пропозиції п.6 Розділу 3 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет департаменту повідомляє: Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» існує два поняття:
- ціна (вартість) тендерної пропозиції;
- пропозиція за результатами аукціону.
Так, у розділі 3 п.6 тендерної документації визначена вартість тендерної пропозиції: «Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень та за будь-яких обставин не підлягають зміні або коригуванню, у тому числі, шляхом знижок/надбавок».
Згідно п.1 ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій Учасників.
Розділом ІУ Закону України «Про публічні закупівлі» (ст. 29) встановлений порядок проведення електронного аукціону.
Після завершення електронного аукціону в електронній системі автоматично оприлюднюється протокол розкриття тендерних пропозицій, за яким вказується напроти кожного Учасника - пропозиція за результатами аукціону.
Згідно ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» при укладанні договору про закупівлю визначатиметься вже поняття - тендерна пропозиція за результатами аукціону.
Внесення за результатами проведеного аукціону «змін або коригувань» до раніше наданої вартості тендерної пропозиції Учасника Законом не передбачено.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-17-000795-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:02497996
Дата подання: 27 березня 2020 15:00
Вимога до Замовника
ВИМОГА
(в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»)

17.02.2020 року Департаментом регулювання містобудівної діяльності та земельних відносин виконкому Криворізької міської ради (далі – Замовник), через електронну систему закупівель «Prozorro» оголошено про проведення закупівлі робіт, а саме: ДК 021:2015 – 71410000-5 Послуги у сфері містобудування (Актуалізація плану зонування м. Кривий Ріг), (далі – Закупівля).

Відповідно до даних сайту Уповноваженого органу Закупівля була оголошена 17. 05.2020 року, кінцевий строк для подання тендерних пропозицій – до 05.03.2020 року, 06.03.2020 року відбувся аукціон, з 06.03.2020 року триває процедура кваліфікації переможця.

Товариством з обмеженою відповідальністю «Інститут Харківпроект» (код ЄДРПОУ – 02497996), (далі – ТОВ «Інститут Харківпроект», Товариство) 04 березня 2020 року о 11:53 через електронну систему закупівель було подано свою тендерну пропозицію.

Учасниками аукціону, який закінчився 06.03.2020 року о 11:47, були ТОВ «Інститут Харківпроект», ТОВ «Архітектурно-просторове планування», Державне підприємство «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування», ТОВ «Компанія Геонікс», ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя та КП «Парковка та реклама КМР».

За результатами проведеного аукціону остаточна пропозиція ТОВ «Архітектурно-просторове планування» була визначена (оцінена) електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція, адже складає 1 498 400,00 грн., в той час як тендерні пропозиція ТОВ «Інститут Харківпроект» була наступна в переліку цінових пропозицій та складала 1 498 500,00 грн.
За результатом розгляду тендерної пропозиції переможця аукціону, ТОВ «Архітектурно-просторове планування», на відповідність вимогам тендерної документації Тендерний комітет Департаменту регулювання містобудівної діяльності та земельних відносин виконкому Криворізької міської ради 13 березня 2020 року відхилив тендерну пропозицію ТОВ Архітектурно-просторове планування» відповідно до п. 4 ч. 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» з причини невідповідності умовам тендерної документації.
Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією була пропозиція ТОВ «Інститут Харківпроект», яка на підставі п. 4 ст. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» була відхилена Тендерним комітетом Департаменту регулювання містобудівної діяльності та земельних відносин виконкому Криворізької міської ради 19 березня 2020 року.
Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інститут Харківпроект» у формі Протоколу засідання тендерного комітету №23 від 19.03.2020 року оприлюднено в електронній системі закупівель 19 березня 2020 року о 17:03.

Підставою для подання даної Вимоги є той факт, що за результатами аналізу Товариством тендерної документації Замовника, тендерної пропозиції Товариства та Протоколу засідання тендерного комітету №23 від 19.03.2020 року, ТОВ «Інститут Харківпроект» вважає, що Замовником порушено статті 3, 5, 16, 17, 28, 30, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства є незаконним з огляду на наступне.


1. Згідно даних Протоколу засідання тендерного комітету №23 від 19 березня 2020 року Замовник вважає, що учасником не дотримано форми додатків № 2, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8. Зокрема під час розгляду пропозиції ТОВ «Інститут Харківпроект» Замовником було встановлено, що при заповнені наведених форм учасником вказано адресата «Департамент регулювання містобудівної діяльності та земельних відносин виконкому Криворізької міської ради».
В зазначенні Учасником адресату при оформленні додатків № 2, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8 Замовник вбачає порушення форми вказаних додатків, адже останні містять наступний текст: «Учасник не повинен відступати від змісту даної форми з урахуванням вимог цієї ТД».
Проте, з таке твердження є безпідставним, необґрунтованим та протизаконним.
Зазначення адресату документу, як одного з реквізитів передбачено ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлювання документів», що затверджений наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. N 55. Даний ДСТУ 4163-2003.
Зміст документа це інформація, заради зафіксування якої було створено документ.
Крім того, Тендерна документація визначає Департамент регулювання містобудівної діяльності та земельних відносин виконкому Криворізької міської ради як Замовника закупівлі.
Зазначення такого реквізиту як адресат документу жодним чином не змінює, не спотворює та не порушує зміст форм № 2, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8.
Також, слід зазначити, що зазначення адресату у вказаних формах не впливає на зміст пропозиції, а отже можуть бути віднесені до технічних, тобто несуттєвих помилок.
Такі дії Замовника порушують приписи ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема принципи максимальної економії та ефективності, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
2. Також Замовник у своєму протоколі вказує як на підставу відхилення пропозиції ненадання Учасником копії трудової книжки працівника Соболєва О.О.
Проте така обставина не може бути підставою відхилення пропозиції ТОВ «Інститут Харківпроект», адже Соболєв О.О. відповідно до наказу № 66-к від 02.08.2017 р. прийнятий на роботу за СУМІСНИЦТВОМ.
Відповідно до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України 29.07.93 N 58, а саме абз. 3 п. 1.1. «На осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи».
Таким чином, на ТОВ «Інститут Харківпроект» відповідно до діючого законодавства України не покладено обов’язок щодо ведення чи зберігання трудових книжок працівників які працюють за сумісництвом.
Крім того, ані інструкція, ані інші нормативно-правові акти не надають право ТОВ «Інститут Харківпроект» витребувати документи в інших юридичних осіб приватного права, а тим більш засвідчувати копії таких документів.
Відповідно до ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи те, що ведення трудових книжок працівників, які працюють на підприємстві за сумісництвом чинним законодавством України не передбачено, відхилення пропозиції з даної підстави є прямим та грубим порушенням вимоги ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
3. Третьою підставою відхилення пропозиції ТОВ «Інститут Харківпроект» Замовником зазначено, що «Довідка про те, що надання послуг буде проводитись із врахуванням екологічних вимог встановлених законодавством України та передбачати усі заходи спрямовані на захист довкілля» та «Інформацію про субпідрядника» мали бути завантаженні у Файлі № 4.
В той же час, слід зазначити, що п. 1 та п. 6 Розділу 3 Тендерної документації взагалі не встановлюють в якому саме файлі має бути завантажена «Довідка про те, що надання послуг буде проводитись із врахуванням екологічних вимог встановлених законодавством України та передбачати усі заходи спрямовані на захист довкілля».
Таким чином, посилання на дану обставину є безпідставним.
Необхідно звернути увагу, що відповідно до п. 2 Розділу 5 Тендерної документації Замовником до несуттєвих помилок віднесено розміщення (завантаження) в електронній системі закупівель документів в іншому форматі, якщо документи повністю відповідають вимогам цієї документації.
Зазначені документи надані Учасником, а розміщення їх в іншому форматі (порядку) ніж зазначено в Тендерній документації не є підставою для відхилення пропозиції, адже це є несуттєвою технічною помилкою, і не впливають на зміст пропозиції.

З огляду на наведене вище, ТОВ «Інститут Харківпроект» у порядку ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагає від Замовника надати додаткову інформацію та обґрунтування стосовно причини невідповідності пропозиції Товариства умовам тендерної документації, невідповідності Товариства кваліфікаційним критеріям та відхилення Замовником пропозиції ТОВ «Інститут Харківпроект».



27 березня 2019 року

Директор
Товариства з обмеженою відповідальністю
«Інститут Харківпроект»
Ю.А. Спасов
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2020 13:24
За результатами розгляду вимоги тендерний комітет департаменту повідомляє:
Замовником було встановлено, що пропозиція учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ" не відповідає вимогам тендерної документації. Підставами для відхилення пропозиції учасника, які було відображено в протоколі №23 від 19.03.2020, є:
1) Учасник у складі своєї пропозиції щодо підтвердження факту працевлаштування працівників, вказаних у «Довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» надав копії наказів про прийняття на роботу, а саме: №78-к від 02.07.2015р. та №66-к від 02.08.2017р., на яких відсутні - підписи працівників про ознайомлення з даними наказами, що є обов’язковим відповідно до форми № П-1 «Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу», затвердженої наказом Державного комітету статистики України від 05.12.2008 N 489 «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці» зі змінами;
2) Учасник не дотримався вимог Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», а саме: «Довідка про те, що надання послуг буде проводитись із врахуванням екологічних вимог …» та «Інформація стосовно субпідрядника» повинні були завантажені в Файл 4 згідно п.6 «Інші документи» Додатку 3 та згідно Додатку 8 до ТД:
«Учасник завантажує в Систему документи тендерної пропозиції відповідними файлами з наступними найменуваннями: …
Файл 4 «Вимоги згідно ст.17 Закону та інше» :
- інформація та документи, що підтверджують щодо відсутності підстав для відмови Учасника в участі в торгах, визначених у статті 17 Закону (учасник у даному файлі надає згруповані/об’єднані документи згідно Додатку 3 (Розділ №2 та інші документи));
- інформацію і згруповані/об’єднані документи згідно Додатку 7 до ТД;
- інформацію і згруповані/об’єднані документи згідно Додатку 8 до ТД та відповідно до вимог п.7 цього розділу ТД. …».
Стосовно визначення в тендерній документації формальних помилок, а саме: «розміщення (завантаження) в електронній системі закупівель документів в іншому форматі, якщо документи повністю відповідають вимогам цієї документації», пояснюємо, що документи були завантажені Учасником в правильному сканованому форматі - PDF, але не відповідають вимогам тендерної документації.
Стосовно зауважень щодо визначення адресату в наданих учасником документах повідомляємо, що відповідно до вимог Замовника, документи що надаються для участі в торгах, повинні створюватися безпосередньо учасником на вимогу ТД, тобто учасником надається довідка, за формою та відповідно до вимог зазначених у Додатку.
Виходячи з вищезазначеного, пропозиція учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ" була обґрунтовано відхилена згідно протоколу засідання тендерного комітету №23 від 19.03.2020.

Документи подані скаржником

27 березня 2020 14:59
Вимога до замовника

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-17-000795-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:41888835
Дата подання: 15 квітня 2020 15:22
СКАРГА щодо прийнятих рішень Замовника під час проведення відкритих торгів за оголошенням UA-2020-02-17-000795-c щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 – 71410000-5 «Послуги у сфері містобудування» (Актуалізація плану зонування м. Кривий Ріг)
Тендерні пропозиції для участі у відкритих торгах надійшли від 6 учасників: 1)ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ" (далі-ТОВ "АПП") 2)ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ" 3)Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування" 4)ТОВ "КОМПАНІЯ ГЕОНІКС" 5)ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя (далі-ДП"ДІПРОМІСТО")6)КП Парковка та реклама КМР. За результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначена тендерна пропозиція ТОВ "АПП", цінова пропозиція становить 1 498 400,00. Рішенням засідання тендерного комітету Замовника, оформленого протоколом №18 від 13.032020 року, тендерна пропозиція ТОВ "АПП" була відхилена на підставі нібито не відповідності тендерній документації Замовника.Рішенням засідання тендерного комітету Замовника,оформленого Протоколом №36 від 10.04.2020 року тендерну пропозицію ДП"ДІПРОМІСТО" було визнано такою, що відповідає умовам тендерної документації та вимогам ч.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та протоколом №37 від10.04.2020 року переможцем процедури відкритих торгів Замовником було визначено та прийнято рішення укласти намір укласти договір про закупівлю з ДП "ДІПРОМІСТО" (надалі також - Переможець).Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АПП"Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника №18 від 13.03.2020р. зазначено наступні причини відхилення тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження:1.Учасник при наданні документів у складі тендерної пропозиції не дотримався вимог п.1 розділу 3 тендерної пропозиції «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції». Виявлено, що ТОВ «АПП» надало два різних документа, з одним вихідним (реєстраційним) номером та датою:-«Довідка того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля» за №357 від 02.03.2020р.;-«Лист-гарантія щодо дотримання Учасником у своїй діяльності чинного законодавства України» за №357 від 02.03.2020р. Умовами Тендерної документації (п.1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції») передбачено, що документи, створені та надаються безпосередньо Учасником на вимогу тендерної документації (довідки, листи, пояснювальні записки тощо), повинні містити дату створювання документу, реєстраційний номер і власноручний підпис уповноваженої особи Учасника (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також з відбитком печатки (у разі її використання).Варто зазначити, що надані Суб’єктом оскарження документи, на які посилається Замовник (довідка того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля за №357 від02.03.2020р. та лист-гарантія щодо дотримання Учасником у своїй діяльності чинного законодавства України» за №357 від02.03.2020р.) мають дату створення документу та реєстраційний номер.Те, що вказані документи мають однаковий реєстраційний (вихідний) номер є технічною помилкою, яка жодним чином не впливає на тендерну пропозицію. Зазначені документи повністю відповідають вимогам Тендерної документації за змістом.Відповідно до п.2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника, під час подання тендерних пропозицій допускаються формальні (несуттєві) помилки, до яких замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника.До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: - зазначення в документах учасника попередньої назви вулиці, міста, підприємства (установи) тощо, які підпадають під дію ЗУ «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» №317-VIII;- самостійне виправлення Учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника (у разі її використання) та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення;- незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції;- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;- розміщення (завантаження) в електронній системі закупівель докуметів в іншому форматі, якщо документи повністю відповідають вимогам цієї документації.Тобто Суб’єктом оскарження допущено механічну помилку в зазначенні однакового реєстраційного (вихідного) номера в обох документах, яка жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції. Зазначення помилкового реєстраційного (вихідного) номеру як реквізиту документу жодним чином не спотворює та не порушує зміст самих документів, наданих Суб’єктом оскарження.2.Наданий Суб’єктом оскарження договір №ОО-01-20 оренди обладнання від 03 січня 2020 року та додаток 1 до договору №ОО-01-20 від 03 січня 2020 року має порушення в своєму оформленні: не відповідає розташування печаток, власноручного підпису, посади, прізвища, ініціалів уповноваженої особи визначеним сторонам: «ОРЕНДОДАВЕЦЬ»-«ОРЕНДАР».Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації у випадку, якщо Учасник при наданні послуг використовує та/або користуватиметься орендованими (залученими) транспортними засобами та механізмами (технікою), приміщеннями (будівлями) Учасник до зазначеної довідки повинен додати копії договорів оренди (наміру оренди) та/або інший вид господарсько-правового договору на орендовані (залучені) транспортні засобами і механізми (техніку), приміщення (будівлі) тощо.На виконання зазначеної вимоги Суб’єктом оскарження надано:-договір №ОО-01-20 оренди обладнання від 03 січня 2020 року та додаток 1 до договору №ОО-01-20 від 03 січня 2020 року;-договір №20-12 суборенди нежитлового приміщення від 20.02.2020р., акт приймання-передачі приміщення від 01 березня 2020р.В договорі №ОО-01-20 оренди обладнання від 03 січня 2020 року та додаток 1 до договору № ОО-01-20 від 03 січня 2020 року внаслідок технічної помилки, переплутано черговість розташування печаток, підпису, посади, прізвища, ініціалів уповноважених осіб визначеним реквізитам сторін.Вказана технічна помилка є формальною (несуттєвою), не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність Суб’єкта оскарження, що повністю відповідає визначенню технічної помилки, що надається п.2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.Отже, Суб'єкт оскарження із вказаними в протоколі засідання тендерного комітету Замовника №18 від13.03.2020 року підставами відхилення тендерної пропозиції Суб'єкта оскарження не погоджується в повному обсязі, вважає їх незаконними.При цьому повідомляємо, що тендерна пропозиція Суб'єкта оскарження, подана на розгляд Замовнику через електронний майданчик, повністю відповідає умовам Тендерної документації та усім вимогам/умовам Замовника. Тобто, в порушення умов Тендерної документації та вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник прийняв рішення від 13 березня 2020 року (протокол №18 засідання тендерного комітету Замовника) про відхилення пропозиції ТОВ «АПП» за повної відповідності тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження умовам тендерної документації.Щодо оцінки тендерної пропозиції ДП "ДІПРОМІСТО"1.Відповідно до п. 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації документи, створені та надаються безпосередньо Учасником на вимогу Тендерної документації (довідки, листи, пояснювальні записки тощо), повинні містити дату створювання документу, реєстраційний номер і власноручний підпис уповноваженої особи Учасника (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також з відбитком печатки (у разі її використання).П.7 «Інші документи» розділу 2 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам визначеним в статті 17 Закону» Додатку №3 до Тендерної документації передбачає, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або договору Учасника підтверджуються:- у разі підписання керівником учасника - копією (або випискою (витягом) з протоколу зборів засновників (учасників) підприємства та/або копією наказу про призначення керівника (належним чином засвідченою); - у разі підписання уповноваженою (уповноваженими) особою (особами) учасника - довіреністю, дорученням, або іншими документами, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи Учасника, з наданням копії паспорту цієї особи (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлений у вигляді книжечки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 ЗУ «Про єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», зі змінами.* У випадку, якщо на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору уповноважено декілька службових (посадових) осіб учасника, то документи відмічені «*» подаються на всіх службових (посадових) осіб учасника, які підписали тендерну пропозицію та мають право на підписання договору про закупівлю. Переможець у власній тендерній пропозиції, оформленої за вих. №Д-405 від03.03.2020р., зазначає директора Шпилевського Івана Івановича як уповноважену особу на підписання документів у складі тендерної пропозиції. Щодо повноважень директора Шпилевського Івана Івановича на виконання вимог Тендерної документації, Переможець надав:-довідки Д-393,Д-394 від03.03.2020р. -лист-згода Д-414 від04.04.2020р.-наказ № 412К\ОС від04.12.2018р. про призначення на посаду директора.Разом з тим, як можна побачити з тендерної пропозиції Переможця (сторінка 2), вона підписана в.о. директора Головань О.В., який не зазначений Переможцем як уповноважена особа на підписання документів тендерної пропозиції та у складі тендерної пропозиції відсутні будь-які документи, що підтверджують повноваження в.о. директора Головань О.В. на підписання документів та відсутні щодо нього документи, передбачені п.7 «Інші документи» розділу 2«Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам визначеним в статті 17 Закону» Додатку №3 до Тендерної документації.2.Відповідно до п.3 «Проект договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати завізований (власноручно підписаний уповноваженою особою Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) проект Договору. Учасник, таким чином підтверджує, що ознайомився з усіма пунктами договору та погоджується його підписати у такому вигляді та на таких умовах, які зазначені в тендерній документації. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов, договір про закупівлю вважається неукладеним. До проекту договору Учасником додаються: протокол погодження договірної ціни, технічне завдання, календарний графік надання послуг, кошторис вартості надання послуг.При заповненні проекту договору та додатків до нього цінові показники не зазначаються.Таким чином, інші умови, крім цінових показників, мають бути заповнені учасником в проекті договору. Разом з тим, як можна побачити з проекту договору, наданого Переможцем в складі тендерної пропозиції, Переможцем не зазначено найменування Переможця як виконавця за договором в протоколі погодження договірної ціни, кошторисі вартості надання послуг.Таким чином, тендерна пропозиція Переможця,ДП"ДІПРОМІСТО", не відповідає вимогам тендерної документації Замовника і рішення Замовника, оформлене протоколом № 36 тендерного комітету Замовника, прийнято в супереч вимог Тендерної документації та п.4 ч. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі».Щодо підстав визнання публічної закупівлі такою, що відбулася з порушенням законодавчих вимог Неправомірно відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «АПП» з причин, зазначених у протоколі тендерного комітету Замовника від 13.03.2020року № 18, Замовником порушено вимоги ст. 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до задекларованих у ст. З Закону України «Про публічні закупівлі» принципів здійснення закупівель учасник має право на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, недискримінацію.Замовником при прийняті рішення про визначення переможцем ДП"ДІПРОМІСТО", з ціною пропозиції за результатами Аукціону:1550550,00грн (один мільйон п’ятсот п’ятдесят тисяч п’ятсот п’ятдесят гривень 00 коп), тобто вищою на 52150,00 грн (п’ятдесят дві тисячі сто п’ятдесят гривень 00 копійок) за ціну пропозиції ТОВ «АПП», було не дотримано принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:- принцип добросовісної конкуренції;- принцип недискримінаціі учасників;- принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.Незаконне відхилення тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження призвело до незаконного визнання переможцем відкритих торгів ДП"ДІПРОМІСТО".Порушення прав та законних інтересів Суб’єкта оскарження обґрунтовується, тим що Суб’єкт оскарження є реальним учасником ринку надання послуг з проектування і претендує на визнання його тендерної пропозиції найкращою, визнання переможцем відкритих торгів та укладення договору з Замовником. З метою відновлення порушених Замовником норм ЗУ «Про публічні закупівлі», порушення прав та інтересів Суб’єкта оскарження,керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі».ПРОСИМО:1.Прийняти скаргу2.Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення.3обов’язати Департамент регулювання містобудівної діяльності та земельних відносин виконкому Криворізької міської ради скасувати рішення від 13 березня 2020 року (протокол засідання тендерного комітету Департаменту регулювання містобудівної діяльності та земельних відносин виконкому Криворізької міської ради № 18 від 13.03.2020р.) про відхилення пропозиції ТОВ«АПП».4.Зобов’язати Департамент регулювання містобудівної діяльності та земельних відносин виконкому Криворізької міської ради скасувати рішення від 10 квітня 2020 року (протокол засідання тендерного комітету Департаменту регулювання містобудівної діяльності та земельних відносин виконкому Криворізькоїміської ради №36 від 10.04.2020р.)про відповідність тендерної пропозиції ДП"ДІПРОМІСТО"умовам тендерної документації.5.Зобов’язати Департамент регулювання містобудівної діяльності та земельних відносин виконкому Криворізької міської ради скасувати рішення від 10 квітня 2020 року (протокол засідання тендерного комітету №37 від10.04.2020 р.) про визнання переможцем ДП"ДІПРОМІСТО"та намір укласти договір.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 квітня 2020 21:42
рішення від 17.04.2020 №7403+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2020 21:42
рішення від 07.05.2020 №8918 .pdf
Дата публікації: 13 травня 2020 22:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8918-р/пк-пз від 07.05.2020 було прийнято на засіданні тендерного комітету рішення (протокол №54 від 15.05.2020) про скасування рішення про визнання переможця - ДП «Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М. Білоконя (протокол № 36, №37 від 10.04.2020) та скасування рішень про відхилення пропозицій Учасників: Товариства з обмеженою відповідальністю «АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ» (протокол №18 від 13.03.2020); Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ» (протокол №23 від 19.03.2020); Державного підприємства "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування" (протокол №24 від 25.03.2020); Товариства з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ ГЕОНІКС" (протокол №32 від 31.03.2020) щодо закупівлі (номер оголошення UA-2020-02-17-000795-c), код за ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування (Актуалізація плану зонування м. Кривий Ріг).
Дата виконання рішення замовником: 03 червня 2020 17:42

Документи подані скаржником

15 квітня 2020 15:22
Скарга №468.pdf

Документи подані замовником

23 квітня 2020 15:52
ДРМДЗВ_пояснення_АМКУ.pdf
15 травня 2020 13:39
Протокол _54.pdf
03 червня 2020 17:42
Протокол _54 (1).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ" 1 646 906,25
UAH з ПДВ
1 498 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ" 1 828 203,01
UAH з ПДВ
1 498 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування" 1 923 868,80
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЕОНІКС" 2 098 000,00
UAH з ПДВ
1 547 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя 2 433 702,00
UAH з ПДВ
1 550 550,00
UAH з ПДВ
Документи
КП Парковка та реклама КМР 2 463 000,00
UAH з ПДВ
2 463 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2020 11:56
Електронний підпис
04 березня 2020 11:53
ФАЙЛ 5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
04 березня 2020 11:53
ФАЙЛ 2 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 11:35
Електронний підпис
05 березня 2020 11:25
Файл 5 Проект договору.pdf
05 березня 2020 11:25
Файл 2 Технічне завдання.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 22:18
Електронний підпис
04 березня 2020 22:17
Кваліфікаційні.zip
04 березня 2020 22:17
Технічне.pdf
04 березня 2020 22:17
Пропозиція.pdf

Публічні документи

14 квітня 2020 15:50
Електронний підпис
14 квітня 2020 15:47
Документи переможця
14 квітня 2020 10:53
Електронний підпис
14 квітня 2020 10:51
Довідки переможця
04 березня 2020 15:38
Електронний підпис
04 березня 2020 15:21
Файл 5 Проект договору.pdf
04 березня 2020 15:21
Файл 2 Технічне завдання.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 16:28
Електронний підпис
04 березня 2020 16:26
Файл 5 Проект договору.pdf
04 березня 2020 16:26
Файл 2 Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ"

ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ"

Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування"

ТОВ "КОМПАНІЯ ГЕОНІКС"

ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя

КП Парковка та реклама КМР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ"
#41888835
Рішення скасоване 1 498 400,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 13:14
ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ"
#02497996
Рішення скасоване 1 498 500,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 13:14
Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування"
#01422832
Рішення скасоване 1 500 000,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 13:14
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЕОНІКС"
#39622195
Рішення скасоване 1 547 000,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 13:14
ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя
#02497720
Рішення скасоване 1 550 550,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 13:14
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ"
#41888835
Переможець 1 498 400,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 13:18

Документи

13 березня 2020 15:41
Електронний підпис
13 березня 2020 15:39
Протокол 18 від 13.03.20.pdf
06 березня 2020 11:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 березня 2020 17:04
Електронний підпис
19 березня 2020 17:03
Протокол 23 від 19-03-20.pdf
13 березня 2020 15:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 березня 2020 14:32
Електронний підпис
25 березня 2020 14:30
Протокол №24.pdf
19 березня 2020 17:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

31 березня 2020 13:32
Електронний підпис
31 березня 2020 13:31
Протокол №32.pdf
25 березня 2020 14:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2020 13:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ"
#41888835
1 498 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 08:40
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 16:13
Додаткова угода №3 до договору №7.pdf зміни до договору
31 травня 2021 16:13
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 16:01
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 15:58
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:16
АПП.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:14
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 08:34
Договір _7 (2).pdf укладений
03 червня 2020 13:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження дії договору по 30.04.2021, внаслідок того, що протягом квітня-грудень 2020 року постановами Кабінету Міністрів України неодноразово продовжувалась в Україні дія карантину та запроваджувалися посилення обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, а саме: постановою КМУ від 22.04.2020 №291; постановою КМУ від від 04.05.2020 №343; постановою КМУ від 20.05.2020 №392; постановою КМУ від 17.06.2020 №500; постановою КМУ від 22.07.2020 №641; постановою КМУ від 26.08.2020 №760; постановою КМУ від 13.10. 2020 №641.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження дії договору до 31.05.2021, внаслідок того, що протягом 2020-2021 років постановами Кабінету Міністрів України неодноразово продовжувалась в Україні дія карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 а саме: постановою КМУ від 22.04.2020 №291; постановою КМУ від від 04.05.2020 №343; постановою КМУ від 20.05.2020 №392; постановою КМУ від 17.06.2020 №500; постановою КМУ від 22.07.2020 №641; постановою КМУ від 26.08.2020 №760; постановою КМУ від 13.10. 2020 №641; постановою КМУ від 09 грудня 2020 р. № 1236.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження дії договору до 31.12.2021, внаслідок того, що протягом 2020-2021 років постановами Кабінету Міністрів України неодноразово продовжувалась в Україні дія карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 а саме: постановою КМУ від 22.04.2020 №291; постановою КМУ від від 04.05.2020 №343; постановою КМУ від 20.05.2020 №392; постановою КМУ від 17.06.2020 №500; постановою КМУ від 22.07.2020 №641; постановою КМУ від 26.08.2020 №760; постановою КМУ від 13.10. 2020 №641; постановою КМУ від 09 грудня 2020 р. № 1236; постановою КМУ від 05 лютого 2021 р. № 83; постановою КМУ від 17 лютого 2021 р. № 104.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 498 400,00
UAH