Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рукавиці робочі, ДК 021:2015 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу
Очікувана вартість
11 792 455,00 UAH
UA-2025-01-30-012365-a ● ce1c07efc3a544729a95ded87a6b2eb2
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 00135390 |
Вебсайт: | http://www.ukrnafta.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Контактна особа: |
Назаренко Юлія Ігорівна 380975200267 yuliia.nazarenko@ukrnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2025 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2025 12:38 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2025 12:38 |
Очікувана вартість: | 11 792 455,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 117 924,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник зобов’язаний надати забезпечення тендерної пропозиції, у вигляді гарантії, відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції” (із змінами) з урахуванням вимог Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії відповідно до форми забезпечення тендерної пропозиції, встановленої в Додатку 8 ТД. Більш детально зазначено в пункті 2 Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 353700 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору яке набуває чинності не пізніше дати укладання договору Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія. Банківська гарантія повинна надаватись у розмірі: 5% від суми договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 6 до ТД).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
102469 пара
Рукавиці п'ятипалі нітрилові (від стирання, сирої нафти, водостійкі), манжети прямі, пар
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 18141000-9 — Робочі рукавиці
131898 пара
Рукавиці п'ятипалі комбіновані (спілкові, від загальних виробничих забруднень, стирання, проколів і порізів), манжети прямі, пар
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 18141000-9 — Робочі рукавиці
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за весь Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Дата подання заявки | Умови поставки: ІНКОТЕРМС-2020, DDP склад призначення для резидентів, DAP- склад призначення для нерезидентів. Термін поставки: протягом 90 календарних днів з дати затвердження контрольних зразків.Більш детально зазначено інформацію в Додатку 3 до цієї ТД. | Повторювана поставка | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2025 09:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2025 09:25 |
Зміни до 01111_0288_ТД Рукавиці робочі 2 позиції від 10.02.2025.docx | |
10 лютого 2025 09:25 |
01111_0288_ТД Рукавиці робочі 2 позиції від 10.02.2025.docx | |
30 січня 2025 15:25 |
ДОДАТОК 4.docx | |
30 січня 2025 15:25 |
ДОДАТОК 7.docx | |
30 січня 2025 15:25 |
ДОДАТОК 2.docx | |
30 січня 2025 15:25 |
ДОДАТОК 9.docx | |
30 січня 2025 15:25 |
ДОДАТОК 1.docx | |
30 січня 2025 15:25 |
ДОДАТОК 8.docx | |
30 січня 2025 15:25 |
Додаток 7.1 до ТД.xlsx | |
30 січня 2025 15:25 |
ДОДАТОК 6.docx | |
30 січня 2025 15:25 |
ДОДАТОК 5 Проект договору_рукавиці.docx | |
30 січня 2025 15:25 |
ДОДАТОК 3.docx |
10 лютого 2025 09:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 лютого 2025 09:25 |
Зміни до 01111_0288_ТД Рукавиці робочі 2 позиції від 10.02.2025.docx
|
|||
10 лютого 2025 09:25 |
01111_0288_ТД Рукавиці робочі 2 позиції від 10.02.2025.docx
|
|||
30 січня 2025 15:25 |
ДОДАТОК 4.docx
|
|||
30 січня 2025 15:25 |
ДОДАТОК 7.docx
|
|||
30 січня 2025 15:25 |
ДОДАТОК 2.docx
|
|||
30 січня 2025 15:25 |
ДОДАТОК 9.docx
|
|||
30 січня 2025 15:25 |
ДОДАТОК 1.docx
|
|||
30 січня 2025 15:25 |
ДОДАТОК 8.docx
|
|||
30 січня 2025 15:25 |
Додаток 7.1 до ТД.xlsx
|
|||
30 січня 2025 15:25 |
ДОДАТОК 6.docx
|
|||
30 січня 2025 15:25 |
ДОДАТОК 5 Проект договору_рукавиці.docx
|
|||
30 січня 2025 15:25 |
ДОДАТОК 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Що до вимоги про надання протоколів випробувань на виріб.
Дата подання: 06 лютого 2025 18:29
Дата відповіді: 07 лютого 2025 15:02
За змістом п.2.2.3 Додатку 4 до ТД встановлена вимога про надання учасником в складі тендерної пропозиції копії протоколів випробувань на виріб, що підтверджує значення показників товару, що вказані в пунктах 6 - 7 Таблиці 3 та в пунктах 6 - 7 Таблиці 4.
Згідно зі статтею першою Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (далі – Закон) документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Відповідно до статті 25 Закону оцінка відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах.
Процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів застосовуються виробниками, а у випадках, в яких згідно з відповідними технічними регламентами обов’язки виробників покладаються на імпортерів, розповсюджувачів або інших осіб, - імпортерами, розповсюджувачами чи іншими особами.
Таким чином, відповідні протоколи випробувань зможуть надати лише ті учасники (виробники, імпортери або розповсюджувачі), які мають відповідні протоколи на момент проведення процедури закупівлі, або ті учасники які мають повністю тотожну вимогам замовника готову продукцію на складі.
Однак, не зможуть прийняти участь у цій закупівлі ті виробники або імпортери, які на момент підготовки пропозиції не мають відповідних протоколів випробувань чи готової продукції, тотожної вимогам замовника.
Отже, наведені вище умови документації обмежують коло учасників лише тими суб’єктами господарювання, які мають ці протоколи чи тотожну продукцію.
Така вимога є дискримінаційною стосовно інших учасників процедури закупівлі, зокрема по відношенню до нашого підприємства, яке є представником виробника, який може виробити продукцію відповідно до умов ТД, й представити відповідний протокол разом із партією продукції, як це передбачено умовами проекту договору.
Просимо виключити вимогу про надання протоколів випробувань на виріб.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Вимога надання протоколу випробувань на виріб жодним чином не дискримінує учасників, а є необхідною для встановлення відповідності пропонованого товару вимогам ТВ. Якщо учасник є представником виробника, отже він може надати протокол випробувань на виріб на попередню аналогічну партію даного виробника.
Вимога надання протоколу випробувань на виріб жодним чином не дискримінує учасників, а є необхідною для встановлення відповідності пропонованого товару вимогам ТВ. Якщо учасник є представником виробника, отже він може надати протокол випробувань на виріб на попередню аналогічну партію даного виробника.
Щодо термінів поставки.
Дата подання: 06 лютого 2025 19:04
Дата відповіді: 07 лютого 2025 15:03
Відповідно до п. 5 Додатку 3 до ТД визначені умови щодо строку поставки товару, зокрема протягом 90 календарних днів з дати затвердження контрольних зразків.
Технологічний процес виготовлення продукції у виробника, якого представляє учасник, займає 60 календарних днів. Доставка товару в Україну здійснюється на протязі 90 днів. Тобто, загальний термін з моменту затвердження контрольних зразків та початку виробництва складає 150 днів.
Отже, наведені вище умови документації обмежують коло учасників лише тими суб’єктами господарювання, які мають готову продукцію на складі в Україні, що фактично звужує конкуренцію. Відповідно, визначена вимога щодо строків поставки є дискримінаційною стосовно інших виробників, які розпочнуть виробництво після укладення договору та узгодження зразків.
За таких підстав просимо збільшити строк до 150 днів, яких буде достатньо учаснику для виробництва та доставки продукції в Україну, яка є предметом закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Терміни поставки визначалися з урахуванням пропозицій ринку на етапі моніторингу. 90 календарних днів з дати затвердження контрольних зразків більш ніж достатньо для поставки даного виду товару, оскільки умовами договору передбачено до 45 календарних днів в загальному на процедуру затвердження контрольних зразків.
Терміни поставки визначалися з урахуванням пропозицій ринку на етапі моніторингу. 90 календарних днів з дати затвердження контрольних зразків більш ніж достатньо для поставки даного виду товару, оскільки умовами договору передбачено до 45 календарних днів в загальному на процедуру затвердження контрольних зразків.
Просимо внести зміни до п.5.13 та п.5.16 договору
Дата подання: 06 лютого 2025 19:35
Дата відповіді: 07 лютого 2025 15:05
Пунктом 5.16 Договору визначено, що розгляд та затвердження зразків товару здійснюється після підписання договору.
У разі ж, якщо зразок постачальника не буде узгоджено, покупець може розірвати договір та застосувати санкції до постачальника.
Таким чином, покупець погоджуватиме продукцію та можливість її придбання після підписання договору, а не до цього моменту.
Це, фактично, означає, що на момент підписання договору сторони не досягли згоди про всі його істотні умови, а саме не узгодили усі ознаки та властивості товару що має постачатись.
Виходячи з приписів п. 5.16 вбачається, що покупець може на власний розсуд не погодити зразки та унеможливити виконання договору для постачальника, в тому числі в інтересах іншого «фаворита» покупця.
Вказані умови є заздалегідь несправедливими по відношенню до постачальника, а також мають ознаки корупційної складової.
Крім того, пунктом 5.13 Договору визначене право покупця відмовитись від усього товару у разі, якщо частина поставленого товару не відповідає асортименту. Тобто, з цього пункту випливає, що якщо постачальник помилково поставить одну пару рукавиць з двохсот тридцяти чотирьох тисяч з порушенням асортименту, замовник може відмовитись від всього товару. Це положення є абсурдним та несправедливим.
Умови договору кваліфікуються як несправедливі, якщо вони, по-перше, порушують принцип добросовісності, по-друге, призводять до істотного дисбалансу договірних прав та обов’язків сторін та є підставою для визнання такого договору недійсним.
За таких підстав, просимо виключити з проекту договору підпункт 2 пункту 5.13 Договору (щодо права відмовитись від усього товару у разі поставки частини товару з порушенням асортименту), а також внести зміни до п. 5.16. Договору щодо узгодження зразків (здійснити узгодження під час проведення закупівлі, до моменту підписання договору).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Вимогами Закону України Про публічні закупівлі не передбачено на етапі кваліфікації погодження учасника по фізичному предмету закупівлі. Для того і прописані умови договору в частині погодження контрольних зразків. Щодо іншого: умовами договору передбачені різні варіанти дій в разі непогодження зразків товару, який має відповідати вимогам Технічної специфікації, підтвердженої власне учасником на момент подачі пропозиції, та передбачає можливість потворного надання зразків на розгляд комісії ПДК ЗІЗ після усунення зауважень. Жодної корупційної чи дискримінаційної складової умови договору не містять.
Вимогами Закону України Про публічні закупівлі не передбачено на етапі кваліфікації погодження учасника по фізичному предмету закупівлі. Для того і прописані умови договору в частині погодження контрольних зразків. Щодо іншого: умовами договору передбачені різні варіанти дій в разі непогодження зразків товару, який має відповідати вимогам Технічної специфікації, підтвердженої власне учасником на момент подачі пропозиції, та передбачає можливість потворного надання зразків на розгляд комісії ПДК ЗІЗ після усунення зауважень. Жодної корупційної чи дискримінаційної складової умови договору не містять.
Про стандарт EN388
Дата подання: 06 лютого 2025 20:12
Дата відповіді: 07 лютого 2025 15:07
Таблицями 3 та 4, які наведені у Додатку 3 до ТД, визначені технічні характеристики виробів.
Для виробу «Рукавиці п'ятипалі комбіновані (спілкові, від загальних виробничих забруднень, стирання, проколів і порізів)» встановлений показник «опір до порізу», який має бути не нижчим рівня 3.
Учасник закупівлі виробляє рукавиці з показником «опір до порізу» не нижче рівня 2. Зниження вказаного показника призведе до економії бюджетних коштів в сумі не менше 15%.
Просимо розглянути можливість внесення змін показника «опір порізу» до рівня «2», або надати обґрунтування визначення технічних характеристик «опір до порізу» саме на рівні 3.
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів, головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки необхідно забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, незважаючи на вид такої закупівлі, та її порогові межі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Замовник закупівлі залишає за собою право встановлювати технічні вимоги до предмету закупівлі, виходячи із умов використання для даного предмету закупівлі. Вносити зміни в технічні вимоги немає підстав. Якщо учасник не може забезпечити поставку продукції відповідної якості, замовник не буде іти на зміну вимог в бік погіршення.
Замовник закупівлі залишає за собою право встановлювати технічні вимоги до предмету закупівлі, виходячи із умов використання для даного предмету закупівлі. Вносити зміни в технічні вимоги немає підстав. Якщо учасник не може забезпечити поставку продукції відповідної якості, замовник не буде іти на зміну вимог в бік погіршення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2025 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УМТК" |
10 820 896,95
UAH
|
9 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРМІС ГРУП" |
10 484 573,90
UAH
|
10 484 573,90
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" |
11 471 398,50
UAH
|
11 471 398,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УМТК" #36046631 |
Переможець |
9 500 000,00
UAH
|
03 березня 2025 11:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 лютого 2025 17:08
|