Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Вебсайт: | https://architect-zt.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Руслана Миколаївна Пархомець +380412420784 tender2@drrdep.zht.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2023 17:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 539 111 034,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Тендерна документація
22 березня 2023 17:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2023 17:54 |
Перелік змін від 22.03.2023р..pdf | |
22 березня 2023 17:54 |
Тендерна документація Е.У (зі змінами від 22.03.2023р.).pdf | |
22 березня 2023 17:38 |
Додаток № 3 до ТД. Лот № 2 (зі змінами).pdf | |
22 березня 2023 17:38 |
Додаток № 3 до ТД. Лот № 1 (зі змінами).pdf | |
02 березня 2023 17:54 |
Додаток № 4 до тендерної документації.rar |
22 березня 2023 17:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
22 березня 2023 17:54 |
Перелік змін від 22.03.2023р..pdf
|
||||
22 березня 2023 17:54 |
Тендерна документація Е.У (зі змінами від 22.03.2023р.).pdf
|
||||
22 березня 2023 17:38 |
Додаток № 3 до ТД. Лот № 2 (зі змінами).pdf
|
||||
22 березня 2023 17:38 |
Додаток № 3 до ТД. Лот № 1 (зі змінами).pdf
|
||||
02 березня 2023 17:54 |
Додаток № 4 до тендерної документації.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зважаючи на вищезазначене, та той факт, що Замовник не бажає отримувати можливий негативний досвід, з потенційним Підрядником, в якого досвід з експлуатаційного утримання доріг загальною протяжністю менш ніж 6,0 тис. км, в частині неналежної експлуатації мережі автомобільних доріг, Замовником встановлюється, що кваліфікаційні критерії, які зазначені в Додатку 1 Тендерної документації мають сумуватись між собою, у разі подання учасником тендерної пропозиції одночасно за двома лотами.
Водночас, тотожний критерій сумарності вимог щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів застосовується і до кваліфікаційних вимог щодо наявності працівників та техніки.
Таким чином, відповідність Учасника зазначеній вимозі тендерної документації є ознакою компетентності та передумовою виконання Учасником своєчасно і в повному обсязі договірних зобов’язань. Відсутність даного критерію в подальшому вплине на якість та терміни надання послуг, або ж взагалі унеможливить їх виконання Учасником через відсутність відповідного досвіду. Тому, вимога щодо подання аналогічного договору учасником тендерної пропозиції одночасно за двома лотами, а саме щодо експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування протяжністю не менше 6,0 тисяч кілометрів Замовник не визначає дискримінаційною та такою, що порушує принципи проведення закупівель.
Зважаючи на вищезазначене, та той факт, що Замовник не бажає отримувати можливий негативний досвід, з потенційним Підрядником, в якого досвід з експлуатаційного утримання доріг загальною протяжністю менш ніж 6,0 тис. км, в частині неналежної експлуатації мережі автомобільних доріг, Замовником встановлюється, що кваліфікаційні критерії, які зазначені в Додатку 1 Тендерної документації мають сумуватись між собою, у разі подання учасником тендерної пропозиції одночасно за двома лотами.
Водночас, тотожний критерій сумарності вимог щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів застосовується і до кваліфікаційних вимог щодо наявності працівників та техніки.
Таким чином, відповідність Учасника зазначеній вимозі тендерної документації є ознакою компетентності та передумовою виконання Учасником своєчасно і в повному обсязі договірних зобов’язань. Відсутність даного критерію в подальшому вплине на якість та терміни надання послуг, або ж взагалі унеможливить їх виконання Учасником через відсутність відповідного досвіду. Тому, вимога щодо подання аналогічного договору учасником тендерної пропозиції одночасно за двома лотами, а саме щодо експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування протяжністю не менше 6,0 тисяч кілометрів Замовник не визначає дискримінаційною та такою, що порушує принципи проведення закупівель.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Таким чином, навіть незважаючи на добровільну сертифікацію, потенційні учасники закупівлі мають законодавчу можливість звернутись до органу із сертифікації для отримання відповідних документів. Аналогічну правову позицію висловив Окружний адміністративний суд міста Києва у рішенні від 21 січня 2020 року у справі № 640/16240/19.
Замовнику необхідно впевнитись в тому, що основні будівельні матеріали, які будуть використовуватись під час надання послуг пройшли відповідну сертифікацію у встановленому законодавством порядку і можуть бути придатними для їх використання в процесі виконання договору. Враховуючи вищенаведене, Замовник не вбачає за порушення встановлення вказаної вимоги у наведеній редакції.
Водночас, тотожний критерій сумарності вимог щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів застосовується і до кваліфікаційних вимог щодо наявності працівників та техніки.
Таким чином, відповідність Учасника зазначеній вимозі тендерної документації є ознакою компетентності та передумовою виконання Учасником своєчасно і в повному обсязі договірних зобов’язань. Відсутність даного критерію в подальшому вплине на якість та терміни надання послуг, або ж взагалі унеможливить їх виконання Учасником через відсутність відповідного досвіду. Тому, вимога щодо подання аналогічного договору учасником тендерної пропозиції одночасно за двома лотами, а саме щодо експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування протяжністю не менше 6,0 тисяч кілометрів Замовник не визначає дискримінаційною та такою, що порушує принципи проведення закупівель.
Водночас, як вбачається з інформації, оприлюдненої Замовником у електронній системі закупівель, послуги за даним предметом закупівлі є довгостроковими зобовʼязаннями. В свою чергу, відповідно до наказу «Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України» від 02.03.2012 № 309 Міністерства Фінансів України, довгострокове зобов'язання - зобов'язання розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів), строк дії якого перевищує один бюджетний період та відповідно до якого необхідно здійснити платежі протягом поточного та майбутніх бюджетних періодів, узяте на облік органами Казначейства в межах бюджетних асигнувань з урахуванням календарного плану до довгострокового договору.
Таким чином, календарний графік надання послуг є невідʼємною частиною договору надання послуг за даним предметом закупівлі.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, у разі допущення учасником невідповідностей, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником, найменування товару, марки, моделі тощо, Замовник буде зобовʼязаний надати 24 години для виправлення таких помилок
Окремо, слід зауважити, що чинним законодавством не встановлено вимоги стосовно формату документів, які замовник оприлюднює в електронній системі закупівель. Водночас, формат в якому викладено тендерну документацію та додатки до неї, в даному випадку, не впливає на можливість підготовки пропозиції потенційними учасникам торгів. Відповідно, відсутні об'єктивні підстави для викладення інформації про закупівлю або будь-якої її частини в іншому, відмінному від застосованого, форматі.
Приймання-передача закінчених робіт (послуг) (об'єкта будівництва) проводиться у порядку, встановленому цими Загальними умовами, іншими нормативними актами та договором підряду (п. 88 Загальних умов). Таким чином, оформлення форм первинних облікових документів у будівництві генпідрядними організаціями у разі залучення субпідрядних організацій регулюється договором підряду та Загальними умовами.
Для оформлення та підтвердження виконаних будівельних робіт/наданих послуг між сторонами використовуються примірні форми первинної облікової документації, затверджені наказом Мінрегіонбуду України від 04.12.2009 р. №554, а саме Акти за формою №КБ-2в та Довідки за формою №КБ-3.
Таким чином, оскільки за усталеною та закріпленою практикою, при виконанні зобовʼязань за договорами надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг, умовою прийняття-передачі наданих послуг є упорядкована подача Замовнику, зокрема, актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за формами КБ-2в (УПВ) та довідок про вартість наданих послуг і витрат (примірна форма КБ-3), для підтвердження повноти виконання зобовʼязань за аналогічним договором, що включає в себе інформацію про дату, види, обсяги та вартість наданих послуг/виконаних робіт, учасникам необхідно надавати у складі власної пропозиції копії усіх наявних актів за формами КБ-2в та КБ-3.
Приймання-передача закінчених робіт (послуг) (об'єкта будівництва) проводиться у порядку, встановленому цими Загальними умовами, іншими нормативними актами та договором підряду (п. 88 Загальних умов). Таким чином, оформлення форм первинних облікових документів у будівництві генпідрядними організаціями у разі залучення субпідрядних організацій регулюється договором підряду та Загальними умовами.
Для оформлення та підтвердження виконаних будівельних робіт/наданих послуг між сторонами використовуються примірні форми первинної облікової документації, затверджені наказом Мінрегіонбуду України від 04.12.2009 р. №554, а саме Акти за формою №КБ-2в та Довідки за формою №КБ-3.
Таким чином, оскільки за усталеною та закріпленою практикою, при виконанні зобовʼязань за договорами надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг, умовою прийняття-передачі наданих послуг є упорядкована подача Замовнику, зокрема, актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за формами КБ-2в (УПВ) та довідок про вартість наданих послуг і витрат (примірна форма КБ-3), для підтвердження повноти виконання зобовʼязань за аналогічним договором, що включає в себе інформацію про дату, види, обсяги та вартість наданих послуг/виконаних робіт, учасникам необхідно надавати у складі власної пропозиції копії усіх наявних актів за формами КБ-2в та КБ-3.
В свою чергу, відповідно до вимог тендерної документації про надання листа-відгука по аналогічному договору, учасники в будь-якому випадку зобовʼязані подати його у складі власної тендерної пропозиції.
Для підтвердження наявності ліцензійного програмного комплексу «Автоматизований випуск кошторисів» АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін з метою розрахунку договірної ціни та в подальшому при здачі актів виконаних робіт/наданих послуг КБ-2в (УПВ) та КБ-3. Учасник надає:
-діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування, програмним комплексом АВК-5 або іншим програмним комплексом, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (договір оренди/суборенди/надання послуг).
- оригінал або належним чином завірену копію ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (ліцензії повинні бути видані на учасника або на суб’єкта господарювання, в якого учасник залучає* програмний комплекс та на якого надає в складі пропозиції підтверджуючий документ, що підтверджує право залучення відповідного програмного комплексу).
Вимоги про усунення порушення
Наразі звертаємось до Вас з наступною вимогою.
Відповідно до статті 23 ККУ виною є психічне ставлення особи до вчинюваної дії чи бездіяльності, передбаченої названим кодексом, та її наслідків, виражене у формі умислу або необережності. Чисто «по-людськи», постає питання: "Ви відхилили нашу тендерну пропозицію, маючи на те прямий умисел чи з необережності?" Виникло відчуття, що це зроблено виключно по причині небажання бачити та розглядати нас як потенційного переможця закупівлі та виконавця/підрядника за договором з експлуатаційного утримання доріг. АДЖЕ ВИ ГРУБО ПОРУШИЛИ ЗАКОН! Всі ми бажаємо жити в процвітаючій країні, де кожен сумлінно ставиться до своїх обов’язків, не зловживає повноваженнями, дотримується законодавства... Перепрошуємо за певну публіцистичність та не лише мову ділових паперів, але "накипіло"... Важко досі усвідомлювати, що Вами так грубо знехтувано норми права, так цинічно відхилена тендерна пропозиція нашого підприємства та так грубо порушено принципи здійснення торгів. Чи дійсно Вам не соромно та Ви не відчуваєте жодної провини за вчинене правопорушення? Відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, на яку ж до того Ви посилаєтесь у тендерній документації: "Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо." Отже, є лише 2 законні підстави для відхилення пропозиції будь-якого учасника: 1) якщо в наданих учасником документах учасник взагалі не надав забезпечення участі; 2) якщо в наданих учасником на виконання вимог технічної специфікації документах до предмета закупівлі наявні помилки (помилка), виправлення яких (якої) призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. В АБСОЛЮТНО ВСІХ ІНШИХ ВИПАДКАХ ЗАМОВНИК ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати повідомлення учаснику з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель та 24 години на усунення. Підкреслюємо, що «не має право», а «зобов’язаний». У дійсній закупівлі забезпечення не вимагалось (мабуть, через те, що Ви були впевнені у відхиленні небажаних учасників за непрохідністю за дискримінаційним критерієм наявності досвіду виконання аналогічного договору, який мають в країні близько лише десяти приватних компаній), - тож залишається тільки одна підстава для відхилення: якщо в наданих учасником на виконання вимог технічної специфікації документах до предмета закупівлі наявні помилки (помилка), виправлення яких (якої) призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. Постає справедливе та, головне, обґрунтоване питання: "Чи може бути віднесена помилка/невідповідність у договірній ціні учасника до саме помилки, виправлення якої призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо? ВІДПОВІДЬ - НІ !!! В жодному разі НІ !!! Мова йде про застосування коефіцієнту на ділянках доріг за іншої інтенсивності руху. Цинізм полягає в тому, що надаючи відповідь у Прозорро, Ви твердо зазначили: «Відповідно до п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, у разі допущення учасником невідповідностей, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником, найменування товару, марки, моделі тощо, Замовник буде зобовʼязаний надати 24 години для виправлення таких помилок». Ви ж були зобов’язані надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель та 24 години на усунення! Норми пункту 40 Особливостей є спеціальними до усіх інших норм за режиму воєнного стану! Пп. 2 п.41 особливостей тут ні до чого! Але Ви грубо проігнорували закон та відразу відхилили нашу тендерну пропозицію. Принцип максимальної економії повністю знівельовано. Доречно зауважити, що за другим лотом наша ціна нижча від наступної у майже три мільйони гривень. Мабуть, для Вас три мільйони розтрати бюджету не мають жодного значення та чомусь закон трактується по-своєму та буквально/юридично вже не застосовується. Боляче усвідомлювати та сприймати, що за таких порушень замовнику закупівлі не соромно та не відсутнє відчуття провини. В країні йде війна, гинуть люди, страждає народ, а в публічних закупівлях замовники досі дозволяють таке беззаконня та самоуправство! Всім добре відомо, що завдяки змінам проведення тендерів під час воєнного стану, статистика виграшу закупівлі учасником, запропонована ціна якого на старті буда найнижчою в порівнянні з довоєнним періодом, сягає зросту в декілька разів. І це очевидно. Закон сьогодні сприяє економії бюджетних коштів та в 99% випадків зобов’язує замовників надавати учасникам повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель та 24 години на усунення. Однак, Вами, певно, керувало небажання розцінювати за будь-яких умов наше підприємство як можливого переможця! Повторімось, що норми пункту 40 Особливостей є спеціальними до усіх інших норм за режиму воєнного стану! Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати неправомірне рішення та надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель та 24 години на усунення! Розуміємо, що скоріш за все послідує якась надумана безпідставна відповідь та не варто витрачати час на написання деталізованої наразі вимоги, у зв’язку з чим вже готуємо скаргу до Антимонопольного комітету України, численна практика якого в аналогічних та краще наголосити, що в тотожних, спірних питаннях уся на користь учасників-скаржників. А також будемо вимушені звернутись із заявами до прокуратури, Державної аудиторської служби України та привернути увагу громадськості.
Також, відповідно до п. 33 вказаної статті, технічна специфікація до предмета закупівлі – це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Таким чином, як вбачається з вищевказаного, викладене у Додатку 3 до тендерної документації технічне завдання (специфікація) предмету закупівлі являє собою встановлений Замовником детальний опис сукупності відповідних послуг, їхніх характеристик, технічних умов, обсягів та способу надання.
Водночас, як зазначалося у п. 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерній документації та наголошувалось у Протоколі від 31.03.2023 № 97 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, Учасник визначає ціну пропозиції (договірну ціну) згідно «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання доріг загального користування» (далі – Методика).
Варто також зауважити, що основна мережа автомобільних доріг загального користування місцевого значення сполучає населені пункти області з незначною інтенсивністю руху транспортних засобів. Відповідно, експлуатаційне утримання автомобільних доріг буде виконуватися за умови мінімізації перешкод для руху транспорту та безпеки дорожнього руху.
Технічна ж специфікація предмету закупівлі складена на підставі дефектного акту, згідно інвесторської кошторисної документації у вигляді Відомості обсягів робіт BoQ за формою, наведеною в Додатку 1 до Методики, в якій не передбачається застосування коефіцієнта 1,2 під рухом до надання послуг при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу в Розділі 2 «Дорожній одяг» та Розділі 4 «Зимове утримання».
У Розділі 3. «Тимчасові засоби організації дорожнього руху в позиціях при улаштуванні горизонтальної розмітки» відомості обсягів робіт BoQ Додатку 3 до тендерної документації передбачено лише застосування даного коефіцієнту на ділянках автомобільних доріг з високою інтенсивністю руху, зокрема на ділянках автомобільних доріг де проводились поточні та капітальні ремонти у минулих роках.
В свою чергу, у складі наданого Учасником розрахунку Договірної ціни, а саме в позиціях 8-46 Розділу 2 «Дорожній одяг» та в позиціях 78,81,82 Розділу 4 «Зимове утримання», застосовано коефцієнт 1,2 під рухом - при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу, що не відповідає умовам Додатку 3 тендерної документації (ЛОТ 2) Відомості обсягів робіт BoQ.
Окрім того, безпідставно застосувавши вказаний коефіцієнт при розрахунках, Учасником було збільшено вартість надання окремих послуг за одиницю, що також не відповідає вимогам тендерної документації та технічному завданню, встановленому Замовником. Виправлення даної невідповідності, як того вимагає Учасник, призведе до перерахунку вартості послуг та, відповідно, зміни цінової пропозиції, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель.
Враховуючи вищевикладене, у складі тендерної пропозиції Учасник надав договірну ціну, що не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації, а саме Відомості обсягів робіт (BoQ) складеної у відповідності до дефектного акту, що є невідповідністю вимогам технічної специфікації (технічного завдання) Додатку 3 до тендерної документації.
Згідно пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки невідповідність, згідно Протоколу від 31.03.2023 № 97 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, виявлена саме в документах, які відносяться до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, виправлення невідповідності у цих документах можливе виключно у випадках, якщо воно не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
В даному випадку виправлення невідповідності, наявної у розрахунках договірної ціни, призведе до зміни самої ціни пропозиції, що згідно вимог тендерної пропозиції є головним критерієм оцінки. Внесення змін в ціну пропозиції призведе фактично до зміни однієї з ключових ознак предмету закупівлі - ціни, що є суттєвим для визначення результатів відкритих торгів. Більше того, в електронній системі закупівель на етапі кваліфікації учасника відсутня можливість змінити ціну пропозиції, оскільки це прямо впливає на результати визначення системою найбільш економічно вигідної пропозиції, та порушує права інших учасників закупівлі. А внесення змін щодо виявленої невідповідності у документах неможливе без зміни ціни пропозиції. Тобто виправлення вказаної невідповідності призведе до викладення цінової пропозиції Учасника у новій редакції, що не передбачено нормами особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та Законом України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, зважаючи на те, що в тендерній пропозиції ТОВ «РДС – ПОЛТАВА» наявна невідповідність в інформації/документах, які стосуються технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, дана пропозиція була правомірно відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі.
Все ж рекомендуємо Вам надалі притримуватись офіційно-ділового стилю мовлення, уникаючи використання надмірно емоційно-забарвленої лексики, що заощадить час на опрацювання та полегшить сприйняття викладеної інформації адресатом.
Скарги до процедури
Дата подання: 06 березня 2023 16:59
Дата подання: 11 квітня 2023 15:34
Дата подання: 11 квітня 2023 15:34
Дата подання: 17 травня 2023 15:49
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-19-000046 ● 47bbf38250e84204b2c0098859a45c3b
- Статус: завершено ● Дата: 25 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 13:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.05.2023 № 137
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що
додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
21 UA-2023-03-02-012659-a 02.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-23 10:03:22
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.05.2023 № 144
Київ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за
номером в електронній системі закупівель: UA-2023-03-02-012659-a.c7,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за
унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі
ID: UA-2023-03-02-012659-a, прийняте наказом Держаудитслужби
від 19 травня 2023 року № 137 «Про початок моніторингу процедур
закупівель», вважати його таким, що зупинено з 22 травня 2023 року до
моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-08 14:03:00
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км» (ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (2 лоти) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-02-012659-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-13 14:43:18
Відповідь на звернення
Щодо питання яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість надаємо наступні підтверджуючі документи: Розпорядження голови ОДА №78 від 24.02.2023р., Розпорядження голови ОДА №79 від 24.02.2023р., Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта дорожніх робіт та послуг затвердженим наказом №15 від 31.01.2023 року на «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км», розрахунок вартості надання послуг. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів обласного рівня, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://architect-zt.gov.ua/publichni-zakupivli/.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення на території Коростенського та Звягельського районів Житомирської області загальною протяжністю 3291,8 км» (ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) |
Статус: | Активний |
Очікувана вартість: | 254 826 956,40 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 548 269,56 UAH з ПДВ |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом надання банківської гарантії у розмірі 0,5 % від суми Договору, шляхом передачі електронного документу Замовнику. Переможець зобов’язаний передати Замовнику банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору. |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату за даним Договором відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що 30 відсотків від ціни Договору. Виконавець зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Замовник, здійснює попередню оплату за даним Договором у порядку визначеним Постановою Кабінетів Міністрів від 22 липня 2020 № 641 (зі змінами та доповненнями). | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює платежі за надані послуги на підставі акту приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг (форма КБ-2в (УПВ)), довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат (форма КБ-3) підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Дата подання: 11 квітня 2023 15:34
Дата подання: 17 травня 2023 15:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2023 01:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
214 053 793,30
UAH з ПДВ
|
214 053 793,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РДС - ПОЛТАВА" |
216 353 276,36
UAH з ПДВ
|
216 353 276,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ |
216 450 505,00
UAH з ПДВ
|
216 450 505,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" |
223 879 036,22
UAH з ПДВ
|
223 879 036,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Відхилено |
214 053 793,30
UAH з ПДВ
|
31 березня 2023 18:12
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РДС - ПОЛТАВА" #43266571 |
Відхилено |
216 353 276,36
UAH з ПДВ
|
31 березня 2023 18:15
|
|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ #38680240 |
Відхилено |
216 450 505,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2023 15:53
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" #40445002 |
Переможець |
223 879 036,22
UAH з ПДВ
|
12 травня 2023 14:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 травня 2023 17:09
|