Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44110000-4 Конструкційні матеріали (Прокат фасонний)
Очікувана вартість
6 444 687,53 UAH
UA-2024-03-21-009065-a ● cda75719800247d8a557e91efe4eac02
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго" |
Код ЄДРПОУ: | 22927045 |
Вебсайт: | http://www.centrenergo.com |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Сябер Дмитро Миколайович 380443640874 dmitry.siaber@centrenergo.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2024 21:00 |
Очікувана вартість: | 6 444 687,53 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 446,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Прокат фасонний (для потреб Зміївської ТЕС та Трипільської ТЕС ПАТ «Центренерго»); Кількість всього: 144,75т. (зокрема: ЗміївськаТЕС – 92,75т., Трипільська ТЕС – 52т.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
92.75 тонна
Прокат фасонний (Інформація зазначена у Додатку №3 до Тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44112120-5 — Профільний прокат
52 тонна
Прокат фасонний (Інформація зазначена у Додатку №3 до Тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44112120-5 — Профільний прокат
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | до 30 днів після підписання відповідних актів приймання-передачі | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2024 10:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2024 10:57 |
Перелік змін від 27.03.2024.docx | |
27 березня 2024 10:56 |
Тендерна документація (36-ВЗ).docx |
27 березня 2024 10:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 березня 2024 10:57 |
Перелік змін від 27.03.2024.docx
|
|||
27 березня 2024 10:56 |
Тендерна документація (36-ВЗ).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кутик з антикорозійним покриттям
Дата подання: 25 березня 2024 10:31
Дата відповіді: 26 березня 2024 15:46
Шановний замовнику! Хочемо повідомити, що у технічній специфікації дуюлюються позиції! Окрім цього у відповідності до ДСТУ 2251:2018 немає вимог стосовно виготовлення кутика з антикорозійним покриттям, і у складі вашої документації також немає жодних вимог до антикорозійного покриття, що наштовхує на думки, що закупівля заздалегідь прописана під конкретного учасника ... Просимо або розписати вимоги до антикорозійного покриття, або прибрати дану вимогу!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У разі прийняття відповідного рішення Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Порядок розрахунків.
Дата подання: 25 березня 2024 10:57
Дата відповіді: 26 березня 2024 14:06
Доброго дня! Шановний Замовнику, наша компанія має недавній досвід співпраці з ПАТ «ЦЕНТРЕНЕРГО» щодо постачання металопрокату. Виконавши свої зобов’язання в повному обсязі наша компанія вже п’ятий місяць чекає на розрахунок, не отримавши жодної копійки за поставлений товар. Враховуючи викладене вимагаємо змінити порядок розрахунку за поставлену продукцію з відтермінування платежу на 100% передплату. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику!
Згідно з пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Враховуючи вищевикладене, Особливостями не передбачено внесення будь-яких змін в оголошення про проведення відкритих торгів, окрім як до строку подання тендерних пропозицій. Враховуючи, що умови оплати є інформацією, що зазначається в оголошенні, внесення змін до процедури не вбачається за можливе.
Згідно з пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Враховуючи вищевикладене, Особливостями не передбачено внесення будь-яких змін в оголошення про проведення відкритих торгів, окрім як до строку подання тендерних пропозицій. Враховуючи, що умови оплати є інформацією, що зазначається в оголошенні, внесення змін до процедури не вбачається за можливе.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 21:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Технорішення |
5 711 635,00
UAH
|
5 711 635,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Технорішення #36782316 |
Відхилено |
5 711 635,00
UAH
|
25 квітня 2024 16:41
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій