Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 березня 2021 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2021 21:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2021 14:44 |
Очікувана вартість: | 160 636 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 803 180,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 803000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (з урахуванням нормативно-правових актів щодо карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України в т.ч. з Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 №641 та положень п.п.10 п.14 Рішення Київської міської ради від 24.12.2020 №24/24 «Про бюджет міста Києва на 2021 рік»), згідно з належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник може надати Виконавцю аванс. Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом виконання робіт. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем робіт виключно з таких рахунків на придбання матеріалів, виробів, конструкцій. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс за призначенням на виконання робіт, передбачених Договором (на придбання матеріалів, виробів, конструкцій, тощо), та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк, що визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року.По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в Державній казначейській службі України, м. Києва. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2021 14:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2021 14:45 |
Оголошення про проведення торгів 479.doc | |
09 березня 2021 14:44 |
ТД - КР Деформаційних швів частини Південного мостового переходу.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Учасник ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» разом з електронною банківською гарантією не надав документ, що належним чином підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію.
Банківська гарантія №23102 від 23.03.2021 року, надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНСМІСТ», не містить посилання на тендерну документацію проведення відкритих торгів.
А отже забезпечення тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, а тому, на підставі частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ «УКРТРАНСМІСТ».
просимо:
1. Повторно розглянути пропозицію ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» на предмет її відповідності вимогам Тендерної документації за предметом закупівлі «Капітальний ремонт деформаційних швів естакадної частини Південного мостового переходу через р. Дніпро», ідентифікатор закупівлі - UA-2021-03-09-008602-c.
2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» на підставі того, що забезпечення тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції за предметом закупівлі «Капітальний ремонт деформаційних швів естакадної частини Південного мостового переходу через р. Дніпро», ідентифікатор закупівлі - UA-2021-03-09-008602-c.
Учасником ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» в складі тендерної пропозиції надано Довіреність АТ «Комерційного банку «Глобус» на підписанта банківської гарантії від 07.04.2020 року Мороза Валерія Вячеславовича, якою банк уповноважує його укладати та підписувати (в тому числі засобами Кваліфікованого електронного підпису) договори та додаткові угоди до них (Довіреність додається).
Що стосується посилання на тендерну документацію проведення відкритих торгів, в яких передбачена вимога щодо надання банківської гарантії – учасником надана банківська гарантія, яка має посилання на підставі якої видана, а саме тендерна документація для процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю робіт: «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт деформаційних швів естакадної частини Південного мостового переходу через р. Дніпро) – код за ДК 021:2015 – 45230000-8, та є посилання на номер оголошення в системі закупівель, в якому є вимога про надання банківської гарантії та є посилання на процедуру закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу (Банківська гарантія ТОВ «Укртрансміст» додається).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-08-000034 ● 95b98740bb974fbe9b4ffa082ee3d985
- Статус: завершено ● Дата: 08 червня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2021 13:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2021 № 97
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-03-09-008602-c 09.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-12 14:07:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту деформаційних швів естакадної частини Південного мостового переходу через р. Дніпро (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-09-008602-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-12 16:51:03
Відповідь на запит
Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.06.2014 №700 «Про капітальний ремонт деформаційних швів естакадної частини Південного мостового переходу через р. Дніпро» КК «Київавтодор» визначено замовником з капітального ремонту деформаційних швів естакадної частини Південного мостового переходу через р. Дніпро.
На замовлення Корпорації була розроблена проектна документація, яка пройшла державну експертизу, отриманий позитивний експертний звіт від 09 квітня 2018 №00-1709-14/ПБ (копія додається).
Робочий проект затверджений розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23 липня 2015 року №730 «Про затвердження робочого проекту «Капітальний ремонт деформаційних швів естакадної частини Південного мостового переходу через р. Дніпро».
Укладена угода на виконання робіт.
На протязі 2016 – 2019 років із 46 деформаційних швів, підрядною організацією були виконані роботи по заміні 28 деформаційних швів.
Крім того, в процесі виконання робіт виникла необхідність у збільшенні обсягів робіт у зв’язку з деградацією бетонних та металевих конструкцій деформаційних швів у порівнянні з 2015 роком.
Зазначені рішення внесено до проектної документації, експертиза якої проведена Державним підприємством «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» (експертний звіт від 19 серпня 2020 року №10-0541-20).
Робочий проект затверджений розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02 березня 2021 року №423 «Про перезатвердження робочого проекту «Капітальний ремонт деформаційних швів естакадної частини Південного мостового переходу через р. Дніпро» Коригування.
В складі проектної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначена очікувана вартість закупівлі.
Якісні та технічні характеристики предмету закупівлі викладені в проектній документації.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, повідомляємо пунктом 4-1 Постанови КМ № 710 від 11.10.2016 р. із змінами "Про ефективне використання державних коштів" передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів, КК "Київавтодор" - одержувач бюджетних коштів, тому посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 квітня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2021 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" |
148 800 000,00
UAH з ПДВ
|
147 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ УКРТРАНСМІСТ |
160 145 800,00
UAH з ПДВ
|
148 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ Мостобудівне управління-3 |
160 300 000,00
UAH з ПДВ
|
160 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" #35876701 |
Відхилено |
147 100 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 16:42
|
ТОВ УКРТРАНСМІСТ #33778270 |
Переможець |
148 700 000,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2023 12:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2023 09:44
|
Додаткова 6-35-11.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2023 09:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2022 11:09
|
Додаткова 5.pdf | зміни до договору |
29 липня 2022 10:59
|
Додаткова 5.pdf | зміни до договору |
29 липня 2022 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2022 21:31
|
ДУ4_35-11.PDF | зміни до договору |
20 квітня 2022 21:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 13:44
|
Додаткова 3.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2021 09:57
|
Додаткова 2.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2021 14:35
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2021 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 11:34
|
35-11.pdf | укладений |
16 квітня 2021 11:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди доповнити Договір Лінійним графіком виконання робіт. 2. Внести зміни до Розділу 22 «Найменування та реквізити Сторін» Договору в частині реквізитів Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 35-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони погодились внести зміни до п 4.1. Розділу VI Договору 2. Сторони дійшли згоди внести зміни в Додаток 2 — Календарний план виконання робіт 3. Сторони дійшли згоди внести зміни в Додаток 4 — Лінійний графік виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 35-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони погодились внести зміни до п 4.1. та п. 4.4. Розділу IV Договору. 2. Сторони дійшли згоди внести зміни в Додаток 2 — Календарний план виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 35-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Призупинення виконання зобов'язань по Договору на період дії обставин непереборної сили (подій форс-мажору) |
Номер договору про закупівлю: | 35-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Розділу VI Договору, доповнення пунктами 6.3.3.,6.3.4,6.3.5. |
Номер договору про закупівлю: | 35-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 2.1. Договору викладено в новій редакції. 2. Пункт 4.1. Договору викладено в новій редакції. 3. Додаток 1 до Договору "Договірна ціна" викладено в новій редакції. 4. Додаток 2 до Договору "Календарний план виконання робіт" викладено в новій редакції. 5. Додаток 4 до Договору "Лінійний графік виконання робіт" викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 35-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |