Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410607 |
Вебсайт: | https://corabeldistr.mkrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54050, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, пр. Богоявленський, 314 |
Контактна особа: |
Степаніцина Інна Леонідівна +380512600277 inna_02112008@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2023 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 8 644 514,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 445,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок здійснюється Замовником з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів виконаних Робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних Робіт (форма КБ-3), оформлених в установленому порядку за фактично виконанні роботи та після подання всієї виконавчої документації та документів щодо якості задіяних матеріалів з паспортами та сертифікатами. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2023 14:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2023 14:37 |
12_05_2023_Тендерна_документація_за_Особливостями_кап_ремонт внутрішньоквартального проїзду_глинки_рибна.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-04-000004 ● d468493d88c74902a02393f215d19855
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 15:41 |
01.09.2023 № 178
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.09.2023 № 178
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2023-05-12-009111-a 12.05.2023 Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-07 11:46:30
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-08 14:41:02
пояснення
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради надає інформацію на порушені питання, а саме:
1. Розмір бюджетних витрат по об’єкту «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїздів по вул. Глинки, 4, 2, 2а, вул. Рибній, 5, 7 у Корабельному районі м. Миколаєва. Коригування» визначено на підставі проектно-кошторисної документації, що пройшла експертизу та затверджена в установленому порядку (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва додається у сканованому виді).
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі також визначено на підставі проектно-кошторисної документації (дефектний акт надається у сканованому виді).
3. Очікувана вартість предмету закупівлі визначено на підставі даних зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та складається з таких складових: вартості будівельних робіт (глави 1-9), суми кошторисного прибутку, суми коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій та суми податку на додану вартість.
4. Обґрунтування, що стосуються вказаного предмету закупівлі викладені
на офіційному веб-сайті адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради (https://corabeldistr.mkrada.gov.ua/index.php?option= com_content&view=article&id=4415:2023-01-10-11-00-24&catid=68:ogoloshen).
5. Згідно Настанови з визначення вартості будівництва, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Розрахований розмір цих коштів за узгодженням із замовником включається до кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Враховуючи, що виконання ремонтних робіт здійснюється у поточному році без перенесення на наступні періоди, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, до проєктно-кошторисної документації проєктантом (за узгодженням із замовником) не включені. ПКД пройшла державну експертизу.
Враховуючи вищезазначене, пропозиція учасника ТОВ «КАЙСЕР» з нульовою інфляцією відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі визначених тендерною документацією, а отже відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника та не визнання його переможцем.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-14 16:17:37
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-18 16:44:03
пояснення
пояснення щодо порушеного Вами питання, а саме:
Згідно Настанови з визначення вартості будівництва, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Розрахований розмір цих коштів за узгодженням із замовником включається до кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Враховуючи, що виконання ремонтних робіт здійснюється у поточному році без перенесення на наступні періоди, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, до проєктно-кошторисної документації проєктантом (за узгодженням із замовником) не включені. ПКД пройшла державну експертизу.
В даному випадку, якщо учасник ТОВ «КАЙСЕР» не включив дані витрати при розрахунку ціни тендерної пропозиції, бо вони не були зазначені у тендерній документації Замовника, то учасник/підрядник добровільно взяв на себе ризики можливого подорожчання вартості матеріальних ресурсів у період будівництва, можливого подорожчання вартості обсягів робіт та витрат, можливого подорожчання вартості будівництва,спричиненого зміною державних стандарт в тощо.
В Додатку №4 тендерної документації «Проект договору» зазначена ціна договору як тверда та залишається незмінною до кінця виконання робіт. А «Твердий кошторис (тверда договірна ціна) встановлюється незмінним на весь обсяг будівництва з наданням виконавцем робіт гарантій, в тому числі фінансових, щодо реалізації проектних рішень у встановлені строки за фіксовану ціну». Можливі випадки зміни договірної ціни зазначені в Проекті договору та ні в якому разі не включають ризики та інфляційні виграти.
Це свідчить, що у випадку підвищення підрядником твердої договірної ціни, не передбаченого договором підряду, всі пов'язані з цим витрати, якщо інше не встановлено законом, несе сам підрядник. Між іншим, Учасник, якого визнано переможцем, у складі своєї тендерної пропозиції надав підписаний лист – згоду, щодо погодження з проектом договору про закупівлю, зазначеного у Додатку 4 до тендерної документації в повному обсязі, у Учасника відсутні будь-які зауваження щодо його змісту, Учасник гарантує виконання робіт на умовах встановлених у проекті договору про закупівлю згідно Додатку 4 тендерної документації у повному обсязі, своєчасно та якісної.
Враховуючи вищезазначене, пропозиція учасника ТОВ «КАЙСЕР» з «-» інфляцією відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі визначених тендерною документацією, а отже у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника та не визнання його переможцем.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради на виконання зобов’язань щодо вжиття заходів на усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель за результатами проведеного моніторингу процедури за предметом «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїздів по вул. Глинки, 4, 2, 2а, вул. Рибній, 5, 7 у Корабельному районі м. Миколаєва. Коригування», код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ідентифікатор закупівлі: иА-2023- 05-12-009111-а, повідомляє. За результатом проведеного моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїздів по вул. Глинки, 4, 2, 2а, вул. Рибній, 5, 7 у Корабельному районі м. Миколаєва. Коригування», код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) відділом контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби м. Дніпро були виявлені порушення законодавства в частині вимог абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону №922 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей. Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «КАИСЕР» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі встановлених у тендерній документації. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель Держаудитслужба Східного офісу м. Дніпро зобов’язала Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором підряду від 07.06.2023 №270 укладеного з ТОВ «КАИСЕР». Слід зазначити, що договір про закупівлю укладався відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Відповідно до пунктів 6.3.5.,13.15. договору підряду від 07.06.2023 №270 розірвання договору за ініціативою однієї із Сторін можливе при попередженні у письмовій формі іншої Сторони не менше ніж за 10 (десять) днів. Враховуючи вищезазначене та на виконання зобов’язань щодо усунення виявлених порушень адміністрацією Корабельного району Миколаївської міської ради прийнято рішення, в установленому законодавством порядку, розірвати договір підряду №270 від 07.06.2023 укладений з ТОВ «КАЙСЕР».
2023-09-29 11:39:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
На підставі додаткової угоди №2 від 17.11.2023 сторонами розірвано договір підряду № 270 від 07.06.2023 р
2023-11-17 20:03:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАЙСЕР" |
8 635 758,07
UAH з ПДВ
|
8 635 758,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КАЙСЕР" #41179566 |
Переможець |
8 635 758,07
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 13:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2023 10:21
|
звіт_розірвання_глинки_рибна.pdf | укладений |
17 листопада 2023 10:20
|
додаткова угода_2_270.pdf | укладений |
17 листопада 2023 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2023 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2023 15:01
|
повідомлення.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2023 14:57
|
u_76_ДЦ_ЛС1_02-01-01.xls | зміни до договору |
12 жовтня 2023 14:57
|
u_76_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.xls | зміни до договору |
12 жовтня 2023 14:55
|
Додаткова_270_1.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2023 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2023 12:59
|
Договір_270.pdf | укладений |
07 червня 2023 12:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до договору підряду №270 від 07.06.2023 і зменшити суму договору на 2 505 986,77 грн. з ПДВ виклавши пункту 4.1. договору та додатки до нього у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 270 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 270 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
6 129 771,30
UAH
|
Причини розірвання договору: | з метою усунення та недопущення порушення вимог чинного законодавства з питань публічних закупівель |