Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Белзької міської ради Сокальського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 44133922 |
Місцезнаходження: | 80062, Україна , Львівська обл., Белз, вул.Савенка, будинок 1 |
Контактна особа: |
Марія Муха 380976401122 mariia_mukha@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2021 13:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2021 13:09 |
Очікувана вартість: | 296 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 484,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2021 13:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2021 13:29 |
додаток 5 Проект договору.doc | |
14 лютого 2021 13:29 |
додаток 4 Лист гарантія ст.17.doc | |
14 лютого 2021 13:29 |
додаток 3 Технічні характеристики.doc | |
14 лютого 2021 13:29 |
додаток 2 стаття 17.doc | |
14 лютого 2021 13:29 |
додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
14 лютого 2021 13:29 |
ТД _оброблені фрукти та овочі.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-06-000042 ● fcdec8dc96284196ab4f16bf68c4ff38
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2021 09:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.04.2021 № 233
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.04.2021 № 233.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-02-14-000073-a, 14.02.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення та інформація про неможливість усунення порушень за результати моніторингу процедури закупівлі. Щодо електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками. В тендерній документації не зазначено електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками, натомість електронна адреса міститься в оголошенні про проведення відкритих торгів. Вважаємо, що дане упущення не є підставою для розірвання договору та зриву процесу повноцінного харчування учнів та вихованців закладів загальної середньої та дошкільної освіти. Щодо підтвердження відповідності вимогам ст..17 Закону України «Про публічні закупівлі». В тендерній документації передбачалось надання учасником довідок у довільній формі для підтвердження відсутності підстав зазначених у пунктах 2,3,4,8,10,11,12 частини першої статті 17 Закону, хоча вони могли і не надаватись у відповідності до ч.5 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Дані вимоги учасник виконав, подавши у своїй пропозиції довідки та інформацію у довільній формі, а саме вся ця інформація міститься у поданих документах Учасника з назвою «Відповідність ст. 17.», «Лист гарантія щодо відповідності по ст.17», а також Учасник подав окремо довідки, щодо кожного пункту статті 17. Тобто, вважаємо, що свою відповідність статті 17 Учасник підтвердив повністю. Згідно вимог Замовника, а саме додаток 2 тендерної документації містить таблицю з документами на підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам визначеним в статті 17 Закону, де міститься інформація про те, що повинен подати Учасник і Переможець. Оскільки інформація, що міститься у пунктах 3 та 8 частини першої та частини другої статті 17 міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, Замовник перевіряє дану інформацію самостійно, без жодного підтвердження Переможцем, що зазначено у додатку 2 тендерної документації. Щодо пунктів 2,3,5,6,8,12 та 13 статті 17 Закону вимагалося документальне підтвердження Переможцем в термін, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, звертаємо Вашу увагу, що ФОП Микита Іван Степанович, визнаний переможцем 09.03.2021 року, а довідку МВС та довідку про відсутність податкової заборгованості подано 18.03.2021 р. Таким чином Переможцем дотримано термін подання документального підтвердження по ст.17, як цього вимагає Закон. Щодо подання довідки на підтвердження пункту 12 статті 17 Закону: По-перше, давайте з’ясуємо, яка відповідальність настає за скоєння даного порушення. Статтями 149-150 Кримінального Кодексу України (далі - ККУ) передбачено кримінальну відповідальність за торгівлю людьми (стаття 149 ККУ) та експлуатацію дітей (стаття 150 ККУ). Адміністративної відповідальності за такі дії не передбачено. Тобто, людина, що здійснила такі дії не обійдеться просто сплатою штрафу. Особа, що здійснила злочин по статтях 149-150 ККУ, якщо її провина буде доведена, матиме судимість. Тож, для підтвердження інформації про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі/фізична особа, яка є учасником, не було притягнуто до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми достатньо довідки про відсутність судимості, що завантажена Переможцем торгів в електрону систему закупівель 18.03.2021 р. Що стосується лист-відгуку про виконання аналогічного договору (№03-12/1 від 02.01.2020 р.), то Учасник подав у своїй тендерній пропозиції проскановані накладні від 16.09.2020 р., 23.11.2020 р., 08.12.2020 р. та 21.12.2020 р., довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору та просканований аналогічний договір, що свідчить про те, що документи підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям визначених в статті 16 Закону. Що стосується підтвердження відповідності частині другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може прийняти рішення про відмову Учаснику в процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію Учасника в разі, якщо Учасник процедури закупівлі не виконав своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання договору. Оскільки, Замовник є новоствореною юридичною особою, то раніше не укладав договори про закупівлю за державні кошти. Переможцем торгів в електрону систему закупівель завантажив довідку про відсутність податкової заборгованості 18.03.2021 р., якої випливає що відсутня будь яка заборгованість в тому числі санкції у вигляді штрафів. Згідно частини другої статті 17 Закону, Замовник вважає таке підтвердження достатнім, тому Учаснику не було відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Таким чином, повідомляємо, що нами в подальшому буде вжито заходів щодо запобігання порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Просимо, також, взяти до уваги, що закупівля проводилася з метою забезпечення процесу харчування учнів, що є обов’язковим згідно Закону України «Про освіту». Нас, як Замовників закупівлі, цікавить якість поставленої продукції в результаті виконання договору. Дана закупівля проведена із дотримання законодавства, в результаті якої укладено договір, який станом на сьогодні успішно виконується, тому Замовник немає можливості розірвати укладений Договір. Звертаємо Вашу увагу на те, що розірвання договору призведе до зриву повноцінного харчування дітей шкільного та дошкільного віку тривалий час. Разом з тим інформуємо, що при повторному оголошенні відкритих торгів на закупівлю, враховуючи коливання цін на ринку, можливе збільшення ціни за одиницю товару, що може призвести до негативного впливу на бюджет.
2021-04-16 14:53:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2021 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Микита Іван Степанович |
296 700,00
UAH з ПДВ
|
296 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Кукла Ольга Анатоліївна |
296 900,00
UAH з ПДВ
|
296 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Микита Іван Степанович #2794716130 |
Переможець |
296 700,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 12:55
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2022 18:54
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2021 13:58
|
04-18-46.pdf | укладений |
26 березня 2021 13:57
|