Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Жмеринської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02125786 |
Вебсайт: | http://uposv-zmr.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Київська, 1а |
Контактна особа: |
Ольга Гальчинська +380671254821 osvita_gmerinka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2021 12:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2021 12:21 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2021 11:31 |
Очікувана вартість: | 556 130,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,54% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2021 12:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2021 12:26 |
Додаток 1.docx | |
26 листопада 2021 12:26 |
Додаток 2.docx | |
26 листопада 2021 12:26 |
Додаток 3.docx | |
26 листопада 2021 12:26 |
Додаток 4.doc | |
26 листопада 2021 12:26 |
Додаток 5.docx | |
26 листопада 2021 12:26 |
Тендерна документацiя.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-23-000016 ● 627c323af4c64614a85edba6b7a57e6b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2022 16:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.08.2022 №41-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 23.08.2022 №41-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6. UA-2021-11-26-006437-a 26.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-25 11:52:44
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі філе та стегна курячого охолодженого (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-26-006437-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином учасником ФОП «Білан Борис Олександрович», якого визнано переможцем торгів, виконано вимоги додатку 2 тендерної документації, в частині надання довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності (наявності) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-29 09:14:01
Відповідь на звернення, щодо закупівлі філе та стегна курячого охолодженого за номером UA-2021-11-26-006437-а
Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше звернення, щодо закупівлі філе та стегна курячого охолодженого (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-26-006437-a)
1. Обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі .
Вартість закупівлі формувалась на підставі Постанови КМУ від 24.03.2021р.№ 305 (із змінами, внесеними згідно з Постанови КМ № 871 від 18.08.2021р.) «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», також на підставі погодженої довідки з управлінням економіки Жмеринської міської ради № 1519 від 19.11.2021 року на момент планування.
Інформація про закупівлю ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15110000-2 - М’ясо (Філе та стегно куряче охолоджене) знаходяться на сайті Управління освіти Жмеринської міської ради за посиланням https://uposv-zmr.com.ua/prozorist-ta-informatsiyna-vidkrytist/ у розділі «Публічна інформація» пункт «Прозорість та фінансова звітність» «Фінансова- господарська діяльність» підпунктах « «Закупівля через систему Prozorro» та «Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі»
2. Відповідно до Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого Наказом МВС № 1256 від 29.11.2016 року «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України», згідно розділу V « Отримання відомостей з персонально-довідкового обліку за зверненнями фізичних осіб» пункту 18 «Надання Довідки здійснюється безоплатно в строк до 30 календарних днів з дня надходження запиту».
Враховуючи вищевикладене, закупівля на філе та стегно куряче за номером UA-2021-11-26-006437-a, була оголошена 26.11.2021 року, а учасником торгів ФОП Біланом Борисом Олександровичем, який маючи намір приймати участь у торгах, була відсутня довідка станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Однак, з метою виконання статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасником завантажено довідку чинну на момент проведення закупівлі і оголошення його переможцем. Крім того зазначаємо, що стаття 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить вимоги щодо термінів видачі довідки про відсутність судимості. Також зауважуємо, що цінова пропозиція учасника ФОП Білана Бориса Олександровича, була найменшою, як наслідок забезпечено економію коштів місцевого бюджету.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-08-29 09:10:16
Відповідь на звернення, щодо закупівлі філе та стегна курячого (охолодженого) за номером UA-2021-11-26-006437-а
Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше звернення, щодо закупівлі філе та стегна курячого охолодженого (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-26-006437-a)
1. Обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі .
Вартість закупівлі формувалась на підставі Постанови КМУ від 24.03.2021р.№ 305 (із змінами, внесеними згідно з Постанови КМ № 871 від 18.08.2021р.) «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», також на підставі погодженої довідки з управлінням економіки Жмеринської міської ради № 1519 від 19.11.2021 року на момент планування.
Інформація про закупівлю ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15110000-2 - М’ясо (Філе та стегно куряче охолоджене) знаходяться на сайті Управління освіти Жмеринської міської ради за посиланням https://uposv-zmr.com.ua/prozorist-ta-informatsiyna-vidkrytist/ у розділі «Публічна інформація» пункт «Прозорість та фінансова звітність» «Фінансова- господарська діяльність» підпунктах « «Закупівля через систему Prozorro» та «Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі»
2. Відповідно до Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого Наказом МВС № 1256 від 29.11.2016 року «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України», згідно розділу V « Отримання відомостей з персонально-довідкового обліку за зверненнями фізичних осіб» пункту 18 «Надання Довідки здійснюється безоплатно в строк до 30 календарних днів з дня надходження запиту».
Враховуючи вищевикладене, закупівля на філе та стегно куряче за номером UA-2021-11-26-006437-a, була оголошена 26.11.2021 року, а учасником торгів ФОП Біланом Борисом Олександровичем, який маючи намір приймати участь у торгах, була відсутня довідка станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Однак, з метою виконання статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасником завантажено довідку чинну на момент проведення закупівлі і оголошення його переможцем. Крім того зазначаємо, що стаття 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить вимоги щодо термінів видачі довідки про відсутність судимості. Також зауважуємо, що цінова пропозиція учасника ФОП Білана Бориса Олександровича, була найменшою, як наслідок забезпечено економію коштів місцевого бюджету.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-08-29 13:11:53
Інформація щодо проведення моніторингу закупівлі філе та стегна курячого охолодженого за номером UA-2021-11-26-006437-a
Відповідно до Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого Наказом МВС № 1256 від 29.11.2016 року «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України», згідно розділу V « Отримання відомостей з персонально-довідкового обліку за зверненнями фізичних осіб» пункту 18 «Надання Довідки здійснюється безоплатно в строк до 30 календарних днів з дня надходження запиту».
Згідно вимоги замовника переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику «Електронну довідку або оригінал, або нотаріально завірена копія документа, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель.
Зазначена довідка була надана учасником ФОП Білан Борисом Олександровичем у встановлений Замовником строк та з актуальною інформацією станом на дату оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та надана не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Варто наголосити, що замовником не уточнювалось та не містилась вимога, що «Електронна довідка або оригінал, або нотаріально завірена копія документа, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України має бути видана не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель».
Вважаємо, що з метою виконання статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасником завантажено довідку чинну на момент проведення закупівлі і оголошення його переможцем. Крім того зазначаємо, що стаття 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить вимоги щодо термінів видачі довідки про відсутність судимості. Також зауважуємо, що цінова пропозиція учасника ФОП Білана Бориса Олександровича, була найменшою, як наслідок забезпечено економію коштів місцевого бюджету.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація, щодо усунення порушень закупівлі філе та стегна курячого (охолодженого) за номером UA-2021-11-26-006437-а Доброго дня! На виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель управління освіти Жмеринської міської ради повідомляє, що Договір № 2/2022 від 05.01.2022 року розірваний, тим самим усунено порушення згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-26-006437-a Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 2 вересня 2022 року. На підтвердження виконання в системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-26-006437-a оприлюднено додаткову угоду № 1 від 09.09.2022 року до Договору № 2/2022 від 05.01.2022 року.
2022-09-09 12:37:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
2022-09-09 13:24:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2021 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БІЛАН БОРИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
505 632,00
UAH з ПДВ
|
502 514,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮДАР-М" |
538 031,52
UAH з ПДВ
|
505 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БІЛАН БОРИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2179105672 |
Переможець |
502 514,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2021 08:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2022 08:44
|
ДУ №1 до дог.№ 2-2022.pdf | укладений |
09 вересня 2022 08:43
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 15:27
|
Договір 2,2022.pdf | укладений |
05 січня 2022 15:26
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 січня 2022 — 09 вересня 2022 |
Сума оплати за договором: |
441 259,10
UAH
|
Причини розірвання договору: | Враховуючи Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-26-006437-а Управління Північного офісу Держаутитслужби у Вінницькій області від 02.09.2022 року, керуючись ст. ст. 607,651,653 та 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України Договору 2-2022 від 05.01.2022 року, сторони домовились про дострокове припинення дії договору. |