Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект парта + стілець регульовані по висоті, антисколіозні (Нова українська школа)
Очікувана вартість
478 470,00 UAH
UA-2020-06-25-002184-c ● cd5587f2a46f4210898f13a909918c10
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Трускавецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02144513 |
Вебсайт: | http://tmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1 |
Контактна особа: |
Драновська Світлана +380324751785 trusk_vo2015@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2020 11:54 |
Очікувана вартість: | 478 470,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 392,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14354 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Категорія замовника – юридична особа (комунальне підприємство). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 даного Розділу тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 даного Розділу тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 14 354.00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: - Банківська ліцензія; - Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Більш детально - у прикріпленому файлі тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
246 комп.
Комплект парта + стілець регульовані по висоті, антисколіозні (Нова українська школа)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється після поставки всього обсягу товару на підставі наданої Постачальником видаткової накладної на товар, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний в цьому Договорі. Строк оплати за поставлений товар буде здійснена - протягом 30 календарних днів з моменту підписання акту прийому-передачі товару, але в будь якому випадку після виділення коштів на придбання товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2020 14:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2020 14:13 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Меблі НУШ.docx | |
01 липня 2020 14:13 |
3-Перелік змін,що вносяться.doc | |
25 червня 2020 16:56 |
2-ТД-Меблі НУШ.docx |
01 липня 2020 14:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 липня 2020 14:13 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Меблі НУШ.docx
|
|||
01 липня 2020 14:13 |
3-Перелік змін,що вносяться.doc
|
|||
25 червня 2020 16:56 |
2-ТД-Меблі НУШ.docx
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Чимрук Назар Олегович |
276 012,00
UAH з ПДВ
|
276 012,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська меблева фабрика "Мальви" |
437 880,00
UAH з ПДВ
|
437 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Чимрук Назар Олегович #3543211932 |
Відхилено |
276 012,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 16:51
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 липня 2020 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська меблева фабрика "Мальви" #41612390 |
Переможець |
437 880,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 17:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2020 13:45
|
Д №129 Меблі НУШ.pdf | укладений |
04 серпня 2020 13:43
|