Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | "БРАТСЬКА СЕЛИЩНА РАДА БРАТСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 04375926 |
Місцезнаходження: | 55401, Україна , Миколаївська обл., Вознесенський р-н, селище міського типу Братське, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 131 |
Контактна особа: |
Світлана Малокост +380678773013 sil_rada_bratskoe@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2021 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2021 14:50 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2021 11:42 |
Очікувана вартість: | 2 930 136,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 301,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2021 16:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2021 16:53 |
Додаток_1._Технiчне_завдання.docx | |
03 листопада 2021 16:53 |
Тендерна_документацiя (нова редакц_я).docx | |
03 листопада 2021 16:44 |
Додаток___2.DOC | |
03 листопада 2021 16:44 |
Додаток_3._Проект_договору.docx | |
03 листопада 2021 16:44 |
Додаток_4._Цiнова_пропозицiя.docx |
03 листопада 2021 16:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
03 листопада 2021 16:53 |
Додаток_1._Технiчне_завдання.docx
|
||||
03 листопада 2021 16:53 |
Тендерна_документацiя (нова редакц_я).docx
|
||||
03 листопада 2021 16:44 |
Додаток___2.DOC
|
||||
03 листопада 2021 16:44 |
Додаток_3._Проект_договору.docx
|
||||
03 листопада 2021 16:44 |
Додаток_4._Цiнова_пропозицiя.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-14-000013 ● 93fee05d637d4284a191571047fdf1e1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2022 11:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.01.2022 № 26
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 14.01.2022.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 14.01.2022 № 26
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2021-10-29-007769-a 29.10.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо інформацію щодо виконання до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі Братської селищної ради Вознесенського району Миколаївської області (далі – замовник) «Капітальний ремонт тротуару по вул. Миру (від вул. Вороніна до вул. Шкільна) в смт. Братське Миколаївської області, ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», оприлюдненого в електронній системі публічних закупівель 04 лютого 2022 року. Відповідно до Висновку Держаудитслужби: Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, шляхом припинення зобов’язань за Договором № 137 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Звертаємо увагу, що вимога Держаудитслужби вжити заходів щодо розірвання договору є такою, що прямо суперечить положенням законодавства України. Так, відповідно до п. 8 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» орган державного фінансового контролю має право порушувати перед відповідними державними органами питання про визнання недійсними договорів, укладених із порушенням законодавства, у судовому порядку стягувати у дохід держави кошти, отримані підконтрольними установами за незаконними договорами, без установлених законом підстав та з порушенням законодавства. Згідно із ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Враховуючи, що повноваження Держаудитслужби у сфері моніторингу публічних закупівель не містять права вимагати від учасників публічних закупівель розірвання договору, який укладено у встановленому законом порядку та належно виконується сторонами, така вимога Держаудитслужби є протиправною та прямо суперечить положенням законодавства України. Відповідно до ч. 7 ст. 179 Господарського кодексу України господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів. Згідно із ст. 629 Цивільного кодексу України (надалі також – ЦК України) договір є обов'язковим для виконання сторонами. У той же час підстави для розірвання договору передбачені у ст. 651 ЦК України. Відповідно до цієї норми розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Аналізуючи положення укладеного Договору про закупівлю № 137 від 22 грудня 2021 року (надалі також – Договір), слід зазначити, що відповідно до п. 6.2.1. цього Договору Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати Договір у разі невиконання зобов’язань підрядником, повідомивши про це його не пізніше 10 календарних днів, до дати розірвання. Замовник повідомляє, що виконавець належно виконує усі взяті на себе зобов’язання за Договором № 137 від 22 грудня 2021 року, здійснено демонтаж огорожі та розпочато роботи, з у зв’язку з чим у Замовника відсутні правові підстави для розірвання договору. Вищенаведене об’єктивно унеможливлює виконання Замовником вимоги Держаудитслужби щодо зобов’язання вжити заходи, спрямовані на розірвання Договору відповідно до законодавства.
2022-02-10 16:22:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону в частині не розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону в частині не розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.) • усунуто
-
2023-12-21 12:26:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2021 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДМК" |
2 420 412,66
UAH з ПДВ
|
2 230 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮГБ" |
2 570 000,00
UAH з ПДВ
|
2 240 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Орлов В Ю |
2 930 136,00
UAH з ПДВ
|
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГОСПОДАР-2" |
2 799 692,40
UAH з ПДВ
|
2 799 692,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДМК" #43567722 |
Відхилено |
2 230 000,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2021 16:11
|
ТОВ "ЮГБ" #41387764 |
Відхилено |
2 240 000,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2021 11:56
|
ФОП Орлов В Ю #3198918433 |
Відхилено |
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2021 15:44
|
ТОВ "ГОСПОДАР-2" #38505287 |
Переможець |
2 799 692,40
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2021 13:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2023 16:14
|
лист розірвання договору.PDF | укладений |
17 квітня 2023 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2022 12:27
|
допка.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2022 12:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2022 15:09
|
ДУ 2.PDF | зміни до договору |
23 травня 2022 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 15:17
|
дог 137.pdf | укладений |
23 грудня 2021 15:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 137 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 31.12.2023 року ,у зв'язку з виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють проведення робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 137 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 грудня 2021 — 24 лютого 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до п. 6.2.1. розділу 6 Договору, Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати Договір у разі невиконання зобов`язань підрядником, повідомивши про це його не пізніше 10 календарних днів до дати розірвання Договору" |