Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво протирадіаційного укриття зі спортивною залою Луковицького опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Чагорської сільської ради ім. Дмитра Макогона по вул.Головна,77 с. Луковиця Чернівецького району Чернівецької області
Очікувана вартість
36 046 173,80 UAH
UA-2024-08-20-011607-a ccdd8e302fdf472281843aa2fa09d28c
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чагорська cільська рада

+380373438584 sil_radacagor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЧАГОРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04418498
Місцезнаходження: 60412, Україна , Чернівецька обл., село Чагор, вулиця Незалежності, 79
Контактна особа: Чагорська cільська рада
+380373438584
sil_radacagor@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2024 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2024 00:00
Очікувана вартість: 36 046 173,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180 230,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами

Закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво протирадіаційного укриття зі спортивною залою Луковицького опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Чагорської сільської ради ім. Дмитра Макогона по вул.Головна,77 с. Луковиця Чернівецького району Чернівецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60412, Україна, Чернівецька область, село Чагор, вул. Незалежності,79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2024 17:10
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2024 17:10
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2024 17:10
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2024 17:10
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2024 17:10
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2024 17:10
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2024 17:10
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2024 17:10
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2024 17:10
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2024 17:10
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2024 17:10
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2024 17:10
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2024 17:10
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2024 17:10
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2024 17:10
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2024 17:10
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2024 17:10
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2024 17:10
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2024 17:10
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2024 17:10
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2024 17:10
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2024 17:10
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2024 17:10
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2024 17:10

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-09-30-000020 ● aad45628784b4dbea3e5f0176fd83049
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2024 17:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

30.09.2024 № 53-З

Чернівці

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 30 вересня 2024 року № 53-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2024-08-20-011607-a від 20.08.2024 – інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-01 09:29:35

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Нове будівництво протирадіаційного укриття зі спортивною залою Луковицького опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Чагорської сільської ради ім. Дмитра Макогона по вул.Головна,77 с. Луковиця Чернівецького району Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-20-011607-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію (інвесторську), експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надайте інформацію та відповідні документи стосовно прийняття рішення про затвердження річного плану (змін до нього) щодо даної закупівлі.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-04 15:03:43

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ В РАМКАХ МОНІТОРИНГУ ПО ЗАКУПІВЛІ №UA-2024-08-20-011607-a

01.10.2024 р. у межах проведення моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України опубліковано запит Замовнику про надання пояснень.
Предметом запиту було отримання пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію (інвесторську), експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надайте інформацію та відповідні документи стосовно прийняття рішення про затвердження річного плану (змін до нього) щодо даної закупівлі.

У зв’язку із цим, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту Замовником закупівлі надаються пояснення з наступного приводу.
По суті запиту повідомляємо наступне.
З першого питання:
Замовник зазначає, що обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості відбулося на підставі:
- проектно-кошторисної документації на даний об’єкт, яка була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертної оцінки;
- Експертної оцінки щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом: «Нове будівництво протирадіаційного укриття зі спортивною залою Луковицького опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Чагорської сільської ради ім. Дмитра Макогона по вул.Головна,77 с. Луковиця Чернівецького району Чернівецької області» – №47266 від 10.06.2024 р., затвердженого ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК» (додається);
- зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, який містить найменування робіт та витрат (з включенням витрат, які нестимуться Замовником самостійно поза межами закупівлі, як-от авторський нагляд, здійснення технічного нагляду, вартість проектних робіт, вартість експертизи проектної докмуентації, тощо) (додається).

З другого питання:
Здійснення робіт по об’єкту – «Нове будівництво протирадіаційного укриття зі спортивною залою Луковицького опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Чагорської сільської ради ім. Дмитра Макогона по вул.Головна,77 с. Луковиця Чернівецького району Чернівецької області» відбувається відповідно до рішення Чагорської сільської ради №473-29/2024 від 13.06.2024 р. «Про затвердження кошторисної частини проектної документації на будівництво за робочим проектом: «Нове будівництво протирадіаційного укриття зі спортивною залою Луковицького опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Чагорської сільської ради ім. Дмитра Макогона по вул.Головна,77 с. Луковиця Чернівецького району Чернівецької області» (додається).
Дане рішення знаходиться у вільному доступі на офіційному сайті Чагорської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області: https://chagorska-gromada.gov.ua/rishennya-sesii-silskoi-radi-20-22-22-29-03-2020/.
У зв’язку із цим, обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі вищезазначеного рішення Чагорської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області, а розмір очікуваної вартості закупівлі, так само як і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» відповідно до проектно-кошторисної документації, розробленої та затвердженої в установленому законодавством порядку. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами), який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та яким обов’язково керується замовник.
Надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту Замовника, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://chagorska.gromada.org.ua.

З третього питання:
Надаємо Календарний-план графік виконання робіт та фінансування по предмету закупівлі (з власних та інших джерел) (додається).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-09 16:25:25

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Нове будівництво протирадіаційного укриття зі спортивною залою Луковицького опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Чагорської сільської ради ім. Дмитра Макогона по вул.Головна,77 с. Луковиця Чернівецького району Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-20-011607-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. У разі оприлюднення на власному веб сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Обґрунтування) - надайте посилання на веб-сторінку, яка буде доступна для перегляду та на якій буде оприлюднено саме Обґрунтування.
2. Надайте інформацію та відповідні документи стосовно прийняття рішення про затвердження річного плану закупівель щодо даної закупівлі (не календарного плану- графіку виконання робіт та фінансування).
3. Відповідно до підпункту 7.17 пункту 7 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації встановлена наступна вимога:
Якщо пропозиція учасника містить не весь перелік робіт або зміну обсягів та складу робіт (та/або не враховані в ціні пропозиції усі пункти дефектного акту), ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі та відхиляється Замовником, про що учасник повинен надати гарантійний лист погодження.
Чи враховувалося Вами під час розгляду тендерної пропозиції учасника СТзОВ «Надія» те, що в пропозиції зазначеного учасника не враховані в ціні пропозиції усі пункти дефектного акту (технічного завдання), а саме: розділ 2. «Земляні роботи».
Яким чином, учасник СТзОВ «Надія» виконав вимогу підпункту 7.17 пункту 7 Додатку 1 тендерної документації, якщо у складі його тендерної пропозиції відсутній розрахунок вартості робіт по розділу 2. «Земляні роботи» технічного завдання?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-14 19:24:23

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ В РАМКАХ МОНІТОРИНГУ ПО ЗАКУПІВЛІ №UA-2024-08-20-011607-a

09.10.2024 р. у межах проведення моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України опубліковано запит Замовнику про надання пояснень.
Предметом запиту було отримання пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. У разі оприлюднення на власному веб сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Обґрунтування) - надайте посилання на веб-сторінку, яка буде доступна для перегляду та на якій буде оприлюднено саме Обґрунтування.
2. Надайте інформацію та відповідні документи стосовно прийняття рішення про затвердження річного плану закупівель щодо даної закупівлі (не календарного плану- графіку виконання робіт та фінансування).
3. Відповідно до підпункту 7.17 пункту 7 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації встановлена наступна вимога: Якщо пропозиція учасника містить не весь перелік робіт або зміну обсягів та складу робіт (та/або не враховані в ціні пропозиції усі пункти дефектного акту), ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі та відхиляється Замовником, про що учасник повинен надати гарантійний лист погодження. Чи враховувалося Вами під час розгляду тендерної пропозиції учасника СТзОВ «Надія» те, що в пропозиції зазначеного учасника не враховані в ціні пропозиції усі пункти дефектного акту (технічного завдання), а саме: розділ 2. «Земляні роботи». Яким чином, учасник СТзОВ «Надія» виконав вимогу підпункту 7.17 пункту 7 Додатку 1 тендерної документації, якщо у складі його тендерної пропозиції відсутній розрахунок вартості робіт по розділу 2. «Земляні роботи» технічного завдання?
У зв’язку із цим, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту Замовником закупівлі надаються пояснення з наступного приводу. По суті запиту повідомляємо наступне.


Закупівля № UA-2024-08-20-011607-a «Нове будівництво протирадіаційного укриття зі спортивною залою Луковицького опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Чагорської сільської ради ім. Дмитра Макогона по вул.Головна,77 с. Луковиця Чернівецького району Чернівецької області» проведена відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості) із змінами (в редакції від 09.07.2024 року).
Відповідно до абз. 10 п. Особливостей Тендерна документація містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
Згідно із останнім абзацом п.44 Особливостей визначено «Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.»
Враховуючи викладене вище, перевірка наданих СГ ТзОВ «НАДІЯ» (ЄДРПОУ – 30686931) проводилось відповідно до Особливостей та вимог визначених у додатку №1 до Тенедерної документації, що розміщена на сайті уповноваженого органу з публічних закупівель.
У зв’язку із цим, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту Замовником закупівлі надаються пояснення з наступного приводу.
По суті запиту повідомляємо наступне.

З першого питання:
Замовник зазначає, що при проведенні зазначеної закупівлі положення п. 13 Особливостей із змінами (в редакції від 09.07.2024 року) не застосовувалися, оскільки договір укладений за результатами проведеної закупівлі за процедурою відкритих торгів з особливостями, а це не передбачає формування обгрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.

З другого питання:
Надаємо скан-копію Рішення 30 сесії VIII скликання №474-30/2024 від «30» липня 2024 року «Про внесення змін до сільського бюджету Чагорської територіальної громади на 2024 рік» (із додатком) де зазначено затвердження річного плану закупівель щодо даної закупівлі (додається).

З третього питання:
У Вашому запиті про надання пояснень від 09.10.2024 року Замовником повторно було розглянуті ДАСУ питання та за результатом розгляду встановлено відповідність тендерної пропозиції СГ ТзОВ «НАДІЯ» вимогам тендерної документаціїі Особливостей, а саме:
1. Щодо розрахунків відомостей, щодо витрат за Розділом 2. Земляні роботи, який встановлений Технічним завданням замовника.
В Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» не передбачено надання окремих розрахунків відомостей, щодо витрат за Розділом 2. Земляні роботи.
Відповідно до п.7.16 Додатку №1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.7 Розділу «Загальні відомості про предмет закупівлі» додатку №2 до Тенедрної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» передбачено надання Учасником Закупівлі «Наявність розрахунку вартості виконання робіт (розрахунок вартості необхідно надати у програмному комплексі АВК-5 або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) у відповідності до кошторисних норм України які враховують останні зміни в ціноутворенні у будівництві). В складі пропозиції учасник повинен надати Ліцензію програмного комплексу АВК-5 або іншого.»
Враховуючи викладене вище, тендерною документацією не передбачено переліку та назви розрахунків, які має надати Учасник у складі пропозиції.
Тендерною документацією, визначено наявність Учасника розрахунку вартості виконання робіт (розрахунок вартості необхідно надати у програмному комплексі АВК-5 або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) у відповідності до кошторисних норм України які враховують останні зміни в ціноутворенні у будівництві).
В Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» не передбачено надання окремих розрахунків відомостей, щодо витрат за Розділом 2. Земляні роботи.
В складі пропозиції СГ ТзОВ «НАДІЯ» надано вказані вище документи у файлах пропозиції «27 зведений кошторис.PDF» «28 договірна ціна.PDF» «29 пояснювальна записка.PDF» «30 розрахунки.PDF» «31 підсумкова ввідомість.PDF» «32 загальновиробничі до локального.PDF» «32 загальновиробничі на будову.PDF» «33 локальні кошториси.PDF» «34 дефектні акти.PDF».
Щодо поставленого питання «Чи враховувалося Вами під час розгляду тендерної пропозиції учасника СТзОВ «Надія» те, що в пропозиції зазначеного учасника не враховані в ціні пропозиції усі пункти дефектного акту (технічного завдання), а саме: розділ 2. «Земляні роботи». Яким чином, учасник СТзОВ «Надія» виконав вимогу підпункту 7.17 пункту 7 Додатку 1 тендерної документації, якщо у складі його тендерної пропозиції відсутній розрахунок вартості робіт по розділу 2. «Земляні роботи» технічного завдання?»
Стосовно даного питання повідомляємо, що надані вказані вище розрахунки вартості виконання робіт Учасника СГ ТзОВ «НАДІЯ» перевірялись в комплексі всіх наданих документів, а не виокремлення окремих документів розрахунків.
Повідомляємо, що за результатом співставлення обсягів робіт визначених Технічному завданні викладеному Замовником у додатку №2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» із розрахунками учасника СГ ТзОВ «НАДІЯ» наданих у файлі пропозиції «34 дефектні акти.PDF» (включення робіт також підтверджується у файлі «32 загальновиробничі до локального.PDF» ст..2 п.6-11) відсутні розбіжності та тендерною пропозицією Учасника враховані в ціні пропозиції усі пункти дефектного акту (технічного завдання).
Крім того, повідомляємо що тендерною документацією не вимагалось надання учасником у складі пропозиції документу «Локальний кошторис …..», а лише «розрахунки виконані в у програмному комплексі АВК-5 або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) у відповідності до кошторисних норм України які враховують останні зміни в ціноутворенні у будівництві», тому відсутність ст.№2 у Локальному кошторисі на будівельні роботи 02-01-01 (файл пропозиції «33 локальні кошториси.PDF») не являється підставою для відхилення Пропозиції Учасника чи надання у часнику 24 годин на усунення невідповідностей відповідно до Особливостей та тендерної документації (локальний кошторис на будівельні роботи 02-01-01 по об’єкту «Нове будівництво протирадіаційного укриття зі спортивною залою Луковицького опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Чагорської сільської ради ім. Дмитра Макогона по вул.Головна,77 с. Луковиця Чернівецького району Чернівецької області» до підписаної договірної ціни (додаток №1 до договору №223 від 16.09.2024 року) додається).
Тому враховуючи викладене вище, у замовника відсутні підстави для визначення невідповідності документів Учасника тендерній документації в даній частині, з врахуванням останнього абзацу п.44 Особливостей.

Підсумовуючи викладене вище, СГ ТзОВ «НАДІЯ» виконано всі умови тендерної документації та у Замовника відсутні підстави для визначення невідповідності документів Учасника тендерній документації з врахуванням останнього абзацу п.44 Особливостей.
Чагорська сільська рада також повідомляє, що висвітлені Вами проблемні питання у будуть враховані під час формування та складання тендерних документацій на наступні закупівлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 жовтня 2024
Кінцевий строк оскарження: 02 листопада 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлені порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Інформуємо, що Чагорською сільською радою Чернівецького району Чернівецької області було прийнято рішення про оскарження висновку Держаудитслужби та направлено позовну заяву від 24 жовтня 2024 року до Чернівецького окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 25 жовтня 2024

Документи:

25 жовтня 2024 10:01
Електронний підпис
25 жовтня 2024 10:00
ПОЗОВНА ЗАЯВА.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДІЯ" 35 360 456,40
UAH з ПДВ
35 360 456,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 вересня 2024 11:01
Електронний підпис
11 вересня 2024 11:00
зведений кошторис.PDF.p7s
11 вересня 2024 11:00
зведений кошторис.PDF
11 вересня 2024 10:03
Електронний підпис
11 вересня 2024 10:02
34 дефектні акти.PDF.p7s
11 вересня 2024 10:02
33 локальні кошториси.PDF.p7s
11 вересня 2024 10:02
30 розрахунки.PDF.p7s
11 вересня 2024 10:02
28 договірна ціна.PDF.p7s
11 вересня 2024 10:02
27 зведений кошторис.PDF.p7s
11 вересня 2024 10:02
лист підпис.PDF.p7s
11 вересня 2024 10:02
витяг несудимість1.rar.p7s
11 вересня 2024 10:02
Витяг (1).pdf.p7s
11 вересня 2024 10:02
34 дефектні акти.PDF
11 вересня 2024 10:02
33 локальні кошториси.PDF
11 вересня 2024 10:02
31 підсумкова ввідомість.PDF
11 вересня 2024 10:02
30 розрахунки.PDF
11 вересня 2024 10:02
29 пояснювальна записка.PDF
11 вересня 2024 10:02
28 договірна ціна.PDF
11 вересня 2024 10:02
27 зведений кошторис.PDF
11 вересня 2024 10:02
витяг несудимість1.rar
11 вересня 2024 10:02
Витяг (1).pdf
11 вересня 2024 10:02
лист підпис.PDF
11 вересня 2024 10:02
21 Статут_2021_серпень.PDF
11 вересня 2024 10:02
21 рішення директор.pdf
11 вересня 2024 10:02
21 Опис документів.PDF
11 вересня 2024 10:02
21 наказ директор.pdf
03 вересня 2024 09:13
Електронний підпис
03 вересня 2024 09:13
Електронний підпис
03 вересня 2024 09:12
14 сертифікат 45001.pdf.p7s
03 вересня 2024 09:12
12 акт огляду.PDF
03 вересня 2024 09:12
1 КАмаз СЕ 7623 АІ.pdf.p7s
03 вересня 2024 09:12
21 наказ директор.pdf
03 вересня 2024 09:12
21 Витяг з ЄДР червень 2024.pdf
03 вересня 2024 09:12
15 Ліцензія.PDF
03 вересня 2024 09:12
28 договірна ціна.PDF
03 вересня 2024 09:12
1 Зіл 133 гя СЕ0496.pdf
03 вересня 2024 09:12
12 акт огляду.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
33 локальні кошториси.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
14 сертифікат 37001.pdf.p7s
03 вересня 2024 09:12
24 лист витрати.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
18 лист мова складання.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
21 Опис документів.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
1 ЗІЛ 133_4432.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
14 сертифікат 50001.pdf.p7s
03 вересня 2024 09:12
4 відсутність підстав.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
2 Білик_ОП_2024.PDF
03 вересня 2024 09:12
16 Декларація МТБ.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
1 КАмаз СЕ 7623 АІ.pdf
03 вересня 2024 09:12
2 Сопіт В.В. дипломи.pdf
03 вересня 2024 09:12
20 тендерна пропозиція.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
2 накази.PDF
03 вересня 2024 09:12
2 Цугуй_охорона праці_2024.PDF
03 вересня 2024 09:12
1 довідка МТБ.PDF
03 вересня 2024 09:12
2 Цугуй_диплом.PDF
03 вересня 2024 09:12
18 лист мова складання.PDF
03 вересня 2024 09:12
30 розрахунки.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
24 лист витрати.PDF
03 вересня 2024 09:12
2 Білик_ОП_2024.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
1 КАмаз СЕ2251АО.pdf
03 вересня 2024 09:12
34 дефектні акти.PDF
03 вересня 2024 09:12
4 відсутність підстав.PDF
03 вересня 2024 09:12
26 проект договору.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
2 довідка працівники.PDF
03 вересня 2024 09:12
2 Білик_охорона праці_2024.PDF
03 вересня 2024 09:12
22 свідоцтво пдв.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
1 Екскаватор Атлас.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
21 рішення директор.pdf
03 вересня 2024 09:12
27 зведений кошторис.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
33 локальні кошториси.PDF
03 вересня 2024 09:12
2 Сопіт В.В. дипломи.pdf.p7s
03 вересня 2024 09:12
2 довідка працівники.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
1 Зіл 133 гя СЕ0496.pdf.p7s
03 вересня 2024 09:12
21 рішення директор.pdf.p7s
03 вересня 2024 09:12
31 підсумкова ввідомість.PDF
03 вересня 2024 09:12
21 довідка підпис.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
2 Диплом Гушуляк.PDF
03 вересня 2024 09:12
15 довідка ліцензія.PDF
03 вересня 2024 09:12
5 довідка субпідряд.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
21 Статут_2021_серпень.PDF
03 вересня 2024 09:12
17 лист бенефіціар.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
2 Бічер_ОП_2024.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
14 сертифікат14001.pdf
03 вересня 2024 09:12
16 Декларація МТБ.PDF
03 вересня 2024 09:12
15 довідка ліцензія.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
1кран_3998.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
2 сертифікат сопіт.pdf.p7s
03 вересня 2024 09:12
21 Статут_2021_серпень.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
25 ліцензія АВК.PDF
03 вересня 2024 09:12
26 проект договору.PDF
03 вересня 2024 09:12
14 сертифікат 50001.pdf
03 вересня 2024 09:12
25 ліцензія АВК.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
15 Ліцензія.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
28 договірна ціна.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
30 розрахунки.PDF
03 вересня 2024 09:12
2 трудовий договір.PDF
03 вересня 2024 09:12
20 тендерна пропозиція.PDF
03 вересня 2024 09:12
1 Екскаватор Атлас.PDF
03 вересня 2024 09:12
2 Цугуй_диплом.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
3 договір аналогічний.rar
03 вересня 2024 09:12
21 наказ директор.pdf.p7s
03 вересня 2024 09:12
2 Диплом Гушуляк.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
13 лист аванс.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
2 Цугуй_ОП_2024.PDF
03 вересня 2024 09:12
1 ЗІЛ 133_4432.PDF
03 вересня 2024 09:12
14 Сертифікат_9001.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
21 Опис документів.PDF
03 вересня 2024 09:12
2 накази.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
2 ЦПХ (2).PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
17 лист бенефіціар.PDF
03 вересня 2024 09:12
29 пояснювальна записка.PDF
03 вересня 2024 09:12
5 довідка субпідряд.PDF
03 вересня 2024 09:12
14 сертифікат14001.pdf.p7s
03 вересня 2024 09:12
34 дефектні акти.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
21 довідка підпис.PDF
03 вересня 2024 09:12
1 КАмаз СЕ2251АО.pdf.p7s
03 вересня 2024 09:12
2 ЦПХ (2).PDF
03 вересня 2024 09:12
2 Гушуляк_ОП_2024.PDF
03 вересня 2024 09:12
1кран_3998.PDF
03 вересня 2024 09:12
13 лист аванс.PDF
03 вересня 2024 09:12
26 лист проект договору.PDF
03 вересня 2024 09:12
2 Сертифікат_19001.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
2 Бічер_ОП_2024.PDF
03 вересня 2024 09:12
2 Бічер_охорона праці_2024.PDF
03 вересня 2024 09:12
1 Карпатець.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
2 сертифікат сопіт.pdf
03 вересня 2024 09:12
1 Карпатець.PDF
03 вересня 2024 09:12
14 Сертифікат_9001.PDF
03 вересня 2024 09:12
14 сертифікат 37001.pdf
03 вересня 2024 09:12
2 трудовий договір.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
1 довідка МТБ.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
3 договір аналогічний.rar.p7s
03 вересня 2024 09:12
27 зведений кошторис.PDF
03 вересня 2024 09:12
22 свідоцтво пдв.PDF
03 вересня 2024 09:12
2 Гушуляк_ОП_2024.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
2 Сертифікат_19001.PDF
03 вересня 2024 09:12
2 Цугуй_ОП_2024.PDF.p7s
03 вересня 2024 09:12
14 сертифікат 45001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДІЯ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДІЯ"
#30686931
Переможець 35 360 456,40
UAH з ПДВ
10 вересня 2024 15:43

Документи

10 вересня 2024 15:43
Довідка НАЗК
10 вересня 2024 15:43
Електронний підпис
10 вересня 2024 15:41
ПРОТОКОЛ №3.pdf
05 вересня 2024 00:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2024 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДІЯ"
#30686931
35 360 456,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 вересня 2024 15:43
Довідка НАЗК
10 вересня 2024 15:43
Електронний підпис
10 вересня 2024 15:41
ПРОТОКОЛ №3.pdf
05 вересня 2024 00:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2024 15:41
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН НА 2025 РІК.PDF зміни до договору
25 грудня 2024 15:40
ДОГОВІРНА ЦІНА.PDF зміни до договору
25 грудня 2024 15:40
ДОДАТК~1.PDF зміни до договору
25 грудня 2024 15:40
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2024 11:55
ДОДАТКОВА УГОДА №1 ВІД 24.09.2024 Р..pdf зміни до договору
24 вересня 2024 11:52
Електронний підпис укладений
16 вересня 2024 16:15
ДОГОВІР №223 ВІД 16.09.2024 Р..PDF укладений
16 вересня 2024 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода) до Договору №223 від 16.09.2024 р. (далі - Договір) про наступне: 1. Сторони домовилися викласти п.3.1. Розділу 3 Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 1 до Договору) і становить 35360456,40 (тридцять п’ять мільйонів триста шістдесят тисяч чотириста п’ятдесят шість гривень) грн. 40 копійок, у тому числі ПДВ 20% – 5893409,4 (п’ять мільйонів вісімсот дев’яносто три тисячі чотириста дев’ять гривень) грн. 40 копійок. ПДВ включається до ціни Робіт у разі, якщо Підрядник є платником ПДВ. Згідно вищезазначеного, фінансування робіт по об’єкту у 2024 році передбачається у розмірі: 7 500 000,00 (сім мільйонів п’ятсот тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ, в 2025 році: 27 860 456,40 (двадцять сім мільйонів вісімсот шістдесят тисяч чотириста п’ятдесят шість гривень 40 коп.) з ПДВ згідно календарного плану фінансування робіт по об’єкту (Додаток №3 до Договору).
Номер договору про закупівлю: 223
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились викласти п.3.1. розділу 3 Договору, додаткової угоди №1 від 24.09.2024 року в наступній редакції: "3.1 Ціна договору визначається на підставі Договірної ціни (Додаткок №1 до договору) і становить 35 360 456,40 (тридцять п'ять мільйонів триста шістдесят тисяч чотририста п'ятдсят шість гривень) грн. 40 коп. з ПДВ. Згідно вищезазначеного фінансування робіт по об'єкту у 2024 році передбачається у розмірі 3 132 866 грн. 40 коп. (три мільйони сто тридцять дві тисячі вісімсот шістдесят шість гривень 00 коп.) з ПДВ. 2. Внести зміни в додатку №3 до договору 223 від 16.09.2024 року "Календарний план-графік виконання робіт та фінансування ..." і викласти його в новій редакції (додається)".
Номер договору про закупівлю: 223
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML