Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі ІІ корпусу Рівненської дитячої музичної школи № 1 імені М. В. Лисенка на вул.16 Липня, 22 у м. Рівне (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Очікувана вартість
10 348 380,00 UAH
UA-2020-05-26-001937-c ccd8baae22a34c9ab96835800952e4d3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондратюк Світлана Василівна

+380362635604 ukbrivne@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517742
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Лермонтова, 6
Контактна особа: Кондратюк Світлана Василівна
+380362635604
ukbrivne@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 12:47
Очікувана вартість: 10 348 380,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 103 484,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі ІІ корпусу Рівненської дитячої музичної школи № 1 імені М. В. Лисенка на вул.16 Липня, 22 у м. Рівне (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. 16 Липня, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 червня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Після підписання сторонами Акту приймання-передачі виконаних робіт та надходження коштів на рахунок замовника Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 16:47
Проект договору підряду.doc
26 травня 2020 16:47
Тендерна документація.doc
26 травня 2020 16:47
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 27 травня 2020 15:53
Дата відповіді: 01 червня 2020 12:27
Доброго дня! В тендерній документації на закупівлю прописано назва предмета закупівлі “Капітальний ремонт будівлі ІІ корпусу Рівненської дитячої музичної школи № 1 імені М. В. Лисенка на вул.16 Липня, 22 у м. Рівне”. Код та назва предмета закупівлі за національним класифікатором України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація З яким формулюванням буде вважатись правильним вживання "аналогічний договір на закупівлю" тільки за кодом 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація , чи на виконання робіт з капітального ремонту об’єктів, основними складовими якого є роботи, наведені в додатку 6 технічної специфікації тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не містить вимоги надання аналогічного договору за кодом 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація, оскільки капітальний ремонт може виконуватись і за іншими показниками (другої - п’ятої цифри) ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 “Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі”. Також, тендерна документація не містить вимоги надання до аналогічного договору форм КБ-2 “Акт приймання виконаних будівельних робіт” для порівняння виконаних робіт з наведеними в технічній специфікації додатку 6 до тендерної документації.
Таким чином, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учаснику необхідно надати інформацію про виконані аналогічні договори на виконання робіт з будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва в спосіб, визначений в пункті 3 Додатку 3 до тендерної документації.
надання документів Переможцем
Дата подання: 29 травня 2020 14:42
Дата відповіді: 01 червня 2020 12:29
У розділі тендерної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" п.5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" п.п 7 є абзац з описом документів, які повинен надати Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю: "3) оригінал або нотаріально завірену копію документа, виданого відповідним органом, який має такі повноваження (МВС), про те, що службову (посадова) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; 4) довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону;" Так як ці пункти (3) та 4)) мають на уваці одну і туж статтю ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме п.12 ч.1 ст.17, не зрозуміло, що повинен надати Переможець: оригінал документа уповноваженого органу чи довідку в довільній формі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідний орган МВС України надає документ про притягнення, або не притягнення службової (посадової) особи учасника, або фізичної особи, яка є учасником тільки до кримінальної відповідальності. А є ще адміністративна відповідальність. Тому переможець повинен надати довідку, складену в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РІВНЕБУДКОНСАЛТ" 9 001 710,00
UAH з ПДВ
8 898 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВАК Садове" 9 747 934,80
UAH з ПДВ
8 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю -фірма "Кортакоз" 9 499 999,20
UAH з ПДВ
9 499 999,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 15:50
Електронний підпис
11 червня 2020 15:49
Кошториси0007.PDF
11 червня 2020 15:49
Кошториси0005.PDF
11 червня 2020 15:49
Кошториси0006.PDF
11 червня 2020 15:49
Кошториси0003.PDF
11 червня 2020 15:49
Кошториси0004.PDF
11 червня 2020 15:49
Кваліфікація0002.PDF
11 червня 2020 15:49
дживерс.pdf
11 червня 2020 15:49
Кваліфікація0001.PDF
11 червня 2020 15:49
Кваліфікація.PDF
11 червня 2020 15:49
відгук горбаків.pdf
11 червня 2020 15:49
відгук зірне.pdf
11 червня 2020 15:49
Документ_ЄДР_1006569542.zip

Публічні документи

11 червня 2020 13:14
Електронний підпис
11 червня 2020 13:11
Лист декларація.pdf
11 червня 2020 13:11
Лист ліцензія.pdf
11 червня 2020 13:11
Статут+інф лист.pdf
11 червня 2020 13:11
Устан+повнов+листи.pdf
11 червня 2020 13:11
Довідки.pdf
11 червня 2020 13:11
Проект договору.pdf
11 червня 2020 13:11
розрахунок ДЦ ч 2.pdf
11 червня 2020 13:11
розрахунок ДЦ ч 1.pdf
11 червня 2020 13:11
розрахунок ДЦ ч 4.pdf
11 червня 2020 13:11
розрахунок ДЦ ч 3.pdf
11 червня 2020 13:11
Електр варіант ДЦ.rar
11 червня 2020 13:11
Договори.pdf
11 червня 2020 13:11
Оренда майна.pdf
11 червня 2020 13:11
Субпідряд_ТЕХНІК.pdf
11 червня 2020 13:11
Гар лист тех завд.pdf
11 червня 2020 13:11
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 11:22
Електронний підпис
03 липня 2020 11:17
Довідки переможця.pdf
11 червня 2020 15:47
Електронний підпис
11 червня 2020 15:46
Ліцензія 2019 р..pdf
11 червня 2020 15:46
Аналогічні роботи.pdf
11 червня 2020 15:46
Кошторис2.pdf
11 червня 2020 15:46
Кошторис3.pdf
11 червня 2020 15:46
Кошторис1.pdf
11 червня 2020 15:46
Пропозиція.pdf
11 червня 2020 15:46
електронний файл.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "РІВНЕБУДКОНСАЛТ"

ПП "ВАК Садове"

Товариство з обмеженою відповідальністю -фірма "Кортакоз"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "РІВНЕБУДКОНСАЛТ"
#41602796
Відхилено 8 898 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 16:41
ПП "ВАК Садове"
#33764493
Відхилено 8 950 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 14:53
Товариство з обмеженою відповідальністю -фірма "Кортакоз"
#13993936
Переможець 9 499 999,20
UAH з ПДВ
02 липня 2020 15:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю -фірма "Кортакоз"
#13993936
9 499 999,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 червня 2023 11:43
Додаткова угода укладений
23 червня 2023 11:41
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
23 червня 2023 11:41
Електронний підпис укладений
13 червня 2023 18:56
Додаткова угода 5 до договору 21-Б.pdf зміни до договору
13 червня 2023 18:46
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 21:41
Додаткова_угода_4_до_Договору__21-Б.pdf зміни до договору
02 січня 2023 21:39
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 12:51
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 12:49
Додатковий договір.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 12:49
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 12:49
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 12:45
Додатковий договір.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 12:45
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 12:59
Договір підряду укладений
22 липня 2020 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 21-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна бюджетного призначення
Номер договору про закупівлю: 21-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 21-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника, сума виконання за 2023 рік, розірвання договору, крім частини щодо оплати робіт
Номер договору про закупівлю: 21-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 995 188,85
UAH (в тому числі ПДВ 165 864,81 UAH)
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін